hammer
e-mail: paprikaskrumpli122.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 34352
2024.08.22 13:57.36
|
Mecsekjánositól Komló állomásig el akarják bontani a vasúti pályát.
https://iho.hu/hirek/elkeszult-komlo-a-varoskozpontba-ekelodott-vasutjanak-bontasi-utasitasa
|
|
Vuurniac
e-mail: barbarcsavo2015.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 31775
2018.09.10 12:35.43
|
Már az is megváltás a Budapestre utazóknak hogy az a két járat közlekedik ami most van, és már egyáltalán nem használják a Bzx mellékkocsit. Láthatóan lenne viszont igény többre, mert szinte minden járaton van 15-20 utas. Sokkal gyorsabb és kényelmesebb csatlakozás van a 40-es vonalra, mint buszokkal.
|
|
fizolt
e-mail: Fizolt .kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 29076
2014.12.22 10:07.06
|
A napi két vonatpár motorkocsija pedig közel kilenc órát áll Sásd állomáson, kétfős személyzettel, elfoglalva egy vonatfogadó vágányt Csak szándék kérdése lenne, hogy több vonat közlekedjen, 5-6 pár vonattal már egész versenyképes menetrendet lehetne csinálni.
|
|
Tucsii1995
e-mail: marci8600.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 29075
2014.12.22 09:24.07
|
Kár azért, hogy csak két vonatpár közlekedik ezen a vonalon, lehetne kicsit több is, olvastam valahol, hogy ismét szóba került a vonal bezárása. Az biztos, hogy a vonat a legtempósabb eljutási lehetőség Komlóra Dombóvár, illetve Sásd irányából a magas pályasebesség miatt. Azt viszont nagyon sajnálom, hogy soha nem láthattam még errefelé ablakos vonatot...
|
|
Lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 21329
2011.07.06 16:41.49
|
2011. július 4-től újra van személypénztár, gépi jegykiadással.
http://www.mav-start.hu/hirek/hir.php?mid=14e13312e6212f
|
|
petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20904
2011.04.26 13:55.28
|
A Komlói szárnyvonal is újraindult ! Nem tudok arról hogy lenne menetjegy kiadás , de volt belőle vita hogy mi is legyen . Véleményem szerint felesleges volt bezárni mert egy kis időre megnehezítették az emberek közlekedését . A reggeli órákban középiskolásoktól van teli a vonat ami 1db bzmot . Minden irányba jó a csatlakozás ! Szinte mindegyik vonaton van 20-30 fő utas .
|
|
pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20507
2011.02.24 10:43.54
|
http://www.bama.hu/baranya/kozelet/ujranyithatja-komloi-penztarat-a-mav-361335
|
|
NARUTO
e-mail: erotic87.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 19499
2010.11.26 19:56.24
|
Hamarosan újraindítják ezt a mellékszárnyvonalat is!!!
|
|
Norbert1073
e-mail: v43-1073.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14777
2009.12.13 22:15.47
|
2009. december 12. Az utolsó menetrend szerinti személyszállító vonat Komló állomáson.
|
|
|
Norbert1073
e-mail: v43-1073.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14776
2009.12.13 22:14.57
|
2009. december 12. Az utolsó menetrend szerinti személyszállító vonat Komló állomáson.
|
|
|
Norbert1073
e-mail: v43-1073.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14775
2009.12.13 22:12.00
|
Búcsú az utolsó menetrend szerinti személyszállító vonattól Komló állomáson. Várjuk minél előbb a visszatérést!
|
|
|
Papa
e-mail: gabipapi.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14537
2009.11.30 16:39.10
|
A kődöntővel szemben található alagútkapuzat a kőbányai kisvasúté volt, ugyanarra a rakodóra hajtott fel, ahová most kamionok hordják a követ.. A 20-as évek végén, a kőbányával együtt nyílhatott meg, és a 60-as évek végéig működött, akárcsak a Komlói GV, vagyis a hirdi homokvasút. Ez utóbbi nyomvonala a Google Earth-ön szépen követhető. Az alépítmény és a műtárgyak nagyrészt még megtalálhatók.
|
|
TB85
e-mail: t.benjamin.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14461
2009.11.20 19:03.59
|
Azon a képen ami a kisvasúti fonódott vágányról szól, egy olyan szerkezet látható amely segítségével a kőrakodó vágányára állított kocsikat mozgatni tudják. A tolatós gépe a vágány végéig betolja a kocsikat, az utolsó (vágány vége felőli) kocsi hátsó kereke(i) alá beteszik ezt a szerkezetet. Drótkötél segítségével a keskenyebb vágányon futó "kocsi" segítségével "leengedik" a köves kocsikat, a rakodásnak megfelelően.
