|
Fotó: Vekker András
Dátum: 2008.11.28.
|
|
A régi, neoncsöves névfelirat.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2008.11.28.
|
|
Ilyen volt a váróterem 2008-ban. Azóta párszor kifestették, majd párszor összefirkálták, de ilyen csúnya azóta sem volt.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2008.11.28.
|
|
Az állomásra vezető kockaköves út.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2008.11.28.
|
|
A régi pénztárablak. Azóta kicserélték egy modernebbre, de a jegykiadás még mindig a hagyományos.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2008.11.28.
|
|
A felüljáró.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2008.11.28.
|
|
Az állomás előtt lévő hangulatos buszforduló.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2008.11.28.
|
|
Látkép a felüljáróról Budapest felé.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2008.11.28.
|
|
Piliscsaba állomása az átépítés alatt, hóban.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2013.01.17.
|
|
A pálya nyomvonala az átépítéskor. A felsővezeték-tartó oszlopok már állnak.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2013.01.17.
|
|
Épül az új aluljáró.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2013.03.15.
|
|
Új peron, új parkoló a régi felüljáróról. Rá néhány nappal lebontották a régi hidat.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2013.11.18.
|
|
Köztes állapot: a felüljáró még, az új peron már megvan.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2013.11.18.
|
|
A felújított állomás, az akkor még álló felüljáróról.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2013.11.18.
|
|
Leányvár felé tekintve.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2013.12.15.
|
|
A kezdőpont felé tekintve. A forgalmi iroda szerepét jelenleg a konténer tölti be.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2013.12.12.
|
|
Az átépítés alatt lévő állomás és a felvételi épület a lenyugvó nap fényében. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán.
Dátum: 2014.04.01.
|
|
Már csak a felvételi épület felújítása van hátra. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán.
Dátum: 2014.03.31.
|
|
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.09.08.
|
|
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.09.08.
|
|
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.09.08.
|
|
Piliscsaba felvételi épülete. A kép a felújítás után, a közforgalomnak való megnyitás első napján készült.
Fotó: Szabó Bence
Dátum: 2015.08.20.
|
|
Felújított utasperonok. A kép a felújítás után, a közforgalomnak való megnyitás első napján készült.
Fotó: Szabó Bence
Dátum: 2015.08.20.
|
|
Piliscsaba felvételi épülete. A kép a felújítás után, a közforgalomnak való megnyitás első napján készült.
Fotó: Szabó Bence
Dátum: 2015.08.20.
|
|
A gyönyörűen felújított épület. Fotó: Füzy-Molnár Zoltán.
Dátum: 2015.10.02.
|
|
Piliscsaba vasútállomás 2000 körül. Sibak Zsuzsanna fényképe.
Fotó: Vekker András
|
Petrás Bence
e-mail: petrbence.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 29466
2015.06.22 13:05.56
|
A felújított felvételi épület a 2034 számú vonatból.
2015. 05. 31.
|
|
|
fizolt
e-mail: Fizolt .kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 27503
2013.12.16 17:35.57
|
Az állomáson három vágány található, átmenő fővágánya a második, amiből a felvételi épület közelében ágazik ki az első vágány. A harmadik vágány a leghosszabb, ennek még nincsenek kijárati jelzői. Az első és második vágány között, valamint a harmadik vágány mellett széles, magas peron van, perontetővel. Jelenleg a forgalmi iroda a felvételi épület melletti konténerben kapott helyet, ide telepítették ideiglenesen az állomás régi biztosítóberendezését is.
