Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


541 Barcs - Verőce - Suhopolje - Daruvár - Pakrác - Banova-Jaruga

Barcs
— országhatár —
Bazije
Lukač
Verőce HR (530)
Suhopolje (530)
Pčelić (530)
Pepelana
Pivnica
Đulovac
Potočani Katinac
Koreničani
Škodinovac
Maslenjača (535, 541a)
Donja Vrijeska
Vukovje
Daruvár
Bijela
Sirač
Badljevina
Pakrac
Pakrac-Grad
Lipik
Dobrovac
Kukunjevac
Brezine Bujavica
Poljana
Međurić
Banova Jaruga (534, 547)

60 Nagykanizsa-Pécs

Nagykanizsa (17, 30)
Bajcsa forgalmi kitérő
Fityeház
Murakeresztúr (500)
Belezna
Őrtilos
Zákány
Gyékényes (41, 520)
Góla
Perdócmajor
Berzence
Somogyudvarhely
Bélavár
Vízvár
Heresznye
Babócsa
Péterhida-Komlósd
Ferenctelep
Barcs
Barcs felső (62, 956)
Középrigóc (62, 956)
Darány
Kisdobsza
Nemeske
Molvány
Szigetvár (481, 481a, 954)
Botykapeterd
Nagypeterd
Szentdénes
Szentlőrinc (40, 61)
Bicsérd (40)
Mecsekalja-Cserkút (40)
Pécs (40, 64, 65, 963)

62 Barcs-Villány

Barcs
Barcs felső (60, 956)
Középrigóc (60, 956)
Drávatamási
Kastélyosdombó
Zádor
Szörény
Kétújfalu
Teklafalu
Vitézipuszta
Drávafok
Bogdása
Sellye (61, 976)
Levenye
Csányoszró
Nagycsány
Vajszlói téglagyár
Vajszló
Sámod
Nádiga rakodó
Kémes
Drávacsepely
Kovácshida
Harkány (963, 963a)
Máriagyűd
Siklósi szőlők
Siklós
Nagyharsány (962)
Beremendi Cementmű
Villány-Elágazás (66)
Villány (464, 65, 66)

956 Kaposvár-Barcs

Kaposvár (35, 36, 41, 465, 954)
Kaposújlak (41)
Kaposmérő (41)
Kaposdada
Bárdudvarnok
Lipótfa
Somogyszentimre
Kadarkút
Hencse-Hedrehely
Lad
Homokszentgyörgy
Kálmáncsa
Szulok
Aranyospuszta
Középrigóc (60, 62)
Barcs felső (60, 62)
Barcs

958 Somogyszob-Barcs

Somogyszob (37, 38, 41)
Nagyatád (38)
Nagyatád-Bodvica
Simongát (313)
Felsőerzsébetpuszta
Lábod
Görgeteg
Csokonyavisonta felső
Csokonyavisonta
Csokonyavisonta alsó
Somogytarnóca
Barcstelep
Barcs




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2024

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKépek a netrőlKéptárHozzászólások


Barcs

állomás
541 Barcs - Verőce - Suhopolje - Daruvár - Pakrác - Banova-Jaruga
60 Nagykanizsa-Pécs
62 Barcs-Villány
956 Kaposvár-Barcs
958 Somogyszob-Barcs

A felvételi épület 2020 áprilisban.
2020.04.10.
Fotó: Iváncsics Roland [IRHZ]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N45.951819° E17.446885° | N45° 57' 6.54" E17° 26' 48.78"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


Raktárépület


Barcson 1968-ban a Gabonaforgalmi Vállalat építtetett egy Heyd-típusú gabonaszárítót, olyat, mint Bonnyán.

Linkek




Szelvénykő 680 A Murakeresztúr-Barcs vonal végpontja.
Szelvénykő 705 A Pécsbánya-Rendező-Barcs vonal végpontja.
Szelvénykő 0 Az egykori Barcs-pakráci HÉV kezdőpontja.
Szelvénykő . Az egykori Somogyszob-Barcs HÉV végpontja.
Megnyitás dátuma 1868.09.01.




Régi képek - Barcs

A Déli Vasút által 1868-ban épített felvételi épület 1987-ben (forrás: Mihály Kubinszky György Gombár: Bahnhöfe in Ungarn 1846-1988. (1989))
 
Barcs. Forrás: Képek a régi magyar vasutakról és vonatokról. Gyökér István, Dr. Kubinszky Mihály, 1991 (Közdok)
  Feltöltötte: Sándor Antal

Barcs vasútállomás felvételi épülete látható a képeslap jobb felső képén. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Barcs állomás felvételi épülete látható a képeslap bal alsó kockáján. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

A barcsi Drávahíd
Forrás: http://franka-egom.ofm.hu/trianon_2006/verzo_hatarok/vecs_otto_trianon.htm
 
Somogyszob-Barcs HÉV vonalán közlekedő vonat 1907-ben
(Rózsás Márton Dráva Múzeum).
  Feltöltötte: Horváth Tibi

Barcs. Vasúti híd a Dráván. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Barcs Déli Vasúti állomás: Forrás: http://wiener-werkstaette-postkarten.com.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Barcs vasútállomás látható a korabeli üdvözlőlapon. Forrás: http://wiener-werkstaette-postkarten.com.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Barcs vasútállomás felvételi épülete a vágányok felől. Forrás: http://www.profila.hu/

  Feltöltötte: Kővári Balázs

Barcs. Dráva híd. Forrás: http://www.profila.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal

Az állomás felvételi épülete a vágányok felől. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Barcstelep egykor. Forrás: http://muzeumantikvarium.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal

Barcs Vasútállomás
  Forrás: http://axioart.com/index.php?op=live_item&id=951225
Feltöltötte: Szente-Varga Domonkos

Barcs vasútállomás.Forrás: korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Barcs.A pályaudvar felvételi épületének utcafront felőli oldala.Forrás:post-card.hu
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Barcs vasútállomás.Forrás:post-card.hu
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Barcs.Dráva híd.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Barcs.Dráva híd.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Barcs.Vasútállomás.Forrás:post-card.hu
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Forrás: Galéria Savaria
  https://www.facebook.com/groups/427006881371725/...
Feltöltötte: Sándor Antal



Képtár - Barcs


Fotó: Balla László
Dátum: 2006.03.06.

