|
Az állomás település felőli főbejárata.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2006.07.22.
|
|
Boba
Fotó: Karch Roland
Dátum: 2011.04.25.
|
|
V43 és a felvételi épület
Fotó: Gergely János
Dátum: 2011.11.10.
|
|
Lakóház, kiégett állapotban
Fotó: Gergely János
Dátum: 2011.11.10.
|
|
Váróterem 2 - a háttérben a pénztárral
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.10.
|
|
Az aktuális menetrend (2012. évi) a váróteremben
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.10.
|
|
A váróteremből a peronra jutunk ki, innen már (elvileg) látható az elágazás Budapest-Déli, illetve Zalaegerszeg felé.
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.10.
|
|
M62 érkezik Boba állomására
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.10.
|
|
Látkép a peronról - elágazás Budapest-Déli (balra) és Zalaegerszeg felé (jobbra)
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.10.
|
|
Ezek pedig a Celldömölk felé tartó vágányok.
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.10.
|
|
Az 1. vágány a piros-fehér kispadokkal
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.10.
|
|
Látkép a peronról Celldömölk felé (2-3. vágány)
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.10.
|
|
Az állomás épülete a peronról nézve
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.10.
|
|
Közeli kép az elágazásról. A balra elágazó vágányon tudunk Budapest-Déli felé utazni, a jobb vágányon - ami itt sajnos nem igazán látszik - pedig Zalaegerszeg felé.
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.10.
|
|
Ismét a 2-3. vágány peronjainak képe.
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.10.
|
|
A kép a Veszprém-Celldömölk viszonylatban közlekedő személyvonaton készült, mely 15.23-kor indul Bobáról Cellbe. A fotó jobb oldalán még valamennyire látszik Boba állomásának épülete.
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.10.
|
|
Váróterem 1
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.10.
|
|
Boba vasútállomásának épülete távolról
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.10.
|
|
Az állomás főbejárata - az előtérben a Somló Volán társaság egyik buszmegállója
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.10.
|
|
Bejárat a váróterembe és a pénztárhoz
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.10.
|
|
Fotó: Szente-Varga Domonkos
Dátum: 2009.04.12.
|
|
Az állomásépület.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.06.27.
|
|
Utcafront.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.06.27.
|
|
Emléktábla.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.06.27.
|
|
Gyorsvonat halad Gysev szilivel Boba felé Kerta irányából.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.16.
|
|
Utcafront. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.07.11.
|
|
Valamikor talán egy kis büfé is üzemelt itt.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.16.
|
|
Kapcsolókert és biztosítóberendezési épület.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.16.
|
|
A felvételi épület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.16.
|
|
Fél- és fénysorompóval biztosított átjáró a kezdőponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.16.
|
|
Pillantás az átjáróból a delta felé. Balra Székesfehérvár, jobbra Zalaegerszeg.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.16.
|
|
Kezdőponti váltókörzet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.16.
|
|
Kerékpártároló a felvételi épület mellett.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2015.09.16.
|
|
A szépen felújított felvételi épület utcafrontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2022.08.15.
|
|
Itt hamarosan egy vendéglátóipari egység nyílhat.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2022.08.15.
|
|
A vágánytér.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2022.08.15.
|
|
A biztosítóberendezés épülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2022.08.15.
|
|
A felvételi épület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2022.08.15.
|
|
A forgalmi iroda mellett stílusos virágtartó.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2022.08.15.
|
|
A váróterem.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2022.08.15.
|
|
A felvételi épület 2023 júniusban.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2023.06.19.
|
cd196
e-mail: david.capras.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 31481
2018.04.17 12:41.37
|
Köszi a választ.
Szerintem ehhez nem felújítás kell, hanem biztber. Ez szabályozási kérdés, aminek előfeltételei vannak, de én a sebességet nem érzem közéjük tartozónak, pláne nem az ideiglenes lassújelet.
Itt azt írja, hogy valahol három párhuzamos egyvágányú volt:
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=20499316&t=9005494 http://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=20526945&t=9005494
|
|
andras1
e-mail: szoljhozza.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 31476
2018.04.17 00:25.49
|
A jelenleg is jobb állapotban lévő NY-i vágány épült később, valamikor a 80-as években, ha jól tudom. A régebbi vágányt ha felújítanák, kitűnő kétvágányos pályaszakasz lehetne, mint pl. Szombathely és Porpác között.
|
|
cd196
e-mail: david.capras.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 31468
2018.04.16 10:28.31
|
Kerestem, melyik az A és melyik a B vágány, de ha már máshol utánajártam, megosztom itt is.
http://web.archive.org/web/20180416081550/https://www2.vpe.hu/document/24/mav_2009_vgz_kiutalt_090409.pdf
„Állomásköz: Celldömölk Boba
Celldömölk rendező 430., 431. számú kitérőjén. ("A" vágány) (…)
Celldömölk rendező 432. számú kitérőjén. ("B" vágány)”
http://web.archive.org/web/20090102233736/http://allomasok.uw.hu:80/details.php?image_id=169
A rajz alapján a 430-as kitérő a Boba–Celldömölt rendező állomásköz jobb vágányában van.
A feltételezésem szerint a B vágány van a felvételi épülethez (Boba, Celldömölk rendező, Celldömölk) közelebb (nyugati oldalon), az A vágány távolabb (keleti oldalon).
Kérem a megerősítést, cáfolatot.
Még fontosabb lenne: vajon melyik vágány épült utóbb, és mikor?
Jól tudom, hogy még mindig párhuzamos egyvágányú pálya?
Köszi
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 30953
2017.05.16 19:33.25
|
Mikor a zöld-sárgák együtt állnak.
|
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 21178
2011.06.09 14:31.59
|
Delta vágány: védőváltóval.
Baloldali ág:Boba irányába,
Jobboldali ág:Kerta irányába teszi lehetővé a vonatközlekedést
|
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 21177
2011.06.09 14:24.36
|
Delta vágány kiágazás: Kemenespálfa--Boba között.
|
|
|
ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
|
elfogadott hozzászólás 19825
2011.01.01 10:53.01
|
Kedves András!
Elkészült minden.
|
|
András
e-mail: szoljhozza.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 12297
2009.07.03 02:36.51
|
Itt a vágányfelújítással, villamosítással együtt épülnie kell egy deltavágánynak is. Mi a helyzet ez ügyben ? Hogy áll a munka, ha áll egyáltalán ?
|
|