Győr GySEV
Domján György, 2008.01.28 12:23.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
MÁV sztrájkok idején a Avonato ide jöttek Sopronbó 1990 és 1995 között, lehet, hogy mostanában is. A győri térképek szerint össze van kötve Szabadheggyel.
|
|
Jászberény
Marci55, 2008.01.28 12:23.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Régeben Jászberényről közvetlen szémelyvonat járt Budapestre.
|
|
Veszprém
mapet, 2008.01.28 11:24.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Emlékeim szerint a 11-es vonal nem Veszprémnél végződött, hanem Balaton-Almádiig ment. Ezt a szakaszt kb. 20 éve számolták fel, de nem találom a megszűnt vonalak listáján. Hiányzik a megszűnt Almádi felsőállomás is. Tud valaki erről pontosabbat? Esetleg képeket?
|
|
Pécs-Gyárváros
Gábor15, 2008.01.27 18:21.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ebben a "gödörben" ált (a fénysorompó bekötéséig)a sorompókezelő szerkezet!
Gyárvároson 1 sorompókezelő volt aki (Mint Hirden)Jegyet is árusított!!!
Kár h megszünt itt a szolgálat mert talán akkor még ma is lenne itt váróterem és a melléképületek se lenne ilyen rosz állapotban!!!
|
|
|
Harta
KREUTZER, 2008.01.27 14:40.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sajnos a vasút vonal felszámólásában elsők vagyunk.
Ugyan is a vasuti vezetök irányítása nem épen vasút barát.
Az lene a nyagy kérdés, hogy a esztelen rombólást meddig türjűk?
|
|
Jászárokszállás
Szabó Irén, 2008.01.27 14:10.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A felvételi épületre ismét ráférne egy kisebb felújítás.A meglévő kerékpártároló javítása, bővítése is szükségessé vált.A déli homlokzat képe is szebb lenne a padok átfestése után. Fontos az állomás környezetében lévő zöldövezet tisztán tartása is,sőt ez európai uniós követelmény.A vonatra történő fel-illetve leszállást nagyban megkönnyítené a vágány mellett kialakított szilárd burkolatú utasperon.A váróterem utastájékoztatója kielégítő.A belső tisztaság azonban már hagy némi kívánnivalót maga után. Az épülettől kelet felé haladva eljutunk az utas WC-hez.Ezek állagán is lenne mit javítani.
Tudom, az itt leírtak sok pénzbe kerülnek,de talán egyszer megtérülnek.Az utasoknál az első benyomás mindíg döntő szerepet játszik.
Mi,naponta utazók is tehetünk egy-egy apróságot a cél megvalósulása érdekében.Pl.A hulladékot /szemetet/az arra kihelyezett tárolókba dobjuk az elégett cigaretta csikket az arra létesített fémtartóba dobjuk.
A Cél: tisztább, rendezettebb környezet,több utas,nagyobb bevétel a MÁV-nak.
A legfontosabb dologról még eddig nemis írtam,a vasúti pályáról.Ha a pálya állapota nem megfelelő akkor nincs vasúti kocsi, nincs utas, nincs bevétel.
|
|
Szekszárd
führer, 2008.01.27 10:11.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vasútállomás épülete belülről
|
|
|
Gyula-Jánoszug
Endre, 2008.01.26 20:55.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
63-41 018 tempózik Gyula felé 2007.10.13.-án, Szeged - Nagyszalonta személyvonatként (7734).
|
|
|
Gyula-Jánoszug
Endre, 2008.01.26 20:48.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2007.10.13
|
|
|
Szebény
Gábor15, 2008.01.26 20:30.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Karlnak:
Ha vannak (jó) képeid a vonalról akkor légyszi küldj a kovacsgabesz15@freemail.hu-ra
Előre is köszönöm
|
|
Nagyatád
Sándor Balázs, 2008.01.26 20:12.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyatád állomás a 253-as Bz-vel 2007.06.21-én. Fotó: Sándor Balázs
|
|
|
Inota
Sándor Balázs, 2008.01.26 20:04.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez pedig a Várpalota felőli kijárat. A jobb oldali iparvágány Várpalota állomásig párhuzamosan halad a fővonallal. A fotókat saját magam készítettem.
|
|
|
Inota
Sándor Balázs, 2008.01.26 20:01.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Inota megállóhely Csór-Nádasdladány felöli kijárata. A bal oldali vágány megy a kohó/erőműhöz.
|
|
|
Inota
Sándor Balázs, 2008.01.26 19:57.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Inota megállóhely esőbeálló
|
|
|
Inota
Sándor Balázs, 2008.01.26 19:55.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sziasztok!
