|
Bzmot 419 Tab
Fotó: Antal Zoltán
Dátum: 2009.01.07.
|
|
Bzmot 233 Tab
Fotó: Antal Zoltán
Dátum: 2009.01.07.
|
|
Várakozás Tabon
Fotó: Garamvölgyi Ádám
Dátum: 2009.07.19.
|
|
Piroska érkezik Tab állomásra. Forrás: hampage.hu
Dátum: 2009.09.02.
|
|
Állomásépület a vágányok felől
Fotó: Szabó Viktor
Dátum: 2010.08.18.
|
|
Zászlótartó zászló nélkül
Fotó: Szabó Viktor
Dátum: 2010.08.18.
|
|
Az új tábla közelről. Az utóbbi évek egyetlen változása Tabon a neon felirat lecserélése volt.
Fotó: Szabó Viktor
Dátum: 2010.08.18.
|
|
Utcafront.
Fotó: Szabó Viktor
Dátum: 2010.08.18.
|
|
Kültéri padok.
Fotó: Szabó Viktor
Dátum: 2010.08.18.
|
|
A Kaposvár felőli bejárat
Fotó: Szabó Viktor
Dátum: 2010.08.18.
|
|
A vágányok Siófok felé
Fotó: Szabó Viktor
Dátum: 2010.08.18.
|
|
Az áruraktár. Ablakai állapotából ítélve nem használják
Fotó: Szabó Viktor
Dátum: 2010.08.18.
|
|
Egy kint felejtett tábla a múltból
Fotó: Szabó Viktor
Dátum: 2010.08.18.
|
|
Az állomás épülete
Fotó: Szabó Viktor
Dátum: 2010.08.18.
|
|
Személyvonat érkezik Ádánd felől a 3.vágányra.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2011.01.08.
|
|
Tab állomás.Itt is új szabványtábla lett kihelyezve.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2011.01.08.
|
|
Fotó: Vekker András
Dátum: 2009.10.30.
|
|
A régi neonfelirat. Kár érte.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2009.10.30.
|
|
Siófok felé nézve
Fotó: Vekker András
Dátum: 2009.
|
|
Szép állomás a somogyi dombok közt.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2009.
|
|
Felújították!
Fotó: Vekker András
Dátum: 2012.08.15.
|
|
Tab
Fotó: Németh Lajos
|
|
Fotó: Szabó Viktor
Dátum: 2010.08.18.
|
|
Vonatkereszt Tabon. A háttérben az egykori téglagyár rakodója.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2015.07.31.
|
|
Raktárépület a rakodó felől.
Fotó: Szabó András
Dátum: 2016.08.07.
|
|
Raktárépület az utca felől.
Fotó: Szabó András
Dátum: 2016.08.07.
|
|
Vasárnap és munkaszüneti napokon...
Fotó: Szabó András
Dátum: 2016.08.07.
|
|
Tab város vasútállomási látképe 2016 végén a 38313-as személlyel és a felújított felvételi épülettel. Hej, ha a somogyi erdei nagyvasúti mellékvonal többi állomása is ilyen szép lenne...
Fotó: Gál Marcell
Dátum: 2016.11.21.
|
|
Látkép Siófok felé a peronról.
Fotó: Gál Marcell
Dátum: 2016.11.21.
|
|
Látkép Kaposvár felé a lemenő nap fényével szemben.
Fotó: Gál Marcell
Dátum: 2016.11.21.
|
|
Az ízlésesen felújított felvételi épület a sínek felől, szemből nézve.
Fotó: Gál Marcell
Dátum: 2016.11.21.
|
|
A felújított felvételi épület utcafrontja.
Fotó: Gál Marcell
Dátum: 2016.11.21.
|
|
Utca felőli nézet
Fotó: Vekker András
Dátum: 2014.09.12.
|
|
Tabi hangulat
Fotó: Vekker András
Dátum: 2014.09.12.
|
|
Váróterem és pénztárablak - jegykiadás már nincs.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2014.09.12.
|
|
Az egykori tabi motorkocsi-szín maradványa ez a két földszintes épület.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2014.09.12.
|
|
Fotó: Vekker András
Dátum: 2019.11.30.
|
|
Fotó: Vekker András
Dátum: 2019.11.30.
|
|
Tab állomása és a lórésínekből épített kis híd.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2019.11.30.
|
|
Fotó: Gajdos Márk
Dátum: 2020.05.24.
