Robi
e-mail: bechstein.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 22942
2012.01.27 02:04.39
|
Hát szerintem ez az egész nagyon szomorú amit itt látok. Ez az egész nem szól másról mint megint az országok közötti érdekekről. Azoknak a szerencsétlen embereknek bőségesen elég lett volna a régi állomásokat felújítani illetve a régi vágányokat is meghagyni felújítani és sokkal kevesebb pénzből természet feltúrásból és a lakók lelkivilágának szétrombolása nélkül meg lehetett volna úszni mindent. Ez megint biznisz több milliárd forintért és műemlék és eszmei értékeket szétromboló üzletről szólt. Szerintem azoknak a szegény lakóknak tökéletesen megfelelt , hogy nem száguldott át több ezer tonnás tehervonatok tömkelege a csendet felverve a a falvakon, a sín felújításával és korszerűsítésével a menetidejük és csökkent volna és minden megmaradt volna a régibe, csak ugye biztonságossá téve lett volna meg megbízhatóbbá , gyorsabbá, de a minisztériumokat ez nem érdekli sajnos.
|
|
pinyoka
e-mail: tolvaja.kukac.citromail.hu
Módosított hozzászólás [ROCOman]
|
elfogadott hozzászólás 16982
2010.04.23 10:39.31
|
Nemrég egy kis túra kapcsán gondoltam megnézem magamnak ezt az új állomást. Valahogy nagyon személytelennek, kopárnak, idegennek, tárgyilagosnak éreztem. Nincs története (mitől is lenne), nincs mondanivalója, nincs romantikája, és nosztalgikus érzéseket is teljesen képtelen kiváltani az utazóból amúgy teljesen érthető módon. Egyszóval nem lopta be magát a szívembe. Lásd még Andráshida régi állomását!
|
|
martin
e-mail: jankamartin.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 16474
2010.03.18 15:17.11
|
Honnan kezelik a jelzőket??
|
|
fcs
e-mail: faltuszcsaba.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 16203
2010.02.27 23:30.44
|
Kedves Train Station és Lennon15. A szürke "doboz" a biztosító berendezések épülete, elé épült egy előtető, amely esőbeállóként funkcionál. Nincs szolgálat, mert forgalmi iroda sincs, nem felvételi épület. Jegyeket a vonaton lehet megvenni. Az állomás első és második vágánya közé építették a személyforgalmi peront, a harmadik és negyedik vágány a teherforgalom számára készült.
|
|
Train Station
e-mail: mav_usgyi.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 15207
2010.01.07 20:20.05
|
Akkor mi van a szürke "dobozban"?
|
|
Train Station
e-mail: mav_usgyi.kukac.citromail.hu
Módosított hozzászólás [ROCOman]
|
elfogadott hozzászólás 15201
2010.01.07 18:05.54
|
Azért, hogy a vonatok gyorsabban mehessenek, mivel ez a vonal egy nemzetközi folyosó (Olaszország-Szlovénia-Magyarország-Ukrajna) része lett. A vonalon - tudtommal - 120km/h a max. sebesség.
|
|
Lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14972
2009.12.23 12:51.22
|
Megállóhelyen nincsen 4 vágány...
Ez állomás.
Hol is van ez pontosan? A falu szélén? A régi vágány meg bement a faluba, ugye? Nem tudom mi értelme volt ide áthelyezni az állomást.
|
|
dezso
e-mail: baranyaid.kukac.mav.hu
|
elfogadott hozzászólás 14966
2009.12.23 09:13.48
|
Sajnálattal tájékoztatom a Nagyérdeműt, hogy jegykiadás sem a wc-ben (merthogy nincs), sem a kis kék konténerben (merthogy abban meg az agregátor van ideiglenesen a vonalvillamosításig)sincs. Ugyanis ez egy megállóhely.
|
|
cshaweska
e-mail: 154es_vonal.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14846
2009.12.14 16:34.05
|
Hát nem is a WC-ben :-P
|
|
Lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14651
2009.12.10 09:00.02
|
Abban a kis kék konténerben árulják a jegyet?
|
|