2006-ban a MÁV tájékoztatta Várpalota város önkormányzatát, hogy a 20-as számú fővonal átépítésekor Inota mh.-t meg kívánják szüntetni. Tehát a fennmaradása bizonytalan, de a jelenlegi viszonyokat tekintve a megszüntetése nem mostanában lesz napirenden. Jelenleg tizennégy vonat áll meg itt, ebből kettő gyors.
|
|
Szelevény
dávid, 2008.01.26 18:43.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
erre olyan elhagyatottak az állomások.
|
|
Budapest-Angyalföld
Bmac, 2008.01.26 18:20.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
igen, ezért nevezték el ezt a lakótelepet Szellem lakóparknak, mert egy régi temető helyére épült. Viszont állítólag nem történnek itt furcsa dolgok
|
|
Ohat-Pusztakócs
joci, 2008.01.26 14:57.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
én ùgy tudom, hogy 2008 màjus31-èn szunik meg
|
|
Cikó
joci, 2008.01.26 14:44.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A cikòi megàllòhely egy hosszù egyenes szakaszban helyezkedik el. Hidas-Bonyhàdròl (Dombòvàrròl) èrkezve egy kanyar utàn keresztezik a Bonyhàdròl Cikòra vezeto ùttal, itt 1997-ig csapòrudas sorompò volt, most fènysorompòk biztosìtjàk a vasùti àtjàròt. Az àtjàrò utàn kb.100 mèterre a vasùt ès a közùt pàrhuzamosan mennek, de őket egy òcska, règi tèglafal vàlasztja el, ès ezèrt 40km/òra a megengedett sebessèg a vonatoknak. Aztàn az ùt egy "S" formàjù kanyart vesz ès a faluba megy, de van egy elàgazàs, ami a megàllòba vezet. Elèg òcska az utòbbi ùt. Itt is '97-ig csapòrudas sorompò, aranyos èpület (a Mőcsényihez hasonlò) és jegyvàltàs volt. Azòta egy darab peron ès egy sàrga keretü torott uveghàzikò van itt (a hàz ugyanazon az oldalon volt, mint a peron, de a keresztezòdés dombòvàri oldalàn). A megàllò utàn a vonatok mehetnek tovàbb 60 km/ òràs sebessèggel.
|
|
Kunbaja-Bácsalmási szőlők
Gábor15, 2008.01.26 13:15.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kép Bácsalmás felöli részen készült Kunbaja-Bácsszölös állomáson!!A gazban fellelhető 1 vágányzáró sorompó!A Váltók közül csak a Bácsalmás felölinek van meg az állító műve!A Vöröserdő felölinek csak a vas része van meg(még a súlykörtét is elvitték!!!)
|
|
|
Kunbaja-Bácsalmási szőlők
Gábor15, 2008.01.26 13:12.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kép még tavaly novemberben készült Kunbaja-Bácsszölös állomáson!
A képen Bácsalmás felé nézünk !!!
|
|
|
Hosszúhetény
Gábor15, 2008.01.26 13:07.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Apám csinálta a képet, ezért én biztos vagyok benne, hogy 2005 volt.
(moderált)
|
|
Pécs-Vasas
Gábor15, 2008.01.26 13:05.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A képet nézve 1 átlagos ember nem is látja hogy ez 1 állomás!
Az 1.vágány alig látszik (sőt északabbra bokrok nőttek a sinek közé)
a 3. és 4. vágány alig látszik ki a dzsumbujból!!!Tenni kéne valamit itt az enyészet ellen!!!!!
|
|
Öttevény
taky111, 2008.01.26 12:30.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Rendessen le van pusztulva...
|
|
Pécs-Gyárváros
VBO Petya, 2008.01.26 08:52.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szia Gabor15. Egy kis pontosítást írnék az egyik képedhez-a képen szereplő jelzőtábla ugyanis nem használhatatlan váltókra, hanem helyszíni őrzés alatt nem álló, nem biztosított váltóra hívja fel a mozdonyvezető figyelmét, melyek megközelítését az F.1. -jelzési utasítás szabályozza.
|
|
Báta
Gábor15, 2008.01.25 21:10.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ha tudjátok mikor lesz a kirándulás konkrét időpontját akkor szljatok e-mailben!
előre is kössz
|
|
Pécs-Gyárváros
Gábor15, 2008.01.25 21:04.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A képen a gyárvárosi átjáró működését jelzője látható!
A kép az Álomos úti felüljáróról készült!Itt a lejárót lezáró kaput vasgyüjtök elvitték!Ezáltal lelehet menni a vsaúthoz!!
|
|
|
Pécs felső
Gábor15, 2008.01.25 21:00.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bakterház a Pécs felöli bejáratnál!!!
Laktalan!!!
|
|
|
Pécs felső
Gábor15, 2008.01.25 20:55.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A képen a pécs-felsői bajáratijelző látható Pécs felöl!!!
|
|
|
Pécs felső
Gábor15, 2008.01.25 20:54.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A képen az előjelző előtti szelvénykő látható
(54-es)
|
|
|