Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2018.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] ...   Utolsó Következő

Mezőhídvég    bravo88, 2018.07.14 22:05.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
régi kép:
http://gigantclub.hu/gigant_club/pic/hu/DMU/bzmot/bz009.jpg
 
Benedekvölgy    nagyp2, 2018.07.12 12:48.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tisztelt Olvasó! Benedekvölgy fényképről 3 részben adtam részletes leírást. Ebben megjelöltem a kép forrását is. Üdvözlettel: Nagy Péter.
 
Benedekvölgy    NAGY Péter, 2018.07.12 12:28.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Benedekvölgy 3/3. leírás: A Benedekvölgyről szóló információkat édesapámtól, Szobonya Zoltántól és testvéreitől kaptuk, gyűjtögettük össze. Az őrházak és térközök 1971. után megszűntek, amikor a fővonalat villamosították és kettős sinpárral látták el. Egyben ekkor megszűnt a mechanikus rendszerkezelés, amit az elektronikus technológia váltott fel (biztosító berendezéssel). A Benedekvölgy keleti fő-csatorna felőli oldalán lévő 100-as őrház, a vasúti hídnál megmaradt, ezt a MÁV debreceni Igazgatósága korábban hétvégi pihenőként is használta. Szobonya Péter állomásfőnök több gyermeke és unokája is vasúti alkalmazottá vált. Szobonya István (született Debrecenben,1938-ban) a debreceni MÁV Igazgatóság Pályafenntartásán (PFT-nél) dolgozott, majd Sáránd állomásról, fő-pályamesterként nyugdíjazták. Szobonya András (született Kabán, 1940-ben) a Miskolc-Hejőcsabai Cementgyárban mozdonyvezetőként, felesége Szobonya Andrásné (Gera Ilona) Miskolc Tiszai pályaudvaron dolgozott, és Szobonya István nevű gyermekük napjainkban is ugyanezen a pályaudvaron végzi munkáját. Édesapám, Szobonya Zoltán (született Hajdúszoboszlón, 1943-ban) a MÁV debreceni Járműjavító Kft-ben munkaügyi szakfelügyelőként tevékenykedett 2003-as nyugdíjazásáig. Testvérem, Szobonya Éva (született Debrecenben, 1970-ben) szintén a debreceni Járműjavító Kft-ben kezdett dolgozni, számviteli-pénzügyi előadóként, de sajnos munkaviszonyát a MÁV létszámcsökkentése miatt 2002-ben megszüntették. A mi csodás családunk, a Szobonya család 17 éven át folyamatosan lehetett lakója Benedekvölgy megállónak. Én (született Szobonya Ildikó) a Benedekvölgy MH fényképet 2018. 06.23.-án digitalizáltam, emlékeit édesapám és Éva nővérem elmondása alapján írtam le, majd kértem unokatestvéremet, hogy szerkesztve adja közre. (Kelt: Budapest, 2018. július 11, szerk.: Nagy Péter.)
 
Benedekvölgy    NAGY Péter, 2018.07.12 12:26.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Benedekvölgy 3/2. leírás: Postacímként „Benedekvölgy MH 99. sz. őrház” szerepelt, amihez hozzátartozott a vasutat keresztező út, és tárolóként egy majdnem félkilométeres csonka vágány is. A kis állomás feltételes megállóhelyként üzemelt, mivel a nagy távolságú vonatok csak akkor álltak meg, ha a mozdony vezetőjének előre jelezték a le- vagy felszállási szándékot. A páratlan számú vonatok (1707; 1713; 1719) Záhony–Bp. viszonylatban, míg a páros számúak (1706; 1712; 1720) Bp.–Záhony irányban közlekedtek. Akkoriban a páratlan számú vonatok érkezését 3x3-as harangütés, a páros számú vonatokét 3x2-es harangütés jelezte. A környékre jártak kisebb távolságú, helyközi vonatok is (Debrecen, Püspökladány, Nyíregyháza, Kisújszállás, Kaba, Nádudvar). Ezekkel a helyközi járatokkal többnyire a környező tanyák lakói, diákjai utaztak. Az állomások között térközökben 2-3 km-es távolságban őrházak álltak, ahol azok a pályaőrök laktak, akik az egyes térközökben teljesítettek szolgálatot (12-24 órás forduló szolgálatban). A képen látható szolgálati hely a 18. számú térközben működött. A szolgálatot teljesítők feladatköre kiterjedt a jelzőrendszerek, és vasúti sorompós átjárók kezelésére, az információk fogadására, feldolgozására, és továbbítására (induktoros telefonnal). A háború idején Hajdúszoboszló és Ebes között állt egy Vérvölgy nevű megállóhely, amit a környékén lezajlott nagy tankcsata áldozatainak emlékére neveztek így (a napjainkban zajló korszerűsítések és pályafelújítások alkalmával még mindig sok éles töltény, akna található erre). Szobonya Pétert 1957. október 1-én nyugdíjazták, a 99.sz. őrházat egy másik pályaőrnek kellett átadnia. Az egykori állomásfőnök a legtöbb unokáját nem ismerhette meg, mivel már 1966-ban elhunyt. Nagypapámat sajnos én sem láthattam, mivel testvérem, Éva 1970-ben, és én, Ildikó 1973-ban születtünk.
 