Fotó: Balla László
Dátum: 2006.03.06.
A Nagyatád- Barcs vasútvonal emlékét őrzi a Bagó Vasút nevű utca, mely a megszűnt vasútvonal nyomvonalán halad Barcson.
Fotó: Adjudani Pezsman
Dátum: 2009.04.11.
Személyvonat Barcs felső irányába halad.
Fotó: Adjudani Pezsman
Dátum: 2009.04.11.
Menesztés Barcson
Fotó: Adjudani Pezsman
Dátum: 2009.04.11.
A váróretemből kilépve ez a látvány fogadja az utasokat.
Fotó: Adjudani Pezsman
Dátum: 2009.04.11.
Személyvonat az állomáson
Fotó: Adjudani Pezsman
Dátum: 2009.04.11.
A Dráva-híd magyarországi hídfőjénél
Fotó: Adjudani Pezsman
Dátum: 2009.04.11.
Száguldás Pécs felé
Fotó: Adjudani Pezsman
Dátum: 2009.04.11.
Barcs 2010.07.01-én.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2010.07.01.
Barcs állomás.
Fotó: Adjudani Pezsman
Dátum: 2010.12.29.
Barcs a vonal legforgalmasabb állomása.
Fotó: Adjudani Pezsman
Dátum: 2010.12.29.
Érdemes a vasútállomás melletti kikötőt is megnézni. Innen indulnak a sétahajók, s egy a nemzeti parkot bemutató írást is találhatunk. A képen egy kiállított horgony látható.
Fotó: Adjudani Pezsman
Dátum: 2010.12.29.
Barcs állomás a Dráva partról
Fotó: Karch Roland
Dátum: 2011.02.19.
Barcsi hangulat,Bz-vel és Lilaakáccal.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2011.04.25.
Pécsről érkezett a "Zsuzsi",és indul Gyékényesre.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2007.06.15.
Barcs állomás.A Nagykanizsa-Barcs(-Pécs) vonat ekkor még nem Bz-s volt.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2011.02.19.
Barcs,Busz- és Vasútállomás.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2011.02.19.
A fedett peron.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2009.02.01.
Amikor még MDmotok jártak errefelé...
Fotó: Vekker András
Dátum: 2009.02.01.
Szép az épület, csak a színével nem vagyok kibékülve.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2009.02.01.
Egy esős napon.
Fotó: Kerkai Szilvia
Dátum: 2013.02.02.

Fotó: Kerkai Szilvia
Dátum: 2013.02.02.

Fotó: Kerkai Szilvia
Dátum: 2013.02.02.

Fotó: Szente-Varga Domonkos
Dátum: 2006.06.08.
A csatolt kép Barcs-i fordítókorong és a háttérben a motorszin.A kép Varga Ferenc festőművész tulajdonát képezi, és 1975 körül készülhetett.
Fotó: Kámán László
Barcs vasútállomás
Fotó: Györkő Zsombor
Dátum: 2019.02.17.
Barcs vasútállomás.
Fotó: Györkő Zsombor
Dátum: 2019.03.08.
A Déli Vasút felvételi épülete
Fotó: Szalai László
Dátum: 2019.04.22.
Barcs vasútállomás egy BZ mellékkocsival.
Fotó: Györkő Zsombor
Dátum: 2019.03.08.
A felvételi épület 2020 áprilisban.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2020.04.10.


Képek a netről - Barcs


http://farm8.staticflickr.com/7325/11356200294_f43646fe0a_h.jpg
[Tárolt változat]
Barcs állomás, még mielőtt bordóra festették az épületet
http://www.kosanyo.hu/html_doc/allom.htm
[Tárolt változat]
 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


Zotya86
e-mail: tihanyi.zoltan.86.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 31385
2018.02.21 12:19.53
MDmot 3002 Barcson 2009.11.27-én

Central
e-mail: gyuri563.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 28168
2014.05.09 10:23.34
Barcs állomásból egykor kiágazó Barcs-pakráci HÉV nyomvonala pirossal jelölve.

Horvát Tibor
e-mail: htibor084.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 27107
2013.09.10 14:01.55
Nemrég mentem Barcs felé de sehol nem láttam a Somogyszob-Barcs HÉV maradványait!Nagyatádon látható és vannak is képek!Sajnos barcsi részről nincsen semmilyen kép sem az utcákról ahol haladt!!! :(((

VT22
e-mail: ___.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 26920
2013.08.01 14:52.52
Nem változtatott az esélyeken.

Az eddigi 9 éves EU-tagságunk alatt egyetlen elvágott vasúti határátmenet sem épült vissza, cserébe megszűnt jópár Szlovákia felé. Fölösleges az EU-tól várhi hogy majd ilyenolyan elvágott vasutak, mellékvonalak újjáépüljenek - csakis a nemzetközi korridorok fontosak.

tibho133
e-mail: htibor084.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 26919
2013.08.01 11:20.36
Horvátország EU-s tag most már megvan az esélye,hogy megépüljön a Barcs - Virovitica vasúti szakasz?

Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 26205
2013.03.21 21:23.57
A Google térképen remekül látszik az állomás Babócsa felőli oldalán az egykori,Verőce állomás felé menő vonal(volt Barcs-pakráci HÉV) pályaívének helye,és az egykori Dráva híd egy pillérének maradványa is.

kamlac
e-mail: laci.kaman.kukac.fibermail.hu
elfogadott hozzászólás 25796
2013.01.22 21:19.46
A képen látható a nyomvonal Virovitca felé, a nyomvonalat közlekedésre használják.ez Barcstól kb.10 km-re van.Ez a felvétel is 2013 jan. 21-én készült.

kamlac
e-mail: laci.kaman.kukac.fibermail.hu
elfogadott hozzászólás 25795
2013.01.22 21:12.58
A mellékelt képen a hajdani Barcs-Pakrácz vasútvonal Gornje Bajze és Kapela dvor közti áteresz látható ahol a közút keresztezi a volt vasút nyomvonalát.Ezt a képet 2013 jan.21-én készítettem.

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 25098
2012.10.19 11:09.41
Minimális magasítás történt a peronon, erre valószínű azért volt szükség, mert a Halberstadti kocsikra történő felszállás szinte lehetetlen az idősek számára.

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 24371
2012.07.03 14:13.09
Ennek a honlapnak örülök, már vártam, hogy visszakerüljön, viszont a menetrendi adatok pontatlanok, mert az áprilisi módosítást nem tartalmazzák.

Pista87
e-mail: istvan87.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 24349
2012.07.01 00:31.16
A honlap új címe: http://barcsvasut.atw.hu/

tibho133
e-mail: Horvath.tibor.1984.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 22621
2011.12.11 13:23.04
Szerintem egy kép felér ezer hozzászólással.Nagyon sokan csak a hozzászólásokat olvassák de nem látnak képet!Bárki aki teheti készítsen képet és rakja fel ide!Köszönöm.Barcson ahol elágazott a Somogyszob-Barcs vonal arról van valakinek képe?

tibho133
e-mail: Horvath.tibor.1984.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 22620
2011.12.11 13:20.16
Barcs - Virovitica vasútvonal. Kámán László készítette

kamlac
e-mail: laci.kaman.kukac.fibermail.hu
elfogadott hozzászólás 22595
2011.12.01 21:11.35
Kedves Pezsman! A Barcs-i határforgalommal kapcsolatban megjegyezném hogy nem csak a cukorrépa jelentkezik mint tömegáru, hanem a pécsi hőerőmű részére szállított napi több kamion "biomassza" /tűzifa.Tehát a felvetés helyes és érdemes elgondolkodni a Barcs-Virovitica vasútvonal újjáélesztésén.

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 22560
2011.11.25 01:14.44
Az előző hozzászólásomat korrigálnom szükséges, mert az a döntés született, hogy a korlátozást mégsem vezetik be, így az említett gyorsvonatok minden nap közlekedni fognak.

http://www.youtube.com/watch?v=2xcxlJ-Z_q4&feature=player_embedded#!

Mekkora lenne:)

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 22456
2011.11.04 22:27.23
A jövő évi vasúti menetrend komoly katasztrófa a Gyékényes-Pécs vonal számára. Napközben 8 órán át nem közlekedik semmi Barcs és Gyékényes között (kivéve péntek és vasárnap), s Pécstől 7 óra előtt megy személyvonat, amit a következő 12.14-kor követ. Ez súlyosan károsítja a vonal mentén élők érdekeit, ráadásul szembemegy az ÖNKORMÁNYZATOK által elfogadott menetrenddel, hiszen a településvezetők nem erre bólintottak rá. Azonnali változtatásra van szükség, még mielőtt életbe lép ez a menetrend!

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 21879
2011.10.04 19:19.20
A kishatárforgalmi igény nagy, ez egyértelmű. A távolsági forgalomra megfelelő infrastruktúrával is lehetne számítani a vonalon. És itt van egy cikk, ami szintén magáért beszél:

http://www.sonline.hu/somogy/kozelet/rekordmennyisegu-magyar-cukorrepa-tomi-a-horvat-feldolgozokat-404057

VT22
e-mail: vtibor3.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 21874
2011.10.04 10:28.31
Ugyanez megy Szeged-Temesvárnál, Battonyánál, Szabadkánál...

15 milliárdnak szerintem a harmadából kijönne a híd. Megvannak a régi híd pillérjei?

Railwayman
e-mail: railwayman.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 21873
2011.10.04 09:17.05
Még mindig előrébb tart az ügye, mint a többié. Hiába az Unió, egy se nyílt újra azóta se. Pedig a Lendva-Rédics vagy a Nagykereki-Biharpüspöki összekötést is mindenki az uniós pályázatoktól várta. Csak hogy a lendvai szakaszon magyar akarat abszolút nincs, a szlovéneknél is csak a lendvai önkormányzat támogatja. A Nagykereki összekötést elvi szinten támogatjuk, Völlner Pál államtitkár szerint az állam támogatná, ha a románok megépítik az ő részüket. Csak hát román akarat nincsen nagyon.
Szóval itt már valami, hogy legalább középszintű (megyei) akarat van, csak hát a Dráva híd miatt ez a legköltségesebb összekötés az összes közül. Egy 2004-es becslés szerint is 15 milliárd lenne a híd megépítése, ami most vélhetően még több lenne.

ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
elfogadott hozzászólás 21872
2011.10.04 04:22.32
Hiányoltuk és hiányoljuk még mindig. Tizenév alatt jutottak el tíz kilométer vasútvonal megépítése ügyében odáig, hogy szükség lenne rá? Nem vagyok túlzottan optimista a megvalósítást illetően...

Railwayman
e-mail: railwayman.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 21871
2011.10.03 23:57.48
hiányoltátok:
http://www.sonline.hu/somogy/kozelet/vasuttal-kozelitene-barcs-horvatorszaghoz-403872

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 21813
2011.09.26 12:27.21
Sajnos nincs konkrét terv a vonal újjáépítésére. Bár néha-néha felmerül ez a téma, semmi kézzel fogható jele nincs annak, hogy ez a közeljövőben megvalósul. Talán a horvátok jobban akarják ezt, nem tudom. Mindenesetre Horvátország hamarosan EU-tag lesz, ami esélyt adhat arra, hogy a két ország közti közlekedési problémákat megoldják. A csaknem 350 km-es határszakaszon szinte alig van bármi: 3 vasúti határátmenet bonyolít kishatárforgalmi közlekedést, valamint van napi 1 pár Barcs-Virovitica busz, de ez a jelenlegi formájában használhatatlan. Igény egyébként lehetne a vonalra, ugyanis tömegével járnak a horvátok a barcsi gyógyfürdőbe, s egyre többen vásárolnak is, utóbbi visszafelé is érvényes. Arról nem beszélve, hogy ez a vonal oda-vissza bekapcsolná a lakosságot a másik ország közösségi közlekedési hálózatába. Persze ebből sem lesz semmi.

tibho133
e-mail: Horvath.tibor.1984.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 21807
2011.09.25 13:30.09
Mikorra várható a Barcs - Virovitica vasútvonalnak a megépítése?Valaki már járt a bezárt szakaszon és készített képet mert itt nem találok egyet sem!!:(

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 21786
2011.09.19 10:52.17
Nem tudom, hová tűnt az előző hozzászólásom, de egyet értek az előttem szólóval. A vonal utasforgalmának jelentős részét a Pécs-Szigetvár szakasz utasai adják, Szigetvár és Barcs között kevesebben utaznak. Ha a menetrend értelmesebb lenne, akkor a 4 egységből álló Bz szerelvény nem is lenne elég. Így is van egyébként olyan helyzet, hogy nincs ülőhely, pedig a menetrend kínálata katasztrofális.A Barcs-Gyékényes szakasz ebben a formában pedig semmire és senkinek sem jó, csak van. Bár szerencsére ez jövőre egy kicsit jobb lesz.

LepesiZL
e-mail: lzl.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 21776
2011.09.19 08:01.08
Most van három gyors/sebesvonatnak nevezett valami (bennük a CORVINUS IC mindenütt megálló személyvonatként) menetrendváltás után elvileg négy pár lesz.
De a menetrenddel tökéletesen tönkretették a Szigetvár - Pécs közötti közlekedést (itt még lehetett volna utas - talán). Nézzétek meg a vele párhuzamos buszközlekedést (www.menetrendek.hu - van olyan időszak, amikor egyszerre három busz indul, illetve már csuklós jár Szigetvár Pécs között)
Üdv.
LZL

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 21480
2011.08.08 16:28.40
Alapjában véve jó a két órás követésen alapuló menetrendi struktúra a vonalra. De az elfogadhatatlan, hogy a gyorsvonatok ütembe sűrítve járnak, ezért előfordul napközben olyan helyzet, hogy a Barcs-Pécs szakaszon négy órán át nem megy mindenhol megálló személyvonat. Az ideális menetrend szerintem úgy nézne ki, hogy kétóránként járjanak személyvonatok, ezen felül pedig napi 2 Pécs-Szombathely gyorsvonat és egy Pécs-Bécs IC közlekedjen úgy, hogy utóbbi vonatok tényleg csak a forgalmasabb állomásokon (Szentlőrinc, Szigetvár, Barcs) álljanak meg Pécs és Gyékényes között. A Barcs Gyékényes szakasz menetrendje évek óta használhatatlan az utasok számára. Lassan elkezdődnek az egyeztetések, nem ártana, ha az önkormányzatok tennének valamit azért, hogy jövőre már értelmes menetrendje legyen a vonalnak. A menetrend-tervezet egyébként már megvan, de azt, hogy ehhez hol lehet hozzáférni, sajnos nem tudom.

Train Station
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 21458
2011.08.03 11:23.10
A Barcs - Gyékényes szakaszt mért zárták el?Mért kell olykor órákat várni a csatlakozásra?(Már ha van).Továbbá egy Barcs-Pécs személy hiánya miatt a 8906-os Szombathely-Pécs gyors Mindenhol megáll.
Remélem,a jövőévi menetrend jobb lesz.Mert ez így borzalmas.

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 21163
2011.06.07 14:27.17
http://www.virovitica-online.com/vijesti/12332/u-planu-izgradnja-zeljeznicke-pruge-virovitica-barcs/#

2008-as cikk. Ezek szerint horvátokban lenne hajlandóság a Barcs-Virovitica vasútvonal újjáépítésére.

