Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 354 ] [ 355 ] [ 356 ] [ 357 ] [ 358 ] [ 359 ] [ 360 ] [ 361 ] [ 362 ] ...   Utolsó Következő

Miskolc-Tiszai    Kiss László, 2011.10.04 15:43.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt rendelkeztem négy évig: 1959-1963
áll.főn.h.: 1964
"kisshajos"
 
Felsőzsolca    Kiss László, 2011.10.04 15:30.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt kezdtem vasúti pályafutásomat 1952.10.15-én.
"kisshajos"
 
Barcs    VT22, 2011.10.04 10:28.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ugyanez megy Szeged-Temesvárnál, Battonyánál, Szabadkánál...

15 milliárdnak szerintem a harmadából kijönne a híd. Megvannak a régi híd pillérjei?
 
Barcs    Railwayman, 2011.10.04 09:17.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Még mindig előrébb tart az ügye, mint a többié. Hiába az Unió, egy se nyílt újra azóta se. Pedig a Lendva-Rédics vagy a Nagykereki-Biharpüspöki összekötést is mindenki az uniós pályázatoktól várta. Csak hogy a lendvai szakaszon magyar akarat abszolút nincs, a szlovéneknél is csak a lendvai önkormányzat támogatja. A Nagykereki összekötést elvi szinten támogatjuk, Völlner Pál államtitkár szerint az állam támogatná, ha a románok megépítik az ő részüket. Csak hát román akarat nincsen nagyon.
Szóval itt már valami, hogy legalább középszintű (megyei) akarat van, csak hát a Dráva híd miatt ez a legköltségesebb összekötés az összes közül. Egy 2004-es becslés szerint is 15 milliárd lenne a híd megépítése, ami most vélhetően még több lenne.
 
Barcs    ROCOman, 2011.10.04 04:22.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hiányoltuk és hiányoljuk még mindig. Tizenév alatt jutottak el tíz kilométer vasútvonal megépítése ügyében odáig, hogy szükség lenne rá? Nem vagyok túlzottan optimista a megvalósítást illetően...
 
Barcs    Railwayman, 2011.10.03 23:57.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
hiányoltátok:
http://www.sonline.hu/somogy/kozelet/vasuttal-kozelitene-barcs-horvatorszaghoz-403872
 
Eger-Rendező    Balazs177, 2011.10.03 14:43.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ennek az épületnek a tervezője véletlenül nem azonos Sopron-Rendező épületének építész-tervezőjével?
 
Nyírtelek    ROCOman, 2011.10.02 08:08.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
"A Nyíregyháza-Tiszapolgár közötti vonal az 1890-es évekre készült el, ekkor két település nevével találkozhatunk: Dessewffy-puszta és Királytelek. Érdekesség, hogy Királytelek néven a mai görögszállási állomás volt számon tartva, míg a posta és a távírda Dessewffy-puszta néven ami a mai Nyírtelek állomásnak felel meg. A praktikus oka ennek az volt, hogy az akkori Nyíregyháza és Rakamaz közötti uradalmak és községek számára egy állomást akartak létesíteni. Ennek jelentőségét Dessewffy Kálmán látta át először és a Királytelekpusztával szomszédos Belegrád és Varjúlapos között megfelelő földterületet bocsátott rendelkezésre az állomás megépítéséhez, mely a Királytelek nevet kapta. Mikor aztán az igazi Királytelekpuszta tulajdonosai is vasúti megállóhelyet létesítettek annak már nem lehetett a Királytelek nevet adni, ezért kapta a Dessewffy-puszta nevet. Ezek után ez számos félreértésre adott okot, melyet szerettek volna megszüntetni, de hol a tulajdonosok, hol a Kereskedelmi Minisztérium beleegyezésének hiánya miatt nem történt meg a helyzet tisztázása. Az ügy lezárásaként 1904. január 26-án megjelent egy hirdetmény, amely kimondta: hogy az eddig tévesen Királyteleknek nevezett vasútállomás és postahivatal Görögszállásnak, a Dessewffy-puszta nevű vasúti megálló és postahivatal pedig helyes nevén Királyteleknek-nek neveztessék." Forrás: Fejezetek a 150 éves Debrecen-Nyíregyháza-Miskolc vasútvonal történetéből, 28. oldal.
 
Tab    Ailton, 2011.09.29 18:50.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Elkezdődött a felújítás.
 
