Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 588 ] [ 589 ] [ 590 ] [ 591 ] [ 592 ] [ 593 ] [ 594 ] [ 595 ] [ 596 ] ...   Utolsó Következő

Pellérd    hayabusa, 2009.07.14 20:58.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépület vágányok felőli oldala.A bal oldali ajtó / a képen már ablak / volt a váró bejárata, itt jegykiadás is volt.
 
Szekszárd    Cshaweska, 2009.07.14 15:04.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tudtommal nincs, a bátaszéki jár a vonal tehervonataival.(Tolna-Mözs és Nagydorog között nincs teherforgalom)
 
Zalaegerszeg-Ola    Németh János, 2009.07.13 22:48.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2009. július 13.-án közel 140 fényképet készítettem. Ezek rövid szöveges magyarázattal kiegészítve a következő tárhelyen lesznek elérhetőek pár napon belül:
http://kep.tar.hu/jeffline2
 
Andráshida    Németh János, 2009.07.13 22:45.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2009. július 13.-án közel 140 fényképet készítettem. Ezek rövid szöveges magyarázattal kiegészítve a következő tárhelyen lesznek elérhetőek pár napon belül:
http://kep.tar.hu/jeffline2
 
Mágocs-Alsómocsolád    NANO, 2009.07.13 19:49.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen mágocson csak a forgalmisták maradnak
 
Pusztaszabolcs    vasutasadam, 2009.07.13 16:57.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Este a megvilágítás nagyon tetszik :D
 
Moha    kempelen, 2009.07.12 21:15.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Persze ebből a szergej hosszabb ideje betegeskedik. Már hártom hete fekvőbeteg. (4062 003-1)
 
Moha    kempelen, 2009.07.12 21:11.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Míg a cseh mozdonyok párban dolgoztak, a magyarok az első vágányon, az állomásépület közelében vasárnapi pihenőjüket tartották.
 
Moha    kempelen, 2009.07.12 21:07.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ma délutáni cseh remek, mindjárt kettő is egymással szembe fordítva. (740 674-7 és 740 818-0)
 
Óbuda-Gázgyár    Ambrus, 2009.07.12 17:46.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha jól tudom, akkor a felvételi épület mindkét oldalán sínek húzódtak. Az épület jó állapotban van, lakják, de a sínekből semmi sem maradt (csak néhány zúzottkő). Most házakat szeretnének építeni az egykori pályaudvar helyére.
 
Börgönd    Ptolmees, 2009.07.12 14:21.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy tipikus vasúti csap Börgöndön.Emlékszem a régi szép időkben a legtöbb állomáson ilyesmi vízvevő helyek voltak (szerencsére sokfelé még most is )
 
Börgönd    Ptolmees, 2009.07.12 13:51.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
AZ UDJ-011 Börgönd állomáson.
 
Seregélyes    Ptolmees, 2009.07.12 13:28.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az említett rámpa képe.Még egész jó állapotban van, csak tele van gazzal.
 
Miskolc-Tiszai    atis, 2009.07.11 19:38.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szép tiszta és modern a resti is és a büfé is,és kulturált és megfizethető is!
 
Fábiánsebestyén    Adani, 2009.07.11 18:21.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Időközben megszűnt az állomás elbontották a váltókat és a jelzőket, megállóhelyként üzemel tovább.
 
Seregélyes    Porki, 2009.07.11 16:59.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos nem rendelkezem fotóval, de ha feltenném ide, valószínűleg mindenkinek könnyek futnának a szemébe.
Az épület a helyi vagány fiatalság áldozata lett, valamint a magukat kortárs művészeknek tituláló "elit" sem kíméli. A fenti képen jól látszik, hogy a régi forgalmi iroda ablaka be van deszkázva. Ajtók már nincsenek, bár a darabjai fellelhetők a megállóhely területén. A váróteremmel nem volt semmi baj, a vandáloktól akarták óvni, sikertelenül.
Padok nincsenek, és már a környezetet sem gondozzák. Rengeteg üvegszilánk, és alumínium italosdoboz darab veszélyezteti a vonatra várók gyerekeit.
Siralmas!
De most valami elkezdődött, és reméljük, hogy a pályafelújítás mellett erre is odafigyelnek. Bár a vandálok már biztosan alig várják a tönkretehető újdonságokat....
 
Dabronc    kiss-pr, 2009.07.11 11:22.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen, ott a régi nyomvonal látható, de a képek készítése óta nem jártam arra, úgyhogy kíváncsi is vagyok mennyire előrehaladott már a villamosítás
 
Ferenctanya    ikarus266, 2009.07.10 21:13.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kicsit elhaladva....
 
Ferenctanya    ikarus266, 2009.07.10 21:12.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nyíregyháza felé tart vonatból sikerült lefotózni.
 
Csajág felső    Cshaweska, 2009.07.10 19:50.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez a megálló hogy található meg?
Csajág felől?
 
