Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


41 Dombóvár-Gyékényes

Dombóvár (40, 459, 47, 49, 50)
Dombóvár alsó (50)
Kapospula
Attala
Csoma-Szabadi (458)
Nagyberki
Baté
Kaposhomok
Taszár
Kaposszentjakab (35, 954)
Kaposvár (35, 36, 465, 954, 956)
Kaposújlak (956)
Kaposmérő
Kaposfő
Kiskorpád
Jákó-Nagybajom
Kutas
Beleg
Ötvöskónyi
Somogyszob (37, 38, 958)
Bolhás
Szenta
Zrínyitelep
Csurgó
Porrogszentkirály
Gyékényes-Kavicsbánya
Gyékényes (520, 60)

956 Kaposvár-Barcs

Kaposvár (35, 36, 41, 465, 954)
Kaposújlak (41)
Kaposmérő
Kaposdada
Bárdudvarnok
Lipótfa
Somogyszentimre
Kadarkút
Hencse-Hedrehely
Lad
Homokszentgyörgy
Kálmáncsa
Szulok
Aranyospuszta
Középrigóc (60, 62)
Barcs felső (60, 62)
Barcs (541, 60, 62, 958)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2017

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    KéptárHozzászólások


Kaposmérő

állomás
41 Dombóvár-Gyékényes
956 Kaposvár-Barcs

2010.04.24.
Fotó: Szente-Varga Domonkos [szvdom]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N46.365397° E17.699605° | N46° 21' 55.42" E17° 41' 58.57"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.

Szelvénykő 386




Képtár - Kaposmérő

Az épület elölnézeti képe.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.08.10.
Állomás szemből. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.17.
Emeletes szolgálati lakás lakott és gondozott. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.17.
Másik szolgálati lakás lakott és gondozott. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.17.
Váltó kezelő őrház. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.17.
Vasuti átjáró a váltó kezelő az épületből irányítja. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.17.
Kaposvár felüli bejár. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.17.
Elhagyott beton kerités állatok tárolására használták. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.17.
Tűzvédelmi viz tartály. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.17.
Mellékhelységek használaton kívül és raktár. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.17.
Mellék épületek használaton kívül. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.17.
Meg szünt kerekes kút. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.17.
A volt Barcsi vonal váltója. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.17.
Téglagyári megszünt leágazás. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.17.
Téglagyári sorompó. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.17.
A sorompó másikoldalról. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.17.
Barcsi leágazás. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.17.
Barcsi leágazás vége. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.17.
Pihenő kocsik. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.17.
Gyékényes felé kijárat. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.17.
1 torony váltokezelő álványa. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.17.
2 torony váltókezelő álványa. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.17.
Téglagyári rámpa északi oldala. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.17.
Téglagyári rámpa szemből. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.17.
Szolgálati lakás lépcsője. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.24.
Kaposvár felőli torony. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.24.
Torony elhagyva. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.24.
Szabadtéri csap. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.24.
Váróterem. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.24.
Jegykiadó ablak. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.24.
Jegykiadó ablak belülről. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.24.
Váltó állító reteszelő berendezés. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.24.
Állomás helyszin berendezése. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.24.
Jegy tőmb tartó álvánnyal együtt. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.24.
Íróasztal eredeti. Még az állomás fónók használta. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.24.
Íróasztal oldalán a telefon kapcsolat pontok. Fotó: Keil János.
Dátum: 2011.01.24.
Pihenő pad. Fotó Keil János.
Dátum: 2011.01.24.

Fotó: Szente-Varga Domonkos
Dátum: 2010.04.24.

 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


Cshaweska
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 22745
2012.01.01. 16:27.33
Igen,ez számomra nem újdonság.Az állomásokon (legalább is Berzencén) külön szobában vannak a biztosító berendezések olyan "szervei" amiket hűteni kell.Sokáig én is abban a tévhitben éltem,hogy a forgalmit hűtik vele.De elmagyarázták,hogy nem.

keil janos
e-mail: keiljanos.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 22723
2011.12.29. 18:48.04
Régebben kérdezte valaki a légkondik minek vannak,nagy meglepetés ért mert valami berendezéseket hűtenek vele

keil jános
e-mail: keiljanos.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 21399
2011.07.24. 09:05.06
kedves barátaim.a nevezett film itt kaposmérőben készült.a szereplőkkel felveszem a kapcsolatot ha valakit érdekel.a volt állomás főnők már nyugdíjas de egy másik szereplő még aktív dolgozó

v431060
e-mail: v431060.kukac.indamail.hu
elfogadott hozzászólás 21392
2011.07.22. 13:44.22
Az "Állnak a vasak, mehettek!" c. filmet javarészt a 41-es vonalon, Kaposmérő állomáson forgatták.

keil jános
e-mail: keiljanos.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 20409
2011.02.16. 21:05.23
Kedves Kozma.én nem értek a vasuthoz mert én csak hobbi szinten nézem az oldalt soha nem voltam vasutas.Aggódok hogy megszünhet az állomás mert egy csodás épület és ha nem újítják fel gond lehet vele.A vonalon is már szüntek meg állomások és siralmasak

Kozma
e-mail: mavkerdezo.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 20399
2011.02.16. 18:05.31
Ha tényleg lesz valami a 41-es 2013-ra saccolt felújításából, akkor a KÖFI telepítésével a toronyban biztosan megszűnik a szolgálat, de az állomási szolgálat is veszélyben van, ha nincs teherforgalom.

keil jános
e-mail: keiljanos.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 20397
2011.02.16. 15:59.22
Sajna nem a váróé de azért még remélem sokáig lesz szolgálat kinyomozom mit terveznek a mennyezettel mert az eléggé aggasztó a teherforgalom szinte nincs is nem láttam vagonokat most láttam farakatokat de nem tudom mi lesz vele

Kozma
e-mail: mavkerdezo.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 20395
2011.02.16. 15:34.53
A képeket elnézve meglepőnek találtam a légkondit, hát még ha a váróé lett volna.

keil jános
e-mail: keiljanos.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 20392
2011.02.16. 15:21.02
A fenti szolgálati lakás légkondis az épület egy kicsit pocsék állapotban van a belső helységek alá vannak ducolva majd csinálok még képeket róla

Kozma
e-mail: mavkerdezo.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 20385
2011.02.16. 12:12.37
Melyik helység légkondicionált?

keiljanos
e-mail: keiljanos.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 17369
2010.05.18. 15:06.40
a sineket azért szedték fel mert a fémtolvajok elakarták vinni.a téglagyár egy hosszabb történet akit érdekel megírom

Train Station
e-mail: mav_usgyi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 17360
2010.05.17. 18:30.30
Május 5-én jártam itt.A barcsi vonal utolsó métereit is felszedték.A téglagyár épületei elbontva.A talpfák a helyükön maradtak és egy vágányzáró sorompó is.

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 5054
2008.07.05. 15:37.54
2008.VI.28.

B-L!NT
e-mail: x.kukac.x.x
elfogadott hozzászólás 4596
2008.06.06. 18:07.02
A nyugati váltókezelői torony és egy hosszú tehervonat az előző télről. (A torony mögött (a képen jobb oldalt) hagyta el az állomást az 1979-ben bezárt barcsi mellékvonal.

hayabusa
e-mail: kenderfi.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 2715
2008.02.08. 16:55.14
Egy szép havas kép az állomásról,2007/08 teléről.

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Kopolya

Kaposhomok

Kapospula

Kapronca

Kaposszentjakab