Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 356 ] [ 357 ] [ 358 ] [ 359 ] [ 360 ] [ 361 ] [ 362 ] [ 363 ] [ 364 ] ...   Utolsó Következő

Veszprém    Pety, 2011.09.25 09:14.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én azt hallottam, hogy állítólag a 20-as vonal felújítása miatt már a közeljövőben felújítják az állomás épületét, P+R (nem tudom mi az) parkolót építenek ki, +6 busz indító platform lesz még az állomásnál és rendbe teszik a közvilágítást. Csak nehogy ott lófráljanak a hajléktalanok...
 
Andocs    András, 2011.09.25 00:16.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás a 70-es években a következőképpen nézett ki,emlékeim szerint.Fő épület:fűtött váróterem,jegypénztár,forgalmi iroda.Teher vágány,rakodó rampa,tároló épület.Férfi,női mellékhelyiségek.Fehérre mázolt betonkerítés,gyöngykavicsos peron és közlekedő utak.Virág ágyások,cserjék,szóval olyan amilyennek egy állomásnak lennie kell.Közel 40 év után csak egy bunker maradt a helyén,ez lenne a fejlődés!?
 
Brennbergbánya    Gery, 2011.09.24 21:33.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tisztelt Kebelei György (Central)!
A képen látható épület valóban egy megmaradt őrház lehet? Mert én is néztem azt az épületet, de nem voltam benne biztos, hogy vasúti vonatkozása lehet. Ha van esetleg erről valami forrásod, örülnék neki ha megosztanád velünk.
Előre is köszönöm a válaszodat!
 
Kőszeg    Ati, 2011.09.24 11:43.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Íme egy kép a vonatról. :)
 
Kőszeg    Ati, 2011.09.24 11:38.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vasútvonal üzemeltetését 2011. decemberétől a GYSEV veszi át.2011. szeptember 20-án közlekedett először ezen a pályán GYSEV jelzéssel az ÖBB 5047 sorozat motorvonata.(azóta is ez közlekedik) :)
 
Kerekegyháza    Gábor, 2011.09.24 10:50.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tudja valaki, hogy melyik utcában van az állomás?
 
Nádasd    Railwayman, 2011.09.23 15:05.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kíváncsi lennék a forrásra, mert nem sok jel mutat erre. Egyrészt nincs benne a vonal a jövő évi menetrendi tervben, másrészt arról lehetett hallani az átvétel bejelentésekor, hogy ha lesz is, Zalalövő-Körmend közvetlen vonat lesz, nem fog megállni sehol.
 
Nádasd    ROCOman, 2011.09.23 09:58.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez a hír már többször is felröppent. Hitelt érdemlő forrás?
 
Nádasd    Kenézy György, 2011.09.23 08:00.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2011.12.11 -töl Gysev átveszi ezt a vasútvonalat újra indul személyforgalom .
 
Füzesbokor    szvdom, 2011.09.22 23:03.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A nagy hársfát (a megálló egyetlen nagy fáját) kivágták.
 
Bag    Bozó Zoltán, 2011.09.20 14:05.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A közeli Máriabesnyőhöz hasonlóan itt sem eredeti már a nyomvonal.Ez jól látszik az autópálya felett lévő felüljáróról nézve
 
Máriabesnyői kolostor    Bozó Zoltán, 2011.09.20 14:01.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megálló a 1930-as évekbeli nyomvonalkorrekció miatt szűnt meg
 
Máriabesnyő    Bozó Zoltán, 2011.09.20 13:58.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Néhány évvel ezelőtt még állt a régi állomás
 
Tarnaszentmária    Bozó Zoltán, 2011.09.20 13:27.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A volt katonai üzemanyagraktár iparvágányait(a kerítésen kívüli részeket) felszedték mindkét irányban,az útátjárók kivételével.
 
Recsk-Parádfürdő    Bozó Zoltán, 2011.09.20 13:22.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Recsk-Kőtörőn sokáig ottfelejtett A26-os tolatómozdonyt nemsokkal ezelőtt elvitték már
 
Baja-Dunafürdő    Train Station, 2011.09.19 21:52.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szép lett,de valakinek hiányoztak az ezüst festék csíkok...
Baja-Dunafürdő;2011.09.18.
 
