Veszprém
Pety, 2011.09.25 09:14.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Én azt hallottam, hogy állítólag a 20-as vonal felújítása miatt már a közeljövőben felújítják az állomás épületét, P+R (nem tudom mi az) parkolót építenek ki, +6 busz indító platform lesz még az állomásnál és rendbe teszik a közvilágítást. Csak nehogy ott lófráljanak a hajléktalanok...
|
|
Andocs
András, 2011.09.25 00:16.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás a 70-es években a következőképpen nézett ki,emlékeim szerint.Fő épület:fűtött váróterem,jegypénztár,forgalmi iroda.Teher vágány,rakodó rampa,tároló épület.Férfi,női mellékhelyiségek.Fehérre mázolt betonkerítés,gyöngykavicsos peron és közlekedő utak.Virág ágyások,cserjék,szóval olyan amilyennek egy állomásnak lennie kell.Közel 40 év után csak egy bunker maradt a helyén,ez lenne a fejlődés!?
|
|
Brennbergbánya
Gery, 2011.09.24 21:33.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tisztelt Kebelei György (Central)!
A képen látható épület valóban egy megmaradt őrház lehet? Mert én is néztem azt az épületet, de nem voltam benne biztos, hogy vasúti vonatkozása lehet. Ha van esetleg erről valami forrásod, örülnék neki ha megosztanád velünk.
Előre is köszönöm a válaszodat!
|
|
Kőszeg
Ati, 2011.09.24 11:43.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Íme egy kép a vonatról. :)
|
|
|
Kőszeg
Ati, 2011.09.24 11:38.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vasútvonal üzemeltetését 2011. decemberétől a GYSEV veszi át.2011. szeptember 20-án közlekedett először ezen a pályán GYSEV jelzéssel az ÖBB 5047 sorozat motorvonata.(azóta is ez közlekedik) :)
|
|
Kerekegyháza
Gábor, 2011.09.24 10:50.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tudja valaki, hogy melyik utcában van az állomás?
|
|
Nádasd
Railwayman, 2011.09.23 15:05.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kíváncsi lennék a forrásra, mert nem sok jel mutat erre. Egyrészt nincs benne a vonal a jövő évi menetrendi tervben, másrészt arról lehetett hallani az átvétel bejelentésekor, hogy ha lesz is, Zalalövő-Körmend közvetlen vonat lesz, nem fog megállni sehol.
|
|
Nádasd
ROCOman, 2011.09.23 09:58.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez a hír már többször is felröppent. Hitelt érdemlő forrás?
|
|
Nádasd
Kenézy György, 2011.09.23 08:00.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2011.12.11 -töl Gysev átveszi ezt a vasútvonalat újra indul személyforgalom .
|
|
Füzesbokor
szvdom, 2011.09.22 23:03.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A nagy hársfát (a megálló egyetlen nagy fáját) kivágták.
|
|
Bag
Bozó Zoltán, 2011.09.20 14:05.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A közeli Máriabesnyőhöz hasonlóan itt sem eredeti már a nyomvonal.Ez jól látszik az autópálya felett lévő felüljáróról nézve
|
|
Máriabesnyői kolostor
Bozó Zoltán, 2011.09.20 14:01.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megálló a 1930-as évekbeli nyomvonalkorrekció miatt szűnt meg
|
|
Máriabesnyő
Bozó Zoltán, 2011.09.20 13:58.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Néhány évvel ezelőtt még állt a régi állomás
|
|
Tarnaszentmária
Bozó Zoltán, 2011.09.20 13:27.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A volt katonai üzemanyagraktár iparvágányait(a kerítésen kívüli részeket) felszedték mindkét irányban,az útátjárók kivételével.
|
|
Recsk-Parádfürdő
Bozó Zoltán, 2011.09.20 13:22.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Recsk-Kőtörőn sokáig ottfelejtett A26-os tolatómozdonyt nemsokkal ezelőtt elvitték már
|
|
Baja-Dunafürdő
Train Station, 2011.09.19 21:52.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szép lett,de valakinek hiányoztak az ezüst festék csíkok...
