Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


5 Székesfehérvár-Komárom

Székesfehérvár (20, 29, 30, 44, 45, 906)
Szárazrét
Moha
Moha-Rakodó (935a)
Fehérvárcsurgó
Bodajk (934a)
Csókakő
Mór
Sövénykút
Bakonysárkány
Kisbér (13)
Ászár
Ászár-Keményítőgyár
Tárkány-Csép
Nagyigmánd-Bábolna
Csémpuszta
Szőny-Déli
Komárom (1, 4, 635)

934 Mór-Pusztavám

Mór
Mór-Sporttelep
Sztahanov
Mór-Újtelep
Árkipuszta
Pusztavám alsó
Pusztavám




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2024

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKéptárHozzászólások


Mór
(Moor)*

állomás
5 Székesfehérvár-Komárom
934 Mór-Pusztavám

A felvételi épület 2023 novemberben.
2023.11.09.
Fotó: Iváncsics Roland [IRHZ]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N47.36949° E18.188733° | N47° 22' 10.16" E18° 11' 19.43"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


Elágazó állomás


Mór elágazó állomás volt, a Mór-Pusztavám vasúti szárnyvonal innen ágazott ki a Székesfehérvár-Mór-Kisbér-Komárom vonalból.

Megszűnt


2009. december 13-tól (menetrendváltással) a vasútvonalon megszűnt a személyforgalom. A 2009. év végi vasútvonalbezárásokról készült összeállításunk itt található:
A 2009-ben megszűnt állomások

Újra megnyitva


2010. július 4-től újra járnak a személyvonatok a megszüntetett vasútvonalon.
A menetrend az alábbi linken megtalálható:
http://www.mav-start.hu/res/netre_julius_4_mellekvonalak.pdf



Elnevezés
Az állomás (korábbi vagy idegen nyelvű) elnevezései:
- Moor Az 1861. évi menetrendben ezen a néven szerepel.

Szelvénykő 275 Székesfehérvár-Komárom vonal
Szelvénykő 0 A Mór-Pusztavám vonal kezdőpontja
Megnyitás dátuma 1860.06.01.




Régi képek - Mór

Mór állomás egy régi képeslapon (forrás: Mihály Kubinszky, György Gombár: Bahnhöfe in Ungarn 1846-1988, 1989.)
 
Mór. Szénbánya telep. Forrás: http://www.profila.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal

Mór. Forrás:http://postcards.arcanum.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal



Képtár - Mór

Mór 2009 tél
Fotó: Nagy László
Dátum: 2009.02.11.
A felvételi épület a vágányok felől nézve. A Déli Vasút II. osztályú, 1860-ban emelt típusépületét láthatjuk a képen.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.06.
A felvételi épület utcafrontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.06.
Az épület utcafronti részlete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.06.
Bejárat az utcáról.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.06.
A jegypénztár ablaka.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.06.
A váróterembe vezető folyosó.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.06.
Az ajtón át a vágányokhoz juthatunk. A padló és a padok hamisítatlan várótermi hangulatot árasztanak.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.06.
A mellékhelyiség ajtaja. Kár ezért a stílustalan falburkolatért.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.06.
Pillantás Komárom felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.06.
Pillantás Székesfehérvár felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.06.
A felvételi épület az állomás túloldaláról nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.06.
Homlokzati részlet I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.06.
Homlokzati részlet II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.06.
Homlokzati részlet III.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.06.
Az egykori mellékhelyiségek épülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.06.
A pályagazdálkodási főnökség épülete I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.06.
A pályagazdálkodási főnökség épülete II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.06.
Kezdőponti váltókörzet I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.06.
Kezdőponti váltókörzet II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.06.
Az állomáson a jelzők, a sorompó és a váltók vonóvezetékkel működtethetőek.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.06.
A CONCORDIA Raktárház gabonatöltője az I. vágány mellett.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.06.
Csapórudas sorompóval biztosított átjáró a végponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.06.
Pillantás az átjáróból az állomás felé. Végponti váltókörzet I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.06.
Pillantás az átjáróból a nyílt vonal felé. Balra Pusztavám, jobbra Székesfehérvár.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.06.
A déli vasúti őrház pálya felőli homlokzata.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.06.
Az őrház út felőli homlokzata a pincével. Sajnos a jellegzetes padlásfeljáró lépcső hiányzik.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.06.
Siklasztósaru, Lugossy-féle váltóállító készülék és vágányzáró sorompó.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.06.

