|
Útátjáró az állomás Csorna felőli végén.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Az őrház közelebbről.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Pillantás az útátjáróból Csorna felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Kezdőponti váltókörzet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
A felvételi épület a vágányok felől.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Utcafront.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Jegypénztárak a bejárattól jobbra.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Kijárat a vágányokhoz.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Minden patyolat tiszta és rendezett.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Az óra is működik.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
A mellékhelyiségek kulcsait a forgalmi irodában kaphatjuk meg.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Pillantás a peronról Csorna felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Gabona töltő a felvételi épülettel átellenben.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Pillantás a peronról Szombathely felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
A biztosítóberendezési épület.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Autóbuszmegálló.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Iparvágány a DORO 2000 Kft. telephelyére.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
A rakodóvágány kiágazása. A raktéren a Frizmo Kft. tárol anyagot.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Oldalrakodó.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
A rakodóterület szélén állva visszapillantunk az állomásra.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Lakóház a végponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Végponti váltókörzet I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Végponti váltókörzet II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Kijárat Szombathely felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.08.
|
|
Felvételi épület
Fotó: Szente-Varga Domonkos
Dátum: 2005.10.30.
|
|
Immár GYSEV színekben.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.13.
|
|
A figyelmes szemlélő több apró különbséget is felfedezhet ezen a képen a szinte napra pontosan nyolc évvel korábban készülttel összehasonlítva.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.13.
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 29597
2015.08.08 07:16.41
|
IC halad Hegyfalu állomáson. 2015 08 08. 06.22 h.
|
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
Módosított hozzászólás [ROCOman]
|
elfogadott hozzászólás 29596
2015.08.08 07:14.19
|
Egy nyomtávra szűkített útátjáró. 84 sz. főút helyén.
|
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 29547
2015.07.10 13:50.55
|
Látkép
|
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 29522
2015.07.08 06:33.17
|
IC halad Hegyfalun. 2015 06 27.
|
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 29521
2015.07.08 06:23.37
|
Látkép a közúti felüljáróról.
|
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 29502
2015.07.01 13:57.00
|
Látkép a közúti felüljáróról.
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 28719
2014.09.16 17:51.01
|
Látkép a kettes oldalon lévő sorompó felől.
|
|
|
Harpi
e-mail: harpi79.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 28487
2014.08.08 19:40.51
|
A leendő vasút felett átívelő közúti felüljáró földmunkái.
|
|
|
Harpi
e-mail: harpi79.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 28486
2014.08.08 19:38.11
|
Pörgetett betonoszlopok érkezése vasúti pőrekocsin.
|
|
|
Harpi
e-mail: harpi79.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 28485
2014.08.08 19:36.21
|
Betonozó szerelvény.
|
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 28477
2014.08.08 11:34.07
|
Tolatási padka: Sajnos már nagyon ritkán használják az eredeti funkcióra.
Egykoron a gyakori tolatások végett nem kellet gyomirtóval kezelni.
|
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 28476
2014.08.08 11:27.42
|
Hegyfalu- Répcelak állomások között megkezdődött az oszlopok állítása.
|
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 28475
2014.08.08 11:23.58
|
A villamosítással párhuzamosan, de egymástól függetlenül, épül a közúti felüljáró, melynek a földmunkálati láthatók a jobb oldalon.
|
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 28472
2014.08.07 13:33.10
|
Egy tájékoztató tábla, melyen az aktuális eseményekről ad útbaigazítást a vasúttársaság. (GYSEV)
Pl: a mindenkori vágányzárakról.
|
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 28471
2014.08.07 13:24.42
|
Megkezdődött a 16-os vonal villamosítása.
|
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 20124
2011.01.27 14:55.59
|
Forrás: Ganz motorok.
8927 sz vonat Hegyfalu állomáson 1972-ben
|
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 19922
2011.01.07 18:35.26
|
Hegyfalu kezdőponti oldala.
