Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


27 Lepsény-Veszprém

Lepsény (30, 455, 49)
Lepsény felső
Balatonfőkajár
Csajág (29)
Csajág felső
Küngös
Berhida
Papkeszi
Vilonya-Királyszentistván (229o)
Sóly
Hajmáskér (20)
Kádárta (20)
Veszprém (11, 20, 911)











Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2017

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    KéptárHozzászólások


Papkeszi

megszűnt állomás
27 Lepsény-Veszprém



  Az állomás földrajzi koordinátái:
N47.098281° E18.08989° | N47° 5' 53.81" E18° 5' 23.6"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


2007. márciusa óta szünetel


2007. március 3-án közlekedett utoljára személyvonat ezen az állomáson, azóta (ideiglenesen?) szünetel a személyszállítás a vasútvonalon, ami egyébként már eltűnt a MÁV menetrendjéből is.
A 2007. év végi vasútvonalbezárásokról készült összeállításunk itt található:
A 2007-ben megszűnt állomások

Szelvénykő 86




Képtár - Papkeszi

A felvételi épület egy héttel a vonal bezárása előtt
Fotó: Katonka Krisztián
Dátum: 2007.02.24.
Papkeszi vasútállomása közelgő viharral.
Fotó: Trexler Máté
Dátum: 2011.06.29.
Papkeszi vasútállomása
Fotó: Trexler Máté
Dátum: 2011.06.29.


 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


Mopat
e-mail: sos.janos.kukac.hunep.hu
elfogadott hozzászólás 29164
2015.01.25. 16:32.44
Üdvözletem!
Friss hírek:
http://iho.hu/hir/duborog-a-27-es-vonal-150116
Azaz a papkeszi állomáson ismét van élet, tehervonatok járnak rendszeresen a gyártelepi iparvágány kiszolgálása céljából. A linken galériát is látunk, pl. zöld Bobo tehervonattal az állomáson...
Sós János

dani
e-mail: dani.mici.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 25850
2013.02.04. 19:41.31
Hát igen.Először a szfvár-komárom és a szfvár-sárbogárd vonalért aggódjunk.Ez a Fűzfő-vilonya szakasz nem is rossz,de inkább keneséről vagy csajágról induljon.És
szerintem nem lenne érdemes egy helyen sem megállni.Talán tripoliszban,esetleg.
Végül is reménykedünk.

Veszprém27
e-mail: -.kukac.-.hu
elfogadott hozzászólás 25843
2013.02.03. 14:03.39
Pillanatnyilag semmilyen kormányzati szándék nincsen egy mellékvonal újraindítására, ezért teljesen lehetetlen helyzetben van a dolog.Meg őszintén, szerintem, most a 2 vonatpáros vonalainkért kellene aggódni,nem pedig azért ahol már egyre halványul az esély az újraindulásra.Amit tehetünk, hogy járjuk a pályát, hogy ne tudják széjjel lopni ennél jobban, ahogy most van. Az ötleted nem elvetendő, de nem érdemes Papkesziben gondolkodni.Vilonya-Királyszentistvánnál a fűzfői átkötés lenne a legjobb, ennek a vonalnak a mentsvára pedig egy Veszprém-Siófok(-Kaposvár) regionális vasútvonal kialakítása lehetne.

dani
e-mail: dani.mici.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 25837
2013.02.02. 18:24.08
Sziasztok!Ém is azokat pártolom akik a vonal újranyitása mellett vannak.DE,mit gondoltok.Ha esetleg lenne egy nem is tudom:PAPKESZI-BALATONKENESE-(balatonalmádi)viszonylat,annak lenne utasforgalma?Gondoljatok itt a nyárra.
Egyébként e mellékvonal újranyitásához ennyi kell:minimum.60 km/h-s sebesség mindenhol,oda-vissza napi 7 vonat (ésszerűen átgondolt menetrenddel)!!!,és egy kis lelkesedés.Egyébként most mi lett az újranyitási tervvel?