Fotó: Tóth Márton
Dátum: 2007.09.30.
Kijárati jelzők a Bakonysárkány felőli oldalon.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2023.01.
Állítóközpont a Bakonysárkány felőli oldalon.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2023.01.
Bakonysárkány felőli váltókörzet.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2023.01.
Betekintés Bakonysárkány felől.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2023.01.
Kijárati előjelzővel egyesített alak bejárati jelző Bakonysárkány felől.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2023.01.
Betekintés a Bodajk/Pusztavám felőli oldalon található útátjáróból.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2023.01.
Vonóvezetékes állítású kisiklasztó saru, a háttérben az első vágány vágányzáró sorompója az állomás Bodajk felőli végén.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2023.01.
Bodajk és Pusztavám felé tekintve az útátjáróból.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2023.01.
Teljes csapórudas sorompóval biztosított útátjáró és állítóközpont a Bodajk (és Pusztavám) felőli oldalon.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2023.01.
A Bodajk felőli bejárati jelző előjelzőjének környezete, itt kanyarodik el az 5-ös vonal mellől a pusztavámi vonal.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2023.01.
A Pusztavám felőli bejárati jelző előjelzőjének környezete.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2023.01.
Bejárati jelzők Bodajk és Pusztavám felől.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2023.01.
Kijárati előjelzővel egyesített alak bejárati jelző Bodajk felől.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2023.01.
A pálya folytatása Bakonysárkány felé.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2023.01.
A felvételi épület 2023 augusztusban.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2023.08.10.
A felvételi épület 2023 novemberben.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2023.11.09.
Ív az állomás Bakonysárkány felőli kijárati jelzőinél.
Fotó: Filep Zoltán
Dátum: 2023.01.

 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


Safi
e-mail: safi70.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 27534
2013.12.26 10:07.49
..." Mégis, hogy jutott volna el bárki is a vasútra?
A településeken belül lehetett közlekedni , csak sokan a vonal településein ragadtak mivel kb. két napig le voltak zárva a közutak a környéken.
Ezzel a menetrendi vonatsűrűséggel pedig aki nem tudott lejutni az állomásokra időben ,vagy nem érte el Például a délután Fehérvár felé tartó vonatot az csak másnap dél környékén ért be Fehérvárra.
Azt a szóló Bz-ét lehetett volna folyamatosan menetrenden kívül oda-vissza járatni Komárom - Fehérvár között , biztos hogy ki lett volna használva és így nem lett volna gond a körbejáratásokkal sem és a pálya is folyamatosan járható maradt volna..

ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
elfogadott hozzászólás 27525
2013.12.22 09:26.41
"... a közutat lezárták,..." Mégis, hogy jutott volna el bárki is a vasútra?

VT22
e-mail: ___.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 27524
2013.12.21 21:52.21
"Azon a vasúton, ami a kérdéses napokban a MÁV-START oldalán megjelent cikk szerint így nézett ki?"

Viszont Komárom-Székesfehérvár között azokban a napokban nem volt más alternatíva, a közutat lezárták, a vasút meg járható maradt.

ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
elfogadott hozzászólás 27521
2013.12.20 19:36.14
Azon a vasúton, ami a kérdéses napokban a MÁV-START oldalán megjelent cikk szerint így nézett ki?

"Az ország vasútvonalain az időjárás, késéseket és fennakadásokat okoz a közlekedésben.

A felsővezetékre fagyó csapadék zárlatokat okoz, elsősorban Miskolc, Mezőzombor, Nyékládháza és Nyírbogdány környékén. A zárlatok eredetének kivizsgálása folyamatosan történik, és amikor a felsővezeték visszakapcsolható, akkor tud a vonatközlekedés folytatódni azon a szakaszon. Kétvágányú pálya esetén előfordul, hogy csak egy vágány használható, akkor váltakozó irányban, ezen az egy vágányon közlekednek a vonatok.