|
|
Az állomáshoz vezető utca
Fotó: Vekker András
Dátum: 2020.06.
|
|
Betekintés Kaposvár felől
Fotó: Vekker András
Dátum: 2020.06.
|
|
Kaposvár felől érkező vonat
Fotó: Vekker András
Dátum: 2020.06.
|
|
Váróterem
Fotó: Vekker András
Dátum: 2020.06.
|
|
Fotó: Vekker András
Dátum: 2020.06.
|
|
Siófok felé halad ki a vonat
Fotó: Vekker András
Dátum: 2020.06.
|
|
Tab felvételi épülete 2022 szeptemberében
Fotó: Vekker András
Dátum: 2022.09.
|
|
A felvételi épület 2023 augusztusban.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2023.08.18.
|
|
Összkép Kaposvár felől
Fotó: Vekker András
Dátum: 2022.09.26.
|
|
Összkép Siófok felől
Fotó: Vekker András
Dátum: 2022.09.26.
|
|
Az egykori téglagyár területére vezető gyalogos híd kisvasúti sínekből épült.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2022.09.26.
|
csenge23
e-mail: karilina01.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 29732
2015.10.03 16:53.51
|
most én minden pénteken és vasárnap utazok vonattal, mert olcsóbb. tab-tól karádig nagyon lassú, már nem 40-el, hanem alig, ha 20-al megy...talán. andocson talán már 30-40-el, és csak a kaposvár-mernye között megy max 50-60-al. tabtól kaposvárig a menetidő 2 és fél óra. visszafele pedig két óra. most nem tudom pontosan hogy mi van, de én úgy vettem észre hogy a kaposvár-siófoki szakaszt újítják, hiszen tabon rengeteg kősin van(nem tudom, mi a neve), és tabon a piactér környékén már minden második fa ki van cserélve . úgy 100-200 méter hosszan. meg a pályaudvaron is. kaposváron pedig a pályaudvar is épül ujjá. meg a testvérem is mondta, hogy multkor, amikor jött haza siófokról, akkor vonatpótlóval jött. ugyhogy remélem, hogy az lesz amire gondolok.
(bocs a helyesírási hibákért)
|
|
pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 25764
2013.01.16 00:51.32
|
Szánalmas...
http://www.sonline.hu/somogy/kozelet/bezarta-a-penztarat-a-mav-utazni-kell-a-berletert-479771
|
|
Ailton
e-mail: ailtoncommentar.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 25702
2013.01.06 17:07.51
|
Megszűnt a jegykiadás az állomáson.
|
|
fizolt
e-mail: Fizolt .kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 24482
2012.07.14 18:21.49
|
Van valakinek fényképe a Bizt.ber.-ről?
|
|
Imike
e-mail: 1998imre.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 23632
2012.04.09 13:23.08
|
Nincsen?Akkor lehet hogy csak akkor volt amikor apukámmal pénzárvizsgálaton voltunk itt és akkor a forgalmi szolgálattevő út megengedte,hogy bemondjam a vonatot.(Szeretem a haongos utastáékoztatásokat és szeretek vonatot is mondani.A 30-as vonalon ahol eddi voltam apukámmal pénztárvizsgálaton ott mindig olyan kedves emberek voltak,hogy megengedték hogy bemondjam a vonatot.Ez még akkor volt mielőtt a Fonyódi Központi Forgalom Irányítósok át nem vették a hangosbemondást).
|
|
Ailton
e-mail: viktorcommentar.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 23443
2012.03.20 21:36.25
|
Igen láttam már a kinti hangszórót, de továbbra sincsen bemondás.
|
|
Imike
e-mail: 1998imre.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 23229
2012.02.27 22:12.20
|
Na,kedves Ailton,megfigyelted már az általam leírh hangosbemondókat?Amúgy meg,ha kint az elmondottak alapján nem látod őket,akkor menj be a váróterembe.Ott biztos van.Én is voltam bent és szerintem az a doboz alakú hangszóró a mai napig ott van.
|
|
Ailton
e-mail: viktorcommentar.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 22885
2012.01.20 21:45.35
|
Minden vasárnap utazok Tabról Budapestre, úgyhogy biztosan állítom, hogy nincsen hangosbemondás. A hangszórókat még nem figyeltem meg, de akkor az elmondottak alapján meg lenne a feltétele. Amíg a várótermet festették, addig a forgalmi irodában volt a jegykiadás, és azt láttam, hogy mikrofon van, de én amióta hetente utazok a vonalon (3 éve), soha nem volt még.