|
|
ligeti12
e-mail: istvan.otvos.kukac.t-online.hu
|
elfogadott hozzászólás 26692
2013.06.11 19:57.07
|
Ha valaki nem fedezte volna fel, a piliscsabai vasútátépítésről készült képeim, videóim megtalálhatók: http://indafoto.hu/otvos/collections ,
http://www.youtube.com/user/TIBIKE0001001/videos ,
napi tudósítás a fejleményekről:
https://www.facebook.com/otvos.istvan.94?ref=tn_tnmn
A képen: hónapok óta nem halad az aluljáró alatti közút építése
|
|
husonyiczagabor
e-mail: husonyicza.perkupa.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 26231
2013.03.24 21:20.22
|
Látva a kivágott öreg hársról készített fotót,-azt gondolom-ez a fa még halálában is méltóságos és értékes Hangszerkészítők,fafaragók bizonyára kapva-kapnak rajta.,hiszen ha azt a helyi közösségnek, állomásnak,templomnak,művelődési háznak ajánlották fel,akkor a jó gazda gondosságával jártak el,s néhány év múlva egy egyedi,értékes,művészeti értékkel gyarapodhat Piliscsaba!Az illetékesek remélhetőleg ezt tették?!Bocsánat ha naiv vagyok.
|
|
QQriQ
e-mail: 123.kukac.456.hu
|
elfogadott hozzászólás 26214
2013.03.23 14:02.27
|
http://index.hu/belfold/2013/03/23/az_oreg_harsfaert_harcolnak_a_piliscsabaiak/
|
|
siofok35
e-mail: siofok35.kukac.c2.hu
|
elfogadott hozzászólás 25774
2013.01.19 12:08.07
|
Az átépítés folyamatban, a Pilisvörösvár felőli végén a közút feletti felüljárót elbontották, újat, szélesebbet építenek. A felsővezeték-tartó oszlopokat kihelyezik, de vezeték még nem lesz rajtuk. Az állomásépület egyelőre változatlan formában áll. A jegykiadás még hagyományos, de már bent áll az új jegykiadógép, most tanulják a pénztárosok a kezelését.
|
|
bbandi
e-mail: veron43.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 24886
2012.09.12 11:28.46
|
A képen (24184) látható őrházat a vasúti rekonstrukció keretében halálra ítélték, a kertben látható két hatalmas fenyőfával egyetemben.
|
|
siofok35
e-mail: siofok35.kukac.c2.hu
|
elfogadott hozzászólás 24184
2012.06.08 15:05.39
|
Az állomás Budapest felé eső végén lévő őrház(ak).
|
|
|
Magyarnaba
e-mail: magyarnaba.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 24018
2012.05.20 20:43.55
|
A magyar állam nem szán pénzt a saját vasúti hálózatára, ezért a fejlesztéseket EU pénzből kell megoldani. Az EU csakis kétféle vonal átépítésére ad pénzt: az elővárosi és a transzeurópai hálózatokhoz tartozó vonalakra. A Budapest környéki vonalak (így a 2-es is) megmenekültek, bár a 142-es esetében erősen rezeg a léc. (Ott a Mercedes határozott kérése ellenére még mindig nincs átépítés.) Szép lassan fejlődgetnek az európai hálózatok részei is: Őrihódos-Budapest, Békéscsaba-Budapest, Záhony-Szolnok, stb. A többi magyarországi MÁV-vonal azonban nagyrészt bizonytalan.
Szurkoljunk a 2-es vonalnak és örüljünk az EU ez irányú szerepvállalásának!
|
|
Adani
e-mail: asas.kukac.dfsdsd.hu
|
elfogadott hozzászólás 24014
2012.05.20 10:05.08
|
Azt hallottam, hogy a 142-esre idénre be van tervezve az, hogy Gyálon és Inárcson állomás épül a megállóhelyekből így alkalmas esz keresztezésre, ezáltal csökken a zavarérzékenység és nem kell annyit várni a keresztre. A Kispest-Ócsa szakasz felújítása is a tervbe van, a hírek szerint ebbe a Mercedes gyár is ad bele némi pénzmagot, mert neki is fontos ,hogy egy esetleges zavar esetén a 100a-n a tehervonatai erre is tudjanak kerülni.
|
|
VT22
e-mail: vtibor3.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 24013
2012.05.20 00:15.55
|
Igen, már nagyon is ideje volt a felújításnak.
