|
Fotó: Málik Zoltán
Dátum: 2009.04.19.
|
|
Fotó: Málik Zoltán
Dátum: 2009.04.19.
|
|
Fotó: Málik Zoltán
Dátum: 2009.04.19.
|
|
Fotó: Málik Zoltán
Dátum: 2009.04.19.
|
|
Fotó: Málik Zoltán
Dátum: 2009.04.19.
|
|
Fotó: Málik Zoltán
Dátum: 2009.04.19.
|
|
Fotó: Málik Zoltán
Dátum: 2009.04.19.
|
|
Fotó: Málik Zoltán
Dátum: 2009.04.19.
|
|
Fotó: Málik Zoltán
Dátum: 2009.04.19.
|
|
Fotó: Málik Zoltán
Dátum: 2009.04.19.
|
|
Fotó: Málik Zoltán
Dátum: 2009.04.19.
|
|
Fotó: Málik Zoltán
Dátum: 2009.04.19.
|
|
Fotó: Málik Zoltán
Dátum: 2009.04.19.
|
|
Fotó: Málik Zoltán
Dátum: 2009.04.19.
|
|
Fotó: Málik Zoltán
Dátum: 2009.04.19.
|
|
Brád felé tekintve.
Fotó: Málik Zoltán
Dátum: 2009.04.19.
|
|
Fotó: Málik Zoltán
Dátum: 2009.04.19.
|
|
Fotó: Málik Zoltán
Dátum: 2009.04.19.
|
|
Fotó: Málik Zoltán
Dátum: 2009.04.19.
|
|
Fotó: Málik Zoltán
Dátum: 2009.04.19.
|
|
Felhagyott vasbeton szerkezetű mozdonyszín. Még az ACSEV korszakban, Zielinski Szilárd tervei alapján épült. A kapu felett halványan ma is látható a Borossebes felirat nyoma...
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2017.09.08.
|
|
Bejárat Arad felől, háttérben a Sebes-patak hídja.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2017.09.08.
|
|
A Brád felőli őrhely és kijárati jelző.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2017.09.08.
|
|
A Sebes-patak hídja Arad felől.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2017.09.08.
|