Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


20 Székesfehérvár-Szombathely

Székesfehérvár (29, 30, 44, 45, 5, 906)
Sárpentele
Sárszentmihály
Csór-Nádasdladány
Inota
Várpalota
Pétfürdő
Öskü
Hajmáskér-Újtelep
Hajmáskér (27)
Kádárta (27)
Veszprém (11, 27, 911)
Márkó
Herend
Szentgál
Városlőd
Városlőd-Kislőd
Ajka (919a, 919b, 919c)
Ajka-Gyártelep
Tósokberénd
Kolontár
Devecser
Somlóvásárhely
Tüskevár
Karakószörcsök
Kerta
Boba (25)
Nemeskocs (25)
Celldömölk-Rendező
Celldömölk (10, 25, 919)
Kemenesmihályfa
Tokorcs forgalmi kitérő
Nagysimonyi
Ostffyasszonyfa
Bajti-elágazás (928)
Sárvár (914, 928)
Porpác (16)
Vép (16)
Szombathely (15, 16, 17, 18, 21, 918, 921)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2017

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    KéptárHozzászólások


Csór-Nádasdladány
(Rétipuszta-Csór, Rétipuszta-Csór 186. sz. őrház)*

megszűnt állomás
20 Székesfehérvár-Szombathely

A felvételi épület a vágányok felől nézve.
2015.09.13.
Fotó: Sándor Antal [ROCOman]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N47.173967° E18.220485° | N47° 10' 26.28" E18° 13' 13.74"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


Elnevezés
Az állomás (korábbi vagy idegen nyelvű) elnevezései:
- Rétipuszta-Csór A magyar királyi államvasutak és a kezelésükben levő helyi érdekű vasutak 1914-15-ös térképén így szerepel.
- Rétipuszta-Csór 186. sz. őrház az 1914-es menetrendben így szerepel

Szelvénykő 153




Képtár - Csór-Nádasdladány


A felvételi épület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.13.
A felvételi épület a hozzájáró út felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.13.
A felvételi épület kezdőpont felőli végében kapott helyet a biztosítóberendezés.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.13.
A felvételi épület utcafrontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.13.
A kapcsolókert
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.13.
Pillantás a peronról a vonal kezdőpontja Székesfehérvár felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.13.
Élt 38 évet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.13.
Az állomás felett egy 400kV-os távvezeték húzódik.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.13.
Az állomás kezdőponti vége enyhe ívben és lejtőben fekszik, ezért a III. vágányba beépítettek egy védőváltót is jármű megfutamodás ellen.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.13.
Kezdőponti váltókörzet I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.13.
Kezdőponti váltókörzet II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.13.
Pillantás a kezdőpontról a nyílt vonal felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.13.
Pillantás a peronról a vonal végpontja Szombathely felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.13.
Útátjáró a végponton. A táblák a megyehatárokat jelzik.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.13.
Pillantás az átjáróból a nyílt vonal felé. Előttünk egy betonozott áteresz korlátja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.13.
Pillantás az átjáróból az állomás felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.13.
Végponti szolgálati hely volt.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.13.
Végponti váltókörzet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.13.
A rakodóvágány vágányzáró sorompóval biztosított.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.13.
A váltó gázfűtésű.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.13.
Az átjárót egy rövid időre lezárták.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.13.
Az inotai alumínium üzem tározójának gátja az állomás tőszomszédságában.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.13.

 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


Imre
e-mail: kuruczimre66.kukac. freemail.hu
elfogadott hozzászólás 28114
2014.05.02. 19:45.07
Jelen pillanatban is még állomás, mivel én itt dolgozom. Valószínűleg akkor szűnik meg, ha két vágányú lesz a pálya. Jelen pillanatban szükség van rá, a forgalom miatt. Személyszállító vonattalálkozás is van az állomáson. A képek elég régiek. A vonalat több éve villamosították. Az épület kisebb korszerűsítésen átesett: fűtés, ablakcsere, festés, stb.

fizolt
e-mail: Fizolt .kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 27770
2014.02.06. 16:18.36
Továbbra is állomás, csak a személyszállító vonatok megállása nincs meghirdetve. Egyébként itt is és Sárszentmihálypn is állnak meg személyszállító vonatok vonattalálkozás miatt.

MAVfan
e-mail: hadnagy.robika.kukac.yahoo.com
elfogadott hozzászólás 27763
2014.02.05. 20:32.30
Az egész Szfvár-Inota szakasz halálra van ítélve, ugyanis az új menetrendben Sárpentele, Sárszentmihály, és Csór-Nádasdladány állomáson EGY VONAT SEM ÁLL MEG!!! Egyébként ez egy háromvágányos VOLT állomás. :(

Peron
e-mail: atelion.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 25390
2012.11.26. 10:51.49
2012 december 9-től megszűnésre ítélve...

rezeda
e-mail: rezeda1012.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 23189
2012.02.23. 21:29.04
Csak rácsodálkozni tudok, h 40 év múltával sem változott semmi a környéken. Hej de szép emlékeim vannak erről az állomásról 10 évig éltem ott. Hej de rég volt tán igaz sem volt. Sok sikert a szerkesztőnek. Üdv rezeda

Tenk Ferenc
e-mail: tenk.ferenc.kukac.email.hu
elfogadott hozzászólás 2453
2008.01.23. 18:04.40
Régóta láttam,hogy a felsorolásban hiányzik az állomás képe.Most lehetősém volt készíteni róla pár felvételt,el is küldtem mindet.

Tenk Ferenc
e-mail: tenk.ferenc.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 2451
2008.01.23. 17:54.49
4.

Tenk Ferenc
e-mail: tenk.ferenc.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 2448
2008.01.23. 17:49.06
2.

Tenk Ferenc
e-mail: tenk.ferenc.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 2447
2008.01.23. 17:45.53
időpont ugyanaz 1

Tenk Ferenc
e-mail: tenk.ferenc.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 2446
2008.01.23. 17:41.28
2008.01.23. 11.58perc

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Csopak

Csongrád

Csap

Csepreg

Csepel