fizolt
e-mail: Fizolt .kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 24858
2012.09.07 08:28.55
|
Még egyszer köszönöm!
|
|
QQriQ
e-mail: 234.kukac.spam.hu
|
elfogadott hozzászólás 24853
2012.09.06 15:21.39
|
Szolgálat van Kenderes, Kunhegyes, Kisköre, Tarnaszentmiklós, Heves állomásokon.
|
|
fizolt
e-mail: Fizolt .kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 24852
2012.09.06 13:24.42
|
Kérem, hogy ha valaki pontosabban tudja, hogy ezen a vonalon hol van szolgálat, ill. hol milyen bizt. ber van, az írja le.
Köszönöm!
|
|
VT22
e-mail: vtibor3.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 24505
2012.07.16 22:48.46
|
"komoly biztonság berendezési felújításokat végeznek a fent leírt vasútvonalon több száz millió forint beruházással"
Amennyire ismerem a helyzetet, a MÁV ezt a pénzt nem a vasútvonal tényleges fejlesztésére fogja költeni (pl. pálya átépítés, sebesség emelés) hanem a következőkre:
- iparvágányok, rakodóvágányok (minden ami épp használaton kívül van) felszedése
- rugós váltók telepítése oda, ahol a jelenlegi menetrend épp megköveteli a keresztezést
- állomási személyzet által kezelt sorompók kiváltása vonat által kezelt sorompókra
- használaton kívüli vagy fölösleges (vonatkeresztezést nem bonyolító) állomások elbontása
- használaton kívüli épületek elbontása
Nem lepne meg, ha a nagy "fejlesztés" áldozatául esnének Erdőtelek, Abádszalók állomási vágányai, de az üzemelő állomások közül is eltűnne egy-kettő.
A környező mellékvonalakon sorra ezeket a folyamatokat lehet tapasztalni.
|
|
Tóth Zoltán
e-mail: toth.zoltan.kukac.gloreco.hu
|
elfogadott hozzászólás 24499
2012.07.16 14:05.21
|
Tisztelt Fórumozók!
Szeretnék egy pár gondolatot én is hozzáfűzni az előző bejegyzésekhez.
Az állomáshoz tartozó és fővonalból kiágazó iparvágányok bontását a MÁV kezdeményezte és Ö pályáztatta meg. 2013 év végéig komoly biztonság berendezési felújításokat végeznek a fent leírt vasútvonalon több száz millió forint beruházással. Mivel az elbontott iparvágányoknak már évek óta nem volt iparvágány használati szerződése, és erről a korábbi bérlő is úgy nyilatkozott hogy nem kívánnak újabb használati szerződéstkötni, ezért a MÁV úgy döntött, hogy elbontatja a két iparvágányt még az átépítés megkezdése elött.
Tisztelettel: Tóth Zoltán
|
|
illes
e-mail: illes-suto.sandor.kukac.kozeptisza.hu
|
elfogadott hozzászólás 23123
2012.02.14 11:03.55
|
A korábbi használó jogutódja levélben fejezte ki nemtetszését, hiszen a vágányok elbontása annak a lehetőségét akadályozza meg, hogy a későbbiek folyamán bármilyen beruházás itt települjön le. Mellesleg nem tolonganak a jelentkezők ugyan, de aza csekély esély is esély. Sokkal inkább rontja az összhatást a lepusztult épület, mint a földön lévő sínpár. Az épülethez nem nyúlnának, csak a sín kellene a felszámolóknak...
|
|
ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
|
elfogadott hozzászólás 22886
2012.01.21 11:01.55
|
Az NKH ennek is megpecsételte a sorsát a UVH/VF/683/0/2012. számú hirdetményében. Néhány nap és volt, nincs. Egy GLORECO Hungary Kft. (7625 Pécs, Tettye tér 1.) nevű cég takaríthatja el ami maradt. End of mese.
|
|