|
Eggyüttállás Csornán. A képen a 2009. június 21-én közlekedett Pápa-Csorna különvonata látható középen.
Fotó: Mendlik András
Dátum: 2009.06.21.
|
|
5147-es motorvonat Csornán.A Pápa - Csorna különvonat szerelvénye.
Fotó: Mendlik András
Dátum: 2009.06.21.
|
|
Vidám aluljáró díszítés Csorna állomáson.
Fotó: Iváncsics Gergely
Dátum: 2009.06.21.
|
|
Pápa-Csorna vasútmentő különvonat Csorna állomás 2. vágányán.
Fotó: Iváncsics Gergely
Dátum: 2009.06.21.
|
|
Csorna állomás új Gysev-es festése az utcafront felől.
Fotó: Iváncsics Gergely
Dátum: 2009.06.21.
|
|
Csorna, bejárati előjelző Pápa felől. Itt akarják elvágni a vasutat, természetesen a közút javára...
Fotó: Adjudani Pezsman
Dátum: 2009.06.21.
|
|
A felvételi épület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
A felvételi épület szintén a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
A felvételi épület utcafrontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
A felvételi épület előtti tér a buszmegállóval.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Kerékpártároló és parkoló az épület előtt.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Bejárat az épületbe.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Balra a pénztárak, jobbra kijárat a II. vágány peronjára.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Kilépve az épületből.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Ezen az ajtón léptünk ki az imént. Szemben a vízcsap a falon, balra a mellékhelyiségek, jobbra pedig a forgalmi iroda, illetve az aluljáróba vezető lépcső található.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
A mellékhelyiségek. Mozgáskorlátozottak számára külön. Tiszta rendezett nemcsak kívül, belül is.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Az aluljáróba vezető lejáró. Balra elhagyhatjuk az állomás területét.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
A lépcsősor tetején állva.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Az aluljáróban.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
A lépcsősor alján állva. Feljárat a III., IV.a, IVb és V. vágányokhoz.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Pillantás a vonal végpontja felé az V. vágány peronjáról. Előttünk a IV.b vágány melletti peronrész.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Pillantás az V. vágány peronjáról a vonal végpontja felé Előttünk a IV.a vágány melletti peronrész.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Útátjáró a kezdőponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Balra Hegyeshalom, középen Győr, jobbra Pápa felé futnak a vágányok. A kezdőponti útátjáróban állva a nyílt vonal felé tekintünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Pillantás az állomásra a kezdőponti útátjáróban állva.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
A volt kezdőponti váltókezelői szolgálati hely. Mellette egy légoltalmi figyelőhely betonkúpja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Szolgálati lakások a kezdőponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Kezdőponti váltókörzet I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Kezdőponti váltókörzet II. Balra a PannonMill - volt Gabonaforgalmi Vállalat - telephelyére vezető iparvávágány.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Az iparvágány folytatása.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Vágányhídmérleg.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
A mérlegház mögött a vágányok a volt ÁFÉSZ-hez, illetve a malomhoz mennek.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
A rakodóterületre vezető út.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
A volt ÁFÉSZ iparvágány.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Itt ér véget a malomnál.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
A rakodóterületen serény munka folyik.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
A raktárépület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
A raktárépület utcafrontja. Most a GySEV Zrt. Pályavasúti Üzletágának Biztosítóberendezés Fenntartási Részlege használja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
A kapcsolókert a máshol megszokottól eltérően itt az állomás területén kívül helyezkedik el. Mögötte egy szolgálati lakás épületét láthatjuk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Ebből a kis kifolyóból igen jó ízű vizet ihatunk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Ismét az állomáson. A volt vízház épülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
A pályafenntartás épülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
A biztosítóberendezés épülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Plafontapasztók az I.b vágányon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Oldal- és homlokrakodó a végponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
A volt útátjáró a végponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
A régi útátjáróban állva. Középen az egykori réparakodóra vezető vágány. Ma egy építőanyag kereskedés bérli. Jobbra a MOL Rt-hez, illetve a TÜZÉP telepre vezető vágány. Balra a nyílt vonalra vezető vágányok.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Balra Szombathely, jobbra Sopron.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Pillantás az állomásra a végpont irányából.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
A végponti útátjáróban állva a nyílt vonal felé tekintünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
A volt váltókezelői szolgálati hely a végponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
A pályafenntartás telephelye a végponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
|
|
Csorna állomása
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.05.19.
|
|
Ugyancsak Csorna vasútállomása
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.05.19.
|
|
Az állomás felvételi épülete és a forgalmi iroda.
Fotó: Markó Donát
Dátum: 2013.01.19.
|
|
A felvételi épület az utcáról nézve.
Fotó: Markó Donát
Dátum: 2013.01.19.
|
|
Az állomás felvételi épülete, és a vízház.
2. és 3. vágány.
