Báta
Karl, 2008.01.09 09:41.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szvdom!
Pontosat,még nem tudok mondani,de a Palotabozsok-Bátaszék távot szeretnénk bejárni.Amint jobb lesz az idő indulunk.Elötte egyeztethetünk!És jöhetnek még mások is.
Üdv.
|
|
Mezőberény
Ádám, 2008.01.08 23:15.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyon szép állomás.Az épületen csak az emeleti ablakokhoz képest alacsony ajtó rontja el az összképet.
|
|
Csárdaszállás
Ádám, 2008.01.08 22:29.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Igazán eredeti állomás.Az épület is szép.
|
|
Mártély
Ádám, 2008.01.08 22:21.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy mesebeli állomás Csongrád megyében.Bár minden állomás ilyen lenne.
|
|
Püspökladány
rongybaba, 2008.01.08 14:43.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Üdv!
Segítenétek abban, hogy mikor létesült a városhoz tartozó Püspöladány-Vásártér megálló !?
Köszönöm!
|
|
Püspökladány-Vásártér
rongybaba, 2008.01.08 14:11.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hello!
Érdeklődni szeretnék, hogy ez a megállóhely mikor létesült a vonalon.
Köszönettel!
|
|
Pusztapó
hball, 2008.01.08 13:45.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
És mesés forgalomirányító rendszere (volt)
|
|
Kétpó
hball, 2008.01.08 13:43.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ne szeresd! Gyönyörű, csak az utazók nem használhaják. Még egy nyomorult WC sincs a területén.
|
|
Báta
szvdom, 2008.01.08 11:57.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Karl!
Mikorra tervezitek a gyalogtúrát és honnan indultok? Nem biztos, hogy tudok menni, de érdekel a dolog, már csak azért is, mert el szeretnék jutni a tényleges állomás helyére egyszer.
|
|
Véménd
Karl, 2008.01.08 01:50.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves Gábor15!
Ha,vannak még képeid erről a szakaszról,és megosztanád mással is légyszi írj.Én is készítettem,már sokat,szívesen elküldöm cserébe.
|
|
|
Báta
Karl, 2008.01.08 01:43.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves szvdom!
novemberben tett néhány kérdésedre,talán tudok választ adni.A bátai állomáson 2 vágány volt az első volt a fő a második a mellék vágány.A régebbi időkben komoly teher forgalom zajlott,ugyanis többekközött,innen szállítottak a környék/d.szekcsö,báta/tüzépjeire árút.Ezenkívűl az egykori gazdaságokból,és magángazdáktól élőállat forgalom is zajlott.Személyforgalomra,inkább a szőllőkben és a tsz ekben dolgozó emberek használták.egy emeletes állomás épület volt amit,ha jól tudom az 1990es évek elején bontottak el.A60években még Pft iroda is volt aminek az utolsó maradványait szintén a 90'évek elején bontottak,és ettől kezdve már a vonat sem állt meg.Hát egyelőre ennyit tudok írni,Amúgy tervezünk egy gyalogtúrát arrafelé.Ha érdekel,írj!
|
|
Szebény
Karl, 2008.01.08 01:26.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szebény-Feked között,ahol véget ér a sín....mert,ugye valahol jól fizetnek érte!!a nagy magyar valóság!
|
|
|
Palotabozsok
Karl, 2008.01.08 01:20.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
palotabozsoki vágányok között 2007 decemberében
|
|
|
Dunakeszi
Pilu, 2008.01.07 22:13.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Holnap fogok ide menni vonattal Nyugatiból, a képek alapján nem is néz ki 30.000 lelkes városnak.
|
|
Szák-Szend
sáringer éva, 2008.01.07 19:43.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
nem a témához kapcsolódik, de információt szeretnék kapni nagyapámról, aki szákon született. ha valakinek, aki ott él, lenne kedve segíteni, kérem írjon az e-mail címemre! köszönöm bárkinek, aki segít!
|
|
Sárszentmihály
Finta Tibor, 2008.01.07 17:37.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A 812-es kép jobb oldali épületében laktunk 1950 januártól, 1956 júliusáig. Itt szerettem meg a vasutat. Édesapám pályamester volt. A házunk előtt várták a gőzösök az indulást a Bakony felé. Csodálatos volt itt élni.
