|   | Csermő állomás Fotó: Várkonyi Tibor
 Dátum: 2012.05.01.
 
 |   | Csermő állomás Fotó: Várkonyi Tibor
 Dátum: 2012.05.01.
 
 | 
          
        |   | Csermő, balra a Regiotrans motorvonata Fotó: Várkonyi Tibor
 Dátum: 2012.05.01.
 
 |   | Az állomásépület az utca felől Fotó: Várkonyi Tibor
 Dátum: 2012.05.01.
 
 | 
          
        |   | Borosjenő felé nézve. Fotó: Várkonyi Tibor
 Dátum: 2012.05.01.
 
 |   | Csermő Fotó: Várkonyi Tibor
 Dátum: 2012.05.01.
 
 | 
          
        |   | Csermő. Fotó: Várkonyi Tibor
 Dátum: 2012.05.01.
 
 |   | Valószínűleg pályakocsi szín volt, a végponti oldalon. Fotó: Asztalos Endre
 Dátum: 2009.07.19.
 
 | 
          
        |   | Az egykori pénztár a váróteremben. Fotó: Asztalos Endre
 Dátum: 2009.07.19.
 
 |   | Az Arad - Borosjenő vonal eredeti sínje 1876-ból, a melléképületben. Fotó: Asztalos Endre
 Dátum: 2009.07.19.
 
 | 
          
        |   | A raktár a rakodóponk felől. Fotó: Asztalos Endre
 Dátum: 2009.07.19.
 
 |   | Váltókörzet Borosjenő felől, kijárati jelzővel. A 4 vágányos állomás ekkor már kiszögelt kitérőkkel megállóként üzemelt, a vonatok csak a harmadik vágányt használták. A jelzőket láthatóan már rég nem kezelték. Fotó: Asztalos Endre
 Dátum: 2009.07.19.
 
 | 
          
        |   | A kiszomborival megegyező ACSEV áruraktár végnapjaiban. Fotó: Asztalos Endre
 Dátum: 2009.07.19.
 
 |   | Az átmenő (második) vágány a volt fűtőházba fut be. Fotó: Asztalos Endre
 Dátum: 2009.07.19.
 
 | 
          
        |   | Őrhely a Borosjenő felőli váltókörzetnél, 13 kilométerre az elágazástól. Fotó: Asztalos Endre
 Dátum: 2009.07.19.
 
 | 
      
          
            | VT22 e-mail: ___.kukac.freemail.hu
 | elfogadott hozzászólás 30822 2017.03.27 21:51.48
 | 
          
            | Azért valljuk be hogyha Magyarországnál marad, nagy eséllyel eltakarították volna 1968-ban az egész vasutat. A románok csak annyival jobbak, hogy ők bezárni is lusták bármit. | 
          | 
 | 
          
            | cd196 e-mail: david.capras.kukac.gmail.com
 | elfogadott hozzászólás 30816 2017.03.27 16:56.37
 | 
          
            | Ezért érdemes volt Bukarestnek gyarmatosítani! : / 
 Lutz Lehner oldaláról van a kép. http://www.railroadpics.de/romania2004.html
 
 29.9.2004, Cermei h.c.v.
 In Cermei h.c.v. stimmte der Fahrplan wieder, pünktlich kam der Malaxatriebwagen 77 0956 durch die Pußta als PM 3717 aus Ineu an und fuhr auch pünktlich als PM 3720 wieder ab. Mangels einer Bahnhofsuhr ist es nicht notwendig auf Zeigersprung zu fahren.
 Cermei	Bild
 700 x 950 	Fahrdienstleiter und Weichenposten waren nicht mehr besetzt, nur ein Gleis war noch durch den sieben mal täglich verkehrenden 77er Triebwagen befahren. Für rumänische Verhältnisse sehr dichter Verkehr, trotzdem leider ohne Zukunft.
 
 |   | 
          | 
 | 
          
            | VT22 e-mail: ___.kukac.freemail.hu
 | elfogadott hozzászólás 26572 2013.05.14 15:32.42
 | 
          
            | Elbontották a maradékot is. 
 http://i1063.photobucket.com/albums/t518/alexandru550/garacermei_zpsb3084c67.jpg
 | 
          | 
 | 
          
            | VT22 e-mail: ___.kukac.freemail.hu
 | elfogadott hozzászólás 26269 2013.04.03 19:51.55
 | 
          
            | Itt a vége... :( 
 http://i1063.photobucket.com/albums/t518/alexandru550/cermei_zps0ec2ae49.jpg
 | 
          | 
 | 
          
            | VT22 e-mail: ___.kukac.freemail.hu
 | elfogadott hozzászólás 25834 2013.02.01 23:43.10
 | 
          
            | A helyi erők elkezdték az épület végleges szétverését. Így pusztul el az ACSEV öröksége :((( 
 http://i1063.photobucket.com/albums/t518/alexandru550/cermei_zps097ad97f.jpg
 | 
          | 
 |