Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 847 ] [ 848 ] [ 849 ] [ 850 ] [ 851 ] [ 852 ] [ 853 ] [ 854 ] [ 855 ] ...   Utolsó Következő

Zalaszentiván    Pál Zsófi, 2008.01.15 16:44.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Fénykép az épületről még az átépítés előtt. (2003.01.16)
Az épület tervezője a fentiekkel ellentétben, helyesen(!): Valkó Zoltán
 
Nagylapos    Ádám, 2008.01.15 14:20.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos ez van, de szerencsére vannak szépek is, pl.:Mártély, Szabadkígyós, Kétegy- és Lökösháza, Csárdaszállás.És ezt is lehtne folytatni.(bár nem olyan hosszan)
 
Balmazújváros    Andrasimre15, 2008.01.15 14:14.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Személyvonat várakozik az állomáson. Debrecen felé közlekedik.
 
Hortobágy    Andrasimre15, 2008.01.15 13:40.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás 3 vágányú, az első és második vágány között szélesperonnal (ami ezen a vonalon ritkaság) rendelkezeik. Mindkét oldalon bejárati fényjelzővel és Debrecen felől egy kihúzóvágánnyal rendelkezik.
 
Balmazújváros    Andrasimre15, 2008.01.15 13:37.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vasútállomás mindkét irányból bejárati karosjelzővel (amiket használnak is!) és a Füzesabony felöli végen kijárati fényjelzővel rendelkezik.
 
Ostffyasszonyfa    magno, 2008.01.15 01:17.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
de szeretnék itt laki :O
 
Nagylapos    Csoma Bence László, 2008.01.14 21:09.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a példák: Rábapordány, Galgahévíz, Marcaltő, Rudabánya, Mátraszőlős-Hasznos,Árpádszállás... és még sorolhatnám!
 
Nagylapos    Ádám, 2008.01.14 17:08.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az lehet, de ha bezárják és nem fog benne senki se lakni, akkor (ahogy én a vandálokat ismerem) szét fogják lopni,mint más állomásokat.A példákat pedig sorolhatnám!
 
Hortobágyi Halastó    Andrasimre15, 2008.01.14 14:58.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megálló mindkét oldalon bejárati fényjelzővel rendelkezik, amik folyamatosan szabad utat mutatnak. A felvételi épületben laknak, de a jegykiadás mára megszünt.
 
Kónya    Andrasimre15, 2008.01.14 14:55.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kónya megállóhely a gyökérkútihoz hasonlóan a semmi közepén van, Balmazújváros és Hortobágy között. Valamikor felvételi épülete is volt a megállóhelynek, ami mára eltünt. A megálló közelében található a Hortobágyhoz tartozó kis falucska, hol az ötvenes években internálótábor működött.
 
Gyökérkút    Andrasimre15, 2008.01.14 14:49.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gyökérkút mh. a semmi közepén áll Ohat-pusztakócs és Hortobágy között. A felvételi épület az összeomlás szélén áll, a megálló közelében a Hortobágyhoz tartozó Árkus tanya található, ahol a kommunizmus időszakában internálótábor működött.
 
Macs    Andrasimre15, 2008.01.14 14:44.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Macs egy 3 vágányos vasútálomással rendelkezik, ami mára jelentősen lepusztult. A 3 vágányból csak egyet használnak, a másik két vágány és a felvételi épület (ahol már rég megszünt a jegykiadás) az enyészeté lett. Az állomás Debrecen felöli kijáratánál és mindkét bejáratánál fényjelző áll, ami folyamatosan szabad utat jelez. Az új menetrendben már Macson is napközben a balmazújvárosi betétjáratok állnak meg, munkaszüneti napokon csak a kora reggeli és a késő esti vonatok állnak meg azért, hogy Balmazújvároson és Tócóvölgyön kijöjjön a csatlakozás. Ezeket a problémákat macsi keresztel meg lehetne oldani, de ehhez fel kell újítani az egész állomásépületet,a peront és a vágányokat...
 
