Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 306 ] [ 307 ] [ 308 ] [ 309 ] [ 310 ] [ 311 ] [ 312 ] [ 313 ] [ 314 ] ...   Utolsó Következő

Pécs-Gyárváros    Dávid, 2012.05.28 13:50.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Leszerelték (kiszedték) a fénysórompókat a megálló előtt. Sajnos ez is azt támasztja elő hogy többé nem jár majd vonat a 64-es vonalon!! :((
 
Pécsbánya-Rendező    Dávid, 2012.05.28 13:47.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tudnál időpontot mondani mikor megy fa szállító vonat a hőerőműbe? Megnézném egyszer. Kocsijavító műhelybe be lehet tekinteni? :)
 
Zalaegerszeg-Ola    Magyarnaba, 2012.05.28 08:09.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pár hete láttam e létesítményt. Amikor megpillantottam azt hittem, hogy olcsón sikerült szerezni egy világháborús német bunkert és azt tették ki a sínek mellé.
 
Csókakő    VT22, 2012.05.28 00:13.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem semmi hogy kinyírták a kis megállókat a vonalon. Mintha most, a két pár vonattal annyira kéne sietni, hogy elnyerjék az utazóközönség tetszését a rövid menetidővel...
 
Dombiratos    VT22, 2012.05.28 00:08.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönet a menetrendekért és a térképért! Nem semmi milyen kisvasúti hálózat volt arrafelé, de jó is lenne ha megmaradt volna napjainkig!
 
Csókakő    gabika, 2012.05.27 23:03.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csőkakőre szerettem volna utazni, kerékpárral, mivel a falu igen értékes és szép természeti környezetben van és újabban szaporodnak az országos hírű rendezvények is a várral rendelkező faluban. Június közepén pl. Horthy-szobrot is avatnak. A MÁV netes menetrendje nem ad ki adatot a faluról, mivel megszünt a pénztára. De azt már nem írják, hogy újabban a vonat sem áll meg ott! Miért nem? Kérdezzük a MÁV-tól...Ezek után kénytelen leszek Mórra utazni és onnan áttekerni Csókakőre.
 
Szőny-Déli    gabika, 2012.05.27 22:55.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mintegy jó ötven éve kisérem figyelemmel ezt a jobb sorsra érdemes vonalat, s ezen belül a Szőny-Déli megállót is. A képen látható kis épület régen megszünt, az elmúlt években egy krómacél bódét tett oda az önkormányzat, amit a banditák azóta rendesen lepusztítottak, a megálló mindig szemetes, annak ellenére, hogy van egy szeméttároló ott. Éjjel borzalmas sötétség van ott a le és felszállóknak, mert nincs közvilágítás. Micsoda forgalom volt ott gőzmozdonyokkal még a 60-as 70-es években! Még a tehervonatok is állandóan mentek. Most semmi nincs.
 
Dombiratos    mazsoqq, 2012.05.27 13:13.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Battonyai GV. is az utolsók közt szűnt meg a Mezőhegyesi hálózatból. A vonal utolsó menetrendje.
 
Dombiratos    mazsoqq, 2012.05.27 13:10.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1973-tól a Mezőkovácsházi GV. csak Dombiratos és Lőkösháza között járt. A vonal utolsó menetrendje.
 
47. és 57. elágazás    mazsoqq, 2012.05.27 13:04.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A legtöbb személyvonat Mezőhegyestől idáig járt. A vonal utolsó menetrendje.
 
Répáspuszta    mazsoqq, 2012.05.27 12:53.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 2 kép az épületről Zajácz László fotója.
 
Cserepes GV    KeriPetya, 2012.05.27 01:34.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezek az infók honnan származnak, és el tudod - e ezt küldeni nekem mailben?
Köszi!
 
Cserepes GV    mazsoqq, 2012.05.27 01:12.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A teljes hálózat. 1949-ig mind megvolt a Szeghalom-Atyaszegi út (Töviskes) vonalhálózatot kivéve.
 
Mezőkovácsháza GV    mazsoqq, 2012.05.27 00:53.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mezőkovácsháza mozdonyszín hátulról és kissé a vonal és a közút felől.
 