Bácsalmás    Train Station, 2011.09.19 21:42.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Megkezdődött a répakampány.Bácsalmáson kezdetnek 10 kocsi várakozott tegnap (2011.09.18-án),estére a felét már meg is púpozták.
 
Barcs    pezsman, 2011.09.19 10:52.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem tudom, hová tűnt az előző hozzászólásom, de egyet értek az előttem szólóval. A vonal utasforgalmának jelentős részét a Pécs-Szigetvár szakasz utasai adják, Szigetvár és Barcs között kevesebben utaznak. Ha a menetrend értelmesebb lenne, akkor a 4 egységből álló Bz szerelvény nem is lenne elég. Így is van egyébként olyan helyzet, hogy nincs ülőhely, pedig a menetrend kínálata katasztrofális.A Barcs-Gyékényes szakasz ebben a formában pedig semmire és senkinek sem jó, csak van. Bár szerencsére ez jövőre egy kicsit jobb lesz.
 
Almás    Train Station, 2011.09.19 10:05.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bácsalmás felől érkezve.
 
Mélykút    Train Station, 2011.09.19 10:02.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mélykút állomás,Bácsalmás felől érkezve.
 
Mélykút    Train Station, 2011.09.19 10:02.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az említett tábla az iparvágány mellett.
 
Kisdobsza    LepesiZL, 2011.09.19 08:06.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt a megállót el kellene vinni Szigetvár irányában kb 800 m - t, nagydobsza falu végébe - érdekes módon lenne utas, mivel a buszmegálló a falu másik végén van. Ja kellene egy 30 m-es !!! (ez nem Magyar Szabvány, de egy kocsit/ajtót oda lehet állítani) járdát/kicsi peront kialakítani. Kisdobsza az állomástól kb 3 km, Nagydobsza falu vége a vasúttól 30 m, a Kisdobszai megállótól 800.
LZL
 
Barcs    LepesiZL, 2011.09.19 08:01.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Most van három gyors/sebesvonatnak nevezett valami (bennük a CORVINUS IC mindenütt megálló személyvonatként) menetrendváltás után elvileg négy pár lesz.
De a menetrenddel tökéletesen tönkretették a Szigetvár - Pécs közötti közlekedést (itt még lehetett volna utas - talán). Nézzétek meg a vele párhuzamos buszközlekedést (www.menetrendek.hu - van olyan időszak, amikor egyszerre három busz indul, illetve már csuklós jár Szigetvár Pécs között)
Üdv.
LZL
 
Barcstelep    Pezsman17, 2011.09.19 02:08.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2011. szeptember 17-én így nézett ki az épület.
 
Középrigóc    Pezsman17, 2011.09.19 01:57.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Rakodásra utaló jel továbbra sincs.
 
Kisdobsza    Pezsman17, 2011.09.19 01:54.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Maga az épület állapota nem változik, mert már nincs olyan része, ami mozdítható/széttörhető, viszont az a lila graffiti ocsmány. A tájékoztató tábla tartója és kerete ép, viszont nincs benne semmi. Kisdobsza egyébként produkál némi forgalmat, de talán ez lehet a vonal legkisebb utasforgalmú megállója
 
Pincehely    Pezsman17, 2011.09.19 01:45.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Továbbra is tartom, hogy nem indokolt az IC vonatok megállítása itt. Csak azok szállnak itt fel/le, akik amúgy ezt Simontornyán szeretnék megtenni, ahol egyébként elég gyakran megáll az IC, csak épp keresztezni és nem utascserézni. Ezen talán lehetne, sőt kéne változtatni.
 
Sellye    Pezsman17, 2011.09.19 01:42.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem hiszem, hogy túlzottan gazdaságos a Bzmot+Bzmot összeállítású szerelvény a 61.es vonalon (sem).

Más: Nem nagyon írnak a korábban beharangozott és nagy hévvel ígért vonalnyitásokról.
 
Molvány    Pezsman17, 2011.09.19 01:37.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nevetséges és szörnyűségesen égő az a széksor ott a bódé előtt.
 
Barcs felső    Pezsman17, 2011.09.19 01:33.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az utastájékoztató tábla problémája teljesen megoldódott, ugyanis a tábla annak összes darabjával együtt eltűnt.
 
Előző Első    ... [ 356 ] [ 357 ] [ 358 ] [ 359 ] [ 360 ] [ 361 ] [ 362 ] [ 363 ] [ 364 ] ...   Utolsó Következő