Valóban sokan vannak a Bz-n. Megérkezik a 11 órás Bz Sásdra majd az utasok leszállása után közvetlenül indul tovább szerelvénymenet Dombóvárra... A váltó Bz ekkor már megérkezett szerelvénymenet Dombóvárról Sásdra... Ez egy igen értelmes megoldás... Az utas nyogodtan szálljon át...
|
|
bozsitska
e-mail: bozsitsantal.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 14019
2009.10.21 15:01.42
|
Sajnos a komlói vasútvonal is áldozatául esett a barbár rombolásnak! Egyébként nem sztrájkolni kellene,hanem a kormány határozata ellenére tovább üzemeltetni a bezárásra ítélt vonalakat.Én szívesen lemondanék ennek érdekében a béremelésről és társadalmi munkában is vállalnék szolgálatot a komlói vonalon. HAJRÁ BÁNYÁSZ!Ha nem lesz vasút,kevesebbszer jutok el a kököknyösi stadionba is.
|
|
petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 13361
2009.08.30 11:52.47
|
az állomás jegypénztára
|
|
|
petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 13360
2009.08.30 11:34.08
|
Egyébként az egész 47-es vonalat a 80-as években villamosítani akarták volna . mivel a kibányászott szén nagy részét a Dunaújvárosi (Sztálinvárosi) vasműbe szállították a 43-as(Mezőfalva-Rétszilas) vonalon keresztül (persze a 43-as vonalat is villamosítani akarták volna) De mivel a bányák elavultá váltak és közel volt a bezárás ideje ezért a fejlesztéseket lefújták és az van ami ma is látható
|
|
petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 13358
2009.08.30 11:25.22
|
az ??alagút?? oldalnétről
|
|
|
petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 13357
2009.08.30 11:23.58
|
Bár az is érdekes hogy közvelenül szemben egy alagutat láttam ami ??talán?? az egykori (Pécs-)Hird-Komló kisvasút vonala lehetett
a vonalról annyit tudok a 60-as években működött aránylag rövid ideig és a Kossuth bányával volt összekötve
|
|
|
petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 13356
2009.08.30 11:11.38
|
ez nemtudom mi lehet kombinált vágányra tippelek ugyanis Komlónak egykor villamosított keskeny nyomvonalú (kis)bámyavasútja volt kb 2000-ben zárták be azóta eltelt lassan 10 éve a vágányokat felszedték és már csak kis apróságok emlékeztetnek ezekre
|
|
|
petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 13355
2009.08.30 11:05.00
|
a pálya vége nincs folytatás
|
|
|
petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 13354
2009.08.30 11:03.26
|
az állomás épület utcafelöli része közvetlenül a buszpályaudvarral szemben
|
|
|
petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 13353
2009.08.30 11:00.54
|
csendélet
|
|
|
petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 13351
2009.08.30 10:55.57
|
éppen tekerik fel a sorompót :) ez már igazi ritkaság :)
|
|
|
petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 10706
2009.03.23 21:34.05
|
Szerény véleményem szerint az emberek lusták átszállni inkább mennek busszal és a vonatot ezért hanyagolják és ha nem is pestig legalább Dombóvárig mehetne
|
|
Szergej
e-mail: budenszkij.kukac.tvn.hu
|
elfogadott hozzászólás 9233
2009.01.17 19:09.28
|
Sajnálom, hogy ezzel a vonallal így elbánnak. Persze az IP-s személyvonat nem csak itt jellegzetesség, de szerintem jónéhány helyen nagyon örülnének hasonló kiszerelésnek:D
Szerintem Pesti járat nem kell, túl hosszú is, meg főleg Pusztaszabolcstól már eléggé telített, ha meg IC is jár arra...
