Nick-Rábahíd
Bcmot, 2008.12.05 11:21.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Azon az oldalon pont a Rábahíd megállóhelyről nem készült fotó csak a híd egykori helyéről. A megállóhely visszafele Nick fele a Kis-Rába híd után található. Az őrház manapság Horgásztanyaként üzemel egyedül a régi várótermet tüntették el ami egy vasútikocsi volt meg a padokat tették át a túloldalra!
|
|
Berzence
pezsman, 2008.12.04 17:37.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Na csak azt ne, hogy ide Bz... Ha már az MD mellékvonali jármű, akkor a Bz micsoda? Bz helyett akkor már inkább Bhv. Bár a Bp. környéki Bhv kocsik ablakain nem lehet kilátni a szutyoktól. Kell ide az MD, senkinek semmi kifogása ellene, a 60-as vonal állandó része már évtizedek óta. Berzencén pedig most szinte csak MD áll meg. (Bár már 2002-ben át akarták állomásítani az MD-ket Debrecenbe, szerencsére ez nem történt meg.)
|
|
Berzence
pista87, 2008.12.04 17:12.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
kohószökevény=Bz
|
|
Alibánfa
dezso, 2008.12.04 16:46.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállóhely egy 1921-es menetrendben. Forrás: www.vasut.tk
|
|
|
Alibánfa
dezso, 2008.12.04 16:44.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épületek az út felől nézve.
|
|
|
Alibánfa
dezso, 2008.12.04 16:43.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A melléképület még eredeti.
|
|
|
Alibánfa
dezso, 2008.12.04 16:43.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállóhely épülete a volt nyomvonal felől.
|
|
|
Alibánfa
dezso, 2008.12.04 16:42.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállóhely épülete a volt nyomvonal felől.
|
|
|
Kaposszekcső
Gábor16, 2008.12.04 16:30.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sajnos igaz a hír:(
Sőt a sorompót is korszerűsítették októberben.A megállóban 80-as lassítás volt akkor.LED-es sorompót kapott a falu!
|
|
Kunszentmárton
viktor, 2008.12.04 16:00.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
üdv! én kunszenti vok. ráférne az állomásunkra egy újjáépítés. és a régi vonatok is jók voltak ide. pl az md mot. ők helyett lettek itt az usgyik.ők isjók de az md hiányzik. na és a csörgő
|
|
Berzence
pezsman, 2008.12.04 14:08.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Akár 3x is meggondolhatják, a Berzencéről napi 2 Gyékényesre és napi 3 Barcsra közlekedő busz nem nagy választék. Egyébként mi az a kohószökevény? Bhv meg nem kell ide...
|
|
Őrtilos
pista87, 2008.12.04 03:01.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
III. az átmenő. I.,- II. mellett van személyperon.
|
|
Bajcsa forgalmi kitérő
pista87, 2008.12.04 02:59.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egyszerű kétvágányos állomás (F.2 szerint). D55 biztber.
|
|
Berzence
pista87, 2008.12.04 02:45.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az Md-kel semmi baj sincs, sőt Januártól kohószökevényekkel akarják kiváltani őket. Pest környékén is több vonalon sittes Bhv-k vannak. (Szob-Nyugati, Lajosmizse-Köki-(Nyugati), 150-es vonal stb.)
Az MD még mindig jobbb, mint a sittes Bhv! Meg mint a kohószökevény.
|
|
Barta
Judith, 2008.12.04 01:48.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Udv. Vasutrajongok!
VF, legy olyan kedves-ha tudsz-kojonni az oldalon a lakok kb. szamaval. En mar erre utaltam, de nem vagyok biztos, en velemenyem szerint ugy kb. 30-5o fo, de gondolom jobban tudod a szamokat.
Udv. a bartasi baratoknak, mind a negynek, akiket ismerek.
|
|
Pálháza-Ipartelep
siofok35, 2008.12.03 20:32.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem arra, hanem az állomásnévtáblára gondolok.
|
|
Zirc
Rácz Gergely, 2008.12.03 19:44.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A mérlegház, nem sokkal elbontása előtt...
|
|
|
Pinnye
Gery, 2008.12.03 18:21.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy érdekesség az állomásról: Magyarországon az első távolsági telefonbeszélgetést Sopron és Pinnye vasútállomás között történt 1877. december 13-án, Salamin Leó tanár munkásságának köszönhetően.
|
|
Pálháza-Ipartelep
Petrás Bence, 2008.12.03 17:48.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az emléktáblát 1998-ban állították a Pálházai erdei vasút 110. éves fenálásának alkalmából.
|
|
Berzence
Gábor16, 2008.12.03 16:10.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Igen de az MD-ket (MDa-t) a MELLÉKVONALAKRA tervezték.a 60-as Pécs-Gyékényes vonal FŐVONAL besorolású.Tehát az MD-k a 64-es és 65-ös vonalakra kéne hogy menyjenek.
