Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


62 Barcs-Villány

Barcs (541, 60, 956, 958)
Barcs felső (60, 956)
Középrigóc (60, 956)
Drávatamási
Kastélyosdombó
Zádor
Szörény
Kétújfalu
Teklafalu
Vitézipuszta
Drávafok
Bogdása
Sellye (61, 976)
Levenye
Csányoszró
Nagycsány
Vajszlói téglagyár
Vajszló
Sámod
Nádiga rakodó
Kémes
Drávacsepely
Kovácshida
Harkány (963, 963a)
Máriagyűd
Siklósi szőlők
Siklós
Nagyharsány (962)
Beremendi Cementmű
Villány-Elágazás (66)
Villány (464, 65, 66)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2017

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKépek a netrőlKéptárHozzászólások


Drávafok

megszűnt állomás
62 Barcs-Villány



  Az állomás földrajzi koordinátái:
N45.887641° E17.752088° | N45° 53' 15.5" E17° 45' 7.51"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


2006. óta szünetel


2006. május 8-án közlekedett utoljára személyvonat ezen az állomáson, azóta (ideiglenesen?) szünetel a személyszállítás a vasútvonalon, ami egyébként már eltűnt a MÁV menetrendjéből és térképéről is.





Régi képek - Drávafok

Károly archív. Beküldő: Vasút&Modell, Egly T.
  Feltöltötte: Sándor Antal



Képtár - Drávafok




Képek a netről - Drávafok

Drávafok: különvonat az M41 2195-ös mozdonnyal. A cím (Százöt éves a vasútvonal) félrevezető: valójában a Szentlőrinc - Sellye vonal évfordulóját ünnepelték ekkor az Ormánsági Napok keretében, ám a különvonat Drávafokot is meglátogatta.
Dátum: 2000.05.20.
http://somogyivasutak.hu/index.php?show=cikk&cikk=A%20v%E1g%E1nyok%20hallgatnak%20-%20K%F6z%E9prig%F3c-Dr%E1vafok
[Tárolt változat]
 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


MAVfan
e-mail: hadnagy.robika.kukac.yahoo.com
elfogadott hozzászólás 27793
2014.02.09. 12:54.13
Az állomás a falu szélén található, rendes út vezet oda.

vaci
e-mail: vaci.kukac.dravanet.hu
elfogadott hozzászólás 21339
2011.07.11. 01:55.27
A hétvégén 4 kocsi fát rakodtak.

Train Station
e-mail: mav_usgyi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 18083
2010.07.10. 14:23.05
Sellye, autóbusz-váróterem Szentlőrinc, Aranykalász Vend. 6:10 7:00 0:50 0:36
munkaszüneti napok kivételével naponta
1/2 Szentlőrinc, bükkösdi elágazás Barcs, Boróka Étterem 7:36 8:36 1:00
Naponta
2/1 Sellye, autóbusz-váróterem Szigetvár, autóbusz állomás 9:30 10:21 0:51 1:59
szabad- és munkaszüneti napokon
Szigetvár, autóbusz állomás Barcs, vasútállomás 12:20 13:05 0:4

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 12949
2009.08.15. 15:08.42
Azért arra kíváncsi lennék, hogy egy 1912 óta nem fejlesztett közúti szakaszon (földút) közlekedő 70-es, 80-as években gyártott busz milyen menetidőt produkálna és mennyi utast vonzana... Ilyen tények mellett több mint arcátlanság az utasszámlálási adatokkal érvelni.

Mi (M&C)
e-mail: rongybaba2.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 12909
2009.08.13. 19:22.43
Köszi a választ!

Hasonlóan a felújítás elmaradásából eredő, menetidő növekedést, gondolom sokan tapasztalnak az országban.

Én pl a Kisterenye-Hatvan vonal ideje után számoltam... régen 50 perc most 12 percel több (maradt oylyan szakasz ahol a sebesség a régi Selyp-Hatvan) de ezt lehet h. inkább északabbra kellett volna irnom, de itt került szóba... Üdv!

Endre
e-mail: laposkerek.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 12908
2009.08.13. 18:53.58
Röviden: a pálya állapota miatt.
Bővebben: Középrigóc és Drávafok között a vonal átadása óta (1912) semmilyen fejlesztés nem történt, a vonatok az utolsó időkig az eredeti, úgynevezett "i" síneken, sóderágyazaton döcögtek.
(Ma Magyarországon, normál nyomtávon mindössze egyetlen helyen van használatban ilyen gyenge felépítmény, a 147-es vonalon, Fábiánsebestyén - Gádoros környékén. Ott, nem utolsó sorban a pályamester áldozatos munkája miatt, jelenleg is közlekednek a vonatok, igaz csak 30 km/óra sebességgel.)
Az utolsó időkben a Középrigóc - Drávafok közötti 26 kilométer 1 óra 20 perc alatt tették meg a motorkocsik. Ez, és a gyenge utasforgalom szinte törvényszerűen vezetett a vonal felszámolásához.

Mi (M&C)
e-mail: rongybaba2.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 12907
2009.08.13. 18:11.38
Az után érdeklődnék, hogy Drávafokon miért pont 2006. május 8.-a óta szünetel a forgalom.
Ezen a napon csak ezt az állomást érte el a "vég"; országos viszonylatra nem emlékszek?

Cshaweska
e-mail: 60as_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 10996
2009.04.16. 09:17.30
Szerintem azért nem segít a MÁV mert a vonalon "szünetel" a forgalom.Legalább is a személy.A tehervonatnak nem kell Sellyétől engedélyt kérnie az induláshoz?

kócos
e-mail: kócos.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 7736
2008.11.02. 01:20.58
Az épületet lakják, az épület állagát a vasút hozzájárulása nélkül az önkormányzat és a lakó közben járásával több-kevesebb sikerrel próbálják megtartani.A vasút vezetősége a legmesszebb menőkig elzárkózik minden nemű segítség nyújtás és karbantartási munkák elöl.

Gábor16
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 7420
2008.10.25. 17:33.17
Az épületet lakják?Még egészben van az épület?Mikor van itt rakodás??

joci
e-mail: ronaijoci.kukac.freemail.hu
Módosított hozzászólás [ROCOman]
elfogadott hozzászólás 3661
2008.04.08. 21:26.50
Az átjáró felől nézve.

Gábor15
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 2320
2008.01.19. 13:16.02
Idáig jön Vajszlóról a tolatós tehervonat!Innen nyugatra teljesen elmaradt a teherforgalom!!!!!!

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Drávacsepely

Drávaszarvas

Drávatamási

Dobšinská Ľadová Jaskyňa

Diósviszló