JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 32942
2021.04.04 20:46.36
|
Iparvágány kiágazás
|
|
|
JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 32941
2021.04.04 20:45.58
|
2021.03.07
|
|
|
JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 32940
2021.04.04 20:45.19
|
Papkeszi felé
|
|
|
JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 32939
2021.04.04 20:44.49
|
Sóly felé
|
|
|
Dávid
e-mail: david.intercars.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 26394
2013.04.20 15:51.41
|
Az állapotokról tudok, mert kb 3 hete én is bejártam az egészet. :)
Csak azt nem tudom járnak e vonatok, de a sínből ítélve, igen.
|
|
dani
e-mail: dani.mici.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 26391
2013.04.20 07:05.58
|
Az én youtube csatornámon látható egy videó a vonal 2012.decemberi állapotáról.
Youtube:Komlódy Dániel
|
|
dani
e-mail: dani.mici.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 26390
2013.04.20 07:03.51
|
Szerintem igen,igazad van.
|
|
Dávid
e-mail: david.intercars.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 26388
2013.04.19 22:07.49
|
Ha, jól tudom innen még használják a pályát Veszprémig. Az iparvágányról, jár, ki be szerelvény... Vagy, rosszul, tudom?
|
|
Veszprém27
e-mail: -.kukac.-.hu
|
elfogadott hozzászólás 22515
2011.11.20 12:57.12
|
Köszönöm!A nyáron begyalogoltam a pálya Balatonfőkajár Hajmáskér szakaszát és lassúk úgy vannak: Sóly megálló előtt 200 méterre kezdődik a 30-as lassújel,ami Vilonya bejárati jelzőéig tart.Berhida é Küngös között van egy útátjárónál egy 30as,kb. 100-200 m lehet,ez csak Lepsény felől érvényes.Más nincs.
|
|
Zsolt80
e-mail: gigant80.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 22508
2011.11.19 14:47.07
|
Veszprém27 - nek, bezárás előtt Hajmáskér - Lepsény között 50 km / óra volt a pályasebesség, emlékeim szerint lassú jel csak Sóly - Vilonya - Királyszentistván között szinte végig 30 km / óra volt, illetve Küngös - Csajág között volt egy útátjárónál 20 km / óra, másra nem emlékszek, a többi helyen - így az általad kérdezett helyen is 50 km / óra volt engedélyezve.
|
|
vasutimado
e-mail: tothbalazs.hr.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 21352
2011.07.18 21:18.23
|
Szerencsére Balatonfőkajáron csak az átjárót újították fel, úgyhogy aggodalomra-egyenlőre-nincs ok. A CSajág-Lepsény közti szakaszt amúgy sem szedik fel, mert hiba esetén erre vezénylik Lepsényből a Siófok felől jövő vonatokat.
|
|
Veszprém27
e-mail: -.kukac.-.hu
|
elfogadott hozzászólás 21315
2011.07.04 11:31.47
|
Azt szeretném kérdezni,hogy bezárás előtt Vilonya és Papkeszi között mennyivel ment a vonat?
|
|
dani
e-mail: dani.mici.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 21260
2011.06.24 13:36.32
|
mindenkinek mondom hogy főkajárnál lezárták a sorompót,és szedik fel a sineket.tegnap jöttem haza balatonakarattyáról.úgy lehet csak átjönni hogy le kell kanyarodni egy kis földútra.a sorompó nem villog körül nem kell nézni,úgy sem jön semmi.aki nem hiszi járjon utána.a sineken már egyáltalán nincs gaz.az állomásra nem lehet bejutni,mert van ott egy sárga vas sorompó.nem tudom hogy vajon örökre,vagy újítás miatt szedik fel a sineket.aki többet tud írjon.szerdán megyek balatonra,ha tudok írok valami újjat. VISZLÁT!!
