Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


20 Székesfehérvár-Szombathely

Székesfehérvár (29, 30, 44, 45, 5, 906)
Sárpentele
Sárszentmihály
Csór-Nádasdladány
Inota
Várpalota
Pétfürdő
Öskü
Hajmáskér-Újtelep
Hajmáskér (27)
Kádárta (27)
Veszprém (11, 27, 911)
Márkó
Herend
Szentgál
Városlőd
Városlőd-Kislőd
Ajka (919a, 919b, 919c)
Ajka-Gyártelep
Tósokberénd
Kolontár
Devecser
Somlóvásárhely
Tüskevár
Karakószörcsök
Kerta
Boba (25)
Nemeskocs (25)
Celldömölk-Rendező
Celldömölk (10, 25, 919)
Kemenesmihályfa
Tokorcs forgalmi kitérő
Nagysimonyi
Ostffyasszonyfa
Bajti-elágazás (928)
Sárvár (914, 928)
Porpác (16)
Vép (16)
Szombathely (15, 16, 17, 18, 21, 918, 921)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2024

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKéptárHozzászólások


Városlőd-Kislőd

állomás
20 Székesfehérvár-Szombathely

A felvételi épület 2024 áprilisban.
2024.04.06.
Fotó: Iváncsics Roland [IRHZ]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N47.133216° E17.629555° | N47° 7' 59.57" E17° 37' 46.39"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


Országos Kéktúra bélyegzőpont.
A jegykiadás 2004. március 22-ával megszűnt.

Megszűnés dátuma 2012.12.09. 2012. december 09.-től - menetrendváltástól - egyetlen személyszállító vonat sem áll meg a megállóban. A menetrendben még feltüntetik az állomást.
Újranyitás dátuma 2013. január 02. A Közforgalmú menetrendkönyvben meghirdetettől eltérően, 2013. január 2-tól Városlőd-Kislőd állomáson a vonatok megállnak.
Szelvénykő 742
Kéktúra pecsételőhely Kéktúra pecsét a forgalmi iroda mellett a falon.




Régi képek - Városlőd-Kislőd

Régi képeslapon Városlőd-Kislőd vasútállomás. Sajnos a kép felbontása kicsi.
 


Képtár - Városlőd-Kislőd


Fotó: Szabó László
Dátum: 2007.07.14.

Fotó: Szabó László
Dátum: 2007.07.14.
A bejárati jelző négy darab ismétlőjelzője
Fotó: Szabó László
Dátum: 2007.07.14.

Fotó: Kudar György
Dátum: 2007.09.

Fotó: Kudar György
Dátum: 2007.09.

Fotó: Kudar György
Dátum: 2007.09.

Fotó: Kudar György
Dátum: 2007.09.

Fotó: Kudar György
Dátum: 2007.09.

Fotó: Kudar György
Dátum: 2007.09.
Hídmérleg az állomáson
Fotó: Kudar György
Dátum: 2007.09.

Fotó: Kudar György
Dátum: 2007.09.
Másik hídmérleg
Fotó: Kudar György
Dátum: 2007.09.

Fotó: Kudar György
Dátum: 2007.09.

Fotó: Kudar György
Dátum: 2007.09.

Fotó: Vekker András
Dátum: 2009.
Az állomás váróterme 1
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.22.
Az állomás váróterme 2
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.22.
Az állomás váróterme 3
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.22.
Emléktábla
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.22.
A forgalmi szolgálattevő irodája
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.22.
Az állomás névtáblája
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.22.
Közvetlenül az állomás épülete mögött található kis udvar
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.22.
Kis ivókút
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.22.
Csonkavágány, melyet lassan visszahódít a természet
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.22.
Az Ajka felé vezető sínek
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.22.
Ugyancsak Ajka felé tekintünk
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.22.

