|
Bősárkány vasútállomása a bekötőút felől.
Fotó: Tóth Tamás
Dátum: 2009.06.20.
|
|
Bősárkány vasútállomása fenyők takarásában a 2.vágány felől.
Fotó: Tóth Tamás
Dátum: 2009.06.20.
|
|
Fotó: Szente-Varga Domonkos
Dátum: 2012.05.28.
|
|
A felvételi épület Hanság-Nagyerdő felől nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
Nézet az utcafront felől Csorna irányából.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
Nézet az utcafront felől Hanság-Nagyerdő irányából.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
Az állomás névtáblája.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
Az állomáson lévő egyik szelvénykő. A porpáci kezdőponttól több mint 65 kilométerre vagyunk.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
Betekintés az állomásra(Hanság-Nagyerdő)Jánossomorja felől.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
Az állomás után,a nyílt vonal(Hanság-Nagyerdő)Jánossomorja állomás felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
A jánossomorjai oldali kijárati jelzők.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
Látkép Csorna felé.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
Látkép(Hanság-Nagyerdő)Jánossomorja felé.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
Az állomás után,a nyílt vonal Csorna állomás felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
Betekintés az állomásra Csorna felől.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
A csornai oldali kijárati jelzők.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
Látkép Csorna felé.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
A végponti oldalon kiágazó I.számú csonkavágány.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
Látkép(Hanság-Nagyerdő)Jánossomorja felé.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
A II.és III.számú vágányok között lévő peron Csorna felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
A II.és III.számú vágányok között lévő peron Hanság-Nagyerdő felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
A II.és III.számú vágányok között lévő peron Csorna felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
A II.és III.számú vágányok között lévő peron Hanság-Nagyerdő felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
Utastájékoztató hangszórók.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
Rakodórámpa az I.számú vágány mellett.Valószínűleg az állomás áruraktára állhatott itt valaha.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
Régi tűzoltóvíz tároló betontartály.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
Mellékhelyiségek.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
A felvételi épület előtere.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
A váróterem és a forgalmi iroda bejárata.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
Régi feliratok.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
Régi feliratok.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
Vandálbiztos pad és egyenszemetes.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
Menetrendi és információs anyag.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
A településre vezető út.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
A rakterületre vezető út.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
Régebbi alátétfa tartó.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
Az állomás macskakővel lerakott rakterülete.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
Régi mázsaház a rakterület mellett.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
Autóbusz megálló a településre vezető útnál.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
És a túloldalon.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
Az állomás csornai oldalán lévő fénysorompóval biztosított vasúti átjáró Bősárkány centruma felől nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
Az állomás csornai oldalán lévő fénysorompóval biztosított vasúti átjáró Bősárkány centruma felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
A váróterem település felőli bejárata.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
A megnyitott váróterem.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
A lezárt váróterem az egykori személypénztári ablakkal.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
Régi időkből itt maradt ős utastájékoztató tábla.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
A megnyitott váróterem.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.09.17.
|
|
Fotó: Keszei László
Dátum: 2021.08.09.
|
|
Fotó: Keszei László
Dátum: 2021.08.09.
|
|
Fotó: Keszei László
Dátum: 2021.08.09.
|
|
A felvételi épület 2022 februárban.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2022.02.27.
|
andras1
e-mail: szoljhozza.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 33555
2022.07.13 12:25.49
|
Nincs már ott semmiféle elhagyott vágány. Lásd Google Föld.
|
|
Macskabagoly
e-mail: erdeipinty.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 33554
2022.07.08 22:21.27
|
A tesztpálya vajon megvan-e még? Nem esett áldozatul a felújításnak?
|
|
PattantyusMark
e-mail: markpattantyus33.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 32223
2019.08.08 20:37.53
|
Be lehet menni még a váróterembe vagy már nem? felújították a peront?
Valaki írja küldene képet köszi.
|
|
djlacee
e-mail: alpokalja.lacee.kukac.hotmail.hu
|
elfogadott hozzászólás 29634
2015.08.21 23:37.14
|
A villamosítás, és a környék rekonstrukciója nem tett túl jót annak az ex tesztpályának, viszont most szinte végig lehet követni azt
|
|
bcs182
e-mail: bcs182c.kukac.gmail.com
Módosított hozzászólás [ROCOman]
|
elfogadott hozzászólás 26294
2013.04.08 00:28.23
|
igen egy tesztpálya volt valamikor, a 60-as években a központi ütközőket tesztelték itt a tesztek úgy tudom sikeresek voltak, és az volt a terv hogy egy éjszaka alatt átáll egész kelet-Európa erre az csatlakoztatási formára csak logisztikai akadályai voltak
|
|
fizolt
e-mail: Fizolt .kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 26256
2013.03.31 23:32.02
|
És azt is meg tudjátok mondani mondani, hogy miért itt, és nem Záhony környékén végezték a próbákat?
|
|
Endre
e-mail: laposkerek.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 23401
2012.03.13 23:04.46
|
Valóban, a végén próbapálya volt.
Eredetileg azon bonyolódott a forgalom, majd 1968-ra megépítették mellé az újat, de a 86-os út és Bősárkány állomás között nem bontották el a régit, hanem próbapályaként hasznosították.
A főúttól északra épült egy 200 méteres tárolóvágány is mellé, illetve az átjárótól délre, lényegében a volt Csatárimajor mrh. helyén egy 385 méteres, négy igen szűk, felváltva jobbos és balos ívből álló különleges próbapálya.
A kísérleteket a VATUKI végezte, a OSZZSD megbízásából, a központi kapcsolókészülékek viselkedését vizsgálták ívekben, de szimuláltak kompra hajtást 61 ezrelékes lejtőn, illetve készült hézagmentes vágányrész is a vágánykivetődések vizsgálatára.
|
|
Garamvölgyi Ádám
e-mail: garamvolgyiadam91.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 23390
2012.03.12 13:58.50
|
Ha jól tudom, valami próbapálya volt, ahol orosz középütközős - de tengelyátszerelt - szerelvényekkel végeztek valamiféle próbákat.
|
|
Macskabagoly
e-mail: erdeipinty.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 23370
2012.03.09 20:06.12
|
A bősárkányi állomástól kb. a 86-os út vasúti átjárójáig a 16-os vonallal párhuzamosan halad egy elhagyott második vágány. Tud erről valaki valamit, hogy ez milyen célt szolgált?
|
|