A képen látható oszloptól jobbra volt a valamikori második vágány,(most az első vágány valamikori helye) amelynek folytatása volt a megszűnt Répcevisi vonal.
A bokros terület után fordult balra Mesterháza-Tompaládony irányába.
Az átépítés után a mostani első vágányba lévő 2 sz. váltó az útátjárón belülre került, az útátjárón már csak egy vágány vezet át.
|
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 19921
2011.01.07 18:18.22
|
Hegyfalu állomás kezdőponti oldalán ez az épület, a vágányok felőli oldalán volt volt a váltókezelők szolgálati helye. Biztosítóberendezés átépítése után a váltókezelői szolgálat megszűnt, a váltókezelői szolgálati részén az ajtót befalazták és a szolgálati lakás részévé vált.
|
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 18983
2010.09.17 09:48.59
|
FORRÁS: INDÓHÁZ 2006 MÁRCIUSI SZÁM.
Félúton Zsédeny-Rózsamajor és Hegyfalu állomások között.
|
|
|
Lõrincz Sándor nyugdijas (forgalmi szolgálattevõ)
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 17051
2010.04.26 08:21.45
|
Hegyfalu vasút állomáson találkozott a Pozsony-Porpác, a Zalabér-Sárvár-Répcevis-Alsólászló vasútvonal, és 5 vágánnyal rendelkezett.Ebben az időben jelentős volt az utas és árú forgalom.Nem véletlenül üzemelt a vasútállomás mellet vendéglő. Az állomás mostani épülete, a régi épület átalakításával jött létre. A régi épület nyeregtetős a vágánnyal párhuzamos kivitelben épült. A váróterem bejárata, oldal irányban volt kialakítva. A mostani várótermek helyén szolgálati lakás volt, az állomásfőnök részére. A mostani épület mellet a falu felőli oldalon volt a raktár épülete. Ma egy silány kivitelű épület található a helyén. Ólomzárak amelyek a képen láthatók. a MÁV alkalmazta kocsizárként. Csepel környékére olyan formában kerültek, hogy Hegyfalun gabonát raktak, Csepel Kikötő rendeltetéssel, és ilyen kocsizárakkal zárták a vagonokat.
|
|
fcs
e-mail: faltuszcsaba.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 15685
2010.01.29 04:01.42
|
Egy régi kép Hegyfalu állomásról.
http://indafoto.hu/Kisbiro/image/5455141-f37042e8
|
|
András
e-mail: szoljhozza.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 10530
2009.03.15 01:53.56
|
Érdekesek ezek a leletek. Hogy keveredhettek oda, ahol megtalálták őket, ki tudja ??
Hegyfalunak korábbi állomását elbontották, a mostani hogy pont annak a helyére épült-e, vagy melléje, azt nem tudni. Az 1974-es sárvár - bükfürdői vasútvonal megszüntetése után, a fővonal átépítésekor a pályaudvaron is módosítottak valamit, régen több vágány volt. Ma már a Bük felé egykor kiágazott vonalnak a helye sem látszik, már régen beszántották. Érdekes lehet azonban a Répce-híd maradványa a régi vonal helyén. A közelben lakó vasútbarátoknak érdekes felfedeznivalókat tartogat a volt Hegyfalu - Mesterháza közötti szakasz, mivel több hídnak, áteresznek a maradványa kereshető.
|
|
makai attila
e-mail: makaita.kukac.t-online.hu
|
elfogadott hozzászólás 1847
2007.11.30 10:55.29
|
Üdv!
Amatőr fémkeresőként találtam ezeket a vasúti plombákat egy csepeli szántásban, minden vasúttól távol. A 22 MÁRCZIUS 7 feliratú darab hátulján HEGYFALU bélyegző van. Tudnátok e segíteni kitalálni, hogy mikori, ez az ólomzár és mi lehetett a pontos szerepe?
Köszi
M.A.
|
|
|