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 20803
2011.04.09 20:27.04
Bármilyen furcsa, errefelé az utazóközönség elégedett a Bz szerelvények által nyújtott szolgáltatással. Az MD-t a fejtámok hiánya miatt kényelmetlennek tartották, sőt takarításukra sem fordítottak elég figyelmet. A Halberstadti kocsikkal pedig az a baj, hogy a 60-as vonalon sehol sincs magasperon, így művészetnek számít az idős/sérült embereknek a felszállás, nem beszélve a babakocsival közlekedőkről. Sőt az ajtónyitás is elég nehézkes a Halbikon, gyakran nem vagy csak nagy erővel nyithatók az ajtók. A Bz pedig szép tiszta és kényelmes, ráadásul könnyebben "megmászható". Saját tapasztalatom a vonallal kapcsolatban az, hogy elegendő a kétórás követés a személyvonatok között, viszont megengedhetetlen a négyórás szünet.

kamlac
e-mail: laci.kaman.kukac.fibermail.hu
elfogadott hozzászólás 20076
2011.01.25 20:49.07
Még egy adalék az állomáshoz, mégpedig az állomás bombakárok helyreállításáról készült helyszínrajz.

kamlac
e-mail: laci.kaman.kukac.fibermail.hu
elfogadott hozzászólás 20071
2011.01.25 10:48.25
Értékeink!
Számomra mindig értékes egy elsárgult fotó vagy levél ami a múltunkról szól.
Ezeket valakik mindig gondosan őrzik évtizedeken keresztül hogy az utánunk jövők lássák a múlt értékeit amit Apáink nagyapáink alkottak.Gondolom sokak számára megőrzendő épület az Állomás Raktár épülete, ami úgy gondolom hogy az országban egyedül álló! Nem tudom hogy hol van még ilyen építmény? Öt "fok" ami a raktár ajtókhoz viszi a vagont!Ne hagyjuk hogy egy esztelen bontás áldozata legyen!Ne hagyjuk hogy úgy járjon mint Barcs első vámhivatala /ezt elmondásból tudom/ami a valamikori vasutas orvosi rendelő volt!Ezek az épületek élvezzenek műemléki védettséget!
Kámán László

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 19764
2010.12.23 15:46.17
Az NFM-től kapott tájékoztatás szerint a pályasebesség csökkentése 2011-ben elképzelhető... Remek. Továbbá az is, hogy a mostani förmedvény menetrend bevezetését előkészítő egyeztetésből a szigetvári kistérséget mulasztásból kifelejtették... Mi lesz még...?

gino
e-mail: jankovics.jozsef.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 19553
2010.12.03 13:16.09
És az még haggyán, hogy kevesebb lesz a vonat, de a pályasebességet is leveszik 60-ra. Csak a betonalljas szakaszokon lesz a megengedett legnagyobb sebesség 80 km/h. Legalábbis ez a legújabb info.
Telljesen tönkreteszik ezt az értékes vonalat. Had legyen még kevesebb az utas. Jó üzletpolitika...

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 19547
2010.12.02 22:50.09
Akárhogy számolom, ez 6+1 pár személyvonat (jövő év). A +1 a Corvinus, ami Bécs felé Barcsig mindenhol megáll és az esti Szombathely-Pécs gyors, ami visszafelé teszi ugyanezt Pécsig. Ez drasztikus járatritkítás, a személyvonatok azáma 33%-kal csökken a szakaszon. Gyékényes - Barcs között "jobb" a helyzet, ott 5 helyett 4 személyvonat lesz, ez csak 20%...

gino
e-mail: jankovics.jozsef.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 19526
2010.11.29 15:59.09
Hát, ha jobban megszámolod 13 pár vonat jár pécs-barcs viszonylatban.
A következő menetrendben kevesebb vonat lesz.
Kocsiösszeállítást illetően sok verzió nincs, Bz, Csörgő.

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 19525
2010.11.29 00:26.15
Valaki tudja esetleg a jövő évi menetrendben szereplő vonatok kocsiösszeállítását? Komolyan aggódom, hiszen már csak napi 7 pár személyvonat jár Szentlőrinc és Barcs között... Borzalom. Ahogy az is, hogy a Corvinus Pécs és Barcs között Bécs felé személyvonat...

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 19398
2010.11.17 12:01.19
A 2010/2011-es menetrend a 60-as vonal számára végzetesen rossz. Ha elkezdeném sorolni az értelmetlenségeket, negatívumokat, akkor több oldalt kellene írnom..

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 17334
2010.05.17 12:40.25
A Szombathely–Nagykanizsa–Barcs–Pécs vonalszakaszokon 2010. április 1-től június 3-ig pályafelújítás.

Valaki tudja, hogy ez pontosan milyen felújítás, és hogy mi fog javulni?

Train Station
e-mail: mav_usgyi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 16318
2010.03.07 14:59.21
A vörös épületrész viszont csodásan fest.Az emeleti ablakokat nyáron a vágányok felőli oldalon kicserélték.És a lilaakác zuhatag illik az épülethez.

tibho133
e-mail: Horvath.tibor.1984.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 15465
2010.01.21 12:33.43
Utolsó Vonat 1976.december 31.

tibho133
e-mail: Horvath.tibor.1984.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 15446
2010.01.21 10:36.43
Somogyszob-Barcs HÉV részvény
(Rózsás Márton Dráva Múzeum)

pista87
e-mail: istvan87.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 15077
2009.12.31 15:06.45
http://www.freeweb.hu/barcsvasut/20091228_8905.jpg
http://www.freeweb.hu/barcsvasut/corvinus_20091228.jpg
http://www.freeweb.hu/barcsvasut/20091231_8905.jpg
http://www.freeweb.hu/barcsvasut/corvinus_20091231.jpg