|
|
Imike
e-mail: 1998imre.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 22876
2012.01.20 15:26.45
|
Kedves Ailton!Ha az első vágánynál a felvételi épülettel szemben állsz és onnan elfordulsz jobbra akkor egy fa mellett a kis kútnál egy oszlopra föl van függesztve négy hangszóró,bár nem tudom hogy használják e még.Jobb ha vonat érkezése előtt kimész az állomásra.Akkor lehet hogy hallod a hangosbemondást.Ja , és állj nagyn közel az előbb említett oszlophoz,itt nagyon halkak a hangszórók.
|
|
Ailton
e-mail: viktorcommentar.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 22873
2012.01.19 23:52.16
|
Jelenleg nincsen hangos utastájékoztatás Tabon. De szerintem hangszóró sincsen már, legalább is az épületen biztos nincsen, peronoknál sincsen, de legközelebb megnézem.
|
|
Imike
e-mail: 1998imre.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 22868
2012.01.19 19:18.12
|
Érdekes módon ezen a vonalon Kaposvár és Siófok kivételével ezen az egy megállóhelyen van hangosbemondó.Legalábbis én úgy tudom
|
|
Ailton
e-mail: viktorcommentar.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 21868
2011.09.29 18:50.24
|
Elkezdődött a felújítás.
|
|
juke
e-mail: jukeriors.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20792
2011.04.06 22:40.37
|
Ma jártam itt, egyelőre nincs nyoma az épületen felújításnak. Az 1. vágányon jól láttam, hogy csak Siófok felől van vágányzáró sorompó? Itt mindegyik vágányt használják? Azt láttam, hogy a személyvonatok a 2.-3.-ra érkeznek, de az 1. vágány is mintha használva lenne a sínek állapota alapján. A 4. vágányon szoktak szerelvényt tárolni? A 4. vágányból kiágazik egy csonka, ami előtt keresztben van egy épület. Az micsoda? Ott volt valamikor a fűtőház? Az 1906-os rajzon van egy őrház is. Annak nyomát se láttam, mikor bontották el? Egyébként elég sz*r járda vezet a vasútállomástól a buszmegállóig.
Üdv Juke.
|
|
Zsolt80
e-mail: gigant80.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20138
2011.01.28 19:09.00
|
Ma is láttam a kereskedelmi pályaudvaron két vágányon álltak gabonás kocsik. Remény teljes rakodás...beindulhatna lejjebb is, meg talán a 27 vonalon is beindulhat...
|
|
Kozma
e-mail: mavkerdezo.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 20120
2011.01.27 02:22.49
|
Ha 90 km/h-val mehetne, akkor durván 1:30 alatt meg lehetne tenni Kaposvár-Siófokot. Ma meg van, hogy 4 óra. Meg akkor Tab "egyirányú" forgalma is megszűnne, mondjuk a Karádiak is lehet bevonatoznának Tabra, mert akkor az 15 perces út lenne (ma 42 perc!).
Ha itt 90-el mennének a vonatok az a minimum lenne, ogy Bz+mellék tele lenne, de talán kellene 2 mellék is.
Hát 100 km/h-ról ne is beszéljünk... :)
A baj, hogy igazából senki nem akarja itt ezt, nincs egy vasútbarát polgármester sem a környéken. Amikor úgy volt, hogy bezár a Karád-Siófok mindössze Siójuton kezdett aláírásgyűjtésbe a polgármester. Tab az egyetlen város a két végpont között semmit nem csinált, még csak tiltakozás sem volt.
|
|
Zsolt80
e-mail: gigant80.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20116
2011.01.26 20:54.26
|
A 60as pályasebesség simán megoldható lenne, de a 90nél már az ívek nem lennének jók a jelenlegi helyzetben.Viszont belegondolva, ha rendbe tennék, pld. 100as sebességre az egész vonalat, és a Bzket kiváltanák interpicire, hamarosan szükség lenne nagyobb befogadóképességű járműre is...Ez mellett összefogni a volánnal, nem konkurenciaként kezelni, hanem ráhordó szerepe lenne, együtt kiegészíthetnék egymást.