|
|
Zsolt80
e-mail: gigant80.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20835
2011.04.13 19:50.43
|
Az a baj, hogy a döntéshozók azon sem gondolkodnak, hogy hogyan lehetne jobbá tenni a közlekedést...Szerintem hatástanulmányok nélkül is sok minden egyértelmű: pld a rosszul készített menetrenddel elűzték az utasokat, ehhez még jött a helyenként túl alacsony pályasebesség, plusz rossz időben végzett utasszámlálás, (és legyünk őszinték,élőben láttam én is, hogy néhány jegyvizsgáló zsebre dolgozik / dolgozott, ami a jegyeladási statisztikának nem éppen előnyös) így ezek hatása miatt könnyebb volt kimondani: bezár a vasút...
Ma hozzám került 2002 / 2003 évi menetrendet nézve pont itt, 27esen is van elég rossz megoldás:14órakor ér a vonat Veszprémbe, délutános műszakra nem lehetett beérni, csatlakozás 3/4 óra múlva...itt helyenként látszott már a cél...Ha ilyenek nem lettek volna,akkor még utas is lenne, nem lettek volna bezárva a vonalak.
|
|
Sándor
e-mail: sandoristvan.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 20830
2011.04.13 16:16.44
|
Korábban Enying lapján ecseteltük, hogy a 49-es visszaépítése is jó (sőt lehet jobb, mert kevesebb területet kellene vásárolni) megoldás lenne. Ami a 35-ösből történő kiágazás mellett szólna, például hogy a Balatonhoz való eljutást nagyban javítaná Dombóvár és környékéről, a Siófok-Pécs viszonylatban is jó lenne, de még talán a Tab-Pécs viszonylatban is kiválthatná a buszközlekedést, így a pécsi buszoknak nem kellene Tabra betérni. Azt hozzátenném nem vagyok a környéken ismerős, nem tudom terepviszonyok alapján mennyire lenne kivitelezhető a Daránypuszta-Pincehely szakasz megépítése. Mondjuk ami ellene szól, hogy Siófokon a mozdonynak körül kellene járnia, mert a kaposvári kiágazás a fehérvári kijárat felé van.
Ha egyszer akarnak valamit, ezt a két viszonylatot kellene megvizsgálni, és szakmai alapon (hatástanulmányok, megvalósulási tanulmányok stb.) dönteni.
|
|
Zsolt80
e-mail: gigant80.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20826
2011.04.13 14:41.49
|
Az igazsághoz valóban hozzátartozik, amit Gergő ír, Veszprémben nagyon kint van az állomás, de ez nem feltétlen gond, persze jobb lenne, ha közelebb lenne a belvároshoz, de ha a több irányból érkező vonatokról át lehetne szállni a másik irányokban, már jó lenne kezdetnek.Így, hogy a helyi járatot is kell használni, így is biztos vannak, akik inkább járnának vonattal szívesebben, ha normális eljutási lehetőségek lennének...
|
|
Zsolt80
e-mail: gigant80.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20825
2011.04.13 14:37.40
|
Amit Sándor ír, arról azt gondolom, hogy jól hangzik, de ha csak Lepsény - Veszprém (Esetleg Lepsény - Győr)között járnának a vonatok, úgy, hogy Lepsényben, Csajágon, Hajmáskéren, Veszprémben, Győrszabadhegyen, és Győrben is lenne csatlakozás, és igény szerinti menetrend lenne, már az is jó lenne.Én azt gondolom, hogy Lepsény - Dombóvár újra építése, indítása lenne jó, legalább 100km/h pályasebességgel (Lehetőség szerint Hajmáskérig átépíteni a pályát 100asra), ez mellett a 35öst is 100asra átépíteni, és normál menetrenddel teljesen jó lenne így is, nem volna feltétlen szükséges a 35 és 49 vonalak összekötése.
|
|
Zsolt80
e-mail: gigant80.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20824
2011.04.13 14:30.34
|
Lepsénynél lesz rakodás, legutóbb ezt az infót kaptam. A 27. - es vonalból Lepsénynél van iparvágány kiágazás, szerintem azt használják majd. Ezért kellett rendbe tenni állítólag a Csajág - Lepsény közötti problémás részeket.
