|
Nézet az utcafront felől Csepreg irányából nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.06.05.
|
|
Nézet az utcafront felől Locsmánd irányából nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.06.05.
|
|
Nézet az egykori vágányok felől Csepreg irányából nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.06.05.
|
|
Nézet az egykori vágányok felől Locsmánd irányából nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.06.05.
|
|
Nézet szemből.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.06.05.
|
|
Látkép Csepreg felé.Megfigyelhető az egykori vágányok helyén épült kerékpárút.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.06.05.
|
|
Látkép Locsmánd felé.Megfigyelhető az egykori vágányok helyén épült kerékpárút.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.06.05.
|
|
Az egykori állomás után Locsmánd felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.06.05.
|
|
Az egykori állomás után Csepreg felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.06.05.
|
|
Az egykori állomás csepregi oldalán,átalakítva még ma is áll egy HÉV szabványú lakóőrházépület.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.06.05.
|
|
Az átalakítás ellenére,még fellelhető az őrházépület eredeti stílusa.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.06.05.
|
|
Az egykori felvételi épületen még jól láthatóak a HÉV épületekre jellemző építészeti jegyek.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.06.05.
|
|
Ez is elég öregnek tűnik, bár valószínű, hogy már a vasút utáni időből való.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.06.05.
|
|
Ez a lámpatest biztosan látta az egykor itt közlekedő vonatokat.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.06.05.
|
|
Még megvan az egykori áruraktár alsó része.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.06.05.
|
|
Az épület átalakítva, de jó karban van a helyi labdarúgócsapat öltözőjeként.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.16.
|
|
A vágányok helyén ma kerákpárút húzódik.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.16.
|
|
A falu felőli oldal.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.16.
|
|
A másik oldal.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.16.
|
|
Az egykori rakodó ma.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2019.08.16.
|
NB
e-mail: belanemeth10.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 31376
2018.02.14 07:21.33
|
T. Hozzászólók! Lehet hogy "torzó", lehet hogy nem az eredeti szépségében ragyog...de az itt élőknek nagy öröm, hogy nem egy romos, elhagyott épületet kell kerülgetni. Hasznosítva az itt élő közösséget gyarapítja. Bocs hogy nem a ritkán -évente, 10 évente- erre járó vasúti nosztalgia turistáknak alakították ki.
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 29823
2015.11.24 13:57.41
|
Új külsőt kapott az egykori állomás épület. Kinek hogy tetszik, nézőpont kérdése. De legalább megmaradt.
|
|
|
Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 29331
2015.03.24 20:24.48
|
Sok régi kép az egykori vonalról: http://iho.hu/hir/volt-egyszer-egy-repcevis-sarvar-zalaber-vonal-150322
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 28029
2014.04.03 14:34.53
|
Újkori kerékpár tároló az "állomás" mellet.
Az előző képhez: Az épület hátsó homlokzatát és a belső helyiségeket (Egykori szolgálati lakás) is felújítják, konditeremnek.
Megvalósítás társadalmi munkában történik.
|
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 28028
2014.04.03 14:24.37
|
Az állomás utca és házszám táblája.
Évtizedekig takarva volt a nyilvánosság elöl. ( Vastagon be volt színes mésszel be volt meszelve.)
|
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 27230
2013.10.07 18:37.03
|
"Szépsége" nézőpont kérdése is lehet, de legalább nem az enyézeté.
Nem kell mindenhová Stadiont építeni, de legalább a sportolni vágyókat szolgálja.
|
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 27229
2013.10.07 18:31.21
|
Tábla jelöli az állam határt és itt ér véget a nyomvonal, amely idáig járható (személygépkocsival nem ajánlott)
|
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 27228
2013.10.07 18:27.11
|
Ezen a helyen keresztezte a Vasfüggöny a jobb oldali ág, (SZ 100-as jelzőrendszer) a vágány nélküli nyomvonalat.
|
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 27227
2013.10.07 18:23.29
|
A betonozott részen volt a kihúzó vágány vége. (Osztrák oldalon)
|
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 27226
2013.10.07 18:21.38
|
Hajdani őrház a csepregi oldalon.
