Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


250 Batthyány tér-Szentendre

Batthyány tér
Margit híd
Margit híd felszín
Buda-Császárfürdő
Szépvölgyi út
Tímár utca
Szentlélek tér
Filatorigát
Filatorigát-Teher
Kaszásdűlő
Aquincum-elágazás
Aquincum (H5)
Rómaifürdő
Csillaghegy
Békásmegyer-Pünkösdfürdő
Békásmegyer
Békásmegyer felső
Budakalász
Budakalász lenfonó
Szent István-telep
Pomáz
Pannóniatelep
Szentendre
Szentendre-Teher




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2024

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    KéptárHozzászólások


Szentendre-Teher

megszűnt teherpályaudvar
250 Batthyány tér-Szentendre
 

Ez egy nem hiteles forrásból származó információk alapján létrehozott oldal, egyenlőre kutatjuk azokat a háttéradatokat, melyek egyértelműsítik, hogy ez a vasútállomás a megjelölt vasútvonalon egykor különálló állomásként vagy megállóhelyként valóban létezett-e. Egyes esetekben előfordulhat az is, hogy egy állomás korábbi elnevezését hisszük tévesen külön állomásnak.


2011.11.27.
Fotó: Tóth Márton [Pocok]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N47.661276° E19.074084° | N47° 39' 40.59" E19° 4' 26.7"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.





Képtár - Szentendre-Teher


Fotó: Tóth Márton
Dátum: 2011.11.27.

 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


cd196
e-mail: david.capras.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 34225
2024.02.25 23:41.09
Nova Rt fejlesztési tervei 1925-ből (Forrás: „Elektrotechnika”)
A Nova vasútépítési tervei. A Károlyi kormány idejében a Budapesti Helyiérdekű
Vasutak is az Egyesitett Városi Villamos Vasutak kezelésébe kerültek. A
kommunizmus bukása után még két évig tartott, amíg a kuszált jogi viszonyok
annyira rendeződtek, hogy a Nova visszakapta a Helyiérdekű Vasutakat. E vasutak
alapos újjászervezésre szorultak, mely munka a közelmúltban fejeződött be.
A Nova vonathálózatának fejlesztését a következőkben tervezi:
1. A Budapest—Gödöllő-i vonal meghosszabbítása Aszód-ig. E vonalhoz
kapcsolódóan az Aszód—Balassagyarmat-i h. é. vonal megszerzése.
2. A Dunapalaj—Kunszentmiklós-i h. é. v. bekapcsolása a B. H. E. V. Budapest—
Ráckeve-i vonalába a Ráckeve—Kunszentmiklós 20 km vonal kiépítése által. Végül
vonalhosszabbitás Dunapatajtól Bajáig.
3. A Budapest—Nagytétény vonal meghosszabbítása Érdig, később
Székesfehérvárig.
4. Vonalfejlesztés Esztergom felé.
Megjegyzendő, hogy 1919-ben ínségmunkaképpen már meglévő tervek szerint
Nagytétény és Érd, valamint Gödöllő és Aszód között teljesen, Esztergom és
Visegrád között pedig részben elkészítették a földmunkákat.
https://web.archive.org/web/20210501123319/https://ktenet.hu/uploads/regi/1/Szecsey_Istvan.pdf

Érd-Ófalu: https://www.csukalib.hu/terkep.php?terkep=T51&szelveny=0

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Szentes

Szentendre

Szentgál

Szentgotthárd

Szentgyörgy