Veszprém27
e-mail: -.kukac.-.hu
elfogadott hozzászólás 22504
2011.11.19. 11:51.45
Túl gyorsan terjednek az információk :D.még csak kezdeményezték a vasút újranyitását,nem biztos hogy úgy is lesz.Minden erőt meg kell mozgatni hozzá.Arról meg aztán álmodni sem lehet ,hogy felújítják.Csak ahhoz hogy üzembe lehessen helyezni 350-400 talpfa cseréjére és több 100 síncsavar pótlására van szükség.Ezt a MÁV 100 millióra becsülte.Az is haladás lenne,ha a korábbi menetidőt el lehetne érni.Ebben a térségben párhuzamos közlekedés hiányában igen fontos is lehet a vasút.Ha egyszer elkészül a balatonfűzfői átkötés,az is sokat dobna a dolgon,hiszen a legrosszabb állapotú Sóly-Vilonya szakasz megújulna,Uniós pénzből.

Zsolt80
e-mail: gigant80.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 22492
2011.11.17. 12:40.23
A lepsényi szolgálattevőnek honnan van az infója a vonal nyitásról? Örülnék, ha járnának erre személyvonatok, de nyitás előtt célszerű lenne egy komolyabb átépítés, legalább 80 km / órás pályasebességre, nyomvonal módosításokkal, majd ezek után normális menetrend kellene. Ami a menetrendet illeti, hát...sok helyen csak simán átmásolták a szart (5, 44, 30 a,45), aminek sok értelme nem volt...Ahol meg volt változás, az sem mindig jó irányú, viszont a 29. esen van egy jó húzás: 9728 Fehérvárról 19.48 helyett 20.21kor indul, ennek köszönhetően lett csatlakozás Komárom, Pécs/Baja-Sárbogárd, Budapest felől Fehérváron és Siófokról Szabadbattyánban.

Veszprém27
e-mail: -.kukac.-.hu
elfogadott hozzászólás 22454
2011.11.03. 14:57.59
Igen,kezdeményeztük a vonal újraindítását,önkormányzati összefogás van hozzá,de a jelenlegi állapotok miatt nem nagyon lesz vonalújranyitás.Talán a választások előtt.

VT22
e-mail: vtibor3.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 22453
2011.11.03. 00:40.59
A madarak jelenleg járatritkítást csiripelnek ahol van vasút ott is...

vasutimado
e-mail: tothbalazs.hr.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 22452
2011.11.02. 22:09.56
Nemrég beszéltem egy lepsényi forgalmistával, aki azt monda, hogy újranyitják a vonalat. Vélemény,egyéb pozitív információ??? (remélem lesz...azért is, mert egy régi kedves 80 éves ismerősömnek megígértem, hogy ha ez beteljesül rommá isszuk magunkat oda-vissza a Bz-n!) :)

Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 21638
2011.08.30. 22:23.09
Az állomás vágányai gazosodnak, ez nem árulkodik nagy forgalomról...

Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 21637
2011.08.30. 22:21.23
"Érkezés" Papkeszire Berhida felől 2011. augusztus 27-én.

ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
elfogadott hozzászólás 20971
2011.05.05. 11:11.00
Kérjük, hogy juttass el hozzánk minden információt ezzel kapcsolatban. Úgy képeket, mint dokumentumokat. Segítő közreműködésedet előre is köszönjük.

Zsolt80
e-mail: gigant80.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 20970
2011.05.05. 10:25.02
Peremarton felé megy ki iparvágány, ez a vonal nem kap itt helyet, mint a Fűzfői iparvágány? Peremarton előtt van egy kis állomás is, ha jól tévedek, 3 vágányos, rendező állomás.Ha járok arra, csinálok képeket.

Zsolt80
e-mail: gigant80.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 20836
2011.04.13. 19:56.12
Bezárásig sokat jártam a vonalon, legtöbbször Veszprém - Csajág között, de volt, hogy Siófokról, Lepsényből mentem erre (átszállással Tapolca felé). Így,visszaemlékezve egy iparvágány rémlik a nyílt vonalból ágazik ki, Veszprém felé haladva bal oldalon van. Annyi biztos, a bejárati jelzőt elhagytuk Kajár felé haladva, amikor elértük a kiágazást, nem emlékeszek, hogy az előjelző előtt vagy után volt...

Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 20831
2011.04.13. 16:45.19
Erről nem hallottam, igaz, mostanában már nem igazán értesülök ilyesmikről. Viszont Lepsénynél van három iparvágány is (igaz, az egyiket már rendesen benőtte a fű), de ha arról van szó, amelyik kint a nyíltvonalon, az előjelző és a bejárati jelző között ágazik ki a 27-es vonalból, azon igazán csodálkoznék. A 80-as évek végétől sokszor utaztam vonattal a 27-esen, valahányszor Veszprémbe mentünk, de nem emlékszem, hogy bármikor is láttam volna ott bent a telepen teherkocsit. Persze csak halovány emlékeim vannak, ezek akár csalhatnak is...