60 illetve 40 km/h-s lassújeleket kellett bevezetni bizonyos szakaszokon a biztonságos közlekedés érdekében. Van olyan szakaszunk, ahol a felsővezeték a viharos szélben annyira kileng, hogy villamos vontatással nem engedélyezett a közlekedés.

A Nyíregyháza - Záhony szakaszon, több helyen is leszakadt a felsővezeték. Ott több vonat áll a vonalon, jelentős késések keletkeztek. A MÁV-START vonatpótló buszokat rendel az utasok elszállítása érdekében. Amennyiben felszabadul az egyik pálya, azon váltakozó irányban itt is megindul a közlekedés.
Felsőzsolca és Hernádnémeti-Bőcs állomások között egy vágányon váltakozó irányban dízelmozdonyos előfogatolással közlekednek a vonatok.
A Debrecen – Tiszalök vonalon távközlési oszlopok dőltek a vasúti sínekre Hajdúdorog és Hajdúnánás között. Itt jelenleg szünetel a vasúti forgalom.
A Nyíregyháza – Szerencs szakaszon egy fa dőlt a távközlési kábelekre, belóg a vonat elé Nyírteleknél. A fa eltávolításáig itt sem tudunk közlekedni.
Nyékládháza és Tiszaújváros állomások között egy vonat áramszedője eltörött dízel vontatással a vonatok ismét közlekednek.
A Budapest - Szolnok - Záhony vonalon Karcag és Püspökladány állomások között egy vonat mozdonyának áramszedője eltörött, a másik vágányon dízel vontatással a forgalom megindult. Hajdúszoboszló és Kaba állomások között is csak egy vágány járható. Fegyvernek-Örményes és Kisújszállás között közlekedő egyik személyvonat áramszedője eltörött, a felsővezeték megsérült, csak egy vágányon, váltakozó irányban folyik a vasúti közlekedés a szakaszon.
A Budapest - Békéscsaba vonalon Mezőtúr és Tiszatenyő között az egyik vágányon felsővezeték szakadás miatt nem közlekednek a vonatok, a másik vágányon felsővezetéki zárlat nehezíti a közlekedést
Az ország nyugati részein a hófúvások miatt már 15-100 perces késésekkel közlekednek a vonatok.
Sárvár és Porpác között az egyik tehervonat áramszedője eltörött, a felsővezeték leszakadt. A pálya helyreállításáig, a szakaszon, a vasúti forgalom szünetel.
A Budapest - Nagykanizsa - Gyékényes vonalon Gyékényes és Őrtilos között fa dőlt a vasúti felsővezetékre. A közlekedés ezen a szakaszon a fa eltávolításáig szünetel.

Több száz vasutas kolléga dolgozik a váltók tisztításán, a peronok síkosság mentesítésén, hogy ha késve is de a vonatok tudjanak közlekedni. Sajnos sokszor előfordul, hogy egy már kitakarított váltót azonnal újra kell takarítani egy elhaladó vonat után, mert a menetszél behordja a havat. A legfontosabb szempont a biztonságos közlekedés: Ezért a váltóknak tökéletesen záródnia kell, addig nem mehet rá vonat.

Kérjük, figyeljék a vonatok közlekedését, tájékozódjanak a MÁVDIREKT 06-40-49-49-49-es helyi tarifával hívható számán, illetve a MÁV-START "Térképes Vonatinfó" rendszerében http://vonatinfo.mav-start.hu/ mert néhány vonat a nagymértékű késések miatt lemondásra került.

A hibákat folyamatosan javítja a vasúttársaság. Az előforduló késésekért utasaink szíves türelmét és megértését kérjük.

MÁV Zrt. Kommunikációs Igazgatóság"

ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
elfogadott hozzászólás 27520
2013.12.20 19:35.03
Az aznapi "helyzet" a vonatinfó szerint (Kép forrása: http://img.index.hu/imgfrm/7/0/2/0/IMG_0011037020.jpg):

Safi
e-mail: safi70.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 27518
2013.12.20 10:46.27
2013 március
Sokkal jobban kihasználhatta volna a katasztrófavédelem a vasútban (5-ös vonalban) rejlő megoldásokat a hóban rekedt emberek elszállítására.

ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
elfogadott hozzászólás 24916
2012.09.18 19:56.52
"A 39;40-es évek elején kezdték meg Pusztavámon a bányászatot. A
pusztavámi vonal ekkor már normál nyomtávon a Sztahanovi szénosztályzóig ki volt
építve.Valamint egy 600 mm nyomtávú kisvasút közlekedett Árkipusztáig,az árkibányai szén elszállításához.1945-ben megkezdte a termelést a pusztavámi iker akna ( C és B aknák),valamint több lejtős akna is.Ekkor a szénszállítás megoldása érdekében építettek egy Árkipuszta-Pusztavám ikerkana (fatelep) között húzódó 720 mm-es kisvasutat.Így a Pusztavámi szenet 3 átrakással tudták eljuttatni a móri
nagyvasúthoz.Ennek költséges mivolta miatt 1948-ban építették át normál nyomtávúra az egész vasútvonalat,még ez évben megindult a teherszállítás.1950-ben kezdődött meg a személyszállítás,ekkor napi 3 vonatpárral.A személyszállítás 1978-ban megszűnt,azonban a teherszállítás az 1980-as évekig akadálytalanul zajlott.Ekkor azonban a Márkushegyi bányaüzem munkába állása miatt egy gumiszalagpályát építettek ki Oroszlány és Pusztavám között,ezért az ikeraknák megszűnésével leállt a szénszállítás.Innentől csak az ikerkanai fatelep szállított egészen 2002-ig.2000-ben a Márkushegyi bánya engedélyt kapott a vasúti pillér lefejtésére,így tetemes nagyságú süllyedésekre,kivetődésekre került sor,melyet a MÁV 2002 után a
teherforgalom leállása miatt nem állított helyre,a mai napig megtekinthető.2004-ig
még a móri ipartelepek adtak forgalmat a vonal alsó részének,és azóta síri csend
honol.A pálya jelenleg s Sztahanovi ipartelepekig még járható." Trexler Máté.

matteo
e-mail: matteoXIV.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 21419
2011.07.28 14:26.37
A Mór-Pusztavám vonalat 1950.XII.1-jén nyitották meg a személyforgalom számára.Teherforgalomra már 1948. decemberében megnyílt.

Lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 21270
2011.06.26 12:56.18
Ma már 2 mellékkocsival közlekedett a 34915.

Harmati
e-mail: harmatimarcell.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 21269
2011.06.26 12:48.49
igen-igen, hétköznap hozzá lehetne rakni még 1 pótkocsit vagy dízelmozdony által húzott 1-2 kocsis szerelvény is mehetne :)

petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 20885
2011.04.23 20:51.57
A vonal újraindult és egész jól van ,bár sajnos az utasszám eléggé megcsappant de azért hétköznap az 1 szem BZ-n elég nagy a tolongás . lehetne nagyobb is rövidebb menetidővel és kicsit jobb menetrenddel . Azt Tartom érdekesnek hogy az új menetrenddel kb 1óra 30 perc kell hogy a vonat Komáromból Székesfehérvárra érkezzen ( Fehérvárcsurgón nem áll meg )de régebben amikor mindenhol megállt akkor meg a menetidő 1 óra 10 perc volt , bár az is igaz hogy 20 perc késést is be tud hozni ... A Sárbogárdi vonallal kiegészítve elég kiszámítható menetrendet készítettek de Sárbogárd fele max 4-5 ember utazik de ők is inkább Pécs/Baja fele . Az utasok hiányolják a régebbi gyorsvonatokat ( Győr-Pécs / Győr-Siófok )

buki
e-mail: buki19.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 20053
2011.01.23 19:39.45
kedves Matteo
akkor te valószínűleg a Gánt és Bodajk közötti kisvasutat láthattad csak az az egy vasút vezetett Gántra másra nem tudok gondolni. A teljes vonalat felszedték már, csak itt ott lehet nyomokra bukkanni, a mozdonyát és egykét csillét Gánton állították ki.

matteo
e-mail: matteoXIV.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 19920
2011.01.07 18:15.18
Nem a Pusztavámit is jelölte ez nem az volt.Ez kicsit délebbről ágazott ki és Csákberény/Gánt felé ment.

