Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2019.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


   [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] ...   Utolsó Következő

Kisújszállás    siofok35, tegnapelőtt 23:09.23   Válasz írása
Vasutas sportpálya, háttérben az állomásépület is látható:

https://www.youtube.com/watch?v=kwrsHOZ0j8I
 
Traian Moșoiu    fizolt, 2019.12.02 13:09.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely kb. 2 kilométerre van a vonal végétől, Zernest állomás alak bejárati jelzőjének fény előjelzője a megállóhely mellett van. A korábbi alak előjelző maradványa Zernesthez kissé közelebb, a megállóhely másik végén található. A megállóhelyig húzódik egy használaton kívüli iparvágány Zernest felől, valamint további jelzőmaradványok arra utalnak, hogy korábban lehetett a Barcarozsnyó felőli oldalon is egy kiágazás. A többi nyílt vonali útátjárótól eltérően itt megmaradt a mechanikus teljes csapórudas sorompó, illetve a nagy forgalom miatt a pénztár is.
 
Orom    siofok35, 2019.12.02 12:22.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Képek az állomás felújításáról:

http://iho.hu/hir/alakul-a-palyafelujitas-a-delvideken-191127
 
Pilisjászfalu    JasonX, 2019.12.01 18:33.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az őrház helye.
 
Esztergomi tábor    JasonX, 2019.12.01 14:21.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2019.11.01
 
Dorog    JasonX, 2019.12.01 13:20.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
...de én nem találtam.
 
Dorog    JasonX, 2019.12.01 13:19.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Google itt vágányokat jelöl...
 
Dorog    JasonX, 2019.12.01 13:17.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ami nem sikerült Kelenföldön, az itt igen - a szépen felújított állomásépület. Habár 2006 nyarán voltam már itt egyszer, nem emlékeztem, hogy ilyen leharcolt lett volna, mint néhány képen. Mostanra viszont megszépült.
 
Bőszénfa    KeilDavid87, 2019.11.29 07:49.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Kaposvár - Szigetvár országút (67-es) és a vasútvonal kereszteződésénél Bőszénfa határában állt a 10-es számú őrház, előtte a szolgálattevő, Házlinger József az utolsó munkanapján éppen a sorompót kezeli. A MÁV ezen a vonalon 1976 december 31-én szüntette meg a vasúti közlekedést.
MTI Fotó: Branstetter Sándor
 
Dombóvár    cd196, 2019.11.25 20:08.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A GV állomást külön lapra venném, véletlenül tudtam meg, hogy ilyen frankó épülete volt: https://hu.wikipedia.org/wiki/Domb%C3%B3v%C3%A1ri_Gazdas%C3%A1gi_Vas%C3%BAt#/media/F%C3%A1jl:Domb%C3%B3v%C3%A1ri_GV_felv%C3%A9teli_%C3%A9p%C3%BClet.jpg
„A GV üzemfőnökség megalakulásakor megfelelő épület híján a szomszédos Cementipari Vállalatnál kapott egy fűtetlen szolgálati helyiséget. A vasút eredeti vágányhálózata, mely még a 20-as évekből maradt rá, az államosítás után megugrott forgalomhoz már nem tudott alkalmazkodni, így az 50-es években égető fontosságúvá vált a vonal teljes rekonstrukciója, valamint egy korszerű állomás létesítése a megfelelő szolgálati helyiségekkel. A szocreál stílusú felvételi épületet Rimanóczy Jenő tervei alapján 1952-ben kezdték építeni és 1953-ban adták át. Az állomási vágányok számát háromra emelték és válaszfalak kibontásával megnövelték a motorszín kapacitását, így egyszerre már három mozdonyt tudtak tárolni. A szállítmányok mérlegeléséhez vágányhídmérleget létesítettek. Mivel a Dőry-mezeivasút elbontása után nem volt lehetőség közvetlen átrakásra a MÁV-állomáson, ezért a későbbiekben ezt a GV állomás területén áthaladó téglagyári iparvágányon végezték. (…)
A mai napig a vasút emlékét őrzi az egykori állomás felvételi épülete és mozdonyszínje. Az épület 2008 nyarán renováláson esett át. A GV hangulatát őrzi az egykori műhely, melyet autóbontóvá alakítottak.”
Rimanóczy Gyula fia, akkor már mindent értek. : ) https://hu.wikipedia.org/wiki/Riman%C3%B3czy_Gyula_(%C3%A9p%C3%ADt%C3%A9sz,_1903%E2%80%931958)
 
