Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


127 Gyoma-Vésztő- Körösnagyharsány-Nagyvárad

Gyoma (120)
Gyomai elágazás (120)
Nagyállás
Őzedmajor
Kősziget
Dévaványa (927)
Kéthalom
Körösladány
Szeghalom (128, 484)
Mágorpuszta (128)
Mágori-majori rakodó (128)
Vésztő (128, 420)
Kótpuszta
Körösújfalu
Dobaipuszta
Komádi
Nagytótipuszta
Körösszakál
Körösnagyharsány
Körösnagyharsány régi
— országhatár —
Körösszeg
Vizesgyán régi
Toboliu
Körösgyéres
Újpalota
Biharszentandrás
Őssipuszta (733)
Nagyvárad (101, 106, 733, 736, 736b, 740, 742)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2018

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKépek a netrőlKéptárHozzászólások


Körösszeg
(Cheresig)*

RO (Románia/Erdély)
127 Gyoma-Vésztő- Körösnagyharsány-Nagyvárad
 

Körösszeg felvételi épülete, és a Félixfürdőn is látható gázolaj-feladó
2014.01.19.
Fotó: Capras Dávid [cd196]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N47.027861° E21.696292° | N47° 1' 40.29" E21° 41' 46.65"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


Elnevezés
Az állomás (korábbi vagy idegen nyelvű) elnevezései:
- Cheresig az állomás román neve

Megszűnés dátuma 1997.
Újranyitás dátuma 2013.08.21.
Szelvénykő 17+120 CFR-szelvényezés az Őssipuszta–Köröszszeg vonalszakaszra




Régi képek - Körösszeg

Régi román menetrend a vonalról
  Feltöltötte: Várkonyi Tibor

Kőrösszeg 1996. Fotó: Bede András.
 


Képtár - Körösszeg

Körösszeg peronja és felvételi épülete Vizesgyán (Őssipuszta) felől, a Regional Caravelle motorvonatával
Fotó: Capras Dávid
Dátum: 2014.01.19.
Körösszeg, látkép a peronról Kótpuszta (Vésztő) felé
Fotó: Capras Dávid
Dátum: 2014.01.19.
Körösszeg felvételi épülete, és a Félixfürdőn is látható gázolaj-feladó
Fotó: Capras Dávid
Dátum: 2014.01.19.
Körösszeg felvételi épülete dél felől, Vasúti átjáró kezdete tábla, Állj! Elsőbbségadás kötelező! táblával kiegészítve
Fotó: Capras Dávid
Dátum: 2014.01.19.


Képek a netről - Körösszeg


http://www.forumtrenuri.com/t1217p170-312-oradea-cheresig
[Tárolt változat]

http://www.forumtrenuri.com/t1217p170-312-oradea-cheresig
[Tárolt változat]

http://www.forumtrenuri.com/t1217p170-312-oradea-cheresig
[Tárolt változat]

http://www.forumtrenuri.com/t1217p20-312-oradea-cheresig
[Tárolt változat]
 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


cd196
e-mail: david.capras.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 31269
2017.12.17. 15:28.18
Megszűnt a vonal, még jó, hogy legalább egyszer beutaztam – kár elhinni egy újraindulást. http://tren.transira.ro

Norbi
e-mail: tottosynorbert.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 29312
2015.03.12. 17:39.12
Sajnos 2015.03.15-től a személyszállítás ismét megszűnik Nagyvárad és Körösszeg között!

Bzmot302
e-mail: ulobagoly11.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 27603
2014.01.11. 21:15.41
Kösz mindent! :)

VT22
e-mail: ___.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 27602
2014.01.11. 20:00.59
Igen.

Bzmot302
e-mail: ulobagoly11.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 27601
2014.01.11. 17:31.38
A vonaton kell jegyet venni?

VT22
e-mail: ___.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 27600
2014.01.11. 15:11.16
Magyar volt a jegyvizsgáló.

Bzmot302
e-mail: ulobagoly11.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 27599
2014.01.11. 08:39.34
Kösz. Mondjuk én filmezni akarok menni majd. És értik a magyart vagy nem?

VT22
e-mail: ___.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 27598
2014.01.10. 20:08.46
Szerintem nyugodtan lehet fotózni. Velünk nem problémázott senki, sőt a körösszegi személyzet segítőkész volt.

Bzmot302
e-mail: ulobagoly11.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 27597
2014.01.09. 21:39.13
A vasútvonalra és Nagyvárad vasútállomásra kell felvételkészítési engedély? A válaszokat előre is köszönöm.

Norbi
e-mail: tottosynorbert.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 27326
2013.10.27. 21:00.06
Kőrösszeg, 2013.

rwman
e-mail: trains.hu.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 27070
2013.08.28. 13:18.06
Cikk a körösszegi vonal újranyitás utáni harmadik napjáról:

http://trains.hu/cikkek/tizenhat-evig-komaban

RwMan
e-mail: trains.hu.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 27049
2013.08.24. 10:34.49
A mozdonyvezető kint alszik Körösszegen. Egyelőre még a vonaton, de már dolgoznak a vasútállomás felvételi épületén, hogy majd ott alhasson.

dani
e-mail: dani.mici.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 27026
2013.08.17. 22:42.13
Az jó,pont aznap van a szülinapom :-)

VT22
e-mail: ___.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 27024
2013.08.16. 23:53.20
Egyre biztosabbnak látszik az időpont: a jelenlegi infók alapján
2013. augusztus 21-én 10:45 perckor indul Nagyváradról Körösszegre az első vonat.