Bakonyi betyár
e-mail: bakonyib.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 19847
2011.01.02 14:49.23
Kedves Matteo.Az olv.társ jól mondta,a pusztavámi vonalra gondoltál.DE a gánti rendező is létező állomás volt.Gánt-rendező egy Bodajk állomásról indult kisvasút végállomása.Az a kisvasút hordta a bauxitot bodajkra,ahol nagyvasútra rakták és vitték el.Valóban igen távol volt a településtől,nem is hivatás forgalomnak tervezték.(Utasforgalom max dolgozók.)Nyomvonala és maradványi szerintem fellelhetőek.További infót a Székesfehérvár-Komárom vasút wikipédiás oldalán találsz.A kisvasut.hu oldalon archív képeket is találsz.

buki
e-mail: buki19.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 19819
2010.12.31 17:26.33
ezzel a képel kívánok sikerekben gazdag újévet mindenkinek!

buki
e-mail: buki19.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 19818
2010.12.31 17:13.26
kedves Matteo

Az a szárnyvonal a pusztavámi vasútvonal lehetett ami jelenleg is egy fatelepen végződik és amit kitérőnek néztél az a pusztavámi vasútállomás lehet.A vonalon jelenleg semmilyen forgalom nincs.
üdv.: buki

matteo
e-mail: matteoXIV.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 19804
2010.12.30 14:18.18
Egy csákvári turistaszálló '50 körüli térképe szerint ment vonal egy távoli fatelepre.A vonalon még egy kitérőt is jelzett.(Térkép szerint Gánt rendező pu. volt a vonal végállomása bár Gánttól így is 20 km-re lehetett.)

m62318
e-mail: pocs95.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 17987
2010.07.05 20:46.47
gőzös móron :)

buki
e-mail: buki19.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 17956
2010.07.03 19:43.51
Mór állomás a nosztalgia vonatból fotózva

tcsv
e-mail: nepliget.kukac.web.de
elfogadott hozzászólás 16090
2010.02.19 12:40.52
Tegnap jártam ott, sajnos éppen nem volt nálam gép: egy Szergej dolgozott, egyébként gyalázat, hogy a megszűnt állomások, bezárt vonalak listája hogy nő.

neodd
e-mail: kis.pal.istvan.kukac.upcmail.hu
elfogadott hozzászólás 14942
2009.12.19 22:44.49
Utolsó nap...

Timber
e-mail: timberhg.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 14884
2009.12.15 22:09.15
Én is csatlakoznék azokhoz, akik sajnálják a móri vonal bezárását!
Egy képpel is hozzájárulnék a móri állomás emlékéhez!

m62 306
e-mail: pocs95.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 14879
2009.12.15 16:22.43
34916 utóljára a vonalon:(

Lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 14746
2009.12.13 20:04.06
Mór, 2009.12.12.

petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 14591
2009.12.04 17:49.00
Csak azt nem értem miért is kell tulajdonképpen bezárni ?! Erre járnak a Győrbe Pécsre és Siófokra közlekedő GYORS vonatok ami igen nagy forgalommal bírnak(tak) a Bzmot-ok amik csak Székesfehérvárig mennek azon is rengeteken vannak nem egyszer volt példa hogy 3-ból eggy kocsiban sem volt szabad ülőhely . A 2008/2009-es menetredben összesen 5 vonatpár van + a gyorsvonatok . A pálya sebessége 100 km/h . Nem egyszer volt arra példa hogy kerülő útvonalként szolgáltT
Teherfolgarma a fővonalakéval vetekszik mivel több üzem/ipar található ezen a vonalon (pl.: Nagyigmánd , Mór , Moha , Moharakodó...stb)Ha ezt csak egy nem idevalósi olvassa azt mondaná hogy ez egy forgalmas vonal aminek döntő szerepe van .