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 14109
2009.10.25 13:25.16
Ez a korábbinál is rosszabb menetrend. Reggel 4 órás űr Pécs és Barcs között? Napközben Gyékényesre 6 órás? Jó, visszajön a Corvinus, de ez katasztrófa. Mondjuk örülhetünk, hogy nem szűnik meg...

pista87
e-mail: istvan87.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 14104
2009.10.25 08:31.51
Az új menetrend: http://www.freeweb.hu/barcsvasut/menetrendr2009_2010.html

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 13751
2009.09.23 22:44.57
http://media.photobucket.com/image/Barcs%20Pakrac/seabral/PA310002a.jpg

Ezen a linken megtalálható a Barcs - Virovitica - Pakrac vasútvonal egyik régi menetrendje. Az évszám sajnos nem szerepel rajta. Ezen a vonalon csak Barcs és Virovitica között nincs már forgalom. A menetrendből kiderül, hogy a megszűnt szakaszon 2 állomás volt: Zrinj és Lukač. Zrinj azóta már Zrinj Lukački lett. A Google Earth-ön egyébként teljesen jól kivehető a nyomvonal. Érdekesség, hogy a vonal a 62-es számot viselte.

Train Station (Cshaweska)
e-mail: 60as_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 13662
2009.09.16 09:07.41
A 13.42-kor Pécsről Gyékényesre közlekedő vonat már régóta Bz-ből áll.De hétköznap az 5.28-ast is Bz-ből állítják ki.Szombaton MD-s az 1. és az utolsó előtti gyékényesi személy.

Train Station (Cshaweska)
e-mail: 60as_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 13487
2009.09.04 20:00.51
Már agusztus utolsó hetén is az 5.28-as Pécs-Gyékényes személy is 3 részes Buzenyka vonat volt.Szerintem az üzemelő MD-k a 65-ös re kerültek.A magyarbólyi személyek MINDIG MD-kből vannak kiadva.

Pezsman17
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 13484
2009.09.04 12:33.47
A napokban jártam Barcson és direkt azokat a vonatokat választottam, amelyek MD szerelvényből vannak kiállítva. Már reggel is gyanús volt, hogy Barcson a 8962-es személy Bz volt. Délután viszont a 17.57-es vonattal akartam Pécsre menni, amely MD volt mindig is, s ráadásul ez pont Barcson keresztez egy másik MD-vel. Ám amikor beértem az állomásra, a képen látható szörnyű látvány fogadott. Bár nem kerültek el az MD-k Debrecenbe, folyamatos műszaki gondjaik miatt már Barcsig is alig jutnak el. Sajnos ez már az utolsó stádium, Pécs környékén szerintem már csak a 22-es, a 6-os és a 30-as MD üzemképes. Pécsen eddig szinte mindig állt legalább 2 MD, most jó ha egy... A régi szép időkben még a szombathelyi gyors is MDmot volt, nemhogy a személyvonatok... Sajnos ennek a korszaknak vége, maradnak a Bz-k és a Csörgő által vontatott szombathelyi gyorsvonatok... Nagyon kár érte. Akit még érdekelnek ezek az öreg, de még mindig szép járművek, annak már nincs sok ideje látni őket a 60-as vonalon.

cshaweska
e-mail: 60as_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 11650
2009.05.28 08:31.51
Úgy tűnik MARADNAK nyáron a pécsi Md-k!Egy vasutas ismerősömtől ezt íz infót kaptam a napokban.

Cshaweska
e-mail: 60as_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 10919
2009.04.09 10:50.13
A pécsi MD-k 1 kivételével mind nagyon lepukkadtak.a legtöbbnek tiszta rozsda a főkerete és a fővizsgájuk 2005.októberében volt.Amit újra NEM lehet elvégezni, mivel MEGSZÜNT (legalább is a betétkocsiknak!)

cshaweska
e-mail: 60as_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 10912
2009.04.08 16:07.06
Hát...a Bz-k helyett maradhatának de én az M41+Hálbi szerelvényekre voksolok.Tegnap láttam egy Barcsra közlekedő 5 kocsis Bz szerelvényt az 1.vágányon Pécsett.

pista87
e-mail: istvan87.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 10910
2009.04.08 14:11.07
Talán mégis maradnak az MD-k.
(Amíg le nem jár a fővizsgájuk)

Cshaweska
e-mail: 60as_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 10633
2009.03.20 11:32.51
Sajnos meg van rossz hír!
Egy ismerősömtől (aki a pécsi fűtőházban dolgozik) hallottam hogy az MD-k helyébe Bzmotok jönnek...
Remélem hogy azért erre nem negyon fognak járni, vagy ha igen akkor csak Barcsig!

Gábor16
e-mail: 60as_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 10608
2009.03.19 10:11.44
Meg a vandalizmustól is meg kell valahogy védeni.(Grafiti,stb.)

Remélem NEM Bz-vel fogják pótolni őket!

pista87
e-mail: istvan87.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 10349
2009.03.05 17:20.35
Jó ötlet...
Csak mennyibe kerülne újrafesteni, lehozni, stb.

Egyébként mivel lesznek pótolva?

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 10341
2009.03.05 11:06.49
Már biztos, hogy elkerülnek az MD-k innen a nyári menetrendváltással. Viszont szerintem érdemes lenne elgondolkodni azon, mi lenne, ha egy selejtet Barcsra hoznának és kiállítanák, mint máshol a gőzösöket. Barcs a Dél- Dunántúl egyik legfontosabb állomása volt, s évtizedeken át az MD-k jártak erre... Nem lenne rossz egyedülálló módon kiállítani egy motorkocsit:)

pista87
e-mail: istvan87.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 9439
2009.01.28 23:51.16
Gyékényes- Sl. között pályasebesség 100 km/ó-rára emelése, villamosítás....
Dél-Dúnántúli Regionális Fejlesztési Tanács
20 md-ről beszélnek....