Fenékpuszta    Shine24, 2019.11.23 19:20.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
"Fenékpuszta megállóhelyen a rendkívül alacsony utasforgalomra való tekintettel menetrendváltástól nem állnak meg a vonatok, az eljutás a Volánbusz járataival lehetséges." Forrás: https://www.mavcsoport.hu/mavinform/december-15-en-lep-eletbe-uj-vasuti-menetrend
 
Dunaegyháza    cd196, 2019.11.21 19:57.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vasúthistória Évkönyv 1991: Dr Horváth Ferenc: A magyarországi vasúthálózat változásai a két világháború közötti időszakban.

„Dunaföldvár-Solt vasútvonal”
(…)
„a Dunaföldvár-Solt állomásköz épült meg 1938-1940 közötti években”
(…)
„Dunaföldvárnak vágányhálózatát meghosszabbították, Solton pedig új állomást építettek, melyhez vonalkorrekcióval kapcsolták a meglévő Kunszentmiklós-Dunapataj vonalat.”
(…)
„Solton új területen 6 vágányos, 100 tengelyes vonat befogadására alkalmas állomást létesítettek vízállomással, ahonnan a vonatok sarokfordulóval haladhattak tovább Dunapataj felé. A régi Solt állomás helyén megállóhely, előtte pedig Dunaegyháza megálló-rakodóhely létesült. A felépítményt 24 m-es „c” rendszerű sínekkel fektették. A 11 km hosszúságú vonalat 1940. január 15-én adták át a forgalomnak.”
https://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9167129
 
Kalocsa    cd196, 2019.11.21 19:52.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://wikimapia.org/#lang=en&lat=46.524649&lon=18.963947&z=15&show=/25575220/hu/Tervezett-vas%C3%BAt%C3%A1llom%C3%A1s-Kalocs%C3%A1n-a-Dunapataj%E2%80%93Baja-vonalon&search=Kalocsa

https://www.fentrol.hu/hu/legifoto/88957
 
Újsolt    cd196, 2019.11.21 19:48.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
https://mapire.eu/en/synchron/hungary1941/

1959: https://www.fentrol.hu/hu/legifoto/35028
1963: https://www.fentrol.hu/hu/legifoto/41458
1964: https://www.fentrol.hu/hu/legifoto/20625
 
Révbér    cd196, 2019.11.21 19:41.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
https://www.fentrol.hu/hu/legifoto/41478?r=2&s=Solt&t=1&t2=1&c=2113877.190903:5908748.176739501:9

1990 még állt a révbéri átjárónál az épületegyüttes: https://www.fentrol.hu/hu/legifoto/103165?r=2&s=Solt&t=1&t2=1&c=2113078.3356805:5909765.5242805:8

Meglepne, ha nem amiatt tűnt volna el, hogy más a tulajdonos, mint a szomszéd házaké: https://www.google.com/maps/@46.7970377,18.9892815,3a,75y,345.24h,77t/data=!3m6!1e1!3m4!1sRfuHVMCdqMC8Ot0iKWBkQQ!2e0!7i13312!8i6656
 
Révbér    cd196, 2019.11.21 19:03.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajna nem ábrázolja, pedig felsőt igen: https://mapire.eu/en/synchron/hungary1941/

+ https://www.fentrol.hu/hu/legifoto/35028?r=2&s=Solt&t=1&t2=1&c=2116255.6642:5908567.2680055:9
 
