|
A felüljárón állva Szombathely felé nézünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
A felüljárón állva Rajka irányába tekintünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
A gyalogos felüljáró.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
A felvételi épület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Utcafront.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Az állomásra vezető utca képe a lépcsőről visszatekintve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Az autóbusz megálló csupán pár lépésnyire van.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Jegypénztár.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Váróterem.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Illemhelyek.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
A távközlési és biztosítóberendezési szakszolgálat épülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
A raktárépület utcafrontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
A raktárépület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Élőállat rakodó.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Rakodóterület.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Elárvult vízdaru a kezdőponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Kezdőponti kijárati jelzők.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Fél- és fénysorompóval biztosított útátjáró a kezdőponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Pillantás az útátjáróból Csorna felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Az egykori fertőszentmiklósi vonal maradéka, egy kihúzóvágány.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Bzmot érkezik Csorna felől.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
A Linde iparvágánya.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Fotó: Szente-Varga Domonkos
Dátum: 2005.10.30.
|
|
Közvetlenül a vasúti híd mellett álló közúti híd.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.04.24.
|
|
A vasúti híd a másik irányból nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.04.24.
|
|
A répcelaki hídfő.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.04.24.
|
|
A csánigi hídfő.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.04.24.
|
|
A Répce árapasztó vasúti hídjánál található szelvénykő.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.04.24.
|
|
A Répcelak-Beled állomásközben lévő Répce árapasztó csatorna vasúti hídja a közúti híd felől nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.04.24.
|
|
Az egykori vasúti resti. Forrás:http://static.orszagalbum.hu/kozepes/1/2/4/2/0/7/7/7/7/5/1242077775.jpg
Fotó: Kővári Balázs
|
|
A váróteremben lévő sárga-zöld egyenszemetes.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.05.06.
|
|
Üdvözlő tábla a felvételi épület utcafront felőli oldalán.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.05.06.
|
|
A váróteremben elhelyezett vizuális utastájékoztató tábla.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.05.06.
|
|
Az áruforgalmi raktár az utcafront felől.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.05.06.
|
|
Az egyik váróterem.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.05.06.
|
|
Nézet az utcafront felől Beled irányából.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.05.06.
|
|
A Linde gyár területén álló tartálykocsik.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.05.06.
|
|
A Linde gyár épületei a vágányok felől.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.05.06.
|
|
Az áruforgalmi raktár a vágányok felől.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.05.06.
|
|
A felvételi épülettel szemben lévő resti.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.05.06.
|
|
Nézet az utcafront felől Hegyfalu irányából.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.05.06.
|
|
Szelvénykő az állomásnál. A porpáci kezdőponttól több mint 26 kilométerre vagyunk.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.05.06.
|
|
A peron Beled felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.05.06.
|
|
A peron Hegyfalu felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.05.06.
|
|
Répcelak vasútállomás 2017 áprilisban
Fotó: Kacz Tamás
Dátum: 2017.04.01.
|
|
A felvételi épület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2021.08.10.
|
|
A megújult peron.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2021.08.10.
|
|
Az utcafronton tíz év alatt semmi sem változott.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2021.08.10.
|
|
A GYSEV új arculatot adott az épületnek.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2022.08.16.
|
|
A vágányok felőli rész is megújult.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2022.08.16.
|
|
A felújított raktárépület a peronról nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2022.08.16.
|
|
A raktárépület utcafrontja is hasonlóképp szívderítő látvány.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2022.08.16.
|
|
Mai, modern állomás.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2022.08.16.
|
|
A megújult váró I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2022.08.16.
|
|
A megújult váró II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2022.08.16.
|
|
A megújult váró III. Kijárat a vágányokhoz.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2022.08.16.
|
|
A felvételi épület 2023 októberben.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2023.10.01.
|
Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 28628
2014.09.09 19:22.48
|
Ez a mai 16-os számot viselő vasútvonal egy érdekesség.Eredetileg a vonal kezdőpontja Porpác,végpontja Pozsony-Ligetfalu,a szelvénykövek számozása ma is Porpácnál kezdődik,azonban a vonal Porpác-Csorna közti részén,valamikor mgváltoztatták az irányt,tehát a kezdőpont Csorna a végpont Porpác lett.A felső szakaszon Csorna-Oh.és tovább is ez változatlanul maradt tehát kezdőpont Csorna,végpont Pozsony-Ligetfalu.Tudja valaki ennek az okát?
|
|
Harpi
e-mail: harpi79.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 28488
2014.08.08 19:43.39
|
A villamosítással párhuzamosan a pálya felújítása is folyamatban van.
|
|
|
Alacc
e-mail: gitarmania.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 27019
2013.08.15 17:30.10
|
Harpi:
Én idáig úgy tudtam, hogy a Csorna (kiz)- Porpác (kiz) szakasznak lenne Répcelakon a helyi CSBT-je (Csomóponti Biztber. Távvezérlő), míg a Csorna (kiz) - Hegyeshalom (kiz) szakaszé pedig Csornán. Ettől persze nem tartom kizártnak a te általad mondottakat. Bár egyébként én csinálnék egy rendes üzemirányító központot Sopronban, és oda bevinném az összes KÖFI vonal kezelését. Úgy hálózatra kiterjedő normálisabb döntéseket lehetne hozni.
|
|
Harpi
e-mail: harpi79.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 26994
2013.08.12 07:22.32
|
Rosszul tudod.Az egész 16-ost Csornáról vezérlik majd,és a teljes 8-as vonal vezérlését is Csornára viszik!
|
|
Alacc
e-mail: gitarmania.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 26991
2013.08.11 18:55.54
|
Ha minden igaz itt lesz a Csorna-Porpác szakasz KÖFI központja.
|
|
Central
e-mail: gyuri563.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 26532
2013.05.11 12:08.20
|
Az egykori Fertővidéki HÉV vonal,1979-ben megszüntetett Celldömölk felé menő vonalrésze pirossal jelölve.
|
|
|
Central
e-mail: gyuri563.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 26531
2013.05.11 12:06.46
|
Az egykori Fertővidéki HÉV vonal,1979-ben megszüntetett Fertőszentmiklós felé menő vonalrésze pirossal jelölve.
|
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 19857
2011.01.03 12:55.14
|
Tolatási munkák megbeszélése.
Forrás:Répcelak Története című könyv.
A kép tulajdonosa: Őri Sándor
|
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 19856
2011.01.03 12:47.31
|
Rába Híd: Meg szüntetett Celldömölk-- Fertőszentmiklós vonalon.
A híd mellet volt a Rába híd megállóhely.
Forrás: Répcelak története című könyv.
Kép tulajdonosa: Őri Sándor
|
|
|
András
e-mail: szoljhozza.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 13368
2009.08.31 00:07.05
|
Ez pedig a felszámolt, szétvert híd maradványa a Répcén, a Metszés csatorna kiágazásánál.
|
|
|
András
e-mail: szoljhozza.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 13367
2009.08.31 00:05.25
|
Az ütközőbak és a vágány vége után nem sokkal egy híd. Ma közúti járművek használják néha.
|
|
|
András
e-mail: szoljhozza.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 13366
2009.08.31 00:03.32
|
A Répceszemere felé vezető egykori vasútvonal mai vége. Kihúzóvágányként használják, a sínek állapotából ítélve gyakran.
|
|
|