Benedekvölgy    NAGY Péter, 2018.07.12 12:24.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Benedekvölgy 3/1. leírás: Az elmosódott kép 1952 környékén készülhetett, rajta Benedekvölgy MH feliratú szolgálati hely látható, a Budapest–Záhony 100-as sz. fővonalon, Hajdúszoboszló és Kaba közötti 99.sz. őrházzal (nagyjából félúton). Az épület előtt Szobonya Péter szolgálatot teljesítő pályaőr áll, aki akkoriban egyben állomásfőnök is volt. Nagycsaládosként 1941-ben nyolc (!) gyermekével kapott kihelyezést Debrecenből, ami nagyban segítette a család megélhetését, mert itt sok jószágot tarthattak és munkadíjként a környező, kiterjedt tanyavilágban élő jómódú parasztoktól bérelt földek terményeinek 1/3-át is megkapták. Ezek után 1944-ig még három (!) gyermeke született Hajdúszoboszlón. A fénykép tulajdonosa Szobonya Zoltán (Gyula) a második világháború kellős közepén,1943-ban született, tizedik gyermekként. A háború alatt nagyon nehéz életet élt a család, mivel a vasútvonalat sokszor bombázták (1944. június 02). Ebben az időszakban az ország megszállások alatt állt, a sok gyerekben erős félelmeket ébresztett a Sztálin gyertyák és a nehézbombázók gyakorta hallható hangja. A lakóépületként használt őrház alatti pince külső lejáratát nem minden esetben használta a család, mivel a vasút közelében maradni nagy veszélyt jelentett. Inkább a környező tanyákban, az ottani esetleges földbunkerben vagy tengeri (kukorica) földeken bujkáltak. A család 20, 18, 16, 13, és 11 éves (főleg idősebb) lányaival a megszálló katonák „nem igazán bántak kímélettel”.
 
Zalabér-Batyk    Norman Bates, 2018.07.11 13:11.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaha terveztek egy Szombathely-Türje-Balatonszentgyörgy-vasútvonalat. 1909. február 11-én adták ki rá az építési engedélyt, de pénzhiány miatt sajnos nem tudták megépíteni... Lényege az lett volna, hogy a Szombathely-Rum-vasutat meghosszabbítják Csipkerek és Baltavár felé Türjéig, összekötve a Türje-Balatonszentgyörgy-vonallal. Rengeteg forrásom van róla, a tervezett vasút minden kanyarát ismerem. Íme egy Wikipédia-szócikk, amit én írtam:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Szombathely–Türje–Balatonszentgyörgy-vasútvonal
 
Türje    Norman Bates, 2018.07.11 13:10.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tisztelt Lőrincz Sándor Úr,

csak most láttam a hozzászólását. Igen, valóban meg akarták a rumi vonalat Türje felé hosszabbítani, összekötve a balatonszentgyörgyi vasúttal. Ha érdeklik a részletek, nekem vannak beszkennelve eredeti térképeim a tervről. 1909. február 11-én építési engedélyt adtak ki a vasútra. Nagyon érdekelt a téma, ezért körbejártam sokszor. Minden részletét ismerem a hajdanán tervezett Szombathely-Türje-Balatonszentgyörgy-vasútvonalnak.
Sokat ingázom Bécs és a Balaton közt. Amikor tömegközlekedéssel megyek, mindig eszembe jut. Szívfájdalmam, hogy nem épült meg. Tragikus az érintett települések közlekedése ma. Lakossága pl. Bérbaltavárnak és Csipkereknek negyedére csökkent!
Teljesen egyetértek Önnel, hogy megérdemelne egy emléktáblát.
 