Tabon is közel a volán pályaudvar,nem sokat kellene sétálni, a busz hozná-vinné az utasokat a falvakból/falvakba. Ezt meg lehetne mindenhol csinálni. Néhány helyen, ahol a vasút nagyon messze elkerüli a települést, ott nem kellene a vonatnak megállni(ahogy Fehérvárcsurgón sem állnak meg), így még jobb lehetne a menetidő, a busz pedig másik állomásra / megállóhelyre menne. Jó lehetne ez a magyar közlekedés, csak valakinek az érdeke, hogy mégse legyen olyan jó...
|
|
Kozma
e-mail: mavkerdezo.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 20112
2011.01.26 18:26.40
|
igen, talán helyesebb lett volna a Karád-Tab viszonylatra írni a szinte semmit, bár hozzátenném, Mernye-Karád között is elég gyér a forgalom az utóbbi időben. Felsőmocsoládról nem nagyon utaznak Siófok felé. Kisbárapáti ugye már a Koppány-völgyében van, tehát Tab vonzáskörzete, de a Karád utáni 20-as tempó miatt már nem jellemző a vonattal bejárás Tabra. Bonnya mh. az isten háta mögött van, mind Bonnyától, mind Bonnyapusztától messze van. Havi 1-2 utas van mindkét irányba. Már idén is felmerült, hogy nem állnak meg a vonatok Bonnyán, szerintem hamarosan meg is szűnik.
Karádtól is messze van az állomás, egy 8-10 kaposváron tanuló, vagy olyan ügyet intéző használja, akit levisznek kocsival az állomásra. Karád-Siófok viszonylatban szinte nem is utaznak. Somogymeggyesről Tabig naponta van egy 5-6 diák, meg pár utas, nem több. De csak iskola idő után (15:38), mert reggeli iskolába járáshoz nincs vonat (vagyis 6-ra bemehetnének Tabra). Úgy tudom már Meggyesről is viszi falubusz Tabra az általános iskolásokat, csak visszafele nem. Csak hogy az iskolától van 100 méterre egy buszmegálló, a vasútállomás meg a város másik felében. Tehát ha egy időben van busz is, akkor azzal mennek, aki valamiért azt nem éri el (a 15:02-est), az megy a 15:38-sal maximum, de figyelembe véve, hogy kb. fél óra mire leér a vasútra aki a 15:02-est nem éri el, az a 15:38-as vonatot sem.
|
|
Bakonyi betyár
e-mail: -.kukac.-.hu
|
elfogadott hozzászólás 20111
2011.01.26 18:07.10
|
Azért a Mernye-Tab szinte semmi egy kicsit valótlan.Egy kicsit.Kisbárapátiig van kihasználva.És Karádig csurran-cseppen néhány utas.Amikor karácsony előtt jöttem Kaposvárról,BZ+mellék teljesen tömve volt.Kisbárban meg vagy 12-3 fő szállt le.Karádig még voltak 10-en,utána csak nagyon kevesen.
|
|
Kozma
e-mail: mavkerdezo.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 20097
2011.01.26 00:59.05
|
Ezek a tabi állítások annak a következményei, hogy nem hajlandóak pl. Somogymeggyesen keresztezni, hanem ragaszkodnak Tabhoz.
Hát itt olyan nagy volumenű felújítás soha sem lesz, mint a 30a-n, mert erre nehéz uniós pénzt szerezni, nem korridor, nem köt össze régiókat. De itt az is elég lenne, ha feljavítanák 60-ra a sebességet és visszaépítenek a felszedett kitérő rakódókat.
A 41-es tényleg vacak, és azért jóval nagyobb forgalmat generál, jogos a felújítása (100 km/h-ra), de ezt is fel kellene. Mondjuk ha 90-esre megcsinálnák agyonverné a buszok menetidejét, de én a 60-nak is nagyon örülnék.
|
|
Zsolt80
e-mail: gigant80.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20095
2011.01.26 00:09.22
|
17.10kor Siófokról induló vonat Tabon majdnem 3/4 órát áll, Siófokra a Fehérvári személy 17.28 kor ér be...
Majdnem 4 óra az út ennek a járatnak, csatlakozás meg nincs, nem csoda,ha kevesen utaznak...
|
|
Zsolt80
e-mail: gigant80.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20092
2011.01.25 23:59.55
|
Utána kérdezek majd,hogy mennyi Tab Siófok közt a megengedett sebesség, az tuti, hogy 10 - 20as lassújelből nincs hiány.
Arra emlékszek, hogy volt szó a bezárásról, valamelyik újságban olvastam, Siófok - Tab és valahol az alsó részen talán Karádról, Felsőmocsolád térségétől Kaposvárig ment volna vonat utasokkal, a középső részen meg üresben jártak volna a szerelvények...
