Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


40 Budapest-Pusztaszabolcs- Pécs

Budapest-Déli (1, 30)
Budapest-Kelenföld (1, 30)
Budafok (30)
Háros
Budatétény
Barosstelep
Nagytétény-Diósd
Érdliget
Érd felső
Érd-Elágazás
Érd
Százhalombatta
Dunai Finomító
Ercsi (452, 453)
Iváncsa
Pusztaszabolcs (42, 44)
Szabadegyháza
Sárosd
Nagylók
Sárbogárd (45, 46)
Sárszentmiklós (46)
Rétszilas (43, 46)
Sáregres
Simontornya
Tolnanémedi
Pincehely
Belecska
Keszőhidegkút-Gyönk (48)
Szárazd
Regöly
Szakály-Hőgyész
Dúzs
Csibrák
Kurd
Döbrököz
Dombóvár
Kaposszekcső (47)
Vásárosdombó (47)
Sásd (47)
Godisa (47)
Szatina-Kishajmás
Abaliget
Hetvehely
Bükkösd
Cserdi-Helesfa
Szentlőrinc (60, 61)
Bicsérd (60)
Mecsekalja-Cserkút (60)
Pécs (60, 64, 65, 963)

41 Dombóvár-Gyékényes

Dombóvár
Dombóvár alsó (50)
Kapospula
Attala
Csoma-Szabadi (458)
Nagyberki
Baté
Kaposhomok
Taszár
Kaposszentjakab (35, 954)
Kaposvár (35, 36, 465, 954, 956)
Kaposújlak (956)
Kaposmérő (956)
Kaposfő
Kiskorpád
Jákó-Nagybajom
Kutas
Beleg
Ötvöskónyi
Somogyszob (37, 38, 958)
Bolhás
Szenta
Zrínyitelep
Csurgó
Porrogszentkirály
Gyékényes-Kavicsbánya
Gyékényes (520, 60)

459 Dombóvár-Inám

Dombóvár
Tüskepuszta
Konda
Mászlonyi út
Szilfás
Nosztány
Nak alsó
Nak
Inám alsó (458c)
Cserepespuszta (458c)
Inám (458, 458c)

47 Dombóvár-Komló

Dombóvár
Kaposszekcső (40)
Vásárosdombó (40)
Sásd (40)
Godisa (40)
Bodolyabér
Magyarhertelend
Magyarszék
Mecsekpölöske
Mecsekjánosi
Komló

49 Dombóvár-Lepsény

Dombóvár
Nagykonda
Dalmand (412)
Kocsola
Nagykónyi (458a)
Pári
Tamási (48)
Fornád-Kecsege
Fürged
Felsőnyék
Mezőhídvég
Pusztaszentmihályfa
Kabókapuszta
Enying
Lepsény (27, 30)

50 Dombóvár-Bátaszék

Dombóvár
Dombóvár alsó (41)
Csikóstőttős
Mágocs-Alsómocsolád
Szalatnak
Kárász-Köblény
Szászvár
Máza-Szászvár
Váralja
Nagymányok
Hidas-Bonyhád
Cikó
Mőcsény
Mórágy
Mórágy-Alsónána
Bátaszék (154, 46, 64, 9001)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2024

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKéptárHozzászólások


Dombóvár
(Újdombóvár)*

állomás
40 Budapest-Pusztaszabolcs- Pécs
41 Dombóvár-Gyékényes
459 Dombóvár-Inám
47 Dombóvár-Komló
49 Dombóvár-Lepsény
50 Dombóvár-Bátaszék

Dombóvár vasútállomása
2020.06.26.
Fotó: Györkő Zsombor [Zsozso94]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N46.370043° E18.149514° | N46° 22' 12.15" E18° 8' 58.25"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


Elnevezés


Dombóvár első állomását 1872-ben kapta, amikor átadták a Dombóvár-Kaposvár-Gyékényes(-Zákány) vasútvonalat, ez a mai Dombóvár alsó állomás. (Egy évvel később a vonal a Bátaszékre vezető szakasszal bővült). Mintegy 10 évvel később, 1882-ben adták át a MÁV által épített Budapest-Dombóvár-Pécs vasútvonalat, melyhez merőleges iránya miatt a meglévőtől alig egy kilométerre új állomást hoztak létre, ezt nevezték Új-Dombóvárnak, ma ez viseli a Dombóvár nevet.