Kolozsvár    cd196, 2019.11.21 18:36.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kolozsvárt kényszeresen magyarul is napokázók, klúzs-napokai káposztát ebédelők figyelmébe : ) http://fortepan.hu/?image_id=71673
https://foter.ro/cikk/20170407_kluzs_napokai_kaposzta/
 
Kőbánya-Teher    cd196, 2019.11.21 15:44.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
„Felmerült egy másik megoldás is a központi pályaudvar tervére, de ebben az esetben nem átmenő, hanem átszálló állomást képzeltek el: az Expo kőbányai kiállítási területe mellett van Budapest vasúthálózatának centrális helyszíne, itt keresztezi egymást a kelet–nyugati és az észak–déli vasúti forgalom. A X. kerületi Kolozsvári, Korponai és Pongrácz utcai találkozási pontnál hat méter magas vasúti hídon és alatta bonyolódik le a két országos főirány vasúti forgalma, Kőbánya felső, Kőbánya alsó és Kőbánya teherpályaudvarok között kétszintű, kétvágányú pályákon”
http://iho.hu/hir/fopalyaudvar-budapesten-vegleg-lemondtak-rola-150809

+ http://ik435t.freeweb.hu/bpanno/text/gyvasut/gyvasut1.htm

http://iho.hu/hir/fopalyaudvar-budapesten-vegleg-lemondtak-rola-150809
 
Kőbánya-Teher    cd196, 2019.11.21 15:32.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A szelvényszámokon is máig látszik, hogy messze nem vasgyár utca megállóhely a kezdőpont: http://vasutallomasok.hu/index.php?o=vonkep&num=142&l=1

Lajosmizse felől az első kitérő a 65-ös szelvényben van (a 0 kb. a Hős utcához jön ki), ami a szolnokin 115-nek felel meg.

https://mapire.eu/en/map/budapest-1908/?layers=99&bbox=2129086.611955136%2C6018536.24726113%2C2133116.2765400456%2C6019969.441541477

https://mapire.eu/en/map/budapest-1912/?layers=100&bbox=2128535.955014466%2C6018548.894918018%2C2132565.6195993754%2C6019982.089198365

https://mapire.eu/en/map/budapest-1937/?layers=104&bbox=2131525.359417559%2C6017557.602207456%2C2133540.1917100134%2C6018274.19934763

 
Kőbánya-Kispest    cd196, 2019.11.21 15:31.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
192 MAGYARORSZÁGI RENDELETEK TÁRA. 1888.
33.
À közmunka- és közlekedésügyi m. kir. ministertől, — 8,214. szám.
A budapest-lajosmizsei helyi érdekű gözmozdonyú vasút engedélyokmánya.
A Budapesttől Lajosmizséig vezetendő helyi érdekű gőzmozdonyú vasutat a m. kir. ministerium, az 1880. évi XXXI. t.-czikk 1. §-a alapján, és Ő császári és Apostoli királyi Felségének Budapesten, 1888. évi február hó 20-án kelt legf. elhatározása folytán, a következő föltételek alatt engedélyezi, úgymint:
1. §
Ezen okmány erejénél fogva: gróf Szapáry István és érdektársai engedélyt nyernek és. kötelezettséget vállalnak arra, hogy a m. kir. államvasutak kőbánya-szentlőrinczi átrakodó állomásából kiinduló, Puszta Péterin, Puszta-Gyálon, Ócsán, Inarcson, Dabason-, Gyónón, Hernádon és Örkényen átLajosmizséig vezetendő helyi érdekű gőzmozdonyú vasutat az alábbi föltételek alatt megépítsék, és azt a jelen engedélyokmány hatályának tartama alatt szakadatlanul üzletben tartsák.
Egyúttal az engedélyeseknek elvileg már most megadatik a jog, hogy az engedélyezett vasutból kiágazólag egyrészt Örkénytől Vacsig, másrészt pedig Örkény közeié-ben a fővonalból kiágazólag Peszér és Adácsig szárnyvonalakat építhessenek, s azokat a jelen engedélyokmány föltételei alatt üzletben tarthassák.
A mennyiben az engedélyesek a most biztositott előjoggal a jelen engedélyokmány keltétől számitott egy év alatt nem élnének, a szárnyvonalak kiépitésére nyert előjoghatályát veszti.
https://library.hungaricana.hu/hu/view/OGYK_RT_1888/?pg=199&layout=s&query=lajosmizse#

