Kordovaner
e-mail: balint.kordovaner.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 21098
2011.05.28 20:53.14
|
talpfák a rakodótól nem messze
|
|
|
Kordovaner
e-mail: balint.kordovaner.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 21097
2011.05.28 20:52.20
|
Pár méterrel lejjebb az erdőben egy kilométerkő található
|
|
|
Kordovaner
e-mail: balint.kordovaner.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 21096
2011.05.28 20:51.15
|
Csúszda
|
|
|
Kordovaner
e-mail: balint.kordovaner.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 21093
2011.05.28 20:48.50
|
A rakodó napjainkban.
|
|
|
Molnár Tamás
e-mail: mt1.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 19948
2011.01.14 16:22.52
|
"Mészkőbánya. Ez volt valamikor a szakasz végpontja"
1959-ben még a kezdőpontja volt.
A három fővágánya mellett, melyből egy keskenynyomtávú volt, még öt csonkavágánya is volt.
|
|
raps
e-mail: blau13.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 10062
2009.02.17 20:30.18
|
Mészkőbánya. Csúszda 2. Érdekesség hogy míg a vágányzattal párhuzamos műút ( Miskolc-Bükkszentlászló ) emelkedik, maga a vágányzat azonos szintben halad tovább. Ebből következhetett az, hogy akik a hegyről lefelé jöttek felűről beleláthattak a vagonokba.....
|
|
|
raps
e-mail: blau13.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 10061
2009.02.17 20:25.38
|
Mészkőbánya. Csúszda.
|
|
|
raps
e-mail: blau13.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 10060
2009.02.17 20:09.18
|
Mészkőbánya. Ennyi maradt. 3 vágányos volt ez az állomás is.
|
|
|
raps
e-mail: blau13.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 10059
2009.02.17 20:07.09
|
Mészkőbánya. Ez volt valamikor a szakasz végpontja. A sineket 2005-ben teljesen felszedték. A háttérben a kőbánya egykori vasúti csúszdája.
|
|
|