Hofer
e-mail: petrbence.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 34446
2025.04.30 18:04.17
|
A Kéktúra útvonal módosítása miatt a bélyegzési lehetőség itt megszűnt.
|
|
Bazsii
e-mail: krozserb.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 25759
2013.01.15 15:57.10
|
Hé! Ez az állomás nem szűnt meg! A tiltakozás sikeres volt, és újra megállnak a vonatok Kislőd állomáson!
|
|
QQriQ
e-mail: 123.kukac.456.hu
Módosított hozzászólás [ROCOman]
|
elfogadott hozzászólás 25638
2012.12.23 13:07.44
|
"RKI = Regionális Közlekedéstudományi Intézet helyett: Regionális Közlekedésszervező Iroda.
|
|
Railwayman
e-mail: railwayman.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 25636
2012.12.23 00:11.35
|
RKI mai neve KTI Nonprofit Kft. (Közlekedéstudományi Intézet), mert bár 2010-ben amikor a közigazgatásban minden regionális egységet visszaszerveztek megyei szintre az RKI-t nem szervezték át, de a nevéből kivették a regionális szót.
|
|
Adani
e-mail: a-dani.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 25633
2012.12.22 14:29.12
|
Be kellene vezetni már a feltételes megállók intézményét ,amit több más szomszédos ország használ már és épp erre való. Ha van forgalom, de nem rendszeres ill. nem túl nagy, de mégse maradjanak vasút nélkül. Kisebb vicinálisokon pl. mindenféle fejlesztés nélkül is megvan, egyszerűen 40-es lassújel a megállóra, és ha van utas leinti a vonatot, ha meg valaki ott akar leszállni szólelőre a kalauznak, aki megállj jelzést ad, a vezérnek vagy szól neki, hogy álljon meg, fővonalon nagyobb sebességnél is megoldható, csak pl. kell egy jelző a megálló elé, amit az utas kezelhet a megállóból, megnyom egy gombot ha fel akar szállni, egy távoli jelzőberendezés meg ezt jelzi, így a vezér tudja, hogy meg kell állni. Leszállónál meg szintén ott a kaller szól neki, aki értekezik a vezérrel, a mobiltelefonok korában ez már nem nagy kihívás. Mielőtt jönne itt valaki ,de hát mindig nyomogatná pár hülye a gombokat dologgal ,egyrészt puszta közepi, isten háta mögötti megállóknál nem sokan mászkálnak, másrészt meg úgyis leszoknának róla idővel, hiszen nem lenne már poén egy idő után (előtte sem az, csak hát a hülyéknek ugye), harmadrészt meg ilyen alapon az infós gomboknak se lenne értelme sok felújított megállóhelyen, hiszen azt is nyomkodhatja bárki ,aki arra jár, mégse teszik legalábbis nem gyakran, mert még panasz nem jött rá. De akár ezt is be lehet ebbe vonni, ha már ott van. SOS, infó gomb ugye ott van megnyomja az utas közli ,hogy szeretne felszállni, a köfis ügyelet meg nyom egy megállj a megálló végén lévő jelzőre.
|
|
Peron
e-mail: atelion.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 25632
2012.12.22 14:02.55
|
RKI = Regionális Közlekedéstudományi Intézet
|
|
Peron
e-mail: atelion.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 25630
2012.12.22 13:53.11
|
2013 január 2-ától újra megállnak az alábbi személyvonatok.
http://www.mav-start.hu/res/szentgal_varoslod-kislod.pdf
|
|
szabopeteke1
e-mail: szabopeteke.kukac.t-email.hu
|
elfogadott hozzászólás 25627
2012.12.22 00:51.03
|
Én úgy tudom, még nem fejeződtek be a tárgyalások az új menetrenddel kapcsolatos problémák ügyében..
|
|
szabopeteke1
e-mail: szabopeteke.kukac.t-email.hu
|
elfogadott hozzászólás 25626
2012.12.22 00:46.12
|
Veszprém27 Ki az RKI ?Én mikor 2002-2008 között hetente 5 nap kétszer mentem vonattal, emlékszek, hogy Városlőd-Kislőd állomáson szokott lenni felszálló a reggeli vonaton Ajka felé... Diákok, és helybeliek... Csak a zöme nem rendszeres utas volt... de volt amikor 10-15 ember is szállt fel... csak az már nekik sem volt jó, hogy tologatják minden évben a menetrendet...Ezek az emberek ha családokban laknak (mert miért ne lenne így) akkor a családjukat is érinti a dolog... Viszont a Kalandparknál nem lehet kiszámolni előre, hogy mikor honnan akar csoport jönni... szerintem...Ha nem egy konkrét csoport jön, illetve nem egy helyről, nem egy napon, hanem szétszórt időpontokban a szezon ideje alatt, akkor nem megoldás egyetlen vonat indítása..én így látom..
|
|
Peron
e-mail: atelion.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 25571
2012.12.14 08:38.00
|
2012.12.09-től személyszállító vonatok nem állnak meg az állomáson.
|
|
timkooo
e-mail: timkooo.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 25566
2012.12.13 20:46.45
|
Nem tudja valaki pontosan, hogy mikor szűnt meg ez az állomás? Mikor legutóbb utaztunk erre, még volt vonatközlekedés (bár az sem most volt...)
|
|
Veszprém27
e-mail: veszprem27.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 25556
2012.12.12 18:31.25
|
Igen,jól tudod,egy nagyobb busz már nem fér át a híd alatt.Amióta megszűnt a bánya,azóta valóban nem volt jelentős az utasforgalom,viszont a kalandparkba rengetegen jöttek vonattal.Látván,hogy a megállás megszűnésre került, megkérdeztem az RKI-t,akik válaszukban azzal indokoltak,hogy csoportok számára (kis plusz költségért) meg áll majd a vonat.
|
|
szabopeteke1
e-mail: szabopeteke.kukac.t-email.hu
|
elfogadott hozzászólás 25550
2012.12.12 13:58.26
|
"megszűnésre ítélve" ... Sajnos.. Nem kellene hogy így legyen.. Meg lehetne oldani, hogy több utas legyen...csak ha épeszű menetrendet csinálnának, akkor is eltellne idő, mire kialakulna egy új utazó-közönség.. Illetve időszakosan, mikor üzemel a Kislődi kalandpark, akkor pozitívum lenne, mivel a kalandpark a vasutállomáshoz van a legközelebb..Illetve azt hiszem, busszal problémás a Kalandparkhoz jutni, mert alacsony a híd.. Jól tudom?
|
|
Peron
e-mail: atelion.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 25394
2012.11.26 10:55.11
|
2012 december 9-től megszűnésre ítélve...
|
|
Bolla András (Cellbuborék)
e-mail: andrew.kukac.cellkabel.hu
|
elfogadott hozzászólás 1484
2007.10.14 19:20.44
|
Az épület a bauxittól vörösült meg, eredetileg fehér volt.
|
|
Bélosz
e-mail: belamihaly.kukac.t-online.hu
|
elfogadott hozzászólás 232
2007.01.31 18:00.00
|
A kép 2006.09.22.-n készült.
Üdvözlettel: [...]
|
|
|