Fotó: Tóth Márton
A hozzájáró út és a felvételi épület előtti tér részlete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
A frissen felújított felvételi épület utcafrontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
A bontási munkák még nem fejeződtek be teljesen.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
A biztosítóberendezési épület a felvételi épület tőszomszédságában.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
A rakodóterületre vezető betonlap burkolatú út.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
A váróterem bár szerényen bútorozott, tiszta és rendezett. Bejárat az utcáról.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
Jegykiadás már nincs. Az ajtón kilépve a teraszra jutunk ahonnan a vágányok felé mehetünk tovább.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
A teraszon állva ez a látvány tárul a szemünk elé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
A felvételi épület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
A névfelirat még nem került vissza a felvételi épület falára.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
Pillantás a peronról a vonal kezdőpontja, Székesfehérvár felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
A peronon állva a vonal végpontja, Szombathely felé tekintünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
Rakodó.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
Kezdőponti kijárati jelzők.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
Szolgálati (Pft.) épület a kezdőponton.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
Kezdőponti váltók.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
231.sz. lakóőrház.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
A rakodóvágány siklasztósaruval biztosított, bár láthatóan jóideje használaton kívül van.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
A felvételi- és biztosítóberendezési épület látképe.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
Az egykori kötélpálya leadóépülete, a kocsivontató gépház és egy üzemi épület.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
Ameddig csak a szem ellát vörös a talaj mindenhol.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
A másik rakodóterület.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
A rakodóterület vége.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
Közúti aluljáró a végponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
Végponti váltókörzet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
A forgalmi szolgálattevő munkahelye.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
Személyvonat érkezik Szombathelyről.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
A felvételi épület 2024 áprilisban.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2024.04.06.

 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


Bazsii
e-mail: krozserb.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 25759
2013.01.15 15:57.10
Hé! Ez az állomás nem szűnt meg! A tiltakozás sikeres volt, és újra megállnak a vonatok Kislőd állomáson!

QQriQ
e-mail: 123.kukac.456.hu
Módosított hozzászólás [ROCOman]
elfogadott hozzászólás 25638
2012.12.23 13:07.44
"RKI = Regionális Közlekedéstudományi Intézet helyett: Regionális Közlekedésszervező Iroda.

Railwayman
e-mail: railwayman.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 25636
2012.12.23 00:11.35
RKI mai neve KTI Nonprofit Kft. (Közlekedéstudományi Intézet), mert bár 2010-ben amikor a közigazgatásban minden regionális egységet visszaszerveztek megyei szintre az RKI-t nem szervezték át, de a nevéből kivették a regionális szót.

Adani
e-mail: a-dani.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 25633
2012.12.22 14:29.12
Be kellene vezetni már a feltételes megállók intézményét ,amit több más szomszédos ország használ már és épp erre való. Ha van forgalom, de nem rendszeres ill. nem túl nagy, de mégse maradjanak vasút nélkül. Kisebb vicinálisokon pl. mindenféle fejlesztés nélkül is megvan, egyszerűen 40-es lassújel a megállóra, és ha van utas leinti a vonatot, ha meg valaki ott akar leszállni szólelőre a kalauznak, aki megállj jelzést ad, a vezérnek vagy szól neki, hogy álljon meg, fővonalon nagyobb sebességnél is megoldható, csak pl. kell egy jelző a megálló elé, amit az utas kezelhet a megállóból, megnyom egy gombot ha fel akar szállni, egy távoli jelzőberendezés meg ezt jelzi, így a vezér tudja, hogy meg kell állni. Leszállónál meg szintén ott a kaller szól neki, aki értekezik a vezérrel, a mobiltelefonok korában ez már nem nagy kihívás. Mielőtt jönne itt valaki ,de hát mindig nyomogatná pár hülye a gombokat dologgal ,egyrészt puszta közepi, isten háta mögötti megállóknál nem sokan mászkálnak, másrészt meg úgyis leszoknának róla idővel, hiszen nem lenne már poén egy idő után (előtte sem az, csak hát a hülyéknek ugye), harmadrészt meg ilyen alapon az infós gomboknak se lenne értelme sok felújított megállóhelyen, hiszen azt is nyomkodhatja bárki ,aki arra jár, mégse teszik legalábbis nem gyakran, mert még panasz nem jött rá. De akár ezt is be lehet ebbe vonni, ha már ott van. SOS, infó gomb ugye ott van megnyomja az utas közli ,hogy szeretne felszállni, a köfis ügyelet meg nyom egy megállj a megálló végén lévő jelzőre.