Nagyhát    Andrasimre15, 2008.01.14 14:35.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyhát megállóhely rendelkezik egy nagyon rövid, lezárt rakodóvágánnyal és a megállótól párszáz méterre egy lezárt iparvágány található. A jegykiadás mára megszünt, a felvételi épület üresen, de viszonylog stabilan áll. A megálló két bejárati jelzői karosjelzők, amiket már sajnos nem használnak. A megállótól kb. fél kilométerre található az alig száz lelekes falucska, ami közigazgatásilag Balmazújvároshoz tartozik.
 
Nagylapos    Adani, 2008.01.14 00:44.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Elvileg megépítik ( avagy visza) a második vágányt a tervezett felújításnál, ugye Csugartól Tiszatenyőig már megépült, itt is meg fog remélhetőleg valamikor. Egyébként sztem azt az állmoást is nyugodtan be lehetne akkor zárni, hiszen se közel se távol nincs semmi utascserét se láttam még soha. De ha Csugar megmaradt ( laknak ott összesen 8-an) akkor ez is meg fog.
 
Kabókapuszta    Gábor15, 2008.01.13 17:27.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerencse hogy az épületet lakják!
Legalább ez megussza az enyészetet!
nem úgy mint a fürgedi felvételiépület!!
 
Báta    Karl, 2008.01.13 17:23.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gábor15,megkérdezhetem,Te hol laksz,hogy ennyire érdekel ez a vonal,ill. Báta?
 
Báta    Karl, 2008.01.13 17:21.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A leperdpusztai megálló már jóval a bátai elött megszünt.Kifaggatom a nagyapámat,ő még oda járt dolgozni.onnan mentek a gazdaságba.Majd írok!
 
Pécsvárad    Gábor15, 2008.01.13 17:18.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
akinek megvan a 2007 ősz kiadásu INDOHÁZ EXTRA az bővebben is olvashat a 64es vonalról!!
 
Báta    Gábor15, 2008.01.13 17:13.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem tud valaki valamit a volt Leperdpuszta-i megállóról?
(eredetileg nem volt később a bátai vá-val megszünt (vagy előbb))
 
Vizslás    Gábor15, 2008.01.13 17:01.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Eléggé szétverték az épületet!
Valakinek nincs képe a korábbi állapotáról?
 
Bük    Horváth Bence, 2008.01.13 14:44.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kilátás Sopron felé az állomás páratlan oldali bejáratánál
 
Bük    Horváth Bence, 2008.01.13 14:39.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kilátás Szombathely felé, a páros oldali bejárattól
 
Bük    Horváth Bence, 2008.01.13 14:37.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Állomásépület kicsit közelebbről. Sajnos a negyedik vágányáll álló Tadgs kocsik miatt nem tudtam hátrébb menni. A kép szintén november 2-án készült 2007-ben.
 
Bük    Horváth Bence, 2008.01.13 14:35.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szervusztok!

Büki vasútbarát vagyok, az állomás(épület) mostani állapotáról szeretnék néhány fotót küldeni. A fotón az átfestett állomásépület látható. Benne található most a 15-ös vonal irányítórendszere, váróterem, mellékhelység, pénztár. A kép 2007. november 2-án készült.
 
Bük    Horváth Bence, 2008.01.13 14:33.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A pályamesteri épület.
 
Tápiószentmárton    Marci55, 2008.01.13 12:36.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tápiószentmárton állomás Nagykáta felé
 
Kabókapuszta    alexejevics, 2008.01.12 22:37.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mondjuk igazából nem az a baj, hogy a pályát elbontják. Legalább nem tolvajok kezébe kerülnek a sínek. Ha valaha itt lesz még vasúti közlekedés, úgyis teljesen új pályát kell építeni, mert a századfordulón épített gyenge felépítmények már nem elégítik ki a mai igényeket.
 
Bölcske    alexejevics, 2008.01.12 22:25.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szóval nekiálltak lebontani?
 
Nagylapos    Ádám, 2008.01.12 20:56.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerencse, hogy Gyomáig 1vágányú a vonal, mert akkor az épület az enyészté lett volna.A forgalmi szolgálat is csak ézért van.
 
Paks    Leopardok111, 2008.01.12 19:42.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Látkép Paks-Dunapart vm. irányába. A motorkocsi körbejár.
 
Előző Első    ... [ 847 ] [ 848 ] [ 849 ] [ 850 ] [ 851 ] [ 852 ] [ 853 ] [ 854 ] [ 855 ] ...   Utolsó Következő