KeriPetya
e-mail: keripetyaa.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 26968
2013.08.08. 10:56.51
Én már belefutottam egy 2013.július 4.-ei (még jó, hogy nem június 4...) menetrendbe... csak azt nem értem, hogy 20.23-ra érkezik be az utolsó, ami üresen megy vissza, reggel meg jön ki szintén üresen, hogy 4.40-kor elinduljon Nagyváradra... legalábbis gondolom nem alszik itt kinn a világ végén.
http://tren.transira.ro/Noutati/Noutati.htm

VT22
e-mail: ___.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 26885
2013.07.24. 10:56.53
Augusztus 1-jei nyitásról szólnak a jelenlegi tervek. Ez már a sokadik határidő, meglátjuk...

VT22
e-mail: ___.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 26858
2013.07.23. 09:48.18
Szia! Itt találsz képeket a munkákról:

http://www.forumtrenuri.com/t1217p170-312-oradea-cheresig

Látható, hogy a magánvasúti társaság dolgozik kezdetleges eszközökkel, néhány munkással. Amíg a határon átmenő vonatra esély sincs, a párhuzamos közutat Körösnagyharsány és Körösszeg között EU-pénzből építették újra. Mihelyst Románia schengeni övezet lesz, meglesz az összeköttetés - közúton. A vasutat meg tákolhatja aki tudja, magánzsebből. Ennyit az EU vasútpártiságáról.

Magyarnaba
e-mail: magyarnaba.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 26856
2013.07.22. 22:15.54
A kis-magyarországi szakasz újranyitására elég kevéske esély látszik. Erdélyben most indul a szuburbanizáció, az elővárosokba kitelepülőkre lehet alapozni.

Arra azért kíváncsi lennék, hogy miként zajlik egy ilyen vonalnyitás. A Google utcaképen bejárva a vonalat az látszik, hogy az útátjárók járhatatlanok, a síneken néhol erdő nőtt. A magántársaság átveszi a vonal fenntartását is, vagy az állami pályavasút jön, rendbe teszi az infrastruktúrás és szolgáltatja a vaspályát?

Adani
e-mail: a-dani.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 26844
2013.07.19. 22:43.48
Kb. 4 km pályát kell újraépíteni és még a töltés is megvan végig, ehhez milliárdok sem kellenek csak milliók, ha használt anyagokból oldják meg (alapszinten elég volna az is, bontott 48-as sínek és aljak és a 80 km/h azzal is megoldható vagy a 60.

QQriQ
e-mail: 123.kukac.456.hu
elfogadott hozzászólás 26837
2013.07.19. 11:14.13
Nem a Regiotrans hanem a Regional társaság.
Nem 30-40 milliárd, alapszinten a hiányzó szakasz megépítése, a magyar és román oldali pályaállapot stabilizálása 1 milliárd alatt kijönne.

András
e-mail: szoljhozza.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 26836
2013.07.19. 08:49.27
Kellene hozzá kb. mindössze 30-40 milliárd Ft a pályafelújításra. Majd ha nyernek a lotton...

Adani
e-mail: a-dani.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 26835
2013.07.19. 08:40.20
Viszont a román oldalon egy magán vasúttársaság a Regiotrans még idén újraindítja a személyszállítást Körösszegig, vagy talán már újra is indította. Távlati terveikben szerepel az összeköttetés helyreállítása és Vésztóig a személyszállítás. Kérdés lesz-e belőle valami.

andras1
e-mail: szoljhozza.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 19878
2011.01.04. 10:54.30
E két hozzászólást még a körösnagyharsányi vonal életében töltöttem fel - oda. Most a szerkesztő átemelte ide. A vonal sajnos már a csonkaországi részen sem él. Az elcsatolt területen az 1990-es évek közepén szüntette meg a közlekedést a román vasút, nálunk még élt kb. + 15 évet a vasútvonal, 2009 végéig. Ez is egyenlő volt a csodával, a pályaállapotokat tekintve.

Egy közelebbi kép az állomásról, forrás : Google.

András
e-mail: szoljhozza.kukac.freemail.hu
Módosított hozzászólás [ROCOman]
elfogadott hozzászólás 9656
2009.02.03. 12:31.44
Ez pedig a szerencsétlen, elhanyagolt volt vasútállomás. A jelek szerint még talán lakják, illetve használják valamire, különben már valószínű teljesen széthordták volna. A kép helye: http://www.panoramio.com/photo/10997508

András
e-mail: szoljhozza.kukac.freemail.hu
Módosított hozzászólás [ROCOman]
elfogadott hozzászólás 9655
2009.02.03. 12:27.24
Ez a kép a körösszegi oldalról a vonal vége. A kép helye : http://www.panoramio.com/photo/10997138
A mi oldalunkon a vonal legalább még él, itt már teljesen halott.

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Keresztespuszta

Körpa

Körösszakál

Körösújfalu

Krupina predmestie