Türje    Norman Bates, 2018.07.11 13:04.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaha terveztek egy Szombathely-Türje-Balatonszentgyörgy-vasútvonalat. 1909. február 11-én adták ki rá az építési engedélyt, de pénzhiány miatt sajnos nem tudták megépíteni... Lényege az lett volna, hogy a Szombathely-Rum-vasutat meghosszabbítják Csipkerek és Baltavár felé Türjéig, összekötve a Türje-Balatonszentgyörgy-vonallal. Rengeteg forrásom van róla, a tervezett vasút minden kanyarát ismerem. Íme egy Wikipédia-szócikk, amit én írtam:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Szombathely–Türje–Balatonszentgyörgy-vasútvonal
 
Balatonszentgyörgy    Norman Bates, 2018.07.11 13:01.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaha terveztek egy Szombathely-Türje-Balatonszentgyörgy-vasútvonalat. 1909. február 11-én adták ki rá az építési engedélyt, de pénzhiány miatt sajnos nem tudták megépíteni... Lényege az lett volna, hogy a Szombathely-Rum-vasutat meghosszabbítják Csipkerek és Baltavár felé Türjéig, összekötve a Türje-Balatonszentgyörgy-vonallal. Rengeteg forrásom van róla, a tervezett vasút minden kanyarát ismerem. Íme egy Wikipédia-szócikk, amit én írtam:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Szombathely–Türje–Balatonszentgyörgy-vasútvonal
 
Sármellék    Norman Bates, 2018.07.11 13:00.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaha terveztek egy Szombathely-Türje-Balatonszentgyörgy-vasútvonalat. 1909. február 11-én adták ki rá az építési engedélyt, de pénzhiány miatt sajnos nem tudták megépíteni... Lényege az lett volna, hogy a Szombathely-Rum-vasutat meghosszabbítják Csipkerek és Baltavár felé Türjéig, összekötve a Türje-Balatonszentgyörgy-vonallal. Rengeteg forrásom van róla, a tervezett vasút minden kanyarát ismerem. Íme egy Wikipédia-szócikk, amit én írtam:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Szombathely–Türje–Balatonszentgyörgy-vasútvonal
 
Zalaapáti    Norman Bates, 2018.07.11 13:00.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaha terveztek egy Szombathely-Türje-Balatonszentgyörgy-vasútvonalat. 1909. február 11-én adták ki rá az építési engedélyt, de pénzhiány miatt sajnos nem tudták megépíteni... Lényege az lett volna, hogy a Szombathely-Rum-vasutat meghosszabbítják Csipkerek és Baltavár felé Türjéig, összekötve a Türje-Balatonszentgyörgy-vonallal. Rengeteg forrásom van róla, a tervezett vasút minden kanyarát ismerem. Íme egy Wikipédia-szócikk, amit én írtam:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Szombathely–Türje–Balatonszentgyörgy-vasútvonal
 
Zalahosszúfalu    Norman Bates, 2018.07.11 13:00.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaha terveztek egy Szombathely-Türje-Balatonszentgyörgy-vasútvonalat. 1909. február 11-én adták ki rá az építési engedélyt, de pénzhiány miatt sajnos nem tudták megépíteni... Lényege az lett volna, hogy a Szombathely-Rum-vasutat meghosszabbítják Csipkerek és Baltavár felé Türjéig, összekötve a Türje-Balatonszentgyörgy-vonallal. Rengeteg forrásom van róla, a tervezett vasút minden kanyarát ismerem. Íme egy Wikipédia-szócikk, amit én írtam:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Szombathely–Türje–Balatonszentgyörgy-vasútvonal
 
