|   | Az épület háta. Fotó: Balla László
 Dátum: 2007.
 
 |   | Egervár-Vasboldogasszony állomás eredeti vágányhálózata.Forrás:Lovas Gyula 125 Éves a Sopron-kanizsai vasútvonal,1865-1990 Fotó: Kebelei György
 
 | 
          
        |   | A felvételi épület Zalaszentiván felől nézve. Fotó: Kebelei György
 Dátum: 2012.07.03.
 
 |   | A felvételi épület Pácsony felől nézve. Fotó: Kebelei György
 Dátum: 2012.07.03.
 
 | 
          
        |   | Az állomás névtáblája. Fotó: Kebelei György
 Dátum: 2012.07.03.
 
 |   | Az egykori állítóközpont Zalaszentiván felől nézve. Fotó: Kebelei György
 Dátum: 2012.07.03.
 
 | 
          
        |   | Még áll az állomáson növényekkel takarva,az egykori Déli Vasút állítóközpontja.Nézet Pácsony felől. Fotó: Kebelei György
 Dátum: 2012.07.03.
 
 |   | Fotó: Szente-Varga Domonkos
 Dátum: 2008.08.10.
 
 | 
          
        |   | A felvételi épület utcafrontja. Fotó: Sándor Antal
 Dátum: 2012.09.16.
 
 |   | Az utcafronti rész a másik irányból nézve. Fotó: Sándor Antal
 Dátum: 2012.09.16.
 
 | 
          
        |   | Az oldalszárny bejárata az utcáról. Fotó: Sándor Antal
 Dátum: 2012.09.16.
 
 |   | A felvételi épület a vágányok felől nézve. Fotó: Sándor Antal
 Dátum: 2012.09.16.
 
 | 
          
        |   | A forgalmi iroda ajtaja. Fotó: Sándor Antal
 Dátum: 2012.09.16.
 
 |   | Bejárat a váróterembe. Fotó: Sándor Antal
 Dátum: 2012.09.16.
 
 | 
          
        |   | A váróterem a volt jegypénztárral. Fotó: Sándor Antal
 Dátum: 2012.09.16.
 
 |   | Pillantás a peronról a vonal kezdőpontja, Szombathely felé. Fotó: Sándor Antal
 Dátum: 2012.09.16.
 
 | 
          
        |   | A rakodóvágány váltói. Fotó: Sándor Antal
 Dátum: 2012.09.16.
 
 |   | Az egykori Déli Vasút szabvány állítóközponti épülete. Fotó: Sándor Antal
 Dátum: 2012.09.16.
 
 | 
          
        |   | Az állítóközpont épülete hátulról. Fotó: Sándor Antal
 Dátum: 2012.09.16.
 
 |   | A biztosítóberendezés épülete. Fotó: Sándor Antal
 Dátum: 2012.09.16.
 
 | 
          
        |   | Oldalrakodó. Fotó: Sándor Antal
 Dátum: 2012.09.16.
 
 |   | Raktárépület fedett rakodóterülettel. Fotó: Sándor Antal
 Dátum: 2012.09.16.
 
 | 
          
        |   | Rakodóterület mérlegházzal. Fotó: Sándor Antal
 Dátum: 2012.09.16.
 
 |   | Kezdőponti kijárati jelzők és vágányzáró sorompó. Fotó: Sándor Antal
 Dátum: 2012.09.16.
 
 | 
          
        |   | Kezdőponti váltókörzet. Fotó: Sándor Antal
 Dátum: 2012.09.16.
 
 |   | Pillantás a peronról a vonal végpontja, Nagykanizsa felé. Fotó: Sándor Antal
 Dátum: 2012.09.16.
 
 | 
          
        |   | Utaskényelmi berendezés. Fotó: Sándor Antal
 Dátum: 2012.09.16.
 
 |   | Kerékpártároló. Fotó: Sándor Antal
 Dátum: 2012.09.16.
 
 | 
          
        |   | Egy kisebb Pft. raktárépület. Fotó: Sándor Antal
 Dátum: 2012.09.16.
 
 |   | Burkolt rakodóterület a végponti oldalon. Fotó: Sándor Antal
 Dátum: 2012.09.16.
 
 | 
          
        |   | A felvételi épülethez vezető hozzájáró út. Fotó: Sándor Antal
 Dátum: 2012.09.16.
 
 |   | Őrház és útátjáró a végponti oldalon. Az út a településeket, Egervárt Vasboldogasszonnyal összekötő út. A képen Vasboldogasszony felé nézünk. Fotó: Sándor Antal
 Dátum: 2012.09.16.
 
 | 
          
        |   | Végponti váltókörzet. Fotó: Sándor Antal
 Dátum: 2012.09.16.
 
 |   | Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán Dátum: 2014.08.06.
 