Erre a vonalra M41+Hálbi-s szerelvények kellenének.Kis is lennének használva.Soka az utras erre,de az MD-k miatt többen 2× is meggondolják h busz vagy vonat!
|
|
Pécsvárad
Gábor16, 2008.12.03 15:41.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez tényleg nevetséges.Pécs FŐVÁROS lesz!Kénen neki egy kelet fel menő vonal amivel (pl:a románok,szerbek) a szomszédos országokból jöhetnének az érdeklődők.Amúgy Elővárosi vasútnak nem mondható a jelenlegi állapot...
Napi 7 vonatpár van ráadásul több órás szünetekkel.Pestkörnyékén 50percenként indul vonat Szolnokra stb.
Pécsen fog egész Európa röhögni.Nem sok bevásárló központ kell (CORSO)Hanem rendes vasúti közlekedés!!!
|
|
Pécs-Vasas
Gábor16, 2008.12.03 15:38.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Amikor nem volt Bzmot kéznél 2003-ban.
A kép Pécs-Vasas (volt)állomáson készült.
Forrás:sin-ter.hu
|
|
|
Barta
VF, 2008.12.03 13:22.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás ami már rég csak" megállóhely volt, megszünt ugyan de azért van élet ezen a csendes és gyönyörű tájon, ahol jelenleg a volt iskola megmentése és ezáltal valamennyire az ott lakókat és az oda vágyókat szeretnénk közelebb hozni egymáshoz, több-kevesebb sikerrel, üdv, VF
|
|
Pécsvárad
pezsman, 2008.12.03 11:18.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A 2009-es menetrendben a vonatok már 56 perc menetidővel teszik meg a 23 km-es szakaszt. Ismerőseim már a tavalyi 42 percet is körberöhögték, nemhogy ezt... Európa Kulturális Fővárosa 2010- Elővárosi vasút...
|
|
Szalatnak
Judith, 2008.12.03 03:03.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Milyen szep, regi emlek nekem Szalatnak!Nem ismeri valaki a Bernhardt Jozsefeket, ok laktak es dolgoztak itt, a nagynenem ferje o, s itt dolgozott, mint vasutas, majd bekoltoztek Bonyhadra!
Szalatnakiak, Bonyhadiak, talan ismeritek oket!Koszonom!
|
|
Barta
Judith, 2008.12.03 02:46.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Uzenet a lakok szamarol:Szerintem kb. ugy 30-50 fo lakik, de pontosan is megtudhatom, elnek ott ismeroseim, regen ott laktak a nagyszuleim is es mi is.Hat, meg akkor a lista/ami nalam van/ hatalmas volt, egymast ertek a tanyak es meg emlekszek a lakoikra.
Udv.
|
|
Pusztaszakállas
Judith, 2008.12.03 02:39.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Igen, nagy kar volt megszuntetni Bartat, vagy Pusztaszakallast.Amikor Allomasok, megallohelyek elpusztulnak, akkor a lakossag is elkoltozik. Most azert tobben nosztalgiazunk a gyerekkor utan, en is vissza szeretnem kapni a korabban elpocsekolt nagyszuloi tanyahelyeket, s oda visszajarni, kirandulni, baratokat meghivni.Akkor meg gyerekek voltunk a szuleink belefaradtak a kinti eletbe, de mi, a most meg eros nemzedek sokat tud tenni az elhagyott tanyavilagert.
Udv.mindenkinek, akit erdekel a Magyar Vasut tortenete, sokat bongeszek a regi,megszuntetett vonalak orhazai kozott is, milyen csodalatos epuleteket hagyunk tonkremenni!
|
|
Pálháza-Ipartelep
siofok35, 2008.12.02 21:50.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A tábla az eredeti Hegyközi Kisvasúti emlék vagy későbbi??
|
|
Tamási
Adani, 2008.12.02 17:45.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
De ha lenne is a MÁV nem adná oda. Pl. Most a Murony-Békés vonalat egy helyi vállalkozó üzemeltetné sőt sínre tenné ott nosztalgiajáratként a saját tulajdonában lévő 377-es gőzöst is, de a MÁV nem akarja adni. Sőt az állomásépületre is volna jelentkező, akik laknának az emeleten lévő szolgálati lakásban sőt vigyáznának az állomásra és a vasútra is. Mit gondoltok mit válaszolt a MÁV?
|
|
Pusztaszakállas
máté, 2008.12.02 16:56.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
fölösleges volt megszüntetni ezt az állomást
|
|