Bókaháza    Norman Bates, 2018.07.11 12:59.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaha terveztek egy Szombathely-Türje-Balatonszentgyörgy-vasútvonalat. 1909. február 11-én adták ki rá az építési engedélyt, de pénzhiány miatt sajnos nem tudták megépíteni... Lényege az lett volna, hogy a Szombathely-Rum-vasutat meghosszabbítják Csipkerek és Baltavár felé Türjéig, összekötve a Türje-Balatonszentgyörgy-vonallal. Rengeteg forrásom van róla, a tervezett vasút minden kanyarát ismerem. Íme egy Wikipédia-szócikk, amit én írtam:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Szombathely–Türje–Balatonszentgyörgy-vasútvonal
 
Zalacsány    Norman Bates, 2018.07.11 12:59.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaha terveztek egy Szombathely-Türje-Balatonszentgyörgy-vasútvonalat. 1909. február 11-én adták ki rá az építési engedélyt, de pénzhiány miatt sajnos nem tudták megépíteni... Lényege az lett volna, hogy a Szombathely-Rum-vasutat meghosszabbítják Csipkerek és Baltavár felé Türjéig, összekötve a Türje-Balatonszentgyörgy-vonallal. Rengeteg forrásom van róla, a tervezett vasút minden kanyarát ismerem. Íme egy Wikipédia-szócikk, amit én írtam:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Szombathely–Türje–Balatonszentgyörgy-vasútvonal
 
Kehida-Kustány    Norman Bates, 2018.07.11 12:59.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaha terveztek egy Szombathely-Türje-Balatonszentgyörgy-vasútvonalat. 1909. február 11-én adták ki rá az építési engedélyt, de pénzhiány miatt sajnos nem tudták megépíteni... Lényege az lett volna, hogy a Szombathely-Rum-vasutat meghosszabbítják Csipkerek és Baltavár felé Türjéig, összekötve a Türje-Balatonszentgyörgy-vonallal. Rengeteg forrásom van róla, a tervezett vasút minden kanyarát ismerem. Íme egy Wikipédia-szócikk, amit én írtam:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Szombathely–Türje–Balatonszentgyörgy-vasútvonal
 
Gyülevész    Norman Bates, 2018.07.11 12:59.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaha terveztek egy Szombathely-Türje-Balatonszentgyörgy-vasútvonalat. 1909. február 11-én adták ki rá az építési engedélyt, de pénzhiány miatt sajnos nem tudták megépíteni... Lényege az lett volna, hogy a Szombathely-Rum-vasutat meghosszabbítják Csipkerek és Baltavár felé Türjéig, összekötve a Türje-Balatonszentgyörgy-vonallal. Rengeteg forrásom van róla, a tervezett vasút minden kanyarát ismerem. Íme egy Wikipédia-szócikk, amit én írtam:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Szombathely–Türje–Balatonszentgyörgy-vasútvonal
 
Zalaszentlászló    Norman Bates, 2018.07.11 12:59.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaha terveztek egy Szombathely-Türje-Balatonszentgyörgy-vasútvonalat. 1909. február 11-én adták ki rá az építési engedélyt, de pénzhiány miatt sajnos nem tudták megépíteni... Lényege az lett volna, hogy a Szombathely-Rum-vasutat meghosszabbítják Csipkerek és Baltavár felé Türjéig, összekötve a Türje-Balatonszentgyörgy-vonallal. Rengeteg forrásom van róla, a tervezett vasút minden kanyarát ismerem. Íme egy Wikipédia-szócikk, amit én írtam:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Szombathely–Türje–Balatonszentgyörgy-vasútvonal
 
Zalaudvarnok    Norman Bates, 2018.07.11 12:58.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaha terveztek egy Szombathely-Türje-Balatonszentgyörgy-vasútvonalat. 1909. február 11-én adták ki rá az építési engedélyt, de pénzhiány miatt sajnos nem tudták megépíteni... Lényege az lett volna, hogy a Szombathely-Rum-vasutat meghosszabbítják Csipkerek és Baltavár felé Türjéig, összekötve a Türje-Balatonszentgyörgy-vonallal. Rengeteg forrásom van róla, a tervezett vasút minden kanyarát ismerem. Íme egy Wikipédia-szócikk, amit én írtam:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Szombathely–Türje–Balatonszentgyörgy-vasútvonal
 
