|
Fotó: Szente-Varga Domonkos
Dátum: 2005.04.08.
|
|
Az A peron a B-ről nézve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2013.07.03.
|
|
Az A peron Budapest felől nézve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2013.07.03.
|
|
Utastájékoztató tábla.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2013.07.03.
|
|
A B peron az A-ról nézve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2013.07.03.
|
|
Feljáró a B peronhoz.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2013.07.03.
|
|
Székesfehérvár felől nézve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2013.07.03.
|
|
Az A peron Székesfehérvár felől nézve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2013.07.03.
|
|
Székesfehérvár felé tekintve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2013.07.03.
|
|
Az A peron az aluljárón áthaladva közelíthető meg.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2013.07.03.
|
|
Az M7-es autópálya a megállóhelyről nézve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2013.07.03.
|
|
Az A jelű peron kétféle megközelítési módja.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2013.07.03.
|
|
A felújítás során megvalósult B+R fejlesztés hirdetőtáblája a megállóhelyhez vezető járda mellett.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2013.07.03.
|
|
Kerékpártároló.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2013.07.03.
|
|
Bejárat a váróterembe.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2013.07.03.
|
|
A felvételi épület a B peronról nézve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2013.07.03.
|
|
A hosszabb feljáró a Budapest felé közlekedő vonatok B jelű peronjára.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2013.07.03.
|
|
A megállóhely a domboldalról nézve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2013.07.03.
|
|
A megállóhely Budapest felől nézve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2013.07.03.
|
|
A felújítás hirdetőtáblája.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2013.07.03.
|
|
Budapest felé tekintve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2013.07.03.
|
|
A B peron Székesfehérvár felől nézve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2013.07.03.
|
|
A Biztonsági Igazgatóság felhívása.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2013.07.03.
|
|
Lépcsőfeljáró a B peronhoz.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2013.07.03.
|
|
Feljáró az A peronhoz.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2013.07.03.
|
|
Baracska vasúti megállóhely nevű buszmegálló.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2013.07.03.
|
|
Ez a felvételi épület talán éppen a nem mindennapi elhelyezkedése miatt menekült meg a pusztulástól. Eltűntek a graffitik és még kicsit ki is fehéredett.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2013.07.03.
|
|
Személyvonat érkezett Székesfehérvárról és indul tovább Budapest Déli pályaudvarra.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2013.07.03.
|
|
A megállóhely 2022 októberben.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2022.10.10.
|
SoNa
e-mail: n.somay.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 16349
2010.03.08 12:17.28
|
Kedves zekany!
Nem a töltés épült utólag, hanem a vasútállomás mai épülete. A régi állomás kicsit arrébb a vasút szintjével egyvonalban volt. A töltés 1861-ben épült.
|
|
SoNa
e-mail: n.somay.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 16047
2010.02.13 15:26.15
|
Kiváncsi lennék, hogyan is nézett ki a régi állomásépület. A töltés hogy épülhetett utólag amikor a vasútvonal többi része a mostani töltéssel egy szintben van?
|
|
zekany
e-mail: zekany.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 11266
2009.05.09 10:12.44
|
A magas töltés utólag épült, ezért a szintkülönbség az épülethez képest.
|
|
c3po
e-mail: c3po.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 7886
2008.11.14 10:38.44
|
Sajnos nincs képem róla, de emlékeim szerint Velence típusú volt a régi állomás.
|
|
szvdom
e-mail: szvdom.kukac.eet.bme.hu
|
elfogadott hozzászólás 7221
2008.10.15 11:12.02
|
Esetleg neked van róla képed?
Minket is érdekelne.
|
|
c3po
e-mail: c3po.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 7214
2008.10.14 23:56.17
|
a 70-es években még nem ilyen volt Baracska állomása, erről is lesz kép?
|
|
Kenézy György
e-mail: Kenezygy.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 2003
2007.12.22 16:05.52
|
A vasútállomásal szembe található M7-es autópálya Budapest és Letenye közötti szakasa.
|
|