|
A felvételi épület.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2014.01.10.
|
|
A pálya folytatása Dunaharaszti felé. Jobboldalt az egykori iparvágány látható.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2014.10.01.
|
|
Egykori váltóállító központ.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2014.01.10.
|
|
A váróteremben szerdánként pénztár üzemel.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2014.01.10.
|
|
Az első vágány ki van zárva a forgalomból.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2014.01.10.
|
|
Bejárat Tököl felől.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2014.01.10.
|
|
Peronok.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2014.01.10.
|
|
Kijárat Tököl felé.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2014.01.10.
|
|
Bejárat Dunaharaszti felől(a vonat nem kitérőbe érkezett, de nem mivel az állomás nem biztosított, minden irányban két sárga fény mellett lehet bejárni).
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2014.01.10.
|
|
Betekintés Dunaharaszti felől.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2014.01.10.
|
|
Kijárati jelző a Dunaharaszti felé induló vonatoknak.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2014.01.10.
|
|
Látkép.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2014.01.10.
|
|
Az állomásépület más szemszögből.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2014.01.10.
|
|
Egykori raktár.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2014.01.10.
|
|
Vízdaru.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2014.01.10.
|
|
Az egykori vágányhídmérleg.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2014.01.10.
|
|
Az állomás létképes Közvágóhíd felé.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2015.07.16.
|
|
A bezárt pénztárak. A váróterem is le van zárva ráccsal.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2015.07.16.
|
|
A felvételi épület. Csak a forgalmi irodát használják, a többi helyiség zárva van.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2015.07.16.
|
|
Vonat indul az állomásról Közvágóhíd felé.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2015.07.16.
|
|
Menetrend
Fotó: Vekker András
Dátum: 2015.07.16.
|
|
Másik menetrend
Fotó: Vekker András
Dátum: 2015.07.15.
|
fizolt
e-mail: Fizolt .kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 27648
2014.01.18 23:22.12
|
Az állomáson hat vágány található, átmenő fővágány a második és a harmadik. A 4/a, az 1. valamint az abból kiágazó 5. vágány a forgalpmból ki van zárva, a negyedik vágány pedig a kezdőpont felőli oldalról nem megközelíthető, mert az ide vezető 14-es számú váltó-a legtöbb járhatatlan vágányra vezető váltóhoz hasonlóan- ki van szögelve. A Dunharszti felőli oldalon a vonal vágányaival párhuzamosan egy kihúzóvágány vezet, amiről három iparvágány ágazik le. Az itteni váltókörzet mellett egy megszűnt váltóállító központ található. A Tököl felőli oldalon fénysorompó üzemel, amin jelentős a közúti forgalom.
|
|
KériPetya
e-mail: keripetyaa.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 20587
2011.03.05 15:28.24
|
1941. December 3. Szigetszentmiklós-Gyártelep megállóhely létesül a ráckevei helyiérdekű vasút vonalán.
|
|