|
Fotó: Tóth Márton
|
|
Az egyes őrhely más szemszögből.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2014.08.
|
|
Betekintés az állomásra a kezdőpont felőli oldalon található útátjáróból.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2014.08.
|
|
Lakitelek felé tekintve. Háttérben a raktár látható.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2014.08.
|
|
A Kunszentmárton felőli oldal váltókezelői őrhelye az egyes váltóval.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2014.08.
|
|
Kijárati jelzők a Kunszentmárton felőli oldalon.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2014.08.
|
|
A pálya folytatása Lakitelek felé.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2014.08.
|
|
Kijárati jelzők a Lakitelek felőli oldalon.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2014.08.
|
|
Egykori vágányhídmérleg és mérlegház.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2014.08.
|
|
Teljes csapórudas sorompóval biztosított útátjáró a Lakitelek felőli oldalon.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2014.08.
|
|
A sorompó lezárva.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2014.08.
|
|
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2014.08.
|
|
Személyvonat jár be Lakitelek felől.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2014.08.
|
|
Fotó: Vekker András
Dátum: 2018.06.01.
|
|
Fotó: Gajdos Márk
Dátum: 2020.06.05.
|
fizolt
e-mail: Fizolt .kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 33447
2022.02.23 22:59.51
|
Az állomásom a forgalmi szolgálat 2019 Júniusában megszűnt, a biztosítóberendezést, jelzőket leszerelték. A teljes csapórudas sorompót önműködő fénysorompó váltotta fel. A szolgálati hely a továbbiakban V-betűs jelzőkkel fedezett, személyzet nélküli megálló-rakodóhelyként üzemel.
|
|
Jak_Bo
e-mail: botond0302.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 29812
2015.11.18 20:58.40
|
Üdvözletem!
Ha valaki rendelkezik az állomás pontos méretekkel ellátott tervrajzával (amin a esetleg a kitérők szöge, jelzők helye is meg van jelölve) az eltudná küldeni? Fontos lenne mivel megszeretném építeni az állomás pontos mását.
Előre is köszönöm!
|
|
fizolt
e-mail: Fizolt .kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 28491
2014.08.08 19:59.14
|
Az állomáson kettő meglehetősen hosszú (több mint 600 méteres) vonatfogadó vágány található, átmenő fővágánya a második, használaton kívüli rakodóvágánya a harmadik, ami a felvételi épülettől Lakitelek felé ágazik ki az első vágányból. A kezdőpont felőli oldalon teljes csapórudas sorompó található, amit a kettes számú váltókezelői őrhelyről kezelnek. A csapórúdon található tábla szerint a sorompó 10 percen túl is zárva tartható, de valójában a 5-6 percnél tovább ritkán van lezárva. Az állomáson Siemens-Halske elektromechanikus biztosítóberendezés üzemel részben vonóvezetékes váltókkal, biztosított bejárati és egyéni kijárati alakjelzőkkel, amiket az állomás két végén elhelyezett váltókezelői őrhelyekről kezelnek. Az állomásépület, illetve az őrhelyek is földszintes, lapostetős épületek, de az ezeket körülvevő fáknak köszönhetően igazán hangulatosak. A felvételi épületben forgalmi iroda, illetve a nap nagy részén zárva tartott váróterem is található. Az állomás a település központjától körülbelül 1 kilométerre van, de a jelenlegi menetrend szűk kínálata miatt alacsony a forgalom. Az állomáson forgalmi szolgálattevő, illetve egy váltókezelő dolgozik.
|
|
V43_1195
e-mail: janossereg.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 12277
2009.07.02 13:36.41
|
Viselte...
Ma a 145-ös a Kecskemét-Szolnok, a 146-os a Kiskunfélegyháza-Kunszentmárton. A menetrendekben is így szerepel. A 147a a Kiskunfélegyháza-Szentes.
|
|
TWCF
e-mail: the_wishmaster.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 9463
2009.01.29 22:06.03
|
A vonatok viszonylata a Kiskunfélegyháza-Szentes. A vasútvonal maga az Kecskemét-Kunszentmárton nevet viseli.
Azért van ez a megoldás, mert ha Kecskemét-Kunszentmárton lenne a vonatok viszonylata, nem érné meg fenntartani.
|
|
Meszár András (klapperes)
e-mail: klapperes.kukac.torzsasztal.hu
|
elfogadott hozzászólás 2187
2008.01.11 17:17.24
|
2007.11.24.
|
|
|