Pezsman17
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 9432
2009.01.28 18:15.59
Én is olvastam a felújításról. Ennek része lenne a Pécs- Szentlőrinc szakasz kétvágányúsítása, a Szentlőrinc- Gyékényes szakasz rehabilitációja és villamosítása. Ez 40 milliárd forintba kerülne. (kérdés, hogy lesz is belőle valami..)

Hatkocsis Bz szerelvények pedig nem járnak Barcs felé.

Gábor16
e-mail: 60as_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 9402
2009.01.27 14:40.20
Nem igaz a 60-as vonal felújításáról szóló hozzászólás!Apám a MÁV-nál dolgozik,az ő elmondása szerint itt nem lesz se pályasebesség emelés sem villamosítás.Igaz én is örülnék ha erre is járnának cirmos+hálbi ingák.

Gábor15
e-mail: 60as_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 9326
2009.01.24 10:41.19
Nem tudom kiírta hogy az MD-ket Bz-kkel vltják ki a 60-ason.A vonatok közül csak a barcsiak állnak Bzmot-okból.(hétköznap 6 kocsis Bz-szerelvény jár Pécsről Barcsra.Bzmot+Bzx+Bzx+Bzx+Bzmot összeállításban.)Amúgy örülnék ha a vonalat villamosítanák.Legalább erre is járnának a Cirmos+Hálbi-s ingák.(Nem csak Pusztaszabolcsra.)

pista87
e-mail: istvan87.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 9319
2009.01.23 23:09.00
Felmerült a 60-as vonal sebességének 100 km/órára emelése(a Bécs-Pécs közötti összeköttetés javítása miatt állítólag (csak a Corvinus-t is most szüntették meg)), és a villamosítás is! Valami Dél-Dúnántúli Regionális Tanács találta ki. Valahol a sonline.hu-n írták....

Gábor16
e-mail: 60as_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 9175
2009.01.13 14:32.47
A Pécs felől érkezők zöme itt leszáll.
Viszont az itt felszállók nagy része csak Péterhida-Komlósd-ig utazik.De a vonatok Berzencéig kivannak használva.
Utána már csak 10-11 utas marad a 15perces útra.

nagyatadbarcsvasut
e-mail: nagyatad.barcs.vasutvonal.01.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 8995
2009.01.09 10:13.03
Szerintem a Nagyatád-Barcs vonalat nem kellene elfelejteni hiszen nagyon jó ki vonal volt!Megérne egy megemlékezést!Nem?

Gábor16
e-mail: 60as_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 8958
2009.01.07 20:01.47
Tudom hogy az MD-k látványa nagyon hangulatos és nosztalgikus de én már UNOM hogy ilyen öreg vonatok járnak erre felé.Az itt élők is megérdemelnének normális vonatokat!
Én az újítás mellet voksolok!

Pezsman17
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 8957
2009.01.07 19:53.58
A Desiro max. vmi újévi vicc lehet, mert még az esztergomi vonalra sincs elég, ezért Görögországból akarnak venni. Kár lenne az MD- kért.

Ez a kép 2006-ban készült egy Gyékényes felől bejáró személyvonatról Barcson.

nagyatadbarcsvasut
e-mail: nagyatad.barcs.vasutvonal.01.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 8943
2009.01.07 12:45.03
Nagyatád-Barcs vasútvonal és maradványai!

nagyatadbarcsvasut
e-mail: nagyatad.barcs.vasutvonal.01.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 8942
2009.01.07 12:44.25
Nagyatád-Barcs vasútvonal és maradványai!

Gábor16
e-mail: 60as_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 8809
2009.01.04 13:33.15
Ha Desiro-k jönnek akkor örülök!
Az MD betétkocsik fővizsgája MEGSZÜNT,a "mozdonyok" járműjavítói javítása pedig csak forgóvázcserékre korlátozódik.Nehezíti a helyzetüket hogy ezek a vonatok már bőven megfutották élettartamukat, és könnyített szerkezetükon fokozottan mutatkozik az elhasználódás.A fáradásos törések a látszólag a legjobban karban tartott motorkocsikat is elérik, legyen szó forgóvázakról, vagy a járművek végét jelentő főkeretmeg-rogyásról.Jelenlegi ismereteink szerint az MD-k 2010ig maradnak üzemben.A Nemzeti Közlekedési Hatóság ugyanis addig adott felmentést a MÁV-nak a kötelezően előírt vonatbefolyásoló berendezés alkalmazása alól.
Forrás:Indóház Extra 2008.Ősz-i kiadás.

pista87
e-mail: istvan87.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 8732
2009.01.02 20:20.18
Már megint felröppent a hír, hogy elviszik az MD-ket. Kohószökevénnyel, Csörgővel, vagy Desirókkal váltják ki.

pista87
e-mail: istvan87.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 8563
2008.12.26 16:18.50
Azt nem lehet kivenni, útátjáró láthatósági viszonyok miatt van ott. Az F1 végén van, hogy kell kitűzni meg értelmezni. (Régen valaki Önkormányzati lassújelnek nevezte). Bár ott szerintem tényleg felesleges, az útátjáró jelzővel fedezett.

pista87
e-mail: istvan87.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 8257
2008.12.09 14:06.55
Lehet, hogy a 8906-8907, ill. 8900-8901 M62+VFK-val fog közlekedni.

pista87
e-mail: istvan87.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 8244
2008.12.07 23:42.27
Lehet, hogy csak biztber. hiba volt.
A barcsvasut.fw.hu oldal valamiért nem működik. Ezért: barcsvasut.uw.hu

Pezsman17
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 7684
2008.10.31 16:27.46
Esti csend

Pezsman17
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 7683
2008.10.31 16:23.34
Ma már csak ez az egy ablak üzemel.