Mezőkovácsháza GV    mazsoqq, 2012.05.27 00:50.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mezőkovácsháza mozdonyszín a mező felől és hátulról.
 
Mezőkovácsháza GV    mazsoqq, 2012.05.27 00:34.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mezőkovácsháza GV. új mozdonyszín, átadáskor, 1950-es évek.
 
Battonya GV    mazsoqq, 2012.05.27 00:30.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Battonya GV. mozdonyszín, 1970-es évek első felében.
 
18. kitérő    mazsoqq, 2012.05.26 23:48.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1969-es térképen Scheieri elágazás, 18. kitérő, valamint 18. és 35. elágazás. Scheieri elág-nál a magtári vonalhoz csatlakozott egy 600mm nyomtávú vasút, ami bement a hízlaldába. 18. kitérőt személyforgalomra ritkán használhatták, a kitérő közepétől kb. 150m-re volt Scheieri elág. az útátjáró mellett. A következő kettős elág. a 18. és 35. elágazás. 18. majorba (Ómezőhegyes) az északi leágazó pálya futott, 35. majorba (Ómezőhegyesi tanyák) a déli pálya.
 
Depónia    mazsoqq, 2012.05.26 23:16.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1969-es térképen mindkét nagyvasúti vágánykereszt. Az északinál (Orosházi vasút) volt a megálló.
 
Kendergyár    mazsoqq, 2012.05.26 22:54.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1969-es térképen a 29. majorba (Dózsa tsz., Kendergyári tanyák) leágazó vonal és a Kendergyár hálózata. A déli lemaradt vágányrészt mutató szelvény Külsőmezőhegyespusztánál mellékelve.
 
Külsőmezőhegyespuszta    mazsoqq, 2012.05.26 22:17.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1969-es térképen Külsőmezőhegyespuszta mrh., 32. major (Petőfipuszta), a szelvény északi részén a kendergyár legdélibb vasútvonalai, mellette 31. major (Kenderföldi tanyák).
 
Répáspuszta    mazsoqq, 2012.05.26 21:54.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 070-es Bz-vel.
 
Répáspuszta    mazsoqq, 2012.05.26 21:52.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épület.
 
Mőcsény    kadajo, 2012.05.26 19:07.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A google térképből kiragadott részletek, nagyjából megfelelnek a valóságnak. Az alagút az 1900-as évek első évtizedeiben épült (tudomásom szerint olasz hadifoglyok által.) Így biztos hogy nem csak Mőcsény és Cikó között volt jelentős nyomvonalváltozás a vonal ezen szakaszán. (Megjegyzés: Szászvártól felfelé egészen Mágocsig is jelentős nyomvonal korrekciókat hajtottak végre. Nyomai ma is láthatóak, főleg télen, hómentes időben.)
 
39. major    mazsoqq, 2012.05.26 11:23.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Árokospuszta, azaz 39. major 2000. Június. Mezőhegyes vonalaiból csak itt láttam vágányt.
 
Mezőhegyes GV    mazsoqq, 2012.05.26 11:19.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mezőhegyes GV. állomás 2000. Június. 2db épület maradt meg.
 
Mezőhegyes GV    mazsoqq, 2012.05.26 11:14.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás középtájból a felvételi épület felé. Háttérben a cukorgyár. Kulich József képe.
 
Mezőhegyes GV    mazsoqq, 2012.05.26 11:10.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épület és az állomási vágányok. Kép Lányi Ernőtől
 
Mezőhegyes GV    mazsoqq, 2012.05.26 10:58.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mezőhegyes GV. teljes hálózat. Néhány vonal nem létezett egy időben.
 
Mezőhegyes GV    mazsoqq, 2012.05.26 10:50.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mezőhegyes GV. állomás vágányrajza, 1969-es állapot. Az L alakú a felvételi épület: forgalmi, utasváró, wc.
 
Előző Első    ... [ 306 ] [ 307 ] [ 308 ] [ 309 ] [ 310 ] [ 311 ] [ 312 ] [ 313 ] [ 314 ] ...   Utolsó Következő