|
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.10.31.
|
|
A felvételi épület utcafrontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
A vasútállomásra vezető névtelen utca.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
Vasúti-Sörözö. Volt.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
A Ladány-Metál Kft. telephelye. Volt.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
A bejárat a fedett várócsarnokba.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
A mellékhelyiségek. Háromból egy működik. Kitalálja melyik?
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
A várócsarnok belülről. Innen juthatunk be a váróterembe és a pénztárhoz is.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
A volt pénztár ablaka és néhány tájékoztató a menetrenddel együtt a vitrinben.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
Ülőalkalmatosságok és kijárat a vágányokhoz.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
A fa várócsarnok a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
A többcélú kis épület a kéziszertárnak is helyet ad.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
A felvételi épület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
Pillantás a peronról a vonal kezdőpontja, Vámosgyörk felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
Pillantás a peronról a vonal végpontja, Szolnok felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
A raktárépület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
A raktárépület utcafrontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
A végponti oldalon lévő rakodóterület.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
A vágányhídmérleg. Szemmel láthatóan jóideje nem használták rendeltetésszerűen.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
A Jászladányi Hitelszövetkezet raktárai voltak egykor.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
A végponti váltókörzet a kijárati jelzővel.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
A pálya egy szép ívvel folytatódik Szolnok felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
Visszatekintve a végponti váltókörzetre.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
Falu végén... útátjáró és a végponti bejárati jelző nekünk háttal.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
A felvételi épület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
Szelvénykő a felvételi épülettel szemben.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
A kezdőpont felé lépdelve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
A kezdőponti rakodóterület szélén állva a felvételi épület irányába tekintünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
Labirint korlát a gyalogút végén.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
Az I. vágány kiágazása.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
Útátjáró a kezdőponti oldalon. Háttal a bejárati jelző.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
Pillantás a kezdőponti útátjáróból az állomás felé. A kép bal szélén a kijárati jelző.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2014.06.14.
|
|
A felvételi épület 2023 augusztusban.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2023.08.17.
|
Farkas
e-mail: farkas.laborc.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 26020
2013.02.28 08:30.55
|
Valamikor télen...
|
|
|
Farkas
e-mail: farkas.laborc.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 26019
2013.02.28 08:29.07
|
Az egész vonalon Domino 55 kisállomási biztosító berendezés üzemel.
|
|
|
fizolt
e-mail: Fizolt .kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 25878
2013.02.12 13:43.52
|
Tudnál képeket küldeni? A bizt.ber is érdekelne.
|
|
kati
e-mail: eros0220.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 25877
2013.02.12 10:25.34
|
JÓ AZ UJJ BAKTER,AZTHISZEM ATTILÁNAK HÍVJÁK.MINDIG SEGÍTŐ KÉSZ,BÁRMILYENKÉRDÉSRE MEGKAPOM A VÁLASZT.SEGITŐKÉSZ,PUSZILOM
|
|
Magyarnaba
e-mail: magyarnaba.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 24328
2012.06.26 10:00.36
|
1945 előtt az állomáson 5 fő dolgozott, jelenleg 9 fő (...). Az állomáson naponta áthaladó szerelvények száma 12 személyvonat, 3 tehervonat. A vasútállomás által szállított legfontosabb rakományok: cukorrépa és gabona.
Néhány statisztikai adat az utóbbi években szállított árukról:
1962-ben cukorrépából 182 vagonnal szállítottak.
1963-ban cukorrépából 314 vagonnal szállítottak.
1964-ben cukorrépából 353 vagonnal szállítottak.
1965-ben cukorrépából 428 vagonnal szállítottak.
1966-ban cukorrépából várható 500 vagon.
1962-ben gabonából 230 vagonnal szállítottak.
1963-ban gabonából 199 vagonnal szállítottak.
1964-ben gabonából 284 vagonnal szállítottak.
1962-ben gabonából 230 vagonnal szállítottak.
1965-ben gabonából 306 vagonnal szállítottak.
Forrás: Kolonics János (1966) Jászladány Gazdasági földrajza
|
|
husonyiczagabor
e-mail: husonyicza.perkupa.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 23316
2012.03.05 20:27.04
|
Állomásfőnökei:
Felszeghy Miklós Olszliszka 1923 10.03 Tokaji Nagy Erzsébet
Kiss András Vámosgyörk 1917 Fodor Anna
Németh László Jászladány 1923 05.15 Muhi Etel
|
|