Kisvasutak


A dombóvári gazdasági vasutak egyik vonala Dombóvár állomásról vezetett Nosztány, Nakon át Inám, Cserepespusztáig, ahonnan további kisvasúti kapcsolat volt Csoma-Szabadi vasútállomásig. A keskeny nyomközű vasút 1971-ben még működött.

Vasúti műemlék


A felvételi épület vasúti műemlék.


Elnevezés
Az állomás (korábbi vagy idegen nyelvű) elnevezései:
- Újdombóvár az 1943-as menetrendben ezen a néven találjuk

Szelvénykő 1592 Kelenföld-Szentlőrinc vonal
Szelvénykő 0 A Dombóvár-Gyékényes vonal kezdőpontja.
Autóbusz-megállóhely neve Dombóvár, aut. áll. Gemenc Volán
Mozdonyszobor 424.124 az állomás mögötti téren van kiállítva
Távirati hívójel (távírókód) UD http://www.vpe.hu/takt/szh.php?id=100121565




Régi képek - Dombóvár

1890 körüli ez a képeslap, melyen Új-Dombóvár (mai nevén Dombóvár) vasútállomása látható.
  Feltöltötte: Kovács Viktor

Forrás: Domokos Mátyás Saly Noémi Környei Anikó: A régi Magyaroroszág képeslapokon Osiris kiadó 2003.
  Feltöltötte: Sándor Antal

Dombóvár (akkoriban Újdombóvár) állomásépülete egy régi képeslapon. A hátoldali magyarázatban az áll, hogy a fotó a legembertelenebb Rákosi-idők éberségét kijátszva készült. A felvételen látszik még az eredeti homlokzat, melyek egyértelműen mutatják az épület eredetét: a volt Szedresi állomásépülettel, vagy a még álló, eredeti külsejű Cece állomáséval összevetve látjuk, hogy ez is a Budapest-Pécs vasút jellegzetes épülete volt, szemben a mai, teljesen különböző külsejével. A képen éppen a Bátaszékre induló AB motorvonat látható. Kiadja: Zékány-Máthé (2000), a felvétel Máthé Zoltán gyűjteményéből való.
 
Ujdombóvár vasútállomás egykor. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Ujombovár állomás vágány felőli képe egykor. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Dombóvár állomás látképe régen. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Új-Dombóvár. Pályaudvar. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Dombóvár (Uj-Dombóvár) 1905-ben. Forrás: http://www.profila.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal

Forrás: http://www.fortepan.hu/_photo/display/2695.jpg
Forrás: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=109379967&t=9204653
  Feltöltötte: Szente-Varga Domonkos
Dátum: 1966.

Dombóvár. Kapos csatornai vasúti híd. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Dombóvár. Kettős vasúti híd. Forrás:korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Dombóvár. Vasúti részlet. Forrás:korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Dombóvár. Kapos csatornai vasúti híd. Forrás: post-card.hu korabeli képeslap.

  Feltöltötte: Kővári Balázs

Az állomás felvételi épülete egy régi képeslapon. Forrás: korabeli képeslap.


  Feltöltötte: Kővári Balázs

Az állomás felvételi épülete látható a képeslap középső képén. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs


  Forrás: http://galeriasavaria.hu/termekek/konyv-irat/kepeslap/...
Feltöltötte: Szente-Varga Domonkos

A fűtőház egy 1905-ös keltezésű képeslapon. Forrás: http://www.sulinet.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal

Adományozó: Erky-Nagy Tibor.
  Forrás: http://www.fortepan.hu
Feltöltötte: Faltusz Csaba
Dátum: 1931.

Újdombóvár pályaudvar. Forrás: http://post-card.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal

Új-dombóvár.Pályaudvar.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Ujdombóvár. Forrás:http://postcards.arcanum.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal

Dombóvár Fűtőház
1905-ös keltezésű képeslapon
  Forrás: http://www.sulinet.hu/oroksegtar/data/muzeumok/...
Feltöltötte: Szente-Varga Domonkos

A vasútállomás az 1930 -as években. Forrás:http://fortepan.hu/_photo/display/14046.jpg
  Feltöltötte: Kebelei György


  Forrás: http://img.index.hu/imgfrm/1/9/4/7/IMG_0000191947.jpg
Feltöltötte: Sándor Antal


  http://www.fortepan.hu/?view=query&lang=hu&img=94601
Feltöltötte: Sándor Antal


  Forrás: http://www.fortepan.hu/?view=query&lang=hu&img=91926
Feltöltötte: Sándor Antal
Dátum: 1960.

Tolatási mozgások a GV 3769-essel az utolsó üzemnapon. Balra két különböző felfüggesztésű, Ubn sorozatú csille figyelhető meg, amelyek később fontos szerepet játszottak az Úttörővasút fenntartásában. Fotó: Tusnádi Csaba Károly
  https://www.facebook.com/dombovarigv/photos/a.1816869475252014.1073741831.1699941843611445/...

Forrás: Fortepan / MAGYAR RENDŐR (65534).
  Forrás: http://download.fortepan.hu
Feltöltötte: Barkó Richard

Dombóvár vasútállomás egy régi képeslapon. Forrás: https://martonkepeslapok.hu/spd/dombovarregikepeslapon/Dombovar-vasutallomas
  Feltöltötte: Sándor Antal



Képtár - Dombóvár


Fotó: Balla László
Dátum: 2006.08.20.

Fotó: Balla László
Dátum: 2006.08.20.

Fotó: Balla László
Dátum: 2006.08.20.
Egy nem mindennapi Bobo az állomáson
Fotó: Mi (M&C)
Dátum: 2007.05.24.
Jó utat!
Fotó: Kiss Éva
Dátum: 2008.11.16.
Leó Dombóváron
Fotó: Kovács Péter
Dátum: 2009.07.15.
Dombóvár állomás váróterme
Fotó: Kalóczkai Péter
Dátum: 2009.07.20.
Ez akár régi kép is lehetne.. De 2009-ben készült. Érdekesség az UJDOMBÓVÁR felirat a falon!
Fotó: Adjudani Pezsman
Dátum: 2009.09.02.
Dombóvár, GV végállomás.
Fotó: moór attila
Dátum: 2004.05.29.
Dombóvár állomás főhomlokzata
Fotó: Lukács Vendel
Dátum: 2012.03.14.
A GV állomás.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2011.02.
Dombóvár
Fotó: Németh Lajos

Fotó: Albisi-Pánczél Zoltán
Körfűtőház és fordítókorong részlet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2006.04.19.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.07.27.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.07.27.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.07.27.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.07.27.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.07.27.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.07.27.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.07.27.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.07.27.
Dombóvár felvételi épülete a posta felőli peronról.
Fotó: Gál Marcell
Dátum: 2016.12.13.
Dombóvár vasútállomása
Fotó: Györkő Zsombor
Dátum: 2020.06.26.
Dombóvár 2020.04.06
Fotó: Bocz Benedek
Dátum: 2021.04.06.

 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


cd196
e-mail: david.capras.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 32350
2019.11.25 20:08.41
A GV állomást külön lapra venném, véletlenül tudtam meg, hogy ilyen frankó épülete volt: https://hu.wikipedia.org/wiki/Domb%C3%B3v%C3%A1ri_Gazdas%C3%A1gi_Vas%C3%BAt#/media/F%C3%A1jl:Domb%C3%B3v%C3%A1ri_GV_felv%C3%A9teli_%C3%A9p%C3%BClet.jpg
„A GV üzemfőnökség megalakulásakor megfelelő épület híján a szomszédos Cementipari Vállalatnál kapott egy fűtetlen szolgálati helyiséget. A vasút eredeti vágányhálózata, mely még a 20-as évekből maradt rá, az államosítás után megugrott forgalomhoz már nem tudott alkalmazkodni, így az 50-es években égető fontosságúvá vált a vonal teljes rekonstrukciója, valamint egy korszerű állomás létesítése a megfelelő szolgálati helyiségekkel. A szocreál stílusú felvételi épületet Rimanóczy Jenő tervei alapján 1952-ben kezdték építeni és 1953-ban adták át. Az állomási vágányok számát háromra emelték és válaszfalak kibontásával megnövelték a motorszín kapacitását, így egyszerre már három mozdonyt tudtak tárolni. A szállítmányok mérlegeléséhez vágányhídmérleget létesítettek. Mivel a Dőry-mezeivasút elbontása után nem volt lehetőség közvetlen átrakásra a MÁV-állomáson, ezért a későbbiekben ezt a GV állomás területén áthaladó téglagyári iparvágányon végezték. (…)
A mai napig a vasút emlékét őrzi az egykori állomás felvételi épülete és mozdonyszínje. Az épület 2008 nyarán renováláson esett át. A GV hangulatát őrzi az egykori műhely, melyet autóbontóvá alakítottak.”
Rimanóczy Gyula fia, akkor már mindent értek. : ) https://hu.wikipedia.org/wiki/Riman%C3%B3czy_Gyula_(%C3%A9p%C3%ADt%C3%A9sz,_1903%E2%80%931958)

cd196
e-mail: david.capras.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 32271
2019.10.09 15:33.17
„rg7 2004.01.04 3756
UD = Új-Dombóvár
A 2-es tornyon a mai napig fent van ez a tábla is.”
https://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=34179834&t=9094327

Nincs valakinek képe róla?

KeilDavid87
e-mail: keil.david87.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 32212
2019.08.04 12:50.10
Egy igazi gyöngyszem Dombóvár állomáson.

Gothpaladinus
e-mail: Gothpaladinus.kukac.Gmail.com
elfogadott hozzászólás 30446
2016.09.02 11:48.13
Egy és háromnegyed éve így van, és még nem említette ezt senki? Na akkor most én mutatom...
A 2014/2015-ös hivatalos menetrendtől kezdve Budapest-Déli pályaudvarról Dombóvárra közvetlen személyvonatokkal is lehet jutni egy ütemi lyuk kivételével két óránként, amik pusztaszabolcsi Stadler FLIRT motorvonatokkal vannak kiadva, ezeket a dunaújvárosi S42-es személyvonatokkal egyesítve közlekedtetik Budapesttől Pusztaszabolcsig, és ott kapcsolják le közvetlen kocsiként, onnan lefelé S40-es jelzéssel közlekednek Dombóvárig. A 2016-os nyári menetrend végéig Kaposvárig is közlekedett közvetlen FLIRT a Déliből, ezt azonban az Augusztus 28-ig tartó Dombóvár-Kaposvár vágányzár végeztével lemondták, cserébe viszont az Augusztus végi menetrendváltás egyik legkomolyabb előrelépését kapta a kaposi vasút: a zágrábi Agram InterCity vonatot helyezték át a 30-asról a 41-es vonalra, tehát Székesfehérvár-Fonyód helyett Dombóvár-Kaposváron át közlekedik Gyékényesig a színvonalas InterCity.

Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 28280
2014.05.26 19:30.22
Dombóvár, vasútállomás előtti tér, Ford Model A típusú személygépkocsi.Forrás:http://www.fortepan.hu/_photo/display/14006.jpg

Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 28265
2014.05.26 18:52.30
Dombóvár,Újdombóvár állomás.Forrás:http://www.fortepan.hu/_photo/display/14046.jpg


Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 28261
2014.05.26 18:48.10
Dombóvár,vasútállomás.http://www.fortepan.hu/_photo/display/15559.jpg

Lengyel Zoltán
e-mail: udzoli.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 27593
2014.01.08 09:15.45
Ez a kép a fűtőházi bejárati őrhelynél készült és a fűtő házat mutatja nem a rendezőt!

VT22
e-mail: vtibor3.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 24118
2012.06.01 01:32.32
Dombóvár 2012.04.26.

aranyvonat
e-mail: nagyfuvar.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 22415
2011.10.24 09:29.14
1938. május 31-én indult első útjára és 1942-ben fejezte be országlását a Szent Jobb.

Az Aranyvonat által érintett állomásokat feldíszítették, a vármegyék határán hivatalos fogadóbizottság várta a vonat érkezését és így kísérték be az ünnepi díszbe öltöztetett állomásokra, ahol a lakosság körmenetben vonult ki az állomásra. A püspöki székvárosokban egy éjszakát, a városokban pár órát, közbenső állomásokon pár percet tartózkodott a Szent Jobb.

Megállás után kinyitották az üvegfalat, leeresztették a lépcsőt és ereklyetartóval együtt 4 vagy 8 pap vállon hordozható baldachinra emelte az ereklyét. Az őrség felsorakozott és a parancsnok a Szent Jobb előtt indult el, őt követte a Szent Jobbot hordozó papok csoportja, mögöttük a Szent Jobb őre, két oldalról pedig a Koronaőrök zárták az alakzatot. Őket követhették a főméltóságok és az ünneplő tömeg.

Az ünnepi fogadóbizottság (főispán, alispán, polgármester, megyéspüspök, papság) a felsorakozott díszszázad, a katonai zenekar és az ünneplő lakosság már előre várta Szent István jobbját.

A hivatalos fogadóbeszédet a város vezetése végezte, a papság főpapi szent mise keretében üdvözölte az ereklyét a város főterén. Ezután következett a közszemle. Pécsett, Győrben, Szegeden, Nyíregyházán és Egerben a Szent Jobb a székesegyházban töltötte az éjszakát.

Ahol nem állt meg az Aranyvonat, ott megfelelő sebességre lassított, a lakosság pedig térden állva köszöntötte a Szent Jobbot.

aranyvonat
e-mail: nagyfuvar.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 22414
2011.10.24 09:27.28
Keresek fotókat a szent jobb kocsi által érintett alomásókról!!!ahol látható a díszes kocsi!!!

nagyfuvar@t-online.hu

A Szent Jobbot vivő aranyvonat szerelvényját Urbányi Vilmos és Márton Lajos tervei szerint építették át egy szalonkocsiból. A külső rajzot megküldték Esztergomba Serédinek is jóváhagyás végett. Az eredeti elképzelések szerint a szerelvényt egy vadonatúj gőzmozdony vontatta. A mozdony után három kocsi következett: elöl és hátul egy-egy luxus személykocsi, amelyekben a koronaőrség pihenőben levő állománya, illetve a kíséret egyházi és világi tagjai tartózkodtak. (A kocsik száma esetenként bővült, mert a kíséret száma is nőtt.) Középütt kapott helyet a speciálisan kiképzett vagon, az aranykocsi, amelynek kétoldalt nagy felületen üvegfalai voltak, hogy az ereklyét ott is jól láthassák, ahol azt nem emelték le a vonatról, hanem csak áthaladt a szerelvény.

kadajo
e-mail: kadajo.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 21915
2011.10.11 23:55.09
Szinkron Bz ritka. Ha két kocsi kell, akkor inkább mellékkocsival oldják meg az esetleges többletkapacitást.

Train Station
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 19943
2011.01.13 11:00.17
A menetrendváltás óta Uzsgyik helyet "cseh Desiroval" utazhatunk Bajáig.
A vonalon szinkron Bz-k járnak.A képen még 3 Bz látható de a zártárcsás Bz végül Dombóváron maradt.
A kép 2011.01.08-án készült.

pumpolini
e-mail: liqui.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 18887
2010.09.12 18:53.06
Kép az ötvenes évek végéről:

http://www.fortepan.hu/image.php?id=2695

Train Station
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 18641
2010.08.26 19:51.08
2010.08.25-én.

Cseke Zoltán
e-mail: csekzoli.kukac.indamail.hu
elfogadott hozzászólás 18275
2010.07.21 21:02.21
... és után

Cseke Zoltán
e-mail: csekzoli.kukac.indamail.hu
elfogadott hozzászólás 18274
2010.07.21 20:59.11
Az állomás mögött kiállított 424.124 a felújítás előtt...

Train Station
e-mail: mav_usgyi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 17073
2010.04.28 20:13.00
Tessék választani...
2010.04.28.

matteo
e-mail: mate.97.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 14621
2009.12.07 08:49.14
Nekem valami olyasmit mondtak hogy csapágyolvadásuk van vagy mi.Főműhelyre várnak.

Lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 14606
2009.12.05 21:31.28
Bhv!

Amúgy csak akkor közlekedhetnek ha minden rendben van velük. Lehet, hogy ránézésre semmi bajuk, de lehet hogy nem. Balesetes kocsikat meg először át kell alaposan vizsgálni, nehogy ismét baleset legyen.

Mv_UD
e-mail: kovi.123.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 12135
2009.06.22 23:10.13
A 424-es már csak nagyon komoly munkával lehetne újra gurulóképessé tenni. A müködéshez pedig szinte lehtetlen sajnos. A fűtőházban pedig azért van ott a nohab, mert akkor volt 100(nemtudom pontosan hány) éves a körfűtőház, ami Magyarországon az első körfűzőház és a parádéra érkezett a 4-es nohab a 109 109-es ileltve a 204-es gőzős (a 204-es ha jólláto még látszik is a képen) a Kádárvonat társaságában a vasuti parádéra.

Kornél
e-mail: hokikoko.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 12018
2009.06.16 20:26.56
Sokorói betyár!
Tök jó a képeden a Trisztorka.

Erik777
e-mail: eriq678.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 10246
2009.02.26 18:19.19
Andras, működik ez a mozdony vagy azzá tehető?

Erik777
e-mail: eriq678.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 10245
2009.02.26 18:07.10
Sokorói betyár, a képeden még egy NoHAB is van. Szuper!

JoHnNy_2263
e-mail: ricsijani.kukac.hotmail.com
elfogadott hozzászólás 9530
2009.01.31 22:48.57
Új építésű szigetperon az 5 és a 7 között. A képen látható a peron végétől mért távolságok 50 méterenként.

JoHnNy_2263
e-mail: ricsijani.kukac.hotmail.com
elfogadott hozzászólás 8531
2008.12.24 22:54.38
Sárbogárdi személyvonat 2008. nyarán

Géza
e-mail: gezza1.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 8216
2008.12.06 13:38.32
Ez a kép nem rendező::hanem a fűtőházibejárat

digoda
e-mail: raildigo.kukac.vipmail.hu
elfogadott hozzászólás 7365
2008.10.22 11:15.17
A "dombóvári rendező" egyébként a fűtőház.

Albisi-Pánczél Zoltán
e-mail: alpazo73.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 5808
2008.08.13 08:35.04
Dombóvár állomás felvételi épülete 2006. november 7-én.

Andras
e-mail: admin.kukac.elveszettvasut.hu
elfogadott hozzászólás 3929
2008.04.23 19:53.27
Hát nem gyönyörű?

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 2617
2008.02.04 18:51.09
Csatolt MD Dombóváron. Az 50-es vonalon jártak, de már Csörgő és Bz megy helyettük. A kép 2006-ban készült.

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 1676
2007.11.10 16:35.13
2007. 11. 03.

Sokorói betyár
e-mail: halalihulla.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 304
2007.02.10 20:05.34
Horvát mozdony dombóváron

Sokorói betyár
e-mail: halalihulla.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 303
2007.02.10 20:03.44
DOMBÓVÁR RENDEZŐJE 2006-BAN

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Dombostanya

Dömsöd

Dombay-tó

Dónát

Donji Miholjac