Lásd az 1909-es térképet http://vasutallomasok.hu/terklist.php (az 1867-esen és az 1896-oson Köki totál kamu)

A szelvényszámokon is máig látszik, hogy messze nem vasgyár utca megállóhely a kezdőpont: http://vasutallomasok.hu/index.php?o=vonkep&num=142&l=1

Lajosmizse felől az első kitérő a 65-ös szelvényben van (a 0 kb. a Hős utcához jön ki), ami a szolnokin 115-nek felel meg.

https://mapire.eu/en/map/budapest-1908/?layers=99&bbox=2129086.611955136%2C6018536.24726113%2C2133116.2765400456%2C6019969.441541477

https://mapire.eu/en/map/budapest-1912/?layers=100&bbox=2128535.955014466%2C6018548.894918018%2C2132565.6195993754%2C6019982.089198365

https://mapire.eu/en/map/budapest-1937/?layers=104&bbox=2131525.359417559%2C6017557.602207456%2C2133540.1917100134%2C6018274.19934763

 
Ferencz József laktanya    cd196, 2019.11.21 15:28.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
https://mapire.eu/en/map/budapest-1945/?layers=103&bbox=2127106.0168602145%2C6023475.994662109%2C2129120.849152669%2C6024192.591802283

Légifotó https://mapire.eu/en/map/bp1944/?layers=30&bbox=2127552.7240217235%2C6023391.30009274%2C2128560.1401679507%2C6023749.598662827
 
Kőbánya-Teher    Capras Dávid, 2019.11.21 14:56.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1908. évi IX. törvénycikk indokolásaa budapest–tiszai helyi érdekü vasut részvénytársaság tulajdonában egyesült budapest–lajosmizsei, kecskemét–tiszaughi és kecskemét–lajosmizsei helyi érdekü vasutak épitésére és üzletére kiadott engedélyokiratok egyesitése tárgyában
Általános indokolás
A budapest–tiszai helyi érdekü vasut részvénytársaság, mely a volt közmunka- és közlekedésügyi magyar királyi minister által 1888. évi február hó 24-én 8. 214. szám alatt kiadott és a kereskedelemügyi magyar királyi minister által 1898. évi julius hó 5-én 41,842. szám alatt kiadott függelékkel módositott engedélyokirat alapján alakitott „Budapest–lajosmizsei helyi érdekü vasut részvénytársaság” és az 1896. évi IX. törvénycikkben nyert felhatalmazás alapján a kereskedelemügyi magyar királyi minister által 1896. évi junius hó 4-én 38,470. szám alatt kiadott engedélyokirat folytán alakitott „Kecskemét–tiszaughi helyi érdekü vasut részvénytársaság” egyesitéséből keletkezett, másfelől az 1904. évi XXXI. törvénycikkben nyert felhatalmazás alapján a kereskedelemügyi magyar királyi minister által 1904. évi szeptember hó 12-én 58,878. szám alatt kiadott engedélyokirat értelmében alakitott „Kecskemét–lajosmizsei helyi érdekü vasut részvénytársaság” az 1905. év folyamán kormányhatósági jóváhagyással egymással egyesültek olykép, hogy a „Kecskemét–lajosmizsei helyi érdekü vasut részvénytársaság” beolvadt a „Budapest–tiszai helyi érdekü vasut részvénytársaságba”.
https://net.jogtar.hu/ezer-ev-torveny?docid=90800009.TVI&searchUrl=/ezer-ev-torvenyei%3Fpagenum%3D46