41.esen nem jártam még, de a Dombóvár - Kaposvár közötti rész nem túl jó hírét hallottam már...
Mindegyiket fel kellene újítani.Mint ahogy a Tárnok - Székesfehérvárit is csinálják,már egész jó a menetidő...
|
|
Kozma
e-mail: mavkerdezo.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 20091
2011.01.25 23:52.25
|
úgy tudom a maximális sebesség 40, de nem is megy sok helyen 40-el, Karádtól Siófokig végig lassú jelek váltják egymást.
A Karád-Siófok szakasz is felkerült a halállistára, csak Gruber Attila (Fidesz) ogy. képviselő valahogy kilobbizta, hogy megmaradjon, sőt többször is elmondta, hogy a mostani ciklusba szeretné ha felújítanák. De egyelőre semmit sem hallani ez ügyben, Széchenyi terv kapcsán inkább a 41-es felújítását emlegetik.
Egyébként itt még 2007-ben nagyobb forgalom volt, de azóta évről évre fogy az utasszám a növekedő menetidő, a rossz menetrend miatt. Úgy 2007 körül még egy jó bézényien 40-50 fő volt az utasszám, ma már inkább a fele. Sajnos a tendencia magától nem fog megállni.
Közben kikerestem: http://www.vpe.hu/takt/vonal.php?id=101099135
|
|
Kozma
e-mail: mavkerdezo.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 20087
2011.01.25 23:08.07
|
5 és 9 órai vonaton délután 5 és este 9 órát értettem.
|
|
Kozma
e-mail: mavkerdezo.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 20086
2011.01.25 23:06.34
|
Utasforgalom a következők szerint alakul:
Kaposvár-Mernye szakasz forgalmas, Mernye-Tab szinte semmi, Tab-Siófok fokozatosan fogy el az utazóközönség.
90'-ben még 45 perc volt Tab-Siófok, ma 67-68. Tiszta vicc. Pedig ha újra 60 km/h-val mehetne a vonat, simán verné a busz menetidejét, és visszatérhetnének az utasok. Korábban Tabon amikor még ugyanannyi volt a vonat-busz menetidő, inkább a vonatot preferálták a tabiak, persze főleg a kelet-tabiak, sajnos hiába volt és van rá igény, nem szándékoznak megállót létesíteni Nyugat-Tabon.
Relatíve nagyobb forgalma a Siófok-Tab vonatoknak az 5 és 9 órain van (utóbbit péntekenként még Pesten tanulók használják), ekkor már nincs busz Tabra és van budapesti csatlakozás. De egy szóló Bz-re való utasnál soha sincs több.
A menetrend sem a helyiek igényei szerint változik, pl. a 19 órás Siófok-Tab betétjáratot annak ellenére szüntették meg, hogy nagyobb volt a forgalma, mint akár a 14-es, akár a 17-esnek.
Tab-Siófok kínálatban még rosszabb a helyzet, különösen a 18:53-as, 10 körüli utasszám.
|
|
Kozma
e-mail: mavkerdezo.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 20085
2011.01.25 22:52.26
|
Kaposvár-Mernye 60 km/h, Mernye-Bonnya 50 km/h, Bonnya-Andocs 60 km/h, Andocs-Siófok 40 km/h.
Főképp Karádtól kezdődnek a 10-es lassújelek sora. Már a 40-est se tudják tartani. Egy aláveréssel jó pár lassú jel eltüntethető lenne, de kb. 10 éve nem volt itt géplánc.
|
|
Zsolt80
e-mail: gigant80.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20081
2011.01.25 21:56.05
|
KÁTÉ, pályafelújításról nem tudsz?
Ráférne a pályára, 30 km / óra 20 és 10 km / órás lassú jelekkel...nem igazán versenyképes tempó . Tabról Kaposvár felé mennyi a pályasebesség,tudja valaki?
|
|
Zsolt80
e-mail: gigant80.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20080
2011.01.25 21:52.42
|
Hétfőn jártam itt, idáig jöttem. Nagyon elszomorító, hogy a pálya Siófok és Tab között milyen állapotban van. A megállóhelyek, épületek sem túl jók...Pedig viszonylag jó helyen áll meg a legtöbb helyen a vonat, nincsenek messze a falvak. Tud valaki infót, milyen az utasforgalom? Olyan gyér mindig, mint ami a Siófokról 14.15kor induló járaton?