|
|
|
DHÉV
e-mail: dunantulihev.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 26993
2013.08.12 01:41.29
|
Ennek most örülnünk kellene? Az önmegvalósítás kényszere vagy félművelt arrogancia szülte ezt a torzót? Szerencsés vagyok, hogy még láthattam és lefényképezhettem az épületet pár évvel ezelőtt "hangulattól megfosztva". Akkor még lehetett érezni, hogy valamikor még volt hangulata.
|
|
djlacee
e-mail: alpokalja.lacee.kukac.hotmail.hu
|
elfogadott hozzászólás 26982
2013.08.10 21:14.14
|
Most már kicsit máshogy néz ki
|
|
|
Dõry István
e-mail: dory.istvan.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 22800
2012.01.08 00:07.14
|
A kerékpárút csak a visi vasútállomás előtti első keresztutcától indul, innen az egykori vasúti nyomvonalon halad, majd az osztrák oldal felé tekerve, az egykori vasútállomásról kiérve rögtön északnak fordul egy derékszögű kanyarral, majd egy újonnan épített Répce-hídon átívelve becsatlakozik Zsira belterületén a meglévő kerékpárútba. Magyarul Répcevist és Zsírát kötötték össze egy alternatív kerékpárúttal.
|
|
András
e-mail: szoljhozza.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 22793
2012.01.07 12:13.03
|
Jó dolog, hogy az egykori vasút helyét újra felhasználták és kerékpárutat építettek a helyére. A kerékpárút az egykori vasút vonalát követi egészen a határig és becsatlakozik az osztrák oldalon már régóta meglévő kiépített útra, vagy még csonkaországi területen fordul északra a határátjáróig?
A másik irányból honnét indul a kerékpárút? Csak a Kőszeg-Horvátzsidány - Zsira gépkocsiúttól, vagy befelé is meg van építve és csatlakozik a Bük - Gyalóka - Zsira kerékpárúthoz ? Sajnos a Google Föld képei 2003-asak csak azon környékről, így fentről nem lehet még megítélni a jelenlegi állapotot.
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 22664
2011.12.19 16:46.57
|
Centrál:
Köszönöm az információt.
Azon a képen ahol a kút látható az sajnos már nem az eredeti.
Hajdanán amikor létezett a vasút, egy kerekes kút szolgálta a vízvételezési lehetőséget.
|
|
Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.upcmail.hu
|
elfogadott hozzászólás 22662
2011.12.19 14:32.19
|
Az egykori állomás előtt lévő kerékpárút a locsmándi határátkelőhöz vezet,igaz nem nyíl egyenesen.
|
|
fcs
e-mail: faltuszcsaba.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 22658
2011.12.19 09:26.15
|
Kedves Sanya!
Köszönöm az észrevételt, már javítottam is és elnézést!
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 22657
2011.12.19 08:33.22
|
A képeken látható kerékpár út meddig lett megépítve.
Kép riporthoz: Répcevis nem a Pinkafői vonalon volt.
Zalabér--Sárvár--Alsólászló vonalon található. (Elnézést)
|
|
Lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 19887
2011.01.04 22:11.05
|
Augusztusban jártam erre.
|
|
|
Dõry István
e-mail: dory.istvan.kukac.hotmail.com
|
elfogadott hozzászólás 19238
2010.10.23 21:45.30
|
Csepreg felé nézve. A vasúti töltés Csepregtől egészen a határig kiválóan járható, ma mezőgazdasági gépek használják, azonban a határnál árokba, és bozótba, a határ túloldalán pedig egy szennyvíztisztítóba ütközünk, csak egy ösvény vezet tovább.
|
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 18981
2010.09.17 08:23.26
|
Répcevis állomás A megszüntetés előtti évben. Forrás INDÓHÁZ 2006 márciusi száma.
|
|
|
Egykori pályakezdõ Jegyvizsgáló
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 16650
2010.04.02 20:43.32
|
Volt raktár épület, utasforgalom (90%-s) kihasználtsággal közlekedő vonatok.Nyári időszakban zsúfoltság. Utas számlálás (hivatalosnak titulált) nem a valóságot tükrözte. VOLÁN LOBBI
|
|
Train Station
e-mail: 154es_vonal.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14842
2009.12.14 16:19.53
|
Trianon után a vonal végállomása volt.
Az Indóházban olvasottak alapján szép vonal volt.Kár érte...
|
|