Naponta utazok a 29esen, Csajágnál használat jelei látszanak Hajmáskér és Lepsény felé is.
|
|
Sándor
e-mail: sandoristvan.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 20818
2011.04.11 21:16.03
|
Szerintem ennek a vonalnak az újranyitásának nem lenne sok értelme a Lepsény-Dombóvár visszaépítés nélkül.
Vagy egy másik alternatíva, amit leírtam már egyszer:
"én több értelmét látnám egy Veszprém-Lepsény-Siófok-Daránypuszta-Tamási-Dombóvár vasúti folyosónak, természetesen átszállás nélkül. Ez a Siófoki diákok helyzetén sokat javíthatna, mind a pécsi egyetemisták, mind a veszprémiek használhatnak. A a 27-est és a 35-ös Siófok-Daránypuszta szakaszát kellene villamosítani, átépíteni 100 km/-ra, Daránypusztától Tamásin át Pincehelyig megépíteni a vonalat. A 40-est úgy is felújítják 160-asra, tehát elég jó menetidőt lehetne elérni. "
|
|
Veszprém27
e-mail: -.kukac.-.hu
|
elfogadott hozzászólás 20817
2011.04.11 20:31.27
|
Istenem bárcsak megoldanák!Életem egyik álma!Azt hallottam nemsokára változik a helyijárat menetrend!Bár ez nem elég.A belvárosig ingyen busz kellene.
|
|
Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20797
2011.04.07 13:33.03
|
Akkor x+1-edszer is leírom:
Ameddig nincs megoldva Veszprém város vasútállomástól való távolságának áthidalása, addig a 27-es és a 11-es vonal is csak vegetálni fog. Ha viszont meg tudják oldani, igenis ki fogják tudni szolgálni a bejáró forgalmat Veszprémbe.
|
|
Veszprem27
e-mail: -.kukac.-.hu
|
elfogadott hozzászólás 20793
2011.04.07 08:16.45
|
Nem sok eselyt latok a vonal ujrainditasara.Sajnos eleg sok embert kerdeztem meg es semmi.Vilonyaig egyszer ujra indul majd,amikor a füzföi elkerülö elkeszül ez meg ugy 5-6 ev.Pedi en latok benne lehetösegeket.Egy Veßprem-Siofok elkellene ide.
|
|
dani
e-mail: dani.mici.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20782
2011.04.04 20:43.03
|
nem tud valaki valamit arról hogy a vonal újra indulna?
|
|
Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 19211
2010.10.17 07:56.44
|
A felvételi épületként szolgáló őrház melléképülete.
|
|
|
Garamvölgyi Ádám
e-mail: g-adam.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 16697
2010.04.06 20:58.29
|
Jó hír, hogy a szolgálati helyen minden nap reggel 4-től 12-ig van szolgálat! Majdnem minden nap közlekedik az ipari menet Fűzfő-gyártelep és Hajmáskér között, illetve rendszertelenül ugyan, de Papkeszire is szoktak vinni kocsikat.
|
|
Hentes
e-mail: hentes2.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 6172
2008.08.28 23:31.22
|
Egy havas tájkép a bejárati jelző előtt 2007 novemberében.
|
|
|
Hentes
e-mail: hentes2.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 6170
2008.08.28 23:11.40
|
A kép a legeslegutolsó Bz-t ábrázolja amint indulásra kész V-Kszi-n megállóhelyről.
|
|
|
Hentes
e-mail: hentes2.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 6169
2008.08.28 23:08.48
|
A kép készítésének az ideje: 2007-03-02, egy nappal annak bezárása előtt.
|
|
|