Fotó: Markó Donát
Dátum: 2013.01.19.
|
|
A raktárépület és az aluljáró. Előtérben a 2. és 3. vágány.
Fotó: Markó Donát
Dátum: 2013.01.19.
|
|
Malom felé vezető iparvágány
Fotó: Markó Donát
Dátum: 2013.01.19.
|
|
Kijárat az állomásról; aluljáró; raktárépület.
Fotó: Markó Donát
Dátum: 2013.01.19.
|
|
Kitekintés a 3. vágány végpontja felé. A kép jobb szélén a biztosítóberendezés épülete.
Fotó: Markó Donát
Dátum: 2013.01.19.
|
|
A raktárépület és a mai napra beosztott állomási tartalék M44 311 az 1a vágányon.
Fotó: Markó Donát
Dátum: 2013.01.19.
|
|
2013. január 19-én a hóhelyzetre való tekintettel a 30923. sz. Pápára közlekedő Bzmot motorkocsit az M47 237 húzta. A képen a körüljárás előtti állapot látható. A szerelvény a 4a vágányon.
Fotó: Markó Donát
Dátum: 2013.01.19.
|
|
Fotó: Szente-Varga Domonkos
Dátum: 2012.05.28.
|
|
A kijáratnál lévő szép kis díszkút.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
|
|
Nézet az utcafront felől szemből.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.04.18.
|
|
Az állomás névtáblája.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.04.18.
|
|
A váróteremben elhelyezett vizuális utastájékoztató tábla.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.04.18.
|
|
A felvételi épület a vágányok felől,a kezdőpont irányából nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
|
|
Nézet az utcafront felől,a kezdőpont irányából.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.04.18.
|
|
Nézet az utcafront felől,a végpont irányából.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.04.18.
|
|
A vízházépület az utcafront felőli oldala.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.04.18.
|
|
Az aluljáró.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.04.18.
|
|
Az aluljáró.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.04.18.
|
|
A felvételi épület a vágányok felől,a végpont irányából nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.04.18.
|
|
A GYSEV által üzemeltetett artézi kút
Fotó: Keszei László
Dátum: 2016.10.19.
|
|
Az a bizonyos artézi vízzel működő szökőkút
Fotó: Keszei László
Dátum: 2016.10.19.
|
|
Utcafront. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán.
Dátum: 2018.07.08.
|
andras1
e-mail: szoljhozza.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 30175
2016.04.21 22:17.39
|
További hiányosság és félmunkára enged következtetni, hogy nem találunk egyetlen legalább 80 km/h sebességgel járható hosszú váltót, sem a pályaudvaron, sőt mi több: nem számolták fel az angol váltókat sem, amelyeken mindössze 40 km/h sebeséggel tudnak áthaladni az IC-k is Szombathely felől / felé. Sajnos ugyanez megtalálható Porpác állomáson is, oda sem éptettek be hosszú váltót az állomás Szombathely felőli oldalán, így az IC-knek ott is lassítaniuk kell Csorna felé menet.
|
|
alexejevics
e-mail: feldmarton.kukac.t-online.hu
|
elfogadott hozzászólás 30174
2016.04.21 10:48.51
|
Arról miért nincs itt hozzászólás, hogy mennyire brutálisan igénytelen, minősíthetetlen módon lett kivitelezve a csornai állomás bővítése? Gyakorlatilag hazavágták építészetileg kőgazdag GYSEV-ék egy fontos dunántúli város egyik fő építészeti elemét. De néztem a Kisalföld c. újság internetes oldalát is, ott sem háborodott ezen fel senki. Ezek szerint rendben van így, ha holnap a Jézus Szíve templomot is nyakonküldenénk egy bútoráruházzal, akkor az is oké lenne. Ébresztő, emberek!
|
|
Jani97531
e-mail: jani97531.kukac.Gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 29394
2015.04.14 01:16.08
|
Érdemes ellátogatni ismét ide. Az állomásépületre ráépítettek még egy szintet azaz a KÖFIT kialakították, de még nincs teljesen kész. Minden megváltozott. A váróterembe került egy digitális kijelző is, mely a vonatok érkezését és indulását mutatja.
|
|
markodonat
e-mail: marko.donat.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 26849
2013.07.21 13:27.24
|
sbarrett, az egykori Restit átalakították a vasutasok szolgálati helyiségévé, az utca felőli ajtaját befalazták.
|
|
Peron
e-mail: attos.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 21627
2011.08.30 19:18.59
|
Szeptember 5.-től módosul a vasúti menetrend. Több vonat közlekedik hétköznap Győrből Csornára(új vonatok: 4.48, 11.49, 13.01,) illetve az egyik tovább Sopronba.(15.52). Az indulások Győrből értendők!