Zalaszentgrót    Norman Bates, 2018.07.11 12:58.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaha terveztek egy Szombathely-Türje-Balatonszentgyörgy-vasútvonalat. 1909. február 11-én adták ki rá az építési engedélyt, de pénzhiány miatt sajnos nem tudták megépíteni... Lényege az lett volna, hogy a Szombathely-Rum-vasutat meghosszabbítják Csipkerek és Baltavár felé Türjéig, összekötve a Türje-Balatonszentgyörgy-vonallal. Rengeteg forrásom van róla, a tervezett vasút minden kanyarát ismerem. Íme egy Wikipédia-szócikk, amit én írtam:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Szombathely–Türje–Balatonszentgyörgy-vasútvonal
 
Tüskeszentpéter    Norman Bates, 2018.07.11 12:57.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaha terveztek egy Szombathely-Türje-Balatonszentgyörgy-vasútvonalat. 1909. február 11-én adták ki rá az építési engedélyt, de pénzhiány miatt sajnos nem tudták megépíteni... Lényege az lett volna, hogy a Szombathely-Rum-vasutat meghosszabbítják Csipkerek és Baltavár felé Türjéig, összekötve a Türje-Balatonszentgyörgy-vonallal. Rengeteg forrásom van róla, a tervezett vasút minden kanyarát ismerem. Íme egy Wikipédia-szócikk, amit én írtam:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Szombathely–Türje–Balatonszentgyörgy-vasútvonal
 
Türje régi    Norman Bates, 2018.07.11 12:57.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaha terveztek egy Szombathely-Türje-Balatonszentgyörgy-vasútvonalat. 1909. február 11-én adták ki rá az építési engedélyt, de pénzhiány miatt sajnos nem tudták megépíteni... Lényege az lett volna, hogy a Szombathely-Rum-vasutat meghosszabbítják Csipkerek és Baltavár felé Türjéig, összekötve a Türje-Balatonszentgyörgy-vonallal. Rengeteg forrásom van róla, a tervezett vasút minden kanyarát ismerem. Íme egy Wikipédia-szócikk, amit én írtam:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Szombathely–Türje–Balatonszentgyörgy-vasútvonal
 
Rum    Norman Bates, 2018.07.11 12:56.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaha terveztek egy Szombathely-Türje-Balatonszentgyörgy-vasútvonalat. 1909. február 11-én adták ki rá az építési engedélyt, de pénzhiány miatt sajnos nem tudták megépíteni... Lényege az lett volna, hogy a Szombathely-Rum-vasutat meghosszabbítják Csipkerek és Baltavár felé Türjéig, összekötve a Türje-Balatonszentgyörgy-vonallal. Rengeteg forrásom van róla, a tervezett vasút minden kanyarát ismerem. Íme egy Wikipédia-szócikk, amit én írtam:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Szombathely–Türje–Balatonszentgyörgy-vasútvonal
 
Rum kastély    Norman Bates, 2018.07.11 12:55.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaha terveztek egy Szombathely-Türje-Balatonszentgyörgy-vasútvonalat. 1909. február 11-én adták ki rá az építési engedélyt, de pénzhiány miatt sajnos nem tudták megépíteni... Lényege az lett volna, hogy a Szombathely-Rum-vasutat meghosszabbítják Csipkerek és Baltavár felé Türjéig, összekötve a Türje-Balatonszentgyörgy-vonallal. Rengeteg forrásom van róla, a tervezett vasút minden kanyarát ismerem. Íme egy Wikipédia-szócikk, amit én írtam:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Szombathely–Türje–Balatonszentgyörgy-vasútvonal
 
Csempeszkopács    Norman Bates, 2018.07.11 12:55.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaha terveztek egy Szombathely-Türje-Balatonszentgyörgy-vasútvonalat. 1909. február 11-én adták ki rá az építési engedélyt, de pénzhiány miatt sajnos nem tudták megépíteni... Lényege az lett volna, hogy a Szombathely-Rum-vasutat meghosszabbítják Csipkerek és Baltavár felé Türjéig, összekötve a Türje-Balatonszentgyörgy-vonallal. Rengeteg forrásom van róla, a tervezett vasút minden kanyarát ismerem. Íme egy Wikipédia-szócikk, amit én írtam:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Szombathely–Türje–Balatonszentgyörgy-vasútvonal
 
