|
Csermő állomás
Fotó: Várkonyi Tibor
Dátum: 2012.05.01.
|
|
Csermő állomás
Fotó: Várkonyi Tibor
Dátum: 2012.05.01.
|
|
Csermő, balra a Regiotrans motorvonata
Fotó: Várkonyi Tibor
Dátum: 2012.05.01.
|
|
Az állomásépület az utca felől
Fotó: Várkonyi Tibor
Dátum: 2012.05.01.
|
|
Borosjenő felé nézve.
Fotó: Várkonyi Tibor
Dátum: 2012.05.01.
|
|
Csermő
Fotó: Várkonyi Tibor
Dátum: 2012.05.01.
|
|
Csermő.
Fotó: Várkonyi Tibor
Dátum: 2012.05.01.
|
|
Valószínűleg pályakocsi szín volt, a végponti oldalon.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2009.07.19.
|
|
Az egykori pénztár a váróteremben.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2009.07.19.
|
|
Az Arad - Borosjenő vonal eredeti sínje 1876-ból, a melléképületben.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2009.07.19.
|
|
A raktár a rakodóponk felől.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2009.07.19.
|
|
Váltókörzet Borosjenő felől, kijárati jelzővel. A 4 vágányos állomás ekkor már kiszögelt kitérőkkel megállóként üzemelt, a vonatok csak a harmadik vágányt használták. A jelzőket láthatóan már rég nem kezelték.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2009.07.19.
|
|
A kiszomborival megegyező ACSEV áruraktár végnapjaiban.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2009.07.19.
|
|
Az átmenő (második) vágány a volt fűtőházba fut be.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2009.07.19.
|
|
Őrhely a Borosjenő felőli váltókörzetnél, 13 kilométerre az elágazástól.
Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2009.07.19.
|
VT22
e-mail: ___.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 30822
2017.03.27 23:51.48
|
Azért valljuk be hogyha Magyarországnál marad, nagy eséllyel eltakarították volna 1968-ban az egész vasutat. A románok csak annyival jobbak, hogy ők bezárni is lusták bármit.
|
|
cd196
e-mail: david.capras.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 30816
2017.03.27 18:56.37
|
Ezért érdemes volt Bukarestnek gyarmatosítani! : /
Lutz Lehner oldaláról van a kép. http://www.railroadpics.de/romania2004.html
29.9.2004, Cermei h.c.v.
In Cermei h.c.v. stimmte der Fahrplan wieder, pünktlich kam der Malaxatriebwagen 77 0956 durch die Pußta als PM 3717 aus Ineu an und fuhr auch pünktlich als PM 3720 wieder ab. Mangels einer Bahnhofsuhr ist es nicht notwendig auf Zeigersprung zu fahren.
Cermei Bild
700 x 950 Fahrdienstleiter und Weichenposten waren nicht mehr besetzt, nur ein Gleis war noch durch den sieben mal täglich verkehrenden 77er Triebwagen befahren. Für rumänische Verhältnisse sehr dichter Verkehr, trotzdem leider ohne Zukunft.
|
|
|
VT22
e-mail: ___.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 26572
2013.05.14 17:32.42
|
Elbontották a maradékot is.
http://i1063.photobucket.com/albums/t518/alexandru550/garacermei_zpsb3084c67.jpg
|
|
VT22
e-mail: ___.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 26269
2013.04.03 21:51.55
|
Itt a vége... :(
http://i1063.photobucket.com/albums/t518/alexandru550/cermei_zps0ec2ae49.jpg
|
|
VT22
e-mail: ___.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 25834
2013.02.02 00:43.10
|
A helyi erők elkezdték az épület végleges szétverését. Így pusztul el az ACSEV öröksége :(((
http://i1063.photobucket.com/albums/t518/alexandru550/cermei_zps097ad97f.jpg
|
|