Endre
e-mail: laposkerek.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20603
2011.03.06 02:14.51
|
Az most egy dolog, hogy a linkelt oldalon 1936.08.01-nél is szerepel ugyanennek a vonalnak a megnyitása, de egyik sem igaz. Legfeljebb közforgalomra nyitották meg akkor, mivel MÁV tulajdonba került. Az egyszerűség kedvéért átemeltem a történetét Hidas-Bonyhád oldaláról, fent elolvasható.
|
|
KériPetya
e-mail: keripetyaa.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 20586
2011.03.05 15:25.04
|
1935. szeptember 2. Megnyitják a csak áruszállításra berendezett Hidasbonyhád-Bonyhád rakodó közötti 3,7 km hosszú vasútvonalat.
http://web.archive.org/web/20041212003425/www.trafipax.hu/index.php?akt_menu=112
|
|
Train Station
e-mail: 154es_vonal.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 15111
2010.01.02 23:05.30
|
Az állomás mögötti megállóból indul a 2-es helyi járat.Mellyel kényelmesen elérhető a Város központja.(Nem a buszokról akartam áriázni!)
|
|
Train Station
e-mail: 154es_vonal.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 15110
2010.01.02 23:03.41
|
Gazdasági kisépületek.
|
|
|
Train Station
e-mail: 154es_vonal.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 15109
2010.01.02 23:03.09
|
Ma voltam vonattal Bonyhádon.(Jelszavam ez is lehetett volna: Usgyi Bonyhádra xD).Kellemes volt az 1 órás út.De kissé zajos.
Képemen a Vízház és a Vasut u. látható.
|
|
|
Train Station
e-mail: 154es_vonal.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14339
2009.11.09 14:09.59
|
Viszont akkor "gazdaságos" egy vonal ha kihasznált.A kihasználtsághoz pedig több vonat kell.És akkor már nem elég csak egy önműködő sorompó hanem kell jelző berendezés,rugós-váltó,stb.
|
|
matteo
e-mail: mate.97.kukac.t-online.hu
|
elfogadott hozzászólás 14329
2009.11.08 14:10.47
|
Hát ez is igaz dehát egy önműködő sorompó azt szevasz.Más nem kell.Amúgy 30-as a pálya ez meg még mindig gyorsabb mint a romhányi volt...
|
|
Train Station
e-mail: 60as_vonal.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14328
2009.11.08 11:02.51
|
A Bonyhád - Hidas-Bonyhád iparvágányra gondolsz?Jó ötlet csak sokba kerülne.Sok biztosító berendezés kell ahoz hogy jól és biztonságos legyen a forgalom.Én már írtam egy véleményt lejjebb.Egy HÉV-vonal jól jönne Bonyhádon is.A 64-ese-n Pécs-Vasas-Hird szakaszt is lehetne HÉV-vonallá alakítani.
|
|
matteo
e-mail: mate.97.kukac.t-online.hu
|
elfogadott hozzászólás 14327
2009.11.08 10:28.29
|
Simán újjá lehetne éleszteni a személyforgalamt hisz a mentidő 10 perc.Dehát válság van....
|
|
joci
e-mail: ronaijoci.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 10928
2009.04.09 20:27.31
|
Koszi szépen! De jò lenne talàlni ròla egy képet!
|
|
Attis
e-mail: akosnas.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 10927
2009.04.09 17:05.02
|
Joci! A kép szerint nézve jobbra a síneken túl volt egy kis MÁV forgalmi iroda, ahol most a méhtelp udvara van, már elég rég elbontották.
|
|
JoCi
e-mail: ronaijoci.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 9345
2009.01.25 11:32.55
|
M62-vel jàrnak be Bonyhàdra heti
1-3 szor, rakodàs rendszeresen van. Tudja valaki, hogy melyik vagy hol volt az àllomàs épulet? Joci
|
|
hayabusa
e-mail: kenderfi.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 4642
2008.06.08 22:28.02
|
Bonyhádon a személyforgalom több, mint 40 éve megszűnt,az állomásépület még sokáig állt. Buszállomás is volt,az utóbbi évekre már teljesen átépült,élelmiszer és iparcikk áruház müködik benne.A teherrakodóból pedig ennyi maradt.
|
|
|
hayabusa
e-mail: kenderfi.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 3273
2008.03.16 22:01.14
|
Az előbbi képen látható, leváló vágány belépése a vállalat területére.
|
|
|
hayabusa
e-mail: kenderfi.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 2770
2008.02.11 23:21.13
|
A Hidas-Bonyhádi állomásról iparvágány ágazik Bonyhád felé /régen személyforgalom is volt itt/,már csak teherforgalom van,igaz,az rendszeres.A bonyhádi "állomás" ma igy néz ki./2007 nyarán készült kép./
|
|
|