192 MAGYARORSZÁGI RENDELETEK TÁRA. 1888.
33.
À közmunka- és közlekedésügyi m. kir. ministertől, — 8,214. szám.
A budapest-lajosmizsei helyi érdekű gözmozdonyú vasút engedélyokmánya.
A Budapesttől Lajosmizséig vezetendő helyi érdekű gőzmozdonyú vasutat a m. kir. ministerium, az 1880. évi XXXI. t.-czikk 1. §-a alapján, és Ő császári és Apostoli királyi Felségének Budapesten, 1888. évi február hó 20-án kelt legf. elhatározása folytán, a következő föltételek alatt engedélyezi, úgymint:
1. §
Ezen okmány erejénél fogva: gróf Szapáry István és érdektársai engedélyt nyernek és. kötelezettséget vállalnak arra, hogy a m. kir. államvasutak kőbánya-szentlőrinczi átrakodó állomásából kiinduló, Puszta Péterin, Puszta-Gyálon, Ócsán, Inarcson, Dabason-, Gyónón, Hernádon és Örkényen átLajosmizséig vezetendő helyi érdekű gőzmozdonyú vasutat az alábbi föltételek alatt megépítsék, és azt a jelen engedélyokmány hatályának tartama alatt szakadatlanul üzletben tartsák.
Egyúttal az engedélyeseknek elvileg már most megadatik a jog, hogy az engedélyezett vasutból kiágazólag egyrészt Örkénytől Vacsig, másrészt pedig Örkény közeié-ben a fővonalból kiágazólag Peszér és Adácsig szárnyvonalakat építhessenek, s azokat a jelen engedélyokmány föltételei alatt üzletben tarthassák.
A mennyiben az engedélyesek a most biztositott előjoggal a jelen engedélyokmány keltétől számitott egy év alatt nem élnének, a szárnyvonalak kiépitésére nyert előjoghatályát veszti.
https://library.hungaricana.hu/hu/view/OGYK_RT_1888/?pg=199&layout=s&query=lajosmizse#

Lásd az 1909-es térképet http://vasutallomasok.hu/terklist.php (az 1867-esen és az 1896-oson Köki totál kamu)
 
Tiszaug régi    cd196, 2019.11.21 14:42.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1908. évi IX. törvénycikk indokolásaa budapest–tiszai helyi érdekü vasut részvénytársaság tulajdonában egyesült budapest–lajosmizsei, kecskemét–tiszaughi és kecskemét–lajosmizsei helyi érdekü vasutak épitésére és üzletére kiadott engedélyokiratok egyesitése tárgyában
Általános indokolás
A budapest–tiszai helyi érdekü vasut részvénytársaság, mely a volt közmunka- és közlekedésügyi magyar királyi minister által 1888. évi február hó 24-én 8. 214. szám alatt kiadott és a kereskedelemügyi magyar királyi minister által 1898. évi julius hó 5-én 41,842. szám alatt kiadott függelékkel módositott engedélyokirat alapján alakitott „Budapest–lajosmizsei helyi érdekü vasut részvénytársaság” és az 1896. évi IX. törvénycikkben nyert felhatalmazás alapján a kereskedelemügyi magyar királyi minister által 1896. évi junius hó 4-én 38,470. szám alatt kiadott engedélyokirat folytán alakitott „Kecskemét–tiszaughi helyi érdekü vasut részvénytársaság” egyesitéséből keletkezett, másfelől az 1904. évi XXXI. törvénycikkben nyert felhatalmazás alapján a kereskedelemügyi magyar királyi minister által 1904. évi szeptember hó 12-én 58,878. szám alatt kiadott engedélyokirat értelmében alakitott „Kecskemét–lajosmizsei helyi érdekü vasut részvénytársaság” az 1905. év folyamán kormányhatósági jóváhagyással egymással egyesültek olykép, hogy a „Kecskemét–lajosmizsei helyi érdekü vasut részvénytársaság” beolvadt a „Budapest–tiszai helyi érdekü vasut részvénytársaságba”.
https://net.jogtar.hu/ezer-ev-torveny?docid=90800009.TVI&searchUrl=/ezer-ev-torvenyei%3Fpagenum%3D46
 