Zsolt80
e-mail: gigant80.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 20827
2011.04.13. 14:46.09
Gergő, annyit megtudtam, hogy Lepsénynél terveznek rakodást az iparvágánynál, erről tudsz valamit?
Csajág - Lepsény között a pályát a Pft miatt kellett rendbe tenni, hogy le tudjanak menni Lepsényig,ennyit tudok erről a hirtelen rendbetételről.
Csajágnál Hajmáskér és Lepsény irányában is használat jelei mutatkoznak a síneken, viszonylag "rendszeresen" járnak rajta.

Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 20187
2011.02.01. 00:21.43
Küngösön elvi akadálya nincs a rakodásnak, viszont az egykori állami gazdaság helyén lévő telepet már régen el is kerítették a vasúttól, annyira nem szándékoznak azzal szállítani.

Zsolt80
e-mail: gigant80.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 20185
2011.01.31. 22:56.17
Köszi Rácz Gergelynek. Nemrégi infó, a pályát csinálják, talpfákat cserélnek, űrszelvényt tisztítanak Csajág térségében, rakodás van kilátásban,akkor a Peremartoni rakodás miatt van ez vajon, vagy máshol is várható rakodás? Küngösön elvileg lehetne rakodni, ott a csonka.

Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 20166
2011.01.29. 17:18.45
Zsolt80-nak:
Október elején ott jártam, és láttam farönköket lerakva a rakodóterületre. Hogy régebbről maradtak-e ott, vagy elszállításra várnak, nem tudom, viszont az Index fórumon írták rá, hogy időnként szokott lejárni vonat a fáért.
Valamint egy frissebb hír: a peremartoni gyártelep új tulajdonosa ismét szándékozik vasúton is szállítani, tehát az iparvágányt használni fogják.

Zsolt80
e-mail: gigant80.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 20094
2011.01.26. 00:04.48
Jár még tehervonat Papkeszire?

Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 19209
2010.10.17. 07:54.20
Az elhagyatott váltókezelői őrhely az állomás Hajmáskér felőli végén.

Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 19208
2010.10.17. 07:53.18
Egy másik raktár(?)épület.

Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 19207
2010.10.17. 07:52.27
Az áruraktár.

Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 19206
2010.10.17. 07:51.45
Papkeszi állomás október 16-án.

matteo
e-mail: mate.97.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 14453
2009.11.19. 16:01.26
Itt kezdte vasutas pályafutását Nagy Lajos (váltókezelőként) aki a Gyermekvasút igazgatója volt tegnapelőtt este bekövetkezett haláláig.Nyugodjon békében!

hayabusa
e-mail: kenderfi.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 7268
2008.10.18. 19:35.24
Az emlitett rácsok már felszerelve.Szépen gondozott az épület és a környéke is.

Hentes
e-mail: hentes2.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 6168
2008.08.28. 23:04.25
Papkeszi állomás manapság elég csendes. Heti egy-két Bobós irányvonat a helyi Colorchemia vegyipari üzemhez veri fel a csendet. Szolgálat nincs, jelzők nem üzemelnek, a közeli fénysorompót egy utólag felszerelt kulcsos kapcsolóval lehet vörösre váltani. A váltókhoz a kulcsokat a Hajmáskérről hozzák, amúgy állandó átmenő állásban vannak. A szolgálati helyiség ajtajait ráccsak szerelték fel a tolvajok ellen. Az állomásban egy barátom lakik a családjával, akik igyekeznek rendben tartani az épületet és a környezetét.
A 2007-03-03-n készült képen az egyik utolsó vonatot meneszti a csinos fiatal szolgálattevő hölgy.

gabor15
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 5767
2008.08.10. 19:42.19
Elvileg idáig használják a vonalat!
Itt van valamilyen kémiai gyár!
A Csajág-Lepsény viszonylat mentesítő funkcíója megmaradt!(ha baj van Lepsény és Szabadbattyán közt akkor erre mennek a vonatok!)

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Paphalom

Pápa

Pusztapó

Pápateszér

Parajd