Üdvözlettel: Finta Tibor
|
|
Pannonhalma
Csoma Bence László, 2008.01.07 15:37.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
nagyon szép, reprezentatív állomás.
még főapáti váróterem is van benne!
|
|
Bakonyszentlászló
Horváth Gábor, 2008.01.06 18:48.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
19 év állomásfőnöki munkám véget ért 2007.dec.29-én. (nyugdijba vonultam) Bakonyszentlászló későbbiekben Veszprémvarsányhoz tartozik. Az elavult és már nem felújítható névtáblát lecseréltük. Íme!
|
|
|
Bátaszék
Hayabusa, 2008.01.06 18:29.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Közvetlenül az állomás nyugati kijárata után ágazik le dél felé a látható 2 vágány.Az egyik a téglagyári iparvágány,a másik a megszüntetett 64 vonal.
|
|
|
Szebény
Hayabusa, 2008.01.06 18:25.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sajnos már családi házként sem üzemel,gyorsan romló állagu,a 2007.öszi állapota látható.
|
|
|
Nagykónyi
Hayabusa, 2008.01.06 18:20.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épület egy része lakott,de elég rossz állapotu.2007.összel készült kép,a hatalmas dzsungelben még találni sineket is...
|
|
|
Felsőnyék
Hayabusa, 2008.01.06 18:14.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épület lakatlan és rossz állapotban van.
|
|
Dalmand
Hayabusa, 2008.01.06 18:12.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt is lakott az épület.A korábbi állomásfönök családja lakik benne.
|
|
Kocsola
Hayabusa, 2008.01.06 18:09.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy nagyon kedves hölgy lakik az épületben. Sokat mesélt a múltról.
|
|
|
Kalocsa
Csoma Bence László, 2008.01.06 10:54.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez egy csodálatosan gyönyörű vasútállomás!
jó hogy védik az épületet, mert ilyen állomásépület sehol sincs!
látszik, hogy törődnek az épülettel.
nem tudom ki volt az ... aki megszüntette a vonalat..., de az biztos nem normális! és semmit sem tettek a vonal mellett élők azért, hogy maradjon Kalocsára a vasút!
...
A vasút a jövő tömegközlekedési eszköze lesz.egy jó menetrend és minimum 30-40%-al nő az utasok száma. a Pápa-Csorna megszüntetése meg egyenesen vicces! egyértelmű, hogy itt a vonat a gyorsabb, s nem a 60 km-t zabáló busz 2 szem utassal! a vonaton sokan utaztak elég sokan, de az utasszámlálókat lefizették, vagy megfélemlítették!
erre a vonalra szükség van!
szörnyőű, hogy 1929 óta sem lett jobb a menetidő! akkor is ugyanennyi idő alatt tette meg a röpke 37 km-es távot! meg jó csatlakozások se voltak!
hajdanán a falvakba a vasút hozta magával a civilizációt is! ügyeljünk rá, hogy ez így is maradjunk! a szerencsi szalmatüzelésű erőművel meg tönkreteszik a tokaji borvidéket!
abból a sok milliárdból amit kidobnak rá inkább a közlekedés javítására fordítanák.
Magyarországon az utak állapota siralmas, sok helyen már imádkozni kell, hogy ne essen szét a sok tragacs busz, de még as legjobb buszok is igencsak csörömpölnek rajta!
(moderált)
|
|
Alsógalla
Fejes János, 2008.01.05 18:11.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Van-e valakinek fényképe a korábbi alsógallai állomásról; ezt régebben Tatabánya-Középsőnek hívták. Kérem, akinek van, töltse fel erre a honlapra, vagy (tekintettel a tesztüzemre) küldje el e-mailben. Kösz' Fejes János
|
|
Nagytétény
Galló Gergely, 2008.01.05 15:04.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ezen az állomáson gyermekkoromban rengeteget tartózkodtam mivel nagyszüleim a vasúttól nem messze laktak.Akkoriban tiszta és gondozott volt,kissé park szerű,hatalmas vadgesztenye fákkal amik árnyékot vetettek a a padokra amik a felvételi épülettől balra voltak.Sőt!Volt itt egy kiállított gőzmozdonyis ami a bennem élő emlékképek alapján 377-es volt a pályaszáma 28.Valamikor a nagytétényi sertés hizlaldában teljesített szolgálatot.Még gyerek voltam mikor nagy bánatomra elszállították a műemléket.
|
|
Balatonfűzfő
Regarder, 2008.01.04 18:22.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kár hogy nincs róla még több kép. Ismerem jól ezt az állomást, rengetegszer voltam ott gyerekkorom óta, azóta se változott semmit. Az elhelyezkedése is rendkivüli, festői, épp a nagy kanyar előtt az öbölnél. Nyugalmat áraszt. Elözönlenek a szép emlékek mikor ott járok...
|
|
Kápolnásnyék
Jurcsek Zoltán János, 2008.01.04 17:16.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ugyanaz kevés hóval 2007. December végén.
|
|
|
Nagykonda
Hayabusa, 2008.01.04 17:06.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Nagykonda és Dombovár közötti szakaszon a főut felett átivelő vasuti hid még megvan.Sinek nélkül és már gyalogosan sem járható folytatásokkal.
|
|