|
|
KÁTÉ
e-mail: kovacsgy.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 19977
2011.01.17 01:51.48
|
A napokban írják alá a támogatási szerződést, mely forrásból megvalósul a felvételi épület és a szolgálati lakás külső-belső felújítása. Az összköltség 16 millió forintot tesz. Sajnos a peronra és környezetre nem lehet a pénzt fordítani, így az marad változatlan. Azt feltétlenül szükség lenne elérni, hogy biztonsági kamera is kerüljön az épületre, mert sajnos Tabon elég nagy a rongálás veszélye, egy saroknyira van a Csalogány büfé/discó, ahonnét a deviáns fiatalok néhanapján lemennek randalírozni a vasútállomásra.
|
|
Traxx
e-mail: traxx2.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 19891
2011.01.05 11:37.09
|
Ez a kiágazás Gyurgyókapusztán van? Erre lehetett a Gyurgyókapusztai megálló?
|
|
Gordon
e-mail: gordon.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 19840
2011.01.02 10:43.56
|
Az a kiágazás a Tab - Tengődi volt Szovjet laktanyához vezet
|
|
Norbert1073
e-mail: v43-1073.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 19660
2010.12.14 10:38.03
|
Tab állomás után, Bábonymegyer felé haladva is van saját célú pályahálózat kiágazás...de sajnos csak a kiágazás, mert a váltón túl már elvesztek a sínek:-(
|
|
|
Norbert1073
e-mail: v43-1073.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 19659
2010.12.14 10:36.01
|
Megvan még a gyönyörű raktárépület is.
|
|
|
Norbert1073
e-mail: v43-1073.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 19658
2010.12.14 10:35.25
|
Tab állomás vágányhálózata.
|
|
|
SP
e-mail: spbau.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 18162
2010.07.13 17:11.51
|
levették a Tab feliratot az épületről
|
|
siofok35
e-mail: siofok35.kukac.c2.hu
|
elfogadott hozzászólás 9901
2009.02.12 21:06.34
|
2008 január elején még szokatlan volt errefelé az IP-Bz.
|
|
|
siofok35
e-mail: siofok35.kukac.c2.hu
|
elfogadott hozzászólás 9889
2009.02.12 20:51.05
|
A "bunkert" elbontották az állomásépület mellől. Volt itt kiállítva egy PVG (motoros hajtány) is, de már elvitték innen.
|
|
siofok35
e-mail: siofok35.kukac.c2.hu
|
elfogadott hozzászólás 9887
2009.02.12 20:49.05
|
Jön...
|
|
|
siofok35
e-mail: siofok35.kukac.c2.hu
|
elfogadott hozzászólás 9886
2009.02.12 20:48.23
|
Jön a ködből a Bz.
|
|
|
siofok35
e-mail: siofok35.kukac.c2.hu
|
elfogadott hozzászólás 9885
2009.02.12 20:47.53
|
Várakozók.
|
|
|
siofok35
e-mail: siofok35.kukac.c2.hu
|
elfogadott hozzászólás 9884
2009.02.12 20:47.24
|
Az állomásépület.
|
|
|
siofok35
e-mail: siofok35.kukac.c2.hu
|
elfogadott hozzászólás 9883
2009.02.12 20:45.37
|
IP Bz keresztre vár. Háttérben az áruraktár.
|
|
|
siofok35
e-mail: siofok35.kukac.c2.hu
|
elfogadott hozzászólás 9830
2009.02.10 19:59.29
|
Szépen kimeszelt és fűtött váróterem. Korábban nagyon lepukkant volt.
|
|
|
Gashpy
e-mail: bejczi.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 1902
2007.12.09 11:54.12
|
Az épület tervrajzai a M.O.L-ban lelhetők fel.
A vágányhálózatban a jelenlegi alapvetően a harmadik változat.
1906-1914 3 vágány
1914-1980 4 vágány
1980- Kvári kijárat átalakítása, motorszín helyén már csak 1 vágány.
|
|
Gashpy
e-mail: bejczi.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 1901
2007.12.09 11:50.42
|
A régi képeslap még korábbi. Az átalakításra a tervek már 1912-re elkészültek, de a HÉV gazdasági problémái miatt már a MÁV kezelés alatt, 1914-ben készült el. Tehát ez a kép még 1907 és 1914 között készült.
|
|
Csoma Bence László
e-mail: davijones.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 651
2007.04.22 13:39.42
|
tab
|
|
|