Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


519 Zágráb-Samobor

Zagreb Samoborski Kolodvor
Selska cesta
Kustošija (510, 512)
Vrapče GV
Vrapče bolnica
Stenjevec
Stenjevec Gornji
Goljak
Susedgrad
Bestovje
Orešje
Strmec
Nedelja
Domaslavec
Samobor
Samobor kupalište
Lug
Bregana stajalište
Bregana tvornica





Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2017

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKépek a netrőlKéptárHozzászólások


Zagreb Samoborski Kolodvor

megszűnt kisvasúti állomás HR (Horvátország)
519 Zágráb-Samobor
 

Ezt az állomást még nem fényképeztük le. Küldj be egy fényképet róla!.

  Az állomás földrajzi koordinátái:
N45.805888° E15.957894° | N45° 48' 21.19" E15° 57' 28.41"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.





Régi képek - Zagreb Samoborski Kolodvor


  Feltöltötte: Várkonyi Tibor


  Feltöltötte: Várkonyi Tibor


  Feltöltötte: Várkonyi Tibor

Zagreb-Samobor kisvasút állomás. Új peron az 1960-as (70-es) években.
  Feltöltötte: Várkonyi Tibor


  Feltöltötte: Várkonyi Tibor



Képtár - Zagreb Samoborski Kolodvor


Fotó: Várkonyi Tibor


Képek a netről - Zagreb Samoborski Kolodvor


Dátum: 2010.02.23.
http://blog.dnevnik.hr/nepoznatizagreb/2010/02/index.html
[Tárolt változat]

Dátum: 2009.02.20.
http://blog.dnevnik.hr/nepoznatizagreb/2010/02/index.html
[Tárolt változat]
Az állomás épülete ma. Forrás: http://www.mapiranjetresnjevke.com/kvartovi/stara-tresnjevka/kolodvor-stari/
[Tárolt változat]
 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


Tastam
e-mail: tastam.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 30023
2016.02.07. 08:34.25
Itt tulajdonképpen két állomásról kell beszélnünk. Az első, a "régi állomás" a 760 mm-es vasútvonal megnyitásakor, 1901. január 16-án kezdte meg működését, ekkorra készült el az impozáns, kétszintes felvételi épület. Csakhogy ez az állomás elég messze volt Zágráb központjától és a főpályaudvartól is. Az 1950-es évek második felétől egyre több panasz érkezett a vasútigazgatósághoz, hogy az utasoknak sokat kell gyalogolni a vonat és a városi tömegközlekedés, vagyis a villamos megállói között, ezért 1962-ben kb. 500 méterrel meghosszabbították a vasutat. Ekkor került kialakításra az "új állomás" a Zágráb - Ljubljana fővonal töltésének aljánál, egy saroknyira a villamos megállójától (http://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/7c3b345a-21e4-460b-b03b-769ed9960d5a_l.jpg). Természetesen egyszerű, modern felvételi épület is készült. Ez az állomás szolgált a vasút megszüntetése napjáig, 1979 szilveszteréig. Mindkét épület megmaradt, a régi állomásban ma étterem működik (https://lh6.googleusercontent.com/-f1BqszFZJ34/TvouWnwB27I/AAAAAAAALh0/VcMjIXfvHiM/s800/sam29.jpg), az újba szolgáltató egységek költöztek, de még a perontető is megvan (http://s1286.photobucket.com/user/Dina1102/media/Novi%20Dvori/ruxrux/P7140072_zpsd7124664.jpg.html).

Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 26127
2013.03.12. 10:01.19
Rengeteg kép:http://blog.dnevnik.hr/nepoznatizagreb/2010/02/index.html

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Zemanek

Zákányszék

Zemplénagárd

Žabjak

Zádorlak