Vasszécseny    Norman Bates, 2018.07.11 12:55.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaha terveztek egy Szombathely-Türje-Balatonszentgyörgy-vasútvonalat. 1909. február 11-én adták ki rá az építési engedélyt, de pénzhiány miatt sajnos nem tudták megépíteni... Lényege az lett volna, hogy a Szombathely-Rum-vasutat meghosszabbítják Csipkerek és Baltavár felé Türjéig, összekötve a Türje-Balatonszentgyörgy-vonallal. Rengeteg forrásom van róla, a tervezett vasút minden kanyarát ismerem. Íme egy Wikipédia-szócikk, amit én írtam:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Szombathely–Türje–Balatonszentgyörgy-vasútvonal
 
Tanakajd    Norman Bates, 2018.07.11 12:55.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaha terveztek egy Szombathely-Türje-Balatonszentgyörgy-vasútvonalat. 1909. február 11-én adták ki rá az építési engedélyt, de pénzhiány miatt sajnos nem tudták megépíteni... Lényege az lett volna, hogy a Szombathely-Rum-vasutat meghosszabbítják Csipkerek és Baltavár felé Türjéig, összekötve a Türje-Balatonszentgyörgy-vonallal. Rengeteg forrásom van róla, a tervezett vasút minden kanyarát ismerem. Íme egy Wikipédia-szócikk, amit én írtam:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Szombathely–Türje–Balatonszentgyörgy-vasútvonal
 
Táplánszentkereszt alsó    Norman Bates, 2018.07.11 12:54.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaha terveztek egy Szombathely-Türje-Balatonszentgyörgy-vasútvonalat. 1909. február 11-én adták ki rá az építési engedélyt, de pénzhiány miatt sajnos nem tudták megépíteni... Lényege az lett volna, hogy a Szombathely-Rum-vasutat meghosszabbítják Csipkerek és Baltavár felé Türjéig, összekötve a Türje-Balatonszentgyörgy-vonallal. Rengeteg forrásom van róla, a tervezett vasút minden kanyarát ismerem. Íme egy Wikipédia-szócikk, amit én írtam:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Szombathely–Türje–Balatonszentgyörgy-vasútvonal
 
Táplánszentkereszt felső    Norman Bates, 2018.07.11 12:54.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaha terveztek egy Szombathely-Türje-Balatonszentgyörgy-vasútvonalat. 1909. február 11-én adták ki rá az építési engedélyt, de pénzhiány miatt sajnos nem tudták megépíteni... Lényege az lett volna, hogy a Szombathely-Rum-vasutat meghosszabbítják Csipkerek és Baltavár felé Türjéig, összekötve a Türje-Balatonszentgyörgy-vonallal. Rengeteg forrásom van róla, a tervezett vasút minden kanyarát ismerem. Íme egy Wikipédia-szócikk, amit én írtam:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Szombathely–Türje–Balatonszentgyörgy-vasútvonal
 
Szentkirály    Norman Bates, 2018.07.11 12:53.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaha terveztek egy Szombathely-Türje-Balatonszentgyörgy-vasútvonalat. 1909. február 11-én adták ki rá az építési engedélyt, de pénzhiány miatt sajnos nem tudták megépíteni... Lényege az lett volna, hogy a Szombathely-Rum-vasutat meghosszabbítják Csipkerek és Baltavár felé Türjéig, összekötve a Türje-Balatonszentgyörgy-vonallal. Rengeteg forrásom van róla, a tervezett vasút minden kanyarát ismerem. Íme egy Wikipédia-szócikk, amit én írtam:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Szombathely–Türje–Balatonszentgyörgy-vasútvonal
 
Szombathely    Norman Bates, 2018.07.11 12:53.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaha terveztek egy Szombathely-Türje-Balatonszentgyörgy-vasútvonalat. 1909. február 11-én adták ki rá az építési engedélyt, de pénzhiány miatt sajnos nem tudták megépíteni... Lényege az lett volna, hogy a Szombathely-Rum-vasutat meghosszabbítják Csipkerek és Baltavár felé Türjéig, összekötve a Türje-Balatonszentgyörgy-vonallal. Rengeteg forrásom van róla, a tervezett vasút minden kanyarát ismerem. Íme egy Wikipédia-szócikk, amit én írtam:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Szombathely–Türje–Balatonszentgyörgy-vasútvonal

 
Előző Első    [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] ...   Utolsó Következő