|
A Gysev Aamot 23 psz .(volt Tas) motorkocsija Boldogasszony állomáson 1970-ben. Fotó: Herbert Schambach. Forrás: http://www.bundesbahnzeit.de/DSo-Beitraege/HS2009-11-22_GySEV-70.htm
Fotó: Kővári Balázs
Dátum: 1970.
|
|
Betekintés az állomásra Barátudvar-Féltorony felől.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.07.19.
|
|
Egy másik névtábla.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.07.19.
|
|
Betekintés az állomásra Mosonszentandrás felől.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.07.19.
|
|
Az állomás után,a nyílt vonal Mosonszentandrás állomás felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.07.19.
|
|
A Mosonszentandrás felőli oldal váltókörzete.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.07.19.
|
|
Az állomás után,a nyílt vonal Barátudvar-Féltorony állomás felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.07.19.
|
|
Az állomás előtt lévő gépkocsiparkoló.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.07.19.
|
|
Az egykori szolgálati helyiség bejárata.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.07.19.
|
|
Az állomás fedett kerékpártárolója.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.07.19.
|
|
Az állomás peronja Barátudvar-Féltorony felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.07.19.
|
|
Az állomás peronja Mosonszentandrás felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.07.19.
|
|
Szelvénykő az állomásnál.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.07.19.
|
|
Fertő tó térkép,és információ kerékpárosoknak.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.07.19.
|
|
Nézet az utcafront felől szemből.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.07.19.
|
|
Vizuális utastájékoztató tábla.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.07.19.
|
|
Nézet az utcafront felől Barátudvar-Féltorony irányából nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.07.19.
|
|
Nézet az utcafront felől Mosonszentandrás irányából nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.07.19.
|
|
Az állomás névtáblája.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.07.19.
|
|
Az I.osztályú HÉV épület Barátudvar-Féltorony felől nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.07.19.
|
|
Az állomás felvételi épülete Mosonszentandrás felől nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.07.19.
|
|
A hosszabb,rakodóvágány ütközőbakban végződik.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.07.19.
|
|
Az állomás egyszerű kapcsolókertje.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.07.19.
|
|
A hosszabb,és rövidebb rakodóvágány,és a rakterület.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.07.19.
|
|
A mosonszentandrási oldalon kiágazó rakodóvágányok.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.07.19.
|
|
Az állomás Barátudvar-Féltorony felőli oldalán lévő vasúti átjáró Boldogasszony centruma felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.07.19.
|
|
Az állomás Barátudvar-Féltorony felőli oldalán lévő vasúti átjáró Boldogasszony centruma felől nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.07.19.
|
|
A felvételi épület elé épített forgalmi irodát az új vágány építése (az állomás felújítása) miatt elbontották.
Fotó: Faltusz Csaba
Dátum: 2012.10.22.
|
|
Új, NSB szabványú esőbeálló
Fotó: Keszei László
Dátum: 2015.05.10.
|
Harpi
e-mail: harpi79.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 27902
2014.02.20 16:35.20
|
2002-es Bizt.ber helyszínrajz.
|
|
|
Tastam
e-mail: tastam.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 24964
2012.09.29 09:27.58
|
2012. szeptember 22-én a Fertővidéki HÉV megnyitásának 115. évfordulója alkalmából ünnepi különvonat haladt végig a vonalon Nezsidertől Pomogyig. Az átépítés alatt álló Boldogasszony állomás indóházát épp ezen esemény előtt néhány nappal csonkították meg, "lefűrészelve" a FHÉV-re jellemző, az épület síkjából kiugró forgalmi irodát (a képen nem látszik).
|
|
|
Pista
e-mail: d.pista.kukac.yahoo.de
|
elfogadott hozzászólás 14519
2009.11.28 21:16.55
|
Boldogasszony 2007 októberében
|
|
|