JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 33927
2023.05.17 12:57.48
|
Kitérővágány helye
|
|
|
JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 33926
2023.05.17 12:57.13
|
Őrhely helye a solti végen
|
|
|
JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 33925
2023.05.17 12:56.39
|
Apostag felé
|
|
|
JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 33924
2023.05.17 12:56.12
|
Solt felé
|
|
|
JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 33923
2023.05.17 12:51.01
|
2023.02.12
|
|
|
cd196
e-mail: david.capras.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 32347
2019.11.21 19:57.02
|
Vasúthistória Évkönyv 1991: Dr Horváth Ferenc: A magyarországi vasúthálózat változásai a két világháború közötti időszakban.
„Dunaföldvár-Solt vasútvonal”
(…)
„a Dunaföldvár-Solt állomásköz épült meg 1938-1940 közötti években”
(…)
„Dunaföldvárnak vágányhálózatát meghosszabbították, Solton pedig új állomást építettek, melyhez vonalkorrekcióval kapcsolták a meglévő Kunszentmiklós-Dunapataj vonalat.”
(…)
„Solton új területen 6 vágányos, 100 tengelyes vonat befogadására alkalmas állomást létesítettek vízállomással, ahonnan a vonatok sarokfordulóval haladhattak tovább Dunapataj felé. A régi Solt állomás helyén megállóhely, előtte pedig Dunaegyháza megálló-rakodóhely létesült. A felépítményt 24 m-es „c” rendszerű sínekkel fektették. A 11 km hosszúságú vonalat 1940. január 15-én adták át a forgalomnak.”
https://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9167129
|
|
Leoopardok111
e-mail: leopardok.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 1048
2007.08.04 13:21.03
|
Peron nincs, és a vonat sem állt meg már régóta.
|
|