Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


11 Győr-Veszprém

Győr (1, 10, 8)
Győr-Gyárváros (1, 10)
Győrszabadhegy (10)
Kismegyer
Nyúl
Écs
Pannonhalma
Ravazd
Tarjánpuszta
Győrasszonyfa
Bakonypéterd
Veszprémvarsány (13)
Bakonygyirót
Bakonyszentlászló
Vinye
Porva-Csesznek
Zirc (929)
Olaszfalu
Lókút
Eplény
Veszprém

20 Székesfehérvár-Szombathely

Székesfehérvár (29, 30, 44, 45, 5, 906)
Sárpentele
Sárszentmihály
Csór-Nádasdladány
Inota
Várpalota
Pétfürdő
Öskü
Hajmáskér-Újtelep
Hajmáskér (27)
Kádárta (27)
Veszprém
Márkó
Herend
Szentgál
Városlőd
Városlőd-Kislőd
Ajka (919a, 919b, 919c)
Ajka-Gyártelep
Tósokberénd
Kolontár
Devecser
Somlóvásárhely
Tüskevár
Karakószörcsök
Kerta
Boba (25)
Nemeskocs (25)
Celldömölk-Rendező
Celldömölk (10, 25, 919)
Kemenesmihályfa
Tokorcs forgalmi kitérő
Nagysimonyi
Ostffyasszonyfa
Bajti-elágazás (928)
Sárvár (914, 928)
Porpác (16)
Vép (16)
Szombathely (15, 16, 17, 18, 21, 918, 921)

27 Lepsény-Veszprém

Lepsény (30, 49)
Lepsény felső
Balatonfőkajár
Csajág (29)
Csajág felső
Küngös
Berhida
Papkeszi
Vilonya-Királyszentistván (229o)
Sóly
Hajmáskér (20)
Kádárta (20)
Veszprém

911 Veszprém-Alsóörs

Veszprém
Veszprém régi
Veszprém ipartelepek
Meggyespuszta
Szentkirályszabadja
Balatonalmádi-Remetevölgy
Sárkuta 4. sz. őrház
Balatonalmádi-Öreghegy
Káptalanfüred (29)
Alsóörs (29)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2024

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKépek a netrőlKéptárHozzászólások


Veszprém
(Veszprém külső pu., Jutas)*

állomás
11 Győr-Veszprém
20 Székesfehérvár-Szombathely
27 Lepsény-Veszprém
911 Veszprém-Alsóörs

A felvételi épület 2023 augusztusban.
2023.08.10.
Fotó: Iváncsics Roland [IRHZ]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N47.118979° E17.911302° | N47° 7' 8.32" E17° 54' 40.68"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


Hétvégi forgalom


2009. december 13-tól (menetrendváltással) a Zirc-Veszprém vasútvonalon megszűnt munkanapokon a személyforgalom, csak hétvégén járnak vonatok. A 2009. év végi vasútvonalbezárásokról készült összeállításunk itt található:
A 2009-ben megszűnt állomások

Veszprém-Zirc újra megnyitva


2010. július 4-től újra járnak minen nap a személyvonatok a megszüntetett Veszprém-Zirc közötti szakaszon. A menetrend az alábbi linken megtalálható:
http://www.mav-start.hu/res/netre_julius_4_mellekvonalak.pdf



Elnevezés
Az állomás (korábbi vagy idegen nyelvű) elnevezései:
- Veszprém külső pu. az 1929, 1939, 1943, 1967, 1969, 1970-es menetrendben így találjuk (1972-esben már csak Veszprém)
- Jutas az 1914, 1918-as menetrendben ezen a néven találjuk

Mozdonyszobor 375 1031
Szelvénykő 445 Székesfehérvár-Celldömölk vonal
Szelvénykő 733 Győr-Veszprém vonal.
Megnyitás dátuma 1872.08.09.
Távirati hívójel (távírókód) J http://www.vpe.hu/takt/szh.php?id=100120193




Régi képek - Veszprém

Készítette: Letenyei Tamás.
  http://img.index.hu/imgfrm/0/9/8/6/IMG_0000280986.jpg
Feltöltötte: Sándor Antal
Dátum: 1872.

Forrás: Fortepan / KARABÉLYOS PÉTER (57328)
http://download.fortepan.hu/_photo/download/fortepan_57328.jpg
  Dátum: 1942.