Szebény    Cshaweska, 2009.07.10 15:42.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vonal mentén élők a bezárás után azt a hírt kapták hogy 2001-től újra lesz vasútjuk.Nem így lett...
 
Pécsvárad    cshaweska, 2009.07.10 15:35.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nyílt vonali kiágazás Pécs-Gyárvárosnál van valamint Pécsváradnál a régi rakodó kiágazásánál.Hosszúheténynél egy útátjárónál van egy 20-as.Ezekre emlékszem ,tavaly még (csak)ezek voltak.
 
Bácsalmás    cshaweska, 2009.07.10 15:30.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1967 és 1970 között (a Kiskunhalas-Bátaszék vonal korszerűsítése során) végzet felépítmény csere során jelentős pálya korrekciót hajtottak Végre Bácsalmásnál.
forrás:Vasúti Nagylexikon 1


 
Hercegszántó    cshaweska, 2009.07.10 15:25.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vonal végállomása 79,5 km-re Délebb re volt.(Szond-on)
Trianon után lett csak végállomás Hercegszántó.
 
Baja szállásváros    Cshaweska, 2009.07.10 15:15.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Baja-Bezdán-Zobor-Apatin-Szondi HÉV.
Engedélyezéséről az 1912.évi XVI.tc. alapján a Közlekedési Minisztérium 19981/1912. sz. rendelettel kiadott engedélyokmány rendelkezik. Az engedélyesek: Gfrerer, Schoch és Grossmann építkezési vállalkozó cég engedélyt kap és kötelezettséget vállal arra, hogy a MÁV Baja állomásából kiindulva a Baja-szállásváros megállóhelyig a Baja-Zombor-Újvidék HÉV vonalának együttes használatával folytatólag Bátmonostor, Nagybaracska, Csátalja, Dávod, Hercegszántó, Béreg, Küllőd, Bezdán és Monostorszeg községek érintésével a MÁV Zombor állomásáig, innen Bácskertes, Apatin és Szilágyi községek érintésével a MÁV Szond állomásáig, valamint Apatin állomásból kiágazólag a Duna partig vezető HÉV vasutat megépíti és engedélye tartalma alatt üzletben tartja. Építési és üzletbeszerzési tőkeként 9 598 800 koronát határoztak meg. Ebből forgalmi eszközök beszerzésére 501 000 koronát, rendes tartalékalap képzésére 40 000 koronát, külön tartalékalapra 35 000 koronát rendeltek elkülöníteni. Az állami hozzájárulás postaáltalány fejében 6.2%, költségvetési adomány címen pedig 10%. A 108,7 km-es vonalhálózat 1912-ben készült el. Üzletkezelését a MÁV látta el. A Trianoni szerződés értelmében a vonal 79,5 km-es szakaszát (Hercegszántó-Szond) Jugoszláviához csatolták. A Baja-Hercegszántó-Országhatár vonalat 1931. október. 1-én államosították. Forrás:Vasúti Nagylexikon 1. kötet.
 
Vaskút    cshaweska, 2009.07.10 14:53.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Vonal üzembehelyezési és építési tőkéjét 1 312 000 koronában állapították meg.Ebből forgalmi eszközök beszerzésére 106 00 korona,
tartalékalap képzésre 16 000 korona elkülönítését rendelték.A vasút üzemeltetését a MÁV látta el.1931.október.1-jén államosították.
forrás:Vasúti Lexikon 1
 
Bácsalmási tanyák    Cshaweska, 2009.07.10 14:48.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1967 és 1970 között végzet felépítmény csere során jelentős pálya korrekciót hajtottak Végre Bácsalmásnál.
forrás:Vasúti Nagylexikon 1
 
Katonatelep    martin254, 2009.07.10 11:19.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt csak 2 vonat áll meg azok is hajnalban. Milyen ez a menetrend?
kérdem én.
 
Szada alsó    Oldalborda, 2009.07.09 21:57.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szada alsó megállóhely egy helyi ember szerint (akit a kocsmában kaptam el) ezen a sarkon helyezkedett el. A vonal felszámolása után a telket eladták, elbontottak mindent.
Egyébként a vonalon ez az egyetlen megálló, aminek épülete (ha volt) nem maradt fenn.
 
Szada    Oldalborda, 2009.07.09 21:54.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szada állomás, 2009. július 07.
A korábbi képhez változás a szomszéd telek beépítettsége.
Érdemes megnézni ezt a jól izmolt kutyát... ű
Az épület mellett sárgabarackfa található, amiről nem nagyon szedik a gyümölcsöt... én segítettem a problémán.
Az épületben két lakás van. Ez oldal felől egy magányos ember élhet, benézve oldalt az ablakon. A másik oldali lakásban feltehetően egy fiatalabb család, egy nagy fekete rotweiler őrzi a birtokot. És csengőt nem találtam...
 
Előző Első    ... [ 588 ] [ 589 ] [ 590 ] [ 591 ] [ 592 ] [ 593 ] [ 594 ] [ 595 ] [ 596 ] ...   Utolsó Következő