Baja-Dunafürdő;2011.09.18.
|
|
|
Bácsalmás
Train Station, 2011.09.19 21:42.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Megkezdődött a répakampány.Bácsalmáson kezdetnek 10 kocsi várakozott tegnap (2011.09.18-án),estére a felét már meg is púpozták.
|
|
|
Barcs
pezsman, 2011.09.19 10:52.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem tudom, hová tűnt az előző hozzászólásom, de egyet értek az előttem szólóval. A vonal utasforgalmának jelentős részét a Pécs-Szigetvár szakasz utasai adják, Szigetvár és Barcs között kevesebben utaznak. Ha a menetrend értelmesebb lenne, akkor a 4 egységből álló Bz szerelvény nem is lenne elég. Így is van egyébként olyan helyzet, hogy nincs ülőhely, pedig a menetrend kínálata katasztrofális.A Barcs-Gyékényes szakasz ebben a formában pedig semmire és senkinek sem jó, csak van. Bár szerencsére ez jövőre egy kicsit jobb lesz.
|
|
Almás
Train Station, 2011.09.19 10:05.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bácsalmás felől érkezve.
|
|
|
Mélykút
Train Station, 2011.09.19 10:02.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mélykút állomás,Bácsalmás felől érkezve.
|
|
|
Mélykút
Train Station, 2011.09.19 10:02.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az említett tábla az iparvágány mellett.
|
|
|
Kisdobsza
LepesiZL, 2011.09.19 08:06.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt a megállót el kellene vinni Szigetvár irányában kb 800 m - t, nagydobsza falu végébe - érdekes módon lenne utas, mivel a buszmegálló a falu másik végén van. Ja kellene egy 30 m-es !!! (ez nem Magyar Szabvány, de egy kocsit/ajtót oda lehet állítani) járdát/kicsi peront kialakítani. Kisdobsza az állomástól kb 3 km, Nagydobsza falu vége a vasúttól 30 m, a Kisdobszai megállótól 800.
LZL
|
|
Barcs
LepesiZL, 2011.09.19 08:01.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Most van három gyors/sebesvonatnak nevezett valami (bennük a CORVINUS IC mindenütt megálló személyvonatként) menetrendváltás után elvileg négy pár lesz.
De a menetrenddel tökéletesen tönkretették a Szigetvár - Pécs közötti közlekedést (itt még lehetett volna utas - talán). Nézzétek meg a vele párhuzamos buszközlekedést (www.menetrendek.hu - van olyan időszak, amikor egyszerre három busz indul, illetve már csuklós jár Szigetvár Pécs között)
Üdv.
LZL
|
|
Barcstelep
Pezsman17, 2011.09.19 02:08.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2011. szeptember 17-én így nézett ki az épület.
|
|
|
Középrigóc
Pezsman17, 2011.09.19 01:57.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Rakodásra utaló jel továbbra sincs.
|
|
Kisdobsza
Pezsman17, 2011.09.19 01:54.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Maga az épület állapota nem változik, mert már nincs olyan része, ami mozdítható/széttörhető, viszont az a lila graffiti ocsmány. A tájékoztató tábla tartója és kerete ép, viszont nincs benne semmi. Kisdobsza egyébként produkál némi forgalmat, de talán ez lehet a vonal legkisebb utasforgalmú megállója
|
|
|
Pincehely
Pezsman17, 2011.09.19 01:45.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Továbbra is tartom, hogy nem indokolt az IC vonatok megállítása itt. Csak azok szállnak itt fel/le, akik amúgy ezt Simontornyán szeretnék megtenni, ahol egyébként elég gyakran megáll az IC, csak épp keresztezni és nem utascserézni. Ezen talán lehetne, sőt kéne változtatni.
|
|
Sellye
Pezsman17, 2011.09.19 01:42.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem hiszem, hogy túlzottan gazdaságos a Bzmot+Bzmot összeállítású szerelvény a 61.es vonalon (sem).
Más: Nem nagyon írnak a korábban beharangozott és nagy hévvel ígért vonalnyitásokról.
|
|
Molvány
Pezsman17, 2011.09.19 01:37.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nevetséges és szörnyűségesen égő az a széksor ott a bódé előtt.
|
|
|
Barcs felső
Pezsman17, 2011.09.19 01:33.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az utastájékoztató tábla problémája teljesen megoldódott, ugyanis a tábla annak összes darabjával együtt eltűnt.
|
|
|