Lajosmizse    cd196, 2019.11.21 14:41.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1908. évi IX. törvénycikk indokolásaa budapest–tiszai helyi érdekü vasut részvénytársaság tulajdonában egyesült budapest–lajosmizsei, kecskemét–tiszaughi és kecskemét–lajosmizsei helyi érdekü vasutak épitésére és üzletére kiadott engedélyokiratok egyesitése tárgyában
Általános indokolás
A budapest–tiszai helyi érdekü vasut részvénytársaság, mely a volt közmunka- és közlekedésügyi magyar királyi minister által 1888. évi február hó 24-én 8. 214. szám alatt kiadott és a kereskedelemügyi magyar királyi minister által 1898. évi julius hó 5-én 41,842. szám alatt kiadott függelékkel módositott engedélyokirat alapján alakitott „Budapest–lajosmizsei helyi érdekü vasut részvénytársaság” és az 1896. évi IX. törvénycikkben nyert felhatalmazás alapján a kereskedelemügyi magyar királyi minister által 1896. évi junius hó 4-én 38,470. szám alatt kiadott engedélyokirat folytán alakitott „Kecskemét–tiszaughi helyi érdekü vasut részvénytársaság” egyesitéséből keletkezett, másfelől az 1904. évi XXXI. törvénycikkben nyert felhatalmazás alapján a kereskedelemügyi magyar királyi minister által 1904. évi szeptember hó 12-én 58,878. szám alatt kiadott engedélyokirat értelmében alakitott „Kecskemét–lajosmizsei helyi érdekü vasut részvénytársaság” az 1905. év folyamán kormányhatósági jóváhagyással egymással egyesültek olykép, hogy a „Kecskemét–lajosmizsei helyi érdekü vasut részvénytársaság” beolvadt a „Budapest–tiszai helyi érdekü vasut részvénytársaságba”.
https://net.jogtar.hu/ezer-ev-torveny?docid=90800009.TVI&searchUrl=/ezer-ev-torvenyei%3Fpagenum%3D46
 
Tiszajenő-Vezseny KCK    andras1, 2019.11.20 23:09.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Újsághír, 2019. november 20.
 
Sajószentpéter    cd196, 2019.11.20 14:55.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
https://www.fentrol.hu/hu/legifoto/146217
 
Sajószentpéter    cd196, 2019.11.20 14:46.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez a képeslap stimmel: https://www.facebook.com/groups/427006881371725/permalink/470501657022247/ forrása: https://www.delcampe.net/en_GB/collectables/postcards/hungary/sajoszentpeter-1909-vasutallomas-koszenbanya-regi-kepeslap-sajoszentpeter-1909-railway-station-cole-mine-vintag-686311693.html
 
Sajószentpéter    Capras Dávid, 2019.11.20 14:42.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A képeslap valóban a piactéri megállót ábrázolja, nem az állomást, pláne nem kisvasutat. https://m.facebook.com/groups/427006881371725?view=permalink&id=613568462715565

https://www.fentrol.hu/hu/legifoto/97444

Lásd még: https://mapire.eu/en/synchron/cadastral/?layers=osm%2C3%2C4&bbox=2304060.8502564174%2C6143024.632703615%2C2306072.0995631707%2C6144457.826983962

 
Sajószentpéter-Piactér    Capras Dávid, 2019.11.20 14:39.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A képen látható tábla mögött állt.
https://www.fentrol.hu/hu/legifoto/97444
https://m.facebook.com/groups/427006881371725?view=permalink&id=613568462715565
Számtalan ilyen képaláírásról derült már ki, hogy nem forrásértékű.
 
Sajószentpéter    cd196, 2019.11.19 18:04.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Úgy néz ki, bővült az épület a képeslap kiadása óta, vagy a képaláírás még annyira se stimmel! https://m.facebook.com/groups/427006881371725?view=permalink&id=613568462715565&refid=7
 
   [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] ...   Utolsó Következő