A jobb csatlakozás reálisabb képet mutat.
|
|
petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 8549
2008.12.25 22:54.35
|
Úgylátszik a kóka nem tart igény erre a vonalra .... pedig , nemrégiben hallodtam hogy a komlói szénbánya ismét be fog indulni akkor meg csak vonaton tudják majd vinni a szenet mert közúton lehetetlen lenne .
|
|
AKGV
e-mail: akgv2.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 8536
2008.12.25 11:48.01
|
Hát ez nem jött be. Az új menetrend szerint 31 perc átszállási idő van a Budapest felé közlekedő IC vonatokra. A Pécs felé közlekedő személyvonatokra 54 perc (!) az átszállási idő, az IC-re pedig szintén 31 perc. Egyedül a Pusztaszabolcs felé közlekedő személyvonatokra van normális átszállási lehetőség (7 perc).
|
|
petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 6275
2008.09.03 19:01.47
|
Nészer utaztam az elmúlt időben ezen a vonalon de azon az egy szem Ip kocsi mindig dugig van tehát a vonalat nem bezárni kellene hanem felújítani
|
|
pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 5903
2008.08.16 13:18.52
|
Talán kevés a dombóvári Bz és azért járnak 400-asok, nem tudom. Viszont jó hír, hogy bár Pécs felé nem, Budapest felé megcsinálják a csatlakozásokat a jövő évi menetrendre. A Bp-Pécs IC vonatokra dombóváron, A P.szabolcs- Pécs személyekre pedig Godisán lesz csatlakozás. Gondolom most, hogy 2010-ig nem lesz vonalbezárás, akarnak valami hasznot is, ha már "kénytelenek" megtartani a vonalat.
|
|
Gábor15
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 5902
2008.08.16 12:44.08
|
Mért IP-k és nem sima Buzenykák járnak itt?
Így akarják vonatra csábítani az utasokat?
Akkor már a 64-esre is jöhetne pár ilyen vonat!:-P
|
|
petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 5451
2008.07.19 10:22.13
|
De szerintem az is lehet ne egy megoldás hogy büdapestről illetve budapestre küldeni járatokat és nem csak Dombóvárig vagy sásdig menjenek
|
|
Pezsman17
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 5406
2008.07.16 22:34.12
|
Teherkocsik az állomáson. A sztrájk miatt most biztosan nem mennek sehová. Egyébként szerintem ennek a vonalnak a megmentése a Budapestről érkező vonatokhoz illesztett pontos csatlakozás lenne.
|
|
|
Pezsman17
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 5405
2008.07.16 22:30.34
|
Komló, a vasutassztrájk napján. Szégyen, hogy mit csinálnak ezzel a vonallal. A lehetetlen csatlakozások, a három órás eljutási lehetőség Pécsről... A "szak"minisztérium honlapján olvastam, hogy erre a vonalra nincs reális vasútüzemi modell. Hát igen, szétvert csatlakozások, ráadásul még Komló város sem támogatja a vasút fennmaradását. Pedig a vasút a település központjában, a buszpályaudvar közvetlen szomszédságában van. Dehát nem kell...
|
|
|
petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 5112
2008.07.07 01:18.01
|
madártárlat xD
|
|
|
petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 5111
2008.07.07 01:17.08
|
Komlói Személyvonat InterPici kiszerelésben
|
|
|
petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 5110
2008.07.07 01:15.13
|
Őrház
|
|
|
petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 5109
2008.07.07 01:14.17
|
Komló bejárat jelzője
|
|
|
petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 5108
2008.07.07 01:13.22
|
Az állomás felülről
|
|
|
petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 5107
2008.07.07 01:11.40
|
egy kép
|
|
|
alexejevics
e-mail: feldmarton.kukac.t-online.hu
|
elfogadott hozzászólás 3023
2008.02.24 21:06.18
|
A keleti szárny volt az, ugye?
|
|
szvdom
e-mail: info.kukac.vasutallomasok.hu
|
elfogadott hozzászólás 2196
2008.01.12 14:35.35
|
Másodosztályú HÉV épület állt itt eredetileg, teszek majd fel képet róla!
|
|
alexejevics
e-mail: feldmarton.kukac.t-online.hu
|
elfogadott hozzászólás 2188
2008.01.11 17:42.00
|
Ennek az épületnek van valami korábbi előzménye?
|
|