Hasonlóan ráférne a felújítás, részleges kétvágányúsítás és villamosítás a 142-es vonalra is, csak valamiért a MÁV mostohagyermekként kezeli az elővárosi vonalak között.
|
|
siofok35
e-mail: siofok35.kukac.c2.hu
|
elfogadott hozzászólás 24011
2012.05.19 16:03.14
|
Jelentem, a 2-es vonalnak hatalmas forgalma van, és nagyon rossz állapotú a pálya, mindennaposak a késések.
|
|
Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 24010
2012.05.18 11:10.09
|
És gondolom a legfőbb érv,hogy egy Budapestről kiinduló vonal!A vidéki jóval nagyobb forgalmú vonalak meg le vannak sajnálva!Ott senkit sem érdekel,hogy egy nagyobb késés esetén bukik a vonal egész napi menetrendje!
|
|
Adani
e-mail: faafsdasd.kukac.asd.hu
|
elfogadott hozzászólás 24009
2012.05.18 08:29.38
|
Fontos, persze, mert a személyforgalom sem csekély a vonalon, kétvágányúsítással sokat lehet azzal is lecsípni a menetidőből, hogy nem kell az ellenvonatra várni. Teherforgalom is van, a Suzuki gyár Esztergomból elég sokat generál.
|
|
Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 24008
2012.05.18 08:09.10
|
Valaki elárulná,hogy itt miért olyan fontos a kétvágányúsítás?Olyan hatalmas teherforgalom van a vonalon?Pont a filmben látható hölgy jelentette be a kétvágányúsítást az ennél jóval nagyobb forgalmú Győr-Sopron vonalon is!Ott egyenlőre semmi sem történt ez ügyben!
|
|
Heteny
e-mail: heteny.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 24005
2012.05.17 20:16.49
|
A munkások kicsavaroztak egy előzetesen kivágott sínszálat, a reprezentáló köztisztviselők megemelték, majd a munkások visszacsavarozták a sínszálat. 2012. május 17-én az itt tartott rendezvénnyel kezdődött meg (vagy folytatódott) a 2-es vonal átépítése. A díszvendég az M61 001 volt.
http://tv2.hu/tenyek/video/20-milliardos-fejlesztes
http://iho.hu/hir/megindult-a-2-es-vonal-felujitasa-120517
|
|
Ali
e-mail: prefatar.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 21047
2011.05.22 18:54.09
|
Érdekes mert, ami erről az állomásról indul vonat az a 4. vágányról megy (a reggeli vonatok Pest és Esztergom felé)
|
|
martin254
e-mail: Martin254.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14370
2009.11.11 20:25.10
|
itt forgatták a kisváros című sorozat
Túszdráma a vonaton című epizód egy részét a másikat a nyugatiban. A forgatáskor gyorsvonati kocsikkal forgattak és a 265-s szergejjel
|
|
siofok35
e-mail: siofok35.kukac.c2.hu
|
elfogadott hozzászólás 10484
2009.03.11 15:17.31
|
Kívülről szépen néz ki, igazi hangulatos vicinálisállomás. A váróterem azonban nagyon csúnyán, hányingerkeltően össze van firkálva. Jegykiadás 17.10-ig van.
|
|
spacemonkey85
e-mail: spacemonkey.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 6332
2008.09.05 13:49.58
|
Itt forgatták a "Sorstalanság" című film egyik jelenetét. Az állomás Buchenwald-ot játszotta.
|
|
ati
e-mail: atisim.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 4819
2008.06.21 15:27.14
|
Egy négyes BZmot Piliscsabán a felüljáróról fotózva.
|
|
|
Ati
e-mail: atisim.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 4816
2008.06.21 13:25.52
|
Az állomás 5 vágányú abból 1 csak rakodóvágány és már alig látszik ki a gaz alól. A vonatok a 2. és a 3. vágányra érkeznek.
|
|
Peron
e-mail: attos.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 3249
2008.03.14 22:10.58
|
Ezen a vonalon sok orosz típusú fényjelző található.
|
|