Képtár - Veszprém

Az állomásépület bal széle a vágányok felől. Az épület egyébként teljesen szimmetrikus. Fotó: Szabó János
Dátum: 2006.
Madártávlati kép az állomás Eplény illetve Herend felőli kijárata irányába. Fotó: Szabó János
Dátum: 2006.
Szobormozdony 375 1031
Fotó: Tatai András
Dátum: 2006.05.27.
Veszprém állomásépülete
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2009.08.20.

Fotó: Gombaszögi Róbert
Dátum: 2010.08.06.
Az állomás a nyugati váltókörzet felől.
Fotó: Németh Adrián
Dátum: 2011.05.26.
A rendelkezői berendezés.
Fotó: Németh Adrián
Dátum: 2012.09.06.
A vasútállomás épülete közelről
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2013.02.08.
A váróteremből kilépve egyből a peronokhoz jutunk.
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2013.02.08.
A II. vágány képe Budapest-Déli pályaudvar felé.
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2013.02.08.
Veszprém vasútállomásának épülete
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2013.02.08.
A II. vágányról Szombathely irányába tekintünk.
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2013.02.08.
Közeli kép a II. vágányról (ugyancsak Szombathely felé tekintve)
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2013.02.08.

Fotó: Tóth Márton

Fotó: Letenyei Tamás
Dátum: 2002.04.22.

Fotó: Letenyei Tamás
Dátum: 2002.04.19.

Fotó: Letenyei Tamás
Dátum: 1995.06.04.
A veszprémi rakodó. Ma már inkább parkolónak használják. Mögötte az emeletes épület a Posta, illetve még egy raktár látható.
Fotó: Sós János
Dátum: 2018.08.04.
Veszprém, kapcsolókert és egy felsővezeték szerelő jármű. A kép készítésekor fenntartási munkák zajlottak. Veszprém és Ajka között, vonatpótló buszok jártak.
Fotó: Sós János
Dátum: 2018.08.04.
Veszprém árúraktár, rakodóval és rakodó csonkával.
Fotó: Sós János
Dátum: 2018.08.04.
Veszprém állomás, a peronról az ajkai kijárat felé tekintünk. Még egy említett csonkavágány, hátul egy TVG szerelvény.
Fotó: Sós János
Dátum: 2018.08.04.
A veszprémi peronról Székesfehérvár felé tekinve.
A széles peron egyik oldalán a III, a másik oldalán a VI. sz(!) vágány található, a számozást csonkavágányok egészítik ki.
Fotó: Sós János
Dátum: 2018.08.04.
Veszpém állomás főépülete a vágányok felől fotózva.
Fotó: Sós János
Dátum: 2018.08.04.
Veszprém állomás raktárépülete. Bal szélen az aluljáró fel és lejárata látszik.
Fotó: Sós János
Dátum: 2018.08.04.
Váróterem
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2018.07.28.
Az utca felől
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2018.07.28.
Tíz év alatt nem javult a külleme. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2017.07.15.
Az egykori vízház és laktanyaépület. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2017.07.15.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2017.07.15.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2017.07.15.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2017.07.15.
A felvételi épület utcafrontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Pénztárablakok.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Váróterem.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
A felvételi épületből a vágányokhoz menet ez a látvány tárul a szemünk elé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Lejárat az aluljáróba.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Feljárat a vágányokhoz.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Pillantás a peronról a kezdőpont irányába.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
Pillantás a peronról a végpont felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
A felvételi épület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
A raktárépület a vágányok felől.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
A raktárépület utcafrontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.10.
A felvételi épület 2023 augusztusban.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2023.08.10.
A felújított felvételi épület az utca felől.
Fotó: Petrás Bence
Dátum: 2023.10.07.
A felújított felvételi épület a vágányok felől.
Fotó: Petrás Bence
Dátum: 2023.10.07.