Peron
e-mail: atelion.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 25632
2012.12.22 14:02.55
RKI = Regionális Közlekedéstudományi Intézet

Peron
e-mail: atelion.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 25630
2012.12.22 13:53.11
2013 január 2-ától újra megállnak az alábbi személyvonatok.
http://www.mav-start.hu/res/szentgal_varoslod-kislod.pdf

szabopeteke1
e-mail: szabopeteke.kukac.t-email.hu
elfogadott hozzászólás 25627
2012.12.22 00:51.03
Én úgy tudom, még nem fejeződtek be a tárgyalások az új menetrenddel kapcsolatos problémák ügyében..

szabopeteke1
e-mail: szabopeteke.kukac.t-email.hu
elfogadott hozzászólás 25626
2012.12.22 00:46.12
Veszprém27 Ki az RKI ?Én mikor 2002-2008 között hetente 5 nap kétszer mentem vonattal, emlékszek, hogy Városlőd-Kislőd állomáson szokott lenni felszálló a reggeli vonaton Ajka felé... Diákok, és helybeliek... Csak a zöme nem rendszeres utas volt... de volt amikor 10-15 ember is szállt fel... csak az már nekik sem volt jó, hogy tologatják minden évben a menetrendet...Ezek az emberek ha családokban laknak (mert miért ne lenne így) akkor a családjukat is érinti a dolog... Viszont a Kalandparknál nem lehet kiszámolni előre, hogy mikor honnan akar csoport jönni... szerintem...Ha nem egy konkrét csoport jön, illetve nem egy helyről, nem egy napon, hanem szétszórt időpontokban a szezon ideje alatt, akkor nem megoldás egyetlen vonat indítása..én így látom..

Peron
e-mail: atelion.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 25571
2012.12.14 08:38.00
2012.12.09-től személyszállító vonatok nem állnak meg az állomáson.

timkooo
e-mail: timkooo.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 25566
2012.12.13 20:46.45
Nem tudja valaki pontosan, hogy mikor szűnt meg ez az állomás? Mikor legutóbb utaztunk erre, még volt vonatközlekedés (bár az sem most volt...)

Veszprém27
e-mail: veszprem27.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 25556
2012.12.12 18:31.25
Igen,jól tudod,egy nagyobb busz már nem fér át a híd alatt.Amióta megszűnt a bánya,azóta valóban nem volt jelentős az utasforgalom,viszont a kalandparkba rengetegen jöttek vonattal.Látván,hogy a megállás megszűnésre került, megkérdeztem az RKI-t,akik válaszukban azzal indokoltak,hogy csoportok számára (kis plusz költségért) meg áll majd a vonat.

szabopeteke1
e-mail: szabopeteke.kukac.t-email.hu
elfogadott hozzászólás 25550
2012.12.12 13:58.26
"megszűnésre ítélve" ... Sajnos.. Nem kellene hogy így legyen.. Meg lehetne oldani, hogy több utas legyen...csak ha épeszű menetrendet csinálnának, akkor is eltellne idő, mire kialakulna egy új utazó-közönség.. Illetve időszakosan, mikor üzemel a Kislődi kalandpark, akkor pozitívum lenne, mivel a kalandpark a vasutállomáshoz van a legközelebb..Illetve azt hiszem, busszal problémás a Kalandparkhoz jutni, mert alacsony a híd.. Jól tudom?

Peron
e-mail: atelion.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 25394
2012.11.26 10:55.11
2012 december 9-től megszűnésre ítélve...

Bolla András (Cellbuborék)
e-mail: andrew.kukac.cellkabel.hu
elfogadott hozzászólás 1484
2007.10.14 19:20.44
Az épület a bauxittól vörösült meg, eredetileg fehér volt.

Bélosz
e-mail: belamihaly.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 232
2007.01.31 18:00.00
A kép 2006.09.22.-n készült.

Üdvözlettel:
[...]

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Varjas

Várhegyalja

Városlőd

Városmajor

Várpalota