A kormány mégis mást mond és a teljes 82 km-es szakaszt bezáratja .Csak hogy az intézkedését SEMMI nem indokolja
A 2009-2010-es menetrend tervezetet amit a V.E.K.E. készített (Városi és elővárosi közlekedési eggyesület) az a vonalat még kihasználtabbá tette volna miszerint Bajától Székesfehérváon át Komáromig közlekedtek volna az Inter Regigó vonatok ami a vonalon lévő "kihalt megállóhelyeket" kihagyta volna és ezzel csökkent volna a menetidő . Szerelvényként Usgyi és Siemens Desiro motorvonatokat használtak volna ezzel növelve az utazás minőségét . Ez több mint valószínű hogy még nagyobb utaslétszámot eredményezett volna

De sajnos december 13-tól megszűnik remélhetőleg csak ideiglenesen a személyszállítás .

Ha én lennék a GYSEV igazgatója most venném át az 5-ös a 13-as 14-es és a 45-ös vonal működtetését és készítenék egy olyan menetrendet + szerelvény összeállítást ami kielégíti az utasok valamint az únió elvárásait is valamint egy tisztességes és normális menetrendet készítenék !

Köszönöm a figyelmet !

SJG
e-mail: lzsolt2009.kukac.ajkanet.hu
elfogadott hozzászólás 14554
2009.12.01 19:54.46
Mint az összes többinek. Egypár vonalbezárás siratásban már volt részem. Akit csak egy vonal bánt az (lehet nagy seb is,) az csak egy sebből vérzik. Mindannyian sajnáljuk az 5-ös vonalat.

mór
e-mail: pocs95.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 14550
2009.12.01 15:21.17
ennek a vonalnak is sötét nap lesz december 13.

M62 306
e-mail: pocs95.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 14091
2009.10.23 18:07.08
MÓR ÁLLOMÁS 2009 NYARÁN

Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 13349
2009.08.30 10:54.02
Ez az épület viszonylag megmaradt eredeti állapotában.Déli Vasúti II.osztályú típusterv alapján épült,akárcsak Nagycenk, Püspökmolnári,Kápolnásnyék,vagy a régi Martonvásár állomás felvételi épülete.

pocs
e-mail: pocs95.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 12798
2009.08.08 21:06.15
indul a fürdős győrbe

m62 306
e-mail: pocs95.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 12606
2009.07.28 10:56.55
teherforgalom minden nap van kivéve szombat és vasárnap az átrakón meg vasat vagy fát rakodnak mágnessel a tárolt teherkocsikból az eas kocsikat már elvitték vágásra már csak 4 GBS kocsi van a PVG még meg van az a 2 sz.őrhely mellet van egy kis házban a korához képest jó álloapotban

pocs95
e-mail: pocs95.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 11725
2009.05.30 13:05.31
már a menetjegykiadás is megszünt

Massababa
e-mail: massababy.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 11025
2009.04.17 09:25.42
hát igen a Pécsi gyorsot is elvették tavaly év vége körül..az tanévben közlekedett..a Csörgő meg 2-3kocsi,volt amikor szépen megtelt-máskor alig voltak rajta..igen a BZk hálisten még szépen járnak motorvonat+a mellék az kell is..volt időszak amikor elvették a melléket azt mindenki elöl nyomorgott egymás ölében ugy megtelt..a teherforgalom is jónak mondható-hétfő,szerda és péntek amikor van teherszállitás..ide mórra meg főleg jön a Szergej hisz közvelenül az állomással szemben van az ESAB gyár és azok szoktak rendelni ilyen nagy acéltekercseket amit a Szergej odaállit a szélsö pályára azt ugye a vagonokat ami vanugyh 10nél is több a következő szállitási napig kikell nekik üriteni h eltudja vinni a gép..

buki
e-mail: buki19.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 10238
2009.02.26 11:06.24
hát kár hogy ilyen silány sorsra jutót ez az állomás pár éve még nagy volt a nyüzsi többször volt kereszt (pl. Györ-pécs és a szfvár.-Komárom ) teherforgalom is volt bőven ma már csak néhány bz jár meg 1-2 teher a pusztavámi vonal meg már jó pár éve halot

Massababa
e-mail: pocahontas86.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 8972
2009.01.08 18:51.27
szép állomás mert itt lakom:D de láttam sokkal szebbeket az az igazság! pl a Bodajk-Felső állomás sokkal szebb mint akármelyik itt a környéken!

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Mór-Újtelep

Mór-Sporttelep

Mozsgó-Szulimán

Malá Paka

Mórágy