Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


16 Pozsony-Rajka-Hegyeshalom-Szombathely

Pozsony (600, 610, 620, 630)
Bratislava-Nové Mesto (631)
Pozsony-Újváros (601, 631)
Bratislava ÚNS
Pozsonyligetfalu (601)
Bratislava-Janikov dvor
Horvátjárfalu
Oroszvár
Čunovo
— országhatár —
Rajka
Bezenye
Hegyeshalom (1)
Mosonszolnok
Jánossomorja
Hanság-Nagyerdő
Hanságliget
Bősárkány
Csatárimajor
Csorna (14, 8)
Szilsárkány
Szil-Sopronnémeti
Magyarkeresztúr-Zsebeháza
Páli-Vadosfa
Vica
Beled
Dénesfa
Csánig
Répcelak (919)
Vámoscsalád
Vasegerszeg
Hegyfalu (914)
Pósfa
Ölbő-Alsószeleste
Porpác (20)
Vép
Szombathely (15, 17, 18, 20, 21, 918, 921)

20 Székesfehérvár-Szombathely

Székesfehérvár (29, 30, 44, 45, 5, 906)
Sárpentele
Sárszentmihály
Csór-Nádasdladány
Inota
Várpalota
Pétfürdő
Öskü
Hajmáskér-Újtelep
Hajmáskér (27)
Kádárta (27)
Veszprém (11, 27, 911)
Márkó
Herend
Szentgál
Városlőd
Városlőd-Kislőd
Ajka (919a, 919b, 919c)
Ajka-Gyártelep
Tósokberénd
Kolontár
Devecser
Somlóvásárhely
Tüskevár
Karakószörcsök
Kerta
Boba (25)
Nemeskocs (25)
Celldömölk-Rendező
Celldömölk (10, 25, 919)
Kemenesmihályfa
Tokorcs forgalmi kitérő
Nagysimonyi
Ostffyasszonyfa
Bajti-elágazás (928)
Sárvár (914, 928)
Porpác (16)
Vép
Szombathely (15, 16, 17, 18, 21, 918, 921)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2017

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKéptárHozzászólások


Vép

állomás
16 Pozsony-Rajka-Hegyeshalom-Szombathely
20 Székesfehérvár-Szombathely

2005.07.16.
Fotó: Szente-Varga Domonkos [szvdom]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N47.236014° E16.726991° | N47° 14' 9.65" E16° 43' 37.16"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.

Szelvénykő 1072
Megnyitás dátuma 1871.10.01.




Régi képek - Vép

Vép állomás a XX. század elején. Forrás: régi képeslap.
  Feltöltötte: Lőrincz Sándor

Vép. Forrás:http://postcards.arcanum.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal



Képtár - Vép


Fotó: Szente-Varga Domonkos
Dátum: 2005.07.16.
Az állomás felvételi épülete Szombathely felől nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2012.07.20.
Az állomás felvételi épülete Porpác felől nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2012.07.20.
A felvételi épület a vágányok felől nézve. Az eredeti épület kibővítésével, átalakításával épült.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
Jegypénztárak. Ez is, mint oly sok, jól megszokott szolgáltatás a vasúton, többé már nincs.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
A váróterem is elég sivár.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
Mellékhelyiségek.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
Biztosítóberendezési épület.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
Kapcsolókert a biztosítóberendezési épület mellett.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
Lakóépület az egykori I. vágány mellett.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
Még egy.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
Élőállat rakodó volt. A vágányt felszedték előle, így már csak idő kérdése mikor vélik az enyészeté teljesen.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
Őrház a kezdőponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
Tüzelőtároló és raktár az őrház udvarán.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
Egyedi, szép formájú típuskerítés.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
Valaha a kocsik állva tartására szolgáló alátétfákat tárolták ezen az állványon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
Útátjáró a kezdőponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
Pillantás az átjáróból a vonal kezdőpontja felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
Pillantás az állomás belseje felé az átjáróból.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
A spanyol Talleres Allegría, s.a. által gyártott kitérő az állomás kezdőponti végén.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
Kezdőponti váltókörzet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
Rakodóterület a kezdőponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
Kerékpártároló a felvételi épület melletti parkban.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
A felvételi épület utcafrontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
Az állomásra vezető utca, a Toldi utca.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
Pillantás a peronról a vonal végpontja felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
Pillantás a peronról a vonal kezdőpontja felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
A végponti oldalon raktárépület is volt.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
Cukorrépa rakodásra előkészítve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
Útátjáró a végponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
Pillantás az átjáróból a végpont felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
Végponti váltókörzet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.
A MOL egykori telephelyére vezető iparvágány ki van zárva a forgalomból.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.15.

 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


Train Station
e-mail: mav_usgyi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 18238
2010.07.18. 19:57.13
Sajnos meg is látszik a várótermen...

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Veperd-Kabold

Véménd

Vértesacsa

Veresegyház

Vermes