Képek a netről - Veszprém

Készítette: Letenyei Tamás.
http://img.index.hu/imgfrm/3/9/0/9/IMG_0000273909.jpg
[Tárolt változat]
A fűtőházat 1872-ben építették, s 130 év után 2002-ben bontották le. Készítette: Letenyei Tamás.
http://img.index.hu/imgfrm/8/8/6/5/IMG_0000178865.jpg
[Tárolt változat]
Készítette: Letenyei Tamás.
Dátum: 2002.04.10.
http://img.index.hu/imgfrm/1/5/9/7/IMG_0000181597.jpg
[Tárolt változat]
 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


vasutTOM
e-mail: vasuttom.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 33722
2022.12.08 19:24.32
Veszprémi állomásnevek: A mostani állomás: Veszprém 1872.08.09 - 1898.06.02; Jutas 1898.06.02 - 1929.03.24; Veszprém-Külső 1929.03.24 - 1972.05.28; Veszprém 1972.05.28 -; A Budapesti úton lévő volt állomás: Veszprémváros 1896.12.16 - 1898.06.02; Veszprém 1898.06.02 - 1972.04.01 Megszűnt; A kisállomás az Almádi úton: Veszprém-Honvédlaktanya 1909.07.08 - 1961.05.28; Veszprém-Ipartelepek 1961.05.28 - 1972.04.01 Megszűnt.

JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 32926
2021.04.04 20:30.40
2021.03.07 Alsóőrsi vonal

cd196
e-mail: david.capras.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 31410
2018.03.08 15:10.28
Jó kérdés, erre offline források kellenek, mindenesetre a tehervágánycsoportra nem lehetne bejárni a régi nyomvonalakról kelet felől.
http://mapire.eu/en/synchron/surveys/?left-layers=osm%2C112&right-layers=here-aerial%2C67&bbox=1992727.3252427278%2C5959865.631978825%2C1996797.5969989134%2C5963486.836193835

VVZDTV
e-mail: nmarcell.kukac.hotmail.com
elfogadott hozzászólás 31395
2018.02.27 14:33.44
Üdv!

Egy olyan megjegyzést tennék, hogy Veszprém és Kádárta között korábban más nyomvonalon haladt a vasút, ez a mai napig jól kivehető a Google Maps-en is.
Tud arról valaki valamit, hogy mikor és miért történhetett ez a nyomvonal-korrekció? A fentről.hu oldalán nézve már az 1977-es évben is megvolt az új.

vasutTOM
e-mail: vasuttom.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 29920
2015.12.29 22:21.25
A Sándor Antal által feltöltött állomásrajzot én készítettem a Magyar Nyugoti Vasút eredeti rajza alapján. Megjelent 1992-ben a Nagy Tibor és jómagam által írt "120 éves a Székesfehérvár-Veszprém vasútvonal" című kiadványban.
A három fütőházas képet is én készítettem. Majd feltöltöm őket nagyobb felbontásban!

Üdvözlettel: Letenyei Tamás

ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
elfogadott hozzászólás 29719
2015.09.29 19:42.17
http://www.sikerado.hu/magyarorszagon/2013/12/21/Intermodalis_palyaudvart_alakitana_ki_Veszprem

Central
e-mail: gyuri563.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 27088
2013.09.04 12:54.24
Ezt az épületet én is lefotóztam.Tényleg különlegesség!

Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 27087
2013.09.04 07:23.04
Mivel a képeslap Nyugat magyar hadgyakorlatot említ sokkal valószínűbb,hogy ez Hajmáskér!Az épületek méretbeli különbsége sem mérvadó,hiszen a vonal megnyitásakor a MNyV középoromzatos emeletes típusépületei csak egyfélék voltak.Ezeket később különböző méretben és formában építették át,és bővítették őket.Pld:Csákánydoroszló,Herend,Ajka,stb.És ilyen terv alapján épült a Gysev,Csorna,Kapuvár,és Fertőszentmiklós állomásának felvételi épülete is.Sajnos a mai Magyarország területén már egyetlen ilyen alap MNyV épületet sem találunk,viszont Ausztriában a Szentgotthárd-Graz vonalon,amit szintén a MNyV épített gyönyörűen felújítva áll Studenzen- Fladnitz állomás felvételi épülete:http://mw2.google.com/mw-panoramio/photos/medium/92987655.jpg

VT22
e-mail: ___.kukac.freemail.hu
Módosított hozzászólás [VT22]
elfogadott hozzászólás 27085
2013.09.03 17:58.04
Tényleg, nem ugyanaz a típusterv, Veszprém régi kizárható. Viszont akkor mi bizonyítja hogy ez éppen Hajmáskér, és nem Herend? Herend még méretben is stimmelne.

Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 27084
2013.09.03 13:45.00
Az biztos,hogy nem Veszprém régi.Veszprém régi egy kibővített HÉV épület,a képen pedig egy Magyar Nyugati Vasúti épület látható!Tehát VasutTOM-nak van igaza ez Hajmáskér!

VT22
e-mail: ___.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 27083
2013.09.03 10:23.36
Veszprém az, csak a régi állomás. Áthelyeztük oda.

vasutTOM
e-mail: vasuttom.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 27081
2013.09.02 21:01.06
Sziasztok!

A régi képek címszó alatt látható régi képeslap jobb alasó sarkában nem Veszprém, hanem Hajmáskér állomás latható!

Üdv!
vasutTOM

Adani
e-mail: a-dani.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 25031
2012.10.10 09:41.43
Ez jellemző volt akkoriban 50 milliót kellett költeni arra, hogy kiválthassa a busz a vonatot, ennek töredékéből fel lehetett volna vasutat újítani és azóta már sokszorosan kiderült, hogy ennek a vasútvonalnak a megszüntetése nem volt helyes döntés, már akkor sem volt képes kiszolgálni a Volán a vonalat, a poggyászokat is ugye Barkasokkal vitték a busz után, és sokan fel se fértek a buszra. Azóta sem sokat változott a helyzet max. kevesebben utaznak már, mert aki tehette átszokott az egyéni közlekedésre.

Harpi
e-mail: harpi79.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 25030
2012.10.10 08:47.58
Korabeli kommunista filmhíradó a Veszprém-Alsóőrs vonal megszüntetéséről:http://www.youtube.com/watch?v=axVvyG_hRyU&playnext=1&list=PL1A6464D774A7A5F5&feature=results_video

Bakonyi betyár
e-mail: -.kukac.-.hu
elfogadott hozzászólás 24412
2012.07.06 16:59.25
http://www.facebook.com/VeszpremLepsenyVasutvonal

pocok1990
e-mail: andris1215.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 23473
2012.03.27 12:11.09
Az egykori Veszprém-Alsóörs vonal Veszprémben az elbontáskor.
http://www.youtube.com/watch?v=JRZLuuVqYkc

kerala
e-mail: pilosz.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 23432
2012.03.17 20:24.25
Véleményem szerint az állomás régi neve sohasem volt Veszprém-Jutas. A Magyar Nyugati Vasút megnyitásakor az állomás a Jutas nevet kapta, az 1914-es vaúti térképen is ez szerepel. A Jutas elnevezés után kapta a Veszprém külső pu. nevet. Ehhez kötődik egy anekdota szerű történet:
A veszprémieknek nagyon fájt, hogy városuknak nem volt vasútállomása a fővonalon. Egy országgyűlési választás előtt az egyik jelölt azt ígérte, megválasztása esetén elintézi, hogy teljesüljön a veszprémiek kívánsága. A jelöltet meg is választották, a polgárok meg várták, hogy mi lesz az ígérettel. És íme, megtörtént a csoda, a Jutas nevet megváltoztatták Veszprém külső pu.-ra.

ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
elfogadott hozzászólás 23422
2012.03.16 19:37.52
Egy cikk a 11-es vonal épületeiről: http://www.sinekvilaga.hu/123-33210.php?index=1

Pety
e-mail: koppa96.kukac.windowslive.com
elfogadott hozzászólás 21805
2011.09.25 09:14.10
Én azt hallottam, hogy állítólag a 20-as vonal felújítása miatt már a közeljövőben felújítják az állomás épületét, P+R (nem tudom mi az) parkolót építenek ki, +6 busz indító platform lesz még az állomásnál és rendbe teszik a közvilágítást. Csak nehogy ott lófráljanak a hajléktalanok...

ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
elfogadott hozzászólás 21583
2011.08.26 10:52.26
A nemzeti erõforrás miniszter 53/2011. (VIII. 25.) NEFMI rendelete egyes ingatlanok mûemlékké nyilvánításáról, valamint mûemléki jelentõségû területté nyilvánításáról, illetve mûemléki védettségének megszüntetésérõl

A kulturális örökség védelmérõl szóló 2001. évi LXIV. törvény 32. §-ában és 35. § (2) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján,
az egyes miniszterek, valamint a Miniszterelnökséget vezetõ államtitkár feladat- és hatáskörérõl szóló 212/2010. (VII. 1.) Korm. rendelet 41. § j) pontjában meghatározott feladatkörömben eljárva a következõket rendelem el:

3. § (1) Mûemlékké nyilvánítom a Bakonyszentlászló (Gyõr-Moson-Sopron megye), 096/1, 0187/7, 0191 és 0193/1 helyrajzi számú ingatlanokat, a 0196 helyrajzi számú ingatlan vasúti nyomvonal két oldalán húzódó 50-50m széles sávját, valamint a Bakonyszentkirály (Veszprém megye), 044, 047, 049 helyrajzi számú ingatlanokat, a 043 és 053/1 helyrajzi számú ingatlanok vasúti nyomvonal két oldalán húzódó 50-50 méter széles sávját, a Porva (Veszprém megye), 0106 helyrajzi számú ingatlant, a Csesznek (Veszprém megye), 079/1 és 079/6 helyrajzi számú ingatlanokat,
a Nagyesztergár (Veszprém megye), 0159 helyrajzi számú ingatlant, a Zirc (Veszprém megye), 0217 helyrajzi számú ingatlant, az Olaszfalu (Veszprém megye), 0242/8 helyrajzi számú ingatlant, az Eplény (Veszprém megye),
010/7 helyrajzi számú ingatlant, a 092/6, 0141, 0178 és 0179 helyrajzi számú ingatlanok vasúti nyomvonal két oldalán húzódó 50-50 méter széles sávját, továbbá a Veszprém (Veszprém megye), 01064/2 és 01055 helyrajzi számú
ingatlanokat a rajtuk található vasúti pályával, épületekkel, millenniumi emlékmûvel, alagutakkal, hidakkal,
támfalakkal, omlásvédõkkel és egyéb mûszaki létesítményekkel együtt.
(2) Mûemléki környezetnek a Zirc (Veszprém megye), 3/12, 200/7 és 029 helyrajzi számú ingatlanokat, valamint a Veszprém (Veszprém megye), 01064/1, 01064/3, 01142, 01143, 0138, 0311, 2048/1 és 2129/4 helyrajzi számú
ingatlanokat jelölöm ki.
(3) Az örökségvédelmi bírság megállapításának alapjául szolgáló érték szempontjából a mûemléket I. kategóriába sorolom.
(4) A védetté nyilvánítás célja az 1895–1897 között épült magas-bakonyi vasútvonal építészeti, technikatörténeti és
iparmûvészeti értékeinek, továbbá táji szerepének megõrzése.
(5) Az (1) bekezdésben meghatározott mûemléki ingatlanra vonatkozóan a Magyar Államot elõvásárlási jog illeti meg.

Veszprém27
e-mail: veszprem27.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 17475
2010.05.27 20:28.27
Veszprém belső állomás a BALATON PLAZA mellett áll,most újították fel nem rég.Veszprém után az első megálló Meggyespuszta volt.A vonalon Meggyespuszta és Káptalanfüred között 1969-ben állt le a forgalom,Veszprém külső és Meggyespuszta között 1972-ben állt le a személyforgalom.A VIDEOTON iparvágányáról 1974-ig szállítottak árút,majd 1974 nyarán felszedték a síneket.

Pety+
e-mail: koppa96.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 17322
2010.05.16 18:54.29
A Veszprém-Alsóörs vonal megszűnt. Régen a Veszprémi régi pályaudvarról indult, amit ma már nem használtak, és Veszprémen belül a (ma) Bakter Bisztrónál állt meg.

gozos_375
e-mail: wjanos.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 17278
2010.05.09 22:56.27
Tisztelettel kérdezem, hogy tudna valaki írni bővebb infót a megszüntetett Veszprém_Alsóörs vonalról?

Ajtony
e-mail: Baloghok.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 15368
2010.01.16 16:46.58
Mapet rosszul emlékszik! Alsóőrs volt a végállomás.

Bontóka
e-mail: dedalon.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 13098
2009.08.20 00:56.00
Halihó. Valaki tudna nekem abban segíteni, hogy az állomásról még több képet lássak? :-) Nagyon megköszönném.

spf1
e-mail: spf1.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 12920
2009.08.14 01:38.47
Itt már a győri személy élén feszít.

spf1
e-mail: spf1.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 12918
2009.08.14 01:36.14
Felvételi épület a koraesti órákban.

spf1
e-mail: spf1.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 12917
2009.08.14 01:34.43
A veszprémi tartalék.

spf1
e-mail: spf1.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 12915
2009.08.14 01:32.28
Gyorsvonat érkezik Szombathelyről.

spf1
e-mail: spf1.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 12914
2009.08.14 01:31.10
A 120-as Szergej pihen az állomáson.

spf1
e-mail: spf1.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 12913
2009.08.14 01:29.51
A felvételi épület 2009 augusztusában.

Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 7689
2008.10.31 16:37.39
Nem a 90-es évek közepén készült véletlenül?

dezso
e-mail: baranyaid.kukac.mav.hu
elfogadott hozzászólás 7668
2008.10.31 07:55.32
felvételi épület a '80-as évek közepén a város felől

szabop
e-mail: szabop.kukac.index.hu
elfogadott hozzászólás 5367
2008.07.16 13:15.27
Testvérek

szabop
e-mail: szabop.kukac.index.hu
elfogadott hozzászólás 5349
2008.07.16 13:04.31
375 1031

szabop
e-mail: szabop.kukac.index.hu
elfogadott hozzászólás 5347
2008.07.16 13:03.54
A jó öreg 375-ös

szabop
e-mail: szabop.kukac.index.hu
elfogadott hozzászólás 5346
2008.07.16 13:03.10
A magasból

szabop
e-mail: szabop.kukac.index.hu
elfogadott hozzászólás 5335
2008.07.16 12:57.14
Szomszédvágányok (III és VI)

szabop
e-mail: szabop.kukac.index.hu
elfogadott hozzászólás 5328
2008.07.16 12:48.59
A pesti gyors és a szombathelyi személy 2007. december 14-én reggel

szabop
e-mail: szabop.kukac.index.hu
elfogadott hozzászólás 5326
2008.07.16 12:47.48
Tehervagonok...

szabop
e-mail: szabop.kukac.index.hu
elfogadott hozzászólás 5325
2008.07.16 12:47.13
Napkelte az állomás Bp. felőli bejáratánál

szabop
e-mail: szabop.kukac.index.hu
elfogadott hozzászólás 5324
2008.07.16 12:46.26
A téli állomás

szabop
e-mail: szabop.kukac.index.hu
elfogadott hozzászólás 5303
2008.07.16 12:31.31
Veszprém (2007-07-29) #2

szabop
e-mail: szabop.kukac.index.hu
elfogadott hozzászólás 5302
2008.07.16 12:30.23
Veszprém (2007-07-29) #1

Domján György
e-mail: domjan.kukac.bp-erdo.hu
elfogadott hozzászólás 3189
2008.03.07 18:18.46
Mégkorábban Jutas volt az állomás neve.

Sblessed
e-mail: sblessed.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 2991
2008.02.24 09:40.04
A kép a 70-es, 80-as évek fordulóján készült titokban, mert akkoriban - nemzetbiztonsági okokból :) - tilos volt állomásokat fotózni.

Sblessed
e-mail: sblessed.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 2990
2008.02.24 09:38.58
A kép a 70-es, 80-as évek fordulóján készült titokban, mert akkoriban - nemzetbiztonsági okokból :) - tilos volt állomásokat fotózni.

REMETEVÖLGY
e-mail: kalman.sz.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 2961
2008.02.21 20:30.52
Ez az egykori Veszprém Külső pályaudvar! Valaha a város központjában volt egy csodálatos állomás, utána vasúti híd és a remetevölgyön át ért a gőzös a Balatonhoz. Ma már a romjait is el akarják tüntetni ennek a korszerü (Győr-Veszprém-Balaton-Balatoni körforgalom)közlekedési koncepciónak!

mapet
e-mail: a.hernadi.kukac.pki.axelero.net
elfogadott hozzászólás 2533
2008.01.28 11:24.44
Emlékeim szerint a 11-es vonal nem Veszprémnél végződött, hanem Balaton-Almádiig ment. Ezt a szakaszt kb. 20 éve számolták fel, de nem találom a megszűnt vonalak listáján. Hiányzik a megszűnt Almádi felsőállomás is. Tud valaki erről pontosabbat? Esetleg képeket?

Varga József
e-mail: vargaj.kukac.oroszlany.hu
elfogadott hozzászólás 164
2007.01.22 22:45.42
2006.10.22.

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Veszkény

Veszprém ipartelepek

Veszprém régi

Vésztő

Veszprémvarsány