|
|
|
|
Régi képek
Képek a netről
Képtár
Hozzászólások
Nagyecsed
Fotó: Szente-Varga Domonkos [szvdom]
|
Fotó: Szűcs Kálmán
|
|
Fotó: Szűcs Kálmán
|
|
Fotó: Szűcs Kálmán
|
|
Fotó: Szűcs Kálmán
|
|
Fotó: Szűcs Kálmán
|
|
Fotó: Szűcs Kálmán
|
|
Az állomásépület utcafrontja Mátészalka felől nézve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.07.20.
|
|
Utastájékoztatás.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.07.20.
|
|
Sehol egy firka a váróteremben.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.07.20.
|
|
Igazán szép, rendezett az állomás.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.07.20.
|
|
Pénztárablak és WC-k. Kulcs a pénztárosnál.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.07.20.
|
|
Kisvasúti emlékek.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.07.20.
|
|
Tiborszállás felé tekintve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.07.20.
|
|
Az állomás Tiborszállás felől nézve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.07.20.
|
|
Az 1-2. vágányok közötti peron.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.07.20.
|
|
Az állomásépület Tiborszállás felől nézve. Az állomás a település központjától nem túl messze található.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.07.20.
|
|
Az állomásépület szemből.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.07.20.
|
|
Mátészalka felé tekintve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.07.20.
|
|
Az állomás Mátészalka felől nézve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.07.20.
|
|
Betekintés az állomásra Tiborszállás felől.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.07.20.
|
|
Az állomásépület Mátészalka felől nézve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.07.20.
|
|
Állomásépület részlet.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.07.20.
|
|
Emléktábla.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.07.20.
|
|
Kerékpártároló.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.07.20.
|
|
Ilyen szép környezetben lehet itt várakozni.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.07.20.
|
|
Az állomásépület utcafrontja Tiborszállás felől nézve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.07.20.
|
|
Személyvonat érkezik Tiborszállásról és indul tovább Mátészalkára.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.07.20.
|
|
Az egykori kisvasút emlékére kiállított járművek.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.07.20.
|
|
Fotó: Szente-Varga Domonkos
|
Képek a netről - Nagyecsed
|
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz,
kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is
Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások
fizolt
e-mail: Fizolt .kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 29566
2015.07.12 14:04.29
|
Háromvágányos állomás, átmenő fővágánya a harmadik vágány, rakodóvágánya az első, ez Tiborszállás felől siklassztósaruval, Mátészalka felől vágányzáró sorompóval biztosított, jelenleg ki van zárva a forgalomból. A Tiborszállás felőli kettő útátjáró található, amik fénysorompóval biztosítottak. Az állomáson váltózárkulcs-rögzítő biztosítóberendezés üzemel, biztosított bejárati, és közös kijárati fényjelzőkkel. A felvételi épület a Tiborszállás felőli váltókörzet közelében található. A Mátészalka felőli oldalon váltókezelői őrhely üzemel. Az állomás vágányai meglehetősen hosszúak, közel hétszáz méteresek. Korábban a vonatkereszteket a Tiborszállás felőli oldalon, átállással oldották meg, jelenleg a pénztárt is kezelő forgalmi szolgálattevőn kívül váltókezelő is dolgozik, így Mátészalka felől is lehet kitérőbe járni. Az állomásépület jó állapotú, 2001-ben az állomást a MÁV legkultúráltabb szolgálati helyévé választották.
|
|
Bakos László
e-mail: bakos.laszlo.kukac.digikabel.hu
|
elfogadott hozzászólás 29316
2015.03.15 18:45.18
|
Az a bizonyos "kisvasút" tulajdonképpen egy csillepálya (lóvontatású!!!) volt, amellyel a szenet , stb. vitték a villanytelepre. A villanytelep igazi ipari műemlék. Gyerekkoromban, nyaranta "dolgoztam" ott, csiszoltuk a korlátokat, hordtuk kis a szivattyúk után lerakódott iszapot... (a Kraszna másik ágától ez a villanytelep egyúttal egy vízátemelő is volt...). Már akkor--1950-53-- nem működött. Amikor a TITÁSZ átvette, édesanyám ott dolgozott, mint adminisztrátor, sokszor voltam ott...Hangulatos kis telep volt a villanytelep...
|
|
Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások
|
|
|