Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2017.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


   [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] ...   Utolsó Következő

Alibánfa    ckg471, tegnap 09:09.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://mapire.eu/hu/map/hungary1941/?bbox=1876328.3972018284%2C5920377.475371381%2C1889380.0197815222%2C5926310.899692018
Meg tudom erősíteni a korábbi hozzászóló állítását.
 
Balatonfőkajár felső    Qqriq, tegnap 00:27.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Máv az idei évre 80 millió forintot tervezett be Balatonfőkajár állomás épület építésre
 
Solymár    Hofer, tegnapelőtt 20:44.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt forgatták az Öregberény című tévésorozat vasutas jeleneteit. Az állomás a címszereplő település, Öregberény állomását alakítja.
 
Szank    Cshaweska, tegnapelőtt 12:40.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az első vágány használhatatlan,több ponton hiányos a vágányzat.
 
Szank    Cshaweska, tegnapelőtt 12:39.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Síntörés Szank és Majsa között.
Illegális átkelőként használt részen történt.
2017.02.18
 
Szank    Cshaweska, tegnapelőtt 12:37.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A váróbódé napjainkban.(Valaki szemétlerakónak használja..)
2017.02.18
 
Szank    Cshaweska, tegnapelőtt 12:36.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az eredeti felvételiépület. Kedves,szimpatikus emberek lakják.
2017.02.18
(Mobilos felvétel)
 
Nagybugac    Cshaweska, tegnapelőtt 12:34.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori első vágány helyét vissza vette a természet.Mellette a fák között még fellelhető drótkerítés maradványok.
Gondolom csak forgalmi okok miatt használták az utolsó időkben.
 
Hittanya    Cshaweska, tegnapelőtt 12:31.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2017.02.18
A tábla eltűnt,az épület még áll.
 
Bugac felső    Cshaweska, tegnapelőtt 12:29.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Magára hagyták...
(A képek mobillal készültek)
2017.02.18
 
Bugac felső    Cshaweska, tegnapelőtt 12:28.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Magára hagyott épület az állomás majsai végénél.
2017.02.18
 
Bugac felső    Cshaweska, tegnapelőtt 12:28.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tegnap jártam a kisvasúton Bugac-felső és Kiskunmajsa között.
A pálya egyben van,csak sok akáccsemete nőtt a sínek közé.Sok hullám van a pályában,de viszonylag járható állapotúnak tűnik. Az épületek még állnak,persze az esőbeállók felújításra szorulnak.Elvileg tervben van a majsai vonal felélesztése,turistaszezonban közlekednének a vonatok csak.
 
Szerecseny    ckg471, 2017.02.18 18:46.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://edktvf.zoldhatosag.hu/kozerdeku/2007/1366_4.pdf
Szó van benne az alább említett nyomvonalkorrekcióról is.
 
Debrecen-Vásártér    JasonX, 2017.02.18 14:40.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://nevtelenutazo.blog.hu/2014/06/29/2012_10_21_elveszett_vaganyok_nyomaban
 
Létavértes    JasonX, 2017.02.18 14:36.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Létavértes - Debrecen:
http://nevtelenutazo.blog.hu/2014/09/22/2014_08_31_20_eves_jubileumi_2_resz_a_kaosz_szive_helyett_a_107-es_ahol_mar_vonat_sem_jar
 
Debrecen    JasonX, 2017.02.18 14:34.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Létavértes - Debrecen:
http://nevtelenutazo.blog.hu/2014/09/22/2014_08_31_20_eves_jubileumi_2_resz_a_kaosz_szive_helyett_a_107-es_ahol_mar_vonat_sem_jar
 
Nagykereki    JasonX, 2017.02.18 14:30.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
(Nagyzomlin-) Nagykereki - Pocsaj-Esztár:
http://nevtelenutazo.blog.hu/2015/09/16/2015_08_23_a_felbemaradt_106-os_avagy_a_fustbe_ment_terv
 
Tatabánya    JasonX, 2017.02.18 14:27.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tatabánya - Kisbér:
http://nevtelenutazo.blog.hu/2016/12/18/2016_07_18_odusszeia_a_13-as_menten
 