Szarvas    mohikker, 2011.09.29 17:14.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerintem sokkal több odafigyelést és fejleztést érdemelne a szarvasi vasútállomás.
 
Tolmács    Pedro Gonzales, 2011.09.28 16:54.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mai nap bejártam gyalog a Tolmács-Diósjenő szakaszt.
Tolmács mrh. felvételi épülete - bár a vágányok felől igencsak be van nőve - lakott! Egy fiatal pár lakja, gyerekhangot is hallottam. A lakás utca felőli bejárati ajtaja frissen festett, fehér színű. Az épület egyéb részeihez (külsőleg legalábbis) nem nyúltak. A külön külső bejárattal rendelkező forgalmi helyiséget, amiben a jelzőállító blokk még mindig a helyén van, tüzelő tárolására használják, ajtaja szabadon nyitható, be lehet kukkantani. A mellette lévő ajtó a volt váróterem bejárata. Ez a helyiség korábban nyitva volt, most azonban be van hajtva a rács és zárva az ajtó.
Az I. vágány ki van zárva a forgalomból, mindkét odavezető váltó egyenes állásban rögzítve van + a váltók váltózárral ellátottak. Az Erdőkémia iparvágány ellenben elvileg használható, mert az ottani váltók egyik állásban sincsenek állandóra rögzítve. Ezek a váltók is váltózárasak. Sajnos forgalom régen volt már az iparvágányon.
 
Skanzen    Gery, 2011.09.28 16:51.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
360°-os körpanoráma Skanzen vasútállomás peronján állva:
http://www.szentendre360.hu/pano.php?pano=Pano_69.swf&sz=1680&m=880
 
Kiskunfélegyházi út    Sanya, 2011.09.28 13:22.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mercedes gyár iparvágány kiágazás.
 
Szeged Rudolf tér    Sanya, 2011.09.28 13:14.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ma már csak emlék, de legalább hirdeti az utókornak a hajdani kisvasút létezését.
 
Nemeske    pezsman, 2011.09.27 17:26.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az új menetrend decemberi életbe lépésével ellehetetlenülnek ezek a megállóhelyek, ugyanis a délelőtti "bevásárlóforgalomra" nem lesz lehetőség, mert az egyetlen délelőtti Pécs-Barcs személyvonat helyett közlekedik majd a plusz egy szombathelyi gyors, ami nem áll meg a megállókban Szentlőrinc és Barcs között. Gyalázat.
 
Dunaföldvár felső    Bohir, 2011.09.27 14:58.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Dunaföldvár felső (kisállomás) 1998 őszén. Ezen a területen nem csak az ősz mint elmúlás jelképe látható, hanem a vasút ezen szakaszának végnapja is, amit még a képen látható kislány nem sejthetett...
 
Miskolc-Tiszai    JasonX, 2011.09.27 07:18.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2009.09.26.
 
Berettyóújfalu    JasonX, 2011.09.27 07:13.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2009.08.23. Az állomás épülete az utca felől.
 
Petőfiszállás    JasonX, 2011.09.27 07:00.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008.12.27. Az állomás a másik oldalról nézve.
 
Szeged-Rókus    JasonX, 2011.09.27 06:55.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008.12.27. Az utca felől nézve.
 
Szeged    JasonX, 2011.09.27 06:53.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008.12.27. Más-képp
 
Szeged    JasonX, 2011.09.27 06:51.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008.12.27.
 
Szeged    JasonX, 2011.09.27 06:50.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008.12.27. Uzsgyi
 
Szeged    JasonX, 2011.09.27 06:49.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008.12.27.
 
Cegléd    JasonX, 2011.09.27 06:46.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008.12.27.
 
Kassa    JasonX, 2011.09.27 06:44.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008.12.25.
 
Kassa    JasonX, 2011.09.27 06:43.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008.12.25.
 
Kassa    JasonX, 2011.09.27 06:42.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008.12.25.
 
Miskolc-Tiszai    JasonX, 2011.09.27 06:40.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008.12.25. 7-es vágány.
 
Miskolc-Tiszai    JasonX, 2011.09.27 06:39.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008.12.25. A pályaudvar ünnepi kivilágításban.
 
Előző Első    ... [ 354 ] [ 355 ] [ 356 ] [ 357 ] [ 358 ] [ 359 ] [ 360 ] [ 361 ] [ 362 ] ...   Utolsó Következő