Pezsman17
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 7681
2008.10.31 16:22.17
Régmúlt...

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 7262
2008.10.18 11:28.37
Barcs város képviselőtestülete tájékoztatást kért és kapott a Corvinus IC kapcsán. Azt az infót kapták, miszerint az IC megszüntetését tervezik. A 3 pár szombathelyi vonatról a GySEV informálta a várost. (Maga a Corvinus IC is GySEV kezelésben működik.)

Gábor15
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 7157
2008.10.11 21:25.49
Kedves pezsman!

Rosszul tudod!A Corvinus NEM fog megszünni!És a 3 Pécs-Szombathelyi gyors is téves infó!Arrol van szó hogy szóba esett a MÁVnál hogy eggyes gyékényesi vonatok felmehetnének Szombathelyig!
(még nem tudni hogy melyik!)

vhjgf
e-mail: db.kukac.jjjz.hu
elfogadott hozzászólás 6914
2008.10.02 15:24.31
Régebben Sopron és Pécs között volt gyorsvonat. Sopronból 16 óra körül indult a Déli-pályaudvarról.

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 6912
2008.10.02 13:45.13
2008 dec. 13-án megszűnik a Pécs és Wien között közlekedő Corvinus IC.

A menetrendváltozást követően napi 3 pár Pécs- Szombathely gyors jár majd. (Bár én pár hónapja 4 ilyen járatról kaptam tájékoztatást, szóval nem kizárt, hogy 2 lesz belőle...)

pista87
e-mail: istvan87.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 6808
2008.09.28 20:24.23
Ha a Kemikál ipvk.-nál állt, akkor ott valami nem volt rendben a berendezéssel.

Gábor15
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 5362
2008.07.16 13:12.41
Az utasok zöme itt leszállt de ahogy látom van utánpótlás :-P

Gábor15
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 5361
2008.07.16 13:11.11
Barcs-Felső felöl megérkezett az ellenvonat.Sok az utas!!

Gábor15
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 5359
2008.07.16 13:09.58
Az 1ik felvételi épület Babócsa felől 2008.07.08-án.

Gábor15
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 5353
2008.07.16 13:07.01
Na ezen a padon sem ül sokat seni :D.
A kép Barcson készült a Pécs-Nagykanizsa ellenvonatra várva 2008.07.08-án.

Gábor15
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 5351
2008.07.16 13:05.28
Barcs Szabad Bejárati jelzője Babócsa felől.2008.07.08-án

Gábor15
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 5348
2008.07.16 13:04.05
Barcs Bejárati előjelzője (nembiztosított)állásban Babócsa felől.

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 4658
2008.06.09 20:14.16
Hát igen, korábban 4-gyel több irányba lehetett innen vasúton eljutni. De az állomás különleges helyzetéből adódóan (a határtól néhány méterre van) is átélt néhány furcsa dolgot. A síneken nem lehetett átmenni a Drávához, csak határmegközelítési engedéllyel. Sőt, rakétasort is szereltek fel ide, és ha valaki vagy valami állat arra ment, akkor repült felfelé a piros tüzijáték.
A Verőce (Virovitica) felé vezető Dráva-híd romjai egyébként még látszanak, ha a folyó vízszintje alacsony.

A képen a Barcsi kikötő látható az állomástól néhány méterre, háttérben pedig a közúti híd.

Gábor15
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 4061
2008.05.03 13:19.27
Barcs a mainál sokkal forgalmasabb állomásvolt!Itt 4 vonal találkozott:
a Barcs-Verőce a Barcs-Nagyatád(-somogyszob) a Pécs-Nagykanizsa (60) és a Barcs-Középrigóc-Kadarkút-Kaposmérő-Kaposvár vonal!Mára már csak a 60as vonal maradt meg!A verőcei vonal a Dráva híd lebontása után sznt meg.A nagyatádi a Bagó u.-án vezetett.(a z utca a vonal pálya"mester"ről kapta a nevét).A kaposmérői vonal Középrigócig a 60-as vonalon haladt.
A 3.vágány Darány felöli végénél még megvan a töltés és a vágányzárósorompó maradványa!

Marci55
e-mail: Zsir.kukac.invitel.hu
elfogadott hozzászólás 2905
2008.02.18 17:22.52
És mi van a Barcs-Somogyszob vonallal? Az is itt ment valamikor.

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 1628
2007.11.03 20:39.33
Az utca felől.

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 1626
2007.11.03 20:33.28
Corvinus IC érkezett Bécsből, tovább indul Pécsre. (2007.X.31.)

Kalapácsman
e-mail: kalapácsman.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 378
2007.02.16 19:34.53
Személyvonat jár be Pécs felöl 2006.09.14.-én Barcsra.

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 253
2007.02.01 19:01.30
Személyvonat indulásra vár Pécsre. 2006.10.01.

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 252
2007.02.01 18:55.43
2006.01.01 Egykocsis tehervonat érkezik.

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 251
2007.02.01 18:49.49
A II.számú állítóközpont. 2006. 01.01.

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Barátudvar-Féltorony

Bán

Bárdudvarnok

Barcs felső

Barátudvar megálló