Kisbér    JasonX, 2017.02.18 14:23.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tatabánya - Kisbér:
http://nevtelenutazo.blog.hu/2016/12/18/2016_07_18_odusszeia_a_13-as_menten
 
Románd    JasonX, 2017.02.18 14:21.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kisbér - Románd:
http://nevtelenutazo.blog.hu/2017/01/30/2016_09_03_tehermentesites_a_13-ason
 
Kisbér    JasonX, 2017.02.18 14:21.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kisbér - Románd:
http://nevtelenutazo.blog.hu/2017/01/30/2016_09_03_tehermentesites_a_13-ason
 
Komárom északi pu.    JasonX, 2017.02.18 14:19.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Észak-Komárom - Gúta:
http://nevtelenutazo.blog.hu/2017/02/18/2016_09_24_testvervarosok_kozott_is
 
Gúta    JasonX, 2017.02.18 14:19.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Észak-Komárom - Gúta:
http://nevtelenutazo.blog.hu/2017/02/18/2016_09_24_testvervarosok_kozott_is
 
Délegyháza-Újbánya    siofok35, 2017.02.17 11:37.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vörös Attila képei az állomásról.
("Képek az internetről" rovatba ajánlom őket)

http://iho.hu/hir/van-meg-elet-a-banyaban-121027
 
Szuhakálló-Múcsony    raps, 2017.02.15 17:00.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen. A Google-n nagyon jól kivehető az egykori szakasz nyomvonala.
 
Szuhakálló-Múcsony    bigtomi, 2017.02.15 12:15.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a feketevölgyi kiágazás nem közvetlenül Szuhakálló-Múcsony állomáson volt, hanem Izsófalva felé a nyílt vonalon. Ennek nyomai ma már kevésbé, de 2005-ben még jól láthatók voltak. http://hmsoft.fw.hu/20050604/20050604_rudabanya074.jpg
Szuhakálló-Múcsony állomásról közvetlen kiágazás Szeles III. és Rudolftelep felé volt. A rudolftelepi vágányból volt kiágazás Szeles II. és Alberttelep felé. A feketevölgyi vágány elején pedig kiágazás volt a Szuhakálló I. aknához (Winter-bánya). Kurityánban a 70-es évekig még Felsőnyárád felé volt a kiágazás, ami csak később lett a fő irány valószínűleg a kurityáni lejtősakna bezárása után.
A feketevölgyi vágány egészen a 90-es évek végig üzemelt, mivel a Feketevölgy Bánya Kft. 2000-ig működtette a Feketevölgy I. aknát. A vágány felszedésére a bányabezárást követően kerülhetett sor.
 
Aldebrő    lassujel, 2017.02.14 07:47.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
De legalább a teherforgalom jelenleg is aktív: A 302-es kisdácsia épp most hagyta el az állomást Recsk irányába.
 
Aldebrő    István, 2017.02.13 22:21.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A lepusztuló település által sugallt életérzés elszomorító hangulatát a vonal és az épület állapota is sugározza.
 
Szuhakálló-Múcsony    raps, 2017.02.13 17:26.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szuhakálló-Mucsony felől az első megállóhely a pálya bal oldalán volt, a 16-17 szelvények között, Kurittyán-Bányatelep néven. A második szintén a pálya bal oldalán helyezkedett el, Szuhavölgyi Szénbányák névvel az a 36-37 szelvényközben volt. A vonal teljes hossza 6500 vágányfolyóméter volt. A felépítmény 1921-ben gyártott 23,6 kg/fm súlyú vágány volt.
 
Szuhakálló-Múcsony    raps, 2017.02.13 17:06.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen. Én is olvastam a vonalról. Sőt! Láttam is térképen a vonalat, csak abban nem voltam biztos - bár még egyszer: olvastam én is a táblás megállóhelyekről - hogy tényleg létezett-é. Lehet esetleg a vonal későbbi sorsáról tudni valamit??? Az biztos hogy felszedték, de mikor ?
 
   [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] ...   Utolsó Következő