|
|
sbarrett
e-mail: nnnnorb.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 19537
2010.12.02 08:57.43
|
Régen jól menő "ittasellátó" (resti) működött a főépületben. Meleg étel, etc. Sajnos megszűnt, szerintem üresen tátonganak a termei. Kint az utcám az állomástól jobbra srégen nyílt egy kocsma. De annak nincs semmi "vasúti" hangulata. Bár elég látogatott egység.
|
|
kissb
e-mail: kissb3.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 14381
2009.11.13 01:22.30
|
Ugyanazon iker BZ, 2009.04.13. A ferde képért elnézést...
|
|
|
CzuPe
e-mail: czuczorp.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 13900
2009.10.07 08:38.18
|
Iker Bzmot 2006. dec. 19-én.
|
|
|
Petrás Bence
e-mail: petrbence.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 12109
2009.06.21 17:16.05
|
A Pápa-Csorna különvonat Csornán.
2009. 06. 21.
|
|
|
alexejevics
e-mail: feldmarton.kukac.t-online.hu
|
elfogadott hozzászólás 11828
2009.06.04 16:14.32
|
Kedves vasútbarátok!
2009. június 21-én a Pápa-Csorna vasút menti önkormányzatok különvonatot szerveznek a vasútvonalon. A rendezvény célja a figyelem felhívása a személyforgalom újraindításának szükségességére, illetve a csornai elkerülő út - vasút elvágását tartalmazó - tervei ellen való tiltakozás.
Gyertek minél többen!
A menetről bővebb információ az alábbi oldalon található. A rajta látható menetrend tájékoztató jellegű, kisebb módosítások még előfordulhatnak. Valószínűleg a program is bővül majd; remélhetőleg sikerül hajtányosokat szerezni, illetve elképzelhető egy Ikarus 66-os típusú autóbusz felbukkanása is.
A részvételi szándékot e-mailben jelezzétek itt: feldmarton(kukac)t-online(pont)hu
www.papacsorna.hu/kulonvonat.html
|
|
Lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 11041
2009.04.20 08:30.30
|
Csörgő. Egy tavalyi kép.
|
|
|
Gery
e-mail: nfs3.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 10995
2009.04.15 20:30.16
|
Egy cikk a Csorna-Pápa vonal esetleges kettévágásáról: http://www.kisalfold.hu/rabakozi_hirek/elkerulout_esvagy_vasutvonal/2095154/
|
|
Gery
e-mail: nfs3.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 9167
2009.01.12 16:30.49
|
Csorna felújított állomásépülete. Szerintem elég csunyára sikeredett.
|
|
|
Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 9166
2009.01.12 16:19.40
|
Az állomáshoz tartozó vasútvonalak átadási ideje:Győr-Sopron 1876 január 3. Pozsony ligetfalu-Szombathely 1891 november 8. Pápa-Csorna 1896 augusztus 1.
|
|
lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 7198
2008.10.13 19:25.45
|
Csuklós Bz látképe egy virágtartón keresztül. Menetrendváltástól valószínüleg a kőszegi vonalra kerül az ikerbz.
|
|
|
lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 7197
2008.10.13 19:22.24
|
Egy szép kép!
|
|
|
Albisi-Pánczél Zoltán
e-mail: alpazo73.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 7100
2008.10.10 00:51.47
|
2008. augusztus 18.
|
|
|
Csoma B. László
e-mail: davijones.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 3544
2008.03.30 23:09.40
|
Csorna
|
|
|
Csoma B. László
e-mail: davijones.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 3539
2008.03.30 23:00.18
|
Csorna
|
|
|
Farkas Zsolt
e-mail: wolf27sze.kukac.fw.hu
|
elfogadott hozzászólás 1971
2007.12.17 14:56.33
|
Csorna
|
|
|
Bálint
e-mail: www.balint.kukac.email.hu
|
elfogadott hozzászólás 1497
2007.10.19 10:32.22
|
Csornán magáll az InterCity és a gyorsvonat is¢!
|
|
Gene
e-mail: genek.kukac.t-online.hu
|
elfogadott hozzászólás 1025
2007.07.30 20:52.11
|
Csorna, 2007.07.17.
|
|
|
Gene
e-mail: genek.kukac.t-online.hu
|
elfogadott hozzászólás 1024
2007.07.30 20:47.04
|
Csorna, 2007.07.17.
|
|
|
Domi
e-mail: info.kukac.vasutallomasok.hu
|
elfogadott hozzászólás 609
2007.03.25 20:17.58
|
Bence, szerintem ez GySEV típusépület inkább, méghozzá az eredeti, tekintve, hogy a Győr-Sopron vonal sokkal előbb, 1876-ban megnyílt, mint a környező HÉV-ek (Pápa-Csorna: 1896, Porpác-Csorna-Hegyeshalom-Rajka-(Pozsony): 1891).
|
|
Csoma Bence László
e-mail: davijones.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 495
2007.03.07 13:58.19
|
I.osztályú HÉV felvételi épület volt ez
|
|