 | 
          
        |   | Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán Dátum: 2014.08.06.
 
 |   | Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán Dátum: 2014.08.06.
 
 | 
          
        |   | Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán Dátum: 2014.08.06.
 
 |   | Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán. Dátum: 2014.08.06.
 
 | 
          
        |   | Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán Dátum: 2014.08.06.
 
 |   | Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán Dátum: 2014.08.06.
 
 | 
          
        |   | Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán Dátum: 2014.08.06.
 
 |   | Fotó: Hancz Tamás László
 Dátum: 2017.06.20.
 
 | 
          
        |   | Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán. Dátum: 2017.08.11.
 
 |   | A peronról nézve. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán. Dátum: 2017.08.11.
 
 | 
          
        |   | Szerencsére még meg van a Déli Vasút egykori állítóközpontja. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán. Dátum: 2017.08.11.
 
 |   | Az őrház utcafrontja. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán. Dátum: 2017.08.11.
 
 | 
      
          
            | Harpi e-mail: harpi79.kukac.citromail.hu
 | elfogadott hozzászólás 28434 2014.07.28 05:08.18
 | 
          
            | Egervár-Vasboldogasszony állomás torzított helyszínrajz.Forrás:allomasok.uw.hu |   | 
          | 
 | 
          
            | ptomee e-mail: ptomee.kukac.vipmail.hu
 | elfogadott hozzászólás 28257 2014.05.26 12:36.41
 | 
          
            | Volt még az állomás mindkét végén váltótorony is, melyeket a gyerekkoromban...valamikor az 1990-es évek elején bontottak le. Számtalanszor játszottunk ott, a már akkor használaton kívüli épületekben. | 
          | 
 | 
          
            | Train Station e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
 | elfogadott hozzászólás 20898 2011.04.26 08:43.05
 | 
          
            | Talán ez az épület maradt meg a legeredetibben a Délivasút épületei közül.Igaz,már kezd hullani a vakolat,de még így is elbűvölő. | 
          | 
 | 
          
            | Central e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
 | elfogadott hozzászólás 8735 2009.01.02 19:31.02
 | 
          
            | Egervár-Vasboldogasszony állomás eredeti vágányhálózata.Forrás:Lovas Gyula 125 Éves a Sopron-kanizsai vasútvonal,1865-1990 |   | 
          | 
 | 
          
            | CoolJan e-mail: cooljan7.kukac.gmail.com
 | elfogadott hozzászólás 4688 2008.06.12 07:26.10
 | 
          
            | Az előző idézet forrása: http://www.sulinet.hu/oroksegtar/data/100_falu/Egervar/pages/012_egy.htm | 
          | 
 | 
          
            | CoolJan e-mail: cooljan7.kukac.gmail.com
 | elfogadott hozzászólás 4687 2008.06.12 07:25.05
 | 
          
            | "Sajnos nem vált a fejlődés elindítójává – mint az az országban számos esetben történt –, hogy a kereskedelem, ipar, sőt a mezőgazdaság egyik fontos segítője, a piacok elérhetőségének, az elszigeteltség felszámolásának alapvető eleme, a vasút már korán, 1865-ben megjelent a településen. A végóráit élő mezőváros ezzel bekapcsolódhatott volna az ország vérkeringésébe, mert itt vezetett az egyik legfontosabb viszonylat a térségben, a Nagykanizsa-Szombathely-Sopron (ez utóbbin keresztül Bécsig húzódó) vonal. Nem így történt. 
 Nem mondható ugyan, hogy ez Egervár számára semmit sem jelentett, de nagyobb mérvű, piacra történő árutermelés híján még akkora szerepet sem kapott kezdetben, mint az itt átvezető postaút. Először az 1930-as években találkozhatunk azzal, hogy a vasút fontosságáról, áruszállításban való helyettesíthetetlen szerepéről itt szó esik. (Csak 1932-ben került sorra, hogy Egervár vasútállomásnak a teheráru forgalom számára történő megnyitásához szükséges, az állomáshoz vezető utat a falu és az uradalom együttesen kiépítette. Az alig megnyíló Egervár vasútállomás nevét a MÁV óhajának megfelelően 1933-ban Egervár-Vasboldogasszonyra változtatták.)"
 
 
 | 
          | 
 | 
          
            | Rozmaring e-mail: horvatgabor.kukac.gmail.com
 | elfogadott hozzászólás 491 2007.03.07 11:52.03
 | 
          
            | 9816sz. vonatból 
 |   | 
          | 
 | 
          
            | Rozmaring e-mail: horvatgabor.kukac.gmail.com
 | elfogadott hozzászólás 490 2007.03.07 11:50.13
 | 
          
            | 2007. 03. 06. 9816sz vonatból 
 |   | 
          | 
 |