|
|
|
|
Képtár
Hozzászólások
Cserénfa
Megnyitás dátuma |
1941.09.21. |
|
|
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz,
kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is
Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások
LepesiZL
e-mail: lepesiz.kukac.mav.hu
Módosított hozzászólás [ROCOman]
|
elfogadott hozzászólás 15278
2010.01.11 13:42.29
|
Téves ez az Indóház hivatkozás: "a legkritikusabb szakasz...". Almamellék-alsó - Szentlászló között volt, azt át is építették - lásd Szentlászlónál. Egyébként sajnos a vonalon több helyen is volt árvizes hely. Itt Cserénfa környékén, pontosabban Kaposgyarmat-Hajmás - Gálosfa között. Közvetlenül Mozsgó-Szulimán állomásnál a Poravica patak átereszénél (!) - igen, nem volt híd csak áteresz. Illetve Mozsgó és Csertő között a domb aljában kanyargó nyomvonal. Már az építés után nem sokkal javítani kellett a vasutat Almamellék felett, mivel megcsúszott a töltés. Azt a helyet azóta is "csuszásnak" hívták. Vontatásilag is egy nehéz hely volt, mivel erősen íves emelkedő 15 ezrelékben, illetve Almamellékről már kb. 4 km-re. Történeteim vannak még "ezer" ha valaki kíváncsi kérdezzen. Lepesi ZL
|
|
hayabusa
e-mail: kenderfi.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 13936
2009.10.11 12:32.14
|
Itt állt az épület,de már semmi nem jelzi a helyét.Valóban szétbontották a vonal bezárása után.Közmű nem volt benne,tégából és hullámlemezből állt.A nyomvonalon találni kevés zuzottkövet.
|
|
|
nyomkeresõ
e-mail: rozsavolgyilaszlo.kukac.t-online.hu
|
elfogadott hozzászólás 12613
2009.07.29 15:00.35
|
Az épületet szinte azonnal megszüntetés után széthordták (forrás:Indóház 2008 február)
|
|
Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások
|
|
|