|
Fotó: Szente-Varga Domonkos
Dátum: 2005.10.08.
|
|
A felvételi épülethez vezető hozzájáró út.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.23.
|
|
A felvételi épület utcafrontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.23.
|
|
A felvételi épülethez tartozó melléképület.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.23.
|
|
A felvételi épület mellett állva a végpont irányába a rakodóterület felé tekintünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.23.
|
|
A felvételi épület falán egy szép névtábla.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.23.
|
|
A felvételi épület a vágányok felől nézve. Az épületben laknak és van szolgálat is.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.23.
|
|
A felvételi épület előtt állva a vonal végpontja, Komárom irányába nézünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.23.
|
|
A felvételi épület előtt állva a vonal kezdőpontja, Székesfehérvár felé nézünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.23.
|
|
A dolomitrakodó.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.23.
|
|
A dolomitrakodó előtt a vasúti kocsikat vagonvonszoló berendezéssel mozgatták. A képen a gépházat látjuk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.23.
|
|
A vagonvonszoló berendezés drótkötelei.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.23.
|
|
A dolomitrakodón állva ez a látvány tárul a szemünk elé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.23.
|
|
Kezdőponti kijárati jelzők és váltók, illetve a háttérben a váltókezelői szolgálati hely épülete. A kép jobb szélén a Dunántúli Ásványforgalmi Vállalat iparvágánya.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.23.
|
|
A végponti oldalon csapórudas sorompóval biztosított útátjáró van.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.23.
|
|
Az átjáróban állva a nyíltvonal felé pillantunk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.23.
|
|
Az útátjáróban állva az állomás felé nézünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.23.
|
|
A végponti váltókezelői szolgálati hely épülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.23.
|
|
Moha Székesfehérvár felőli oldal.
Fotó: Stipkovits Gerhard
Dátum: 2019.08.24.
|
|
Mohai Tsz. ásványvíztöltő telepére vezető szárnyvonal csonkája.
Fotó: Stipkovits Gerhard
Dátum: 2019.08.24.
|
|
A kősurrantő kocsirendező szerkezete.
Fotó: Stipkovits Gerhard
Dátum: 2019.08.24.
|
Hofer
e-mail: petrbence.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 33769
2023.01.14 18:47.22
|
A cikkel ellentétben az állomás nem lett újranyitva!
|
|
mohai_unoka
e-mail: szeleczkypancsi.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 31988
2019.01.12 17:37.21
|
Mohán három falu vasútállomása volt. Iszkaszentgyörgy, Moha, Sárkeresztes lakói szálltak fel az itt megálló vonatokra. Legmesszebbről a szentgyörgyiek vonultak Moha Fő utcáján, a Köz-ön, a Galya-patak két hídján, a szélfútta kenderföldek partján és a legelőn átvezető keskeny ösvényen az állomásra. Az épület mellett levő kútból a híres mohai savanyúvíz folyt. Rakk Kálmán MÁV főintéző, vonalfőnök fúratta meg az eredeti kerekes kút helyén a modernebb szivattyús kutat az utasok, falubeliek, vasutasok nagy örömére. A buszközlekedés megindulása és az autósforgalom növekedése miatt az állomás forgalma egyre csökkent, míg végül megszüntették a megállóhelyet.
|
|
Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 23851
2012.04.30 19:37.22
|
A régi képet nézve felvetődik bennem a kérdés,hogy mégis létezett a Déli Vasútnál is a IV. osztályú típusterv?
|
|
Veszprém27
e-mail: veszprem27.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 17528
2010.06.01 17:49.56
|
Elnézést július 4-re gondoltam.Aznap 1 különvonat lesz, utána következő napon indul meg a forgalom.
|
|
Veszprém27
e-mail: veszprem27.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 17525
2010.06.01 17:44.45
|
Többek között az indóház honlapjáról és a Bakony v. egy.-től.
|
|
fcs
e-mail: faltuszcsaba.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 17514
2010.05.31 20:20.33
|
Ezt az infót honnan vetted?
|
|
ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
|
elfogadott hozzászólás 15369
2010.01.16 21:15.30
|
Nem le akarja, hanem leszereli. Ezt elolvasod és minden világos lesz: http://www.vdszsz.hu/upload/Int%C3%A9zked%C3%A9s_M%C3%81V.pdf
Sem most, sem a jövőben nem lesz olyan miniszter aki ezeken a vonalakon a személyszállítást, egyáltalán a forgalmat újraindítaná...
|
|
gozos_375
e-mail: wjanos.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 15367
2010.01.16 16:31.39
|
SOS szárnyvonalak!!! Értesülésem szerint a MÁV le akarja szerelni a bezárt szárnyvonalakról a biztosító berendezéseket! Amennnyiben a jövőben lenne egy olyan közlekedési miniszterünk, aki újraindítani szeretné a személyforgalmat, ezen utóbbi rombolás ezet lehetetlenné tenné!!!
|
|
Lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14756
2009.12.13 20:15.29
|
Moha, 2009.12.12.
4 db 742-es mozdony, és többtucat kővel rakott kocsi állt az állomáson.
|
|
|
M41 2101
e-mail: muffin.kukac.vipmail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14547
2009.11.30 21:43.46
|
Egyik volt kedvenc csörgöm az M41 2101 1998-ban ezen az állomáson égett porrá.
|
|
kempelen
e-mail: krkatonka.kukac.t-online.hu
|
elfogadott hozzászólás 12410
2009.07.12 21:15.44
|
Persze ebből a szergej hosszabb ideje betegeskedik. Már hártom hete fekvőbeteg. (4062 003-1)
|
|
|
kempelen
e-mail: krkatonka.kukac.t-online.hu
|
elfogadott hozzászólás 12409
2009.07.12 21:11.24
|
Míg a cseh mozdonyok párban dolgoztak, a magyarok az első vágányon, az állomásépület közelében vasárnapi pihenőjüket tartották.
|
|
|
kempelen
e-mail: krkatonka.kukac.t-online.hu
|
elfogadott hozzászólás 12408
2009.07.12 21:07.45
|
Ma délutáni cseh remek, mindjárt kettő is egymással szembe fordítva. (740 674-7 és 740 818-0)
|
|
|
kempelen
e-mail: krkatonka.kukac.t-online.hu
|
elfogadott hozzászólás 11047
2009.04.20 19:42.41
|
... és egy kis Bz robogás.
|
|
|
kempelen
e-mail: krkatonka.kukac.t-online.hu
|
elfogadott hozzászólás 11046
2009.04.20 19:40.56
|
Egy kis kővonatos életkép a mai napon...
|
|
|
siofok35
e-mail: siofok35.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 368
2007.02.14 21:28.37
|
Ez egy nagyon aranyos állomás! Eredeti Déli Vasút épület DV táblával. Az egész vonalat nagyon szeretem mert mindenütt Siemens-Halske berendezés van